کیف پول سخت افزاری ارزان

علی سیتی / کیف پول سخت افزاری ارزان

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

8 شهریور 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

همانطور که می‌دانید کیف پول سخت افزاری یکی از بهترین و ایمن‌ترین ولت‌ها برای نگهداری انواع رمز ارزهای شماست. در مقالات پیشین در ارتباط با انواع ولت‌های سخت افزاری و همچنین مزایا و معایب آن‌ها صحبت کردیم. در حقیقت این نوع از کیف پول‌ها به صورت آفلاین و با ذخیره سازی کلیدهای خصوصی  بر روی دستگاه قابلیت هک و یا از دست رفتن رمز ارزها را غیرممکن ساخته اند. همین امر دلیل محبوبیت این نوع از ولت‌ها شده که تریدرها و کاربران زیادی را راغب به استفاده از آن کرده است. اما با توجه به همه مزایایی که این نوع از کیف پول ها در مقایسه با انواع کیف پول های دیگر از جمله نرم افزاری یا موبایلی و یا ولت‌های تحت وب دارند، هزینه و قیمت آن بوده که بسیار حائز اهمیت است. اکنون و در این مقاله از علی سیتی ما قصد داریم کیف پول هایی را به شما معرفی نماییم که علاوه بر کارایی فوق العاده هزینه کمتری را برای شما به ارمغان آورد. پس اگر شما نیز به تازگی وارد این دنیای عظیم و جذاب دیجیتالی شده‌اید برای نگهداری از رمز ارزهای خود بهتر است یک کیف پول سخت افزاری ارزان را انتخاب نمایید. در ادامه برای معرفی این ولت‌ها با ما همراه باشید.

کیف پول سخت افزاری ارزان

تفاوت انواع کیف پول های سخت افزاری در چیست؟

قبل از این‌که به معرفی کیف پول سخت افزاری ارزان قیمت بپردازیم بهتر است در ابتدا با تفاوت انواع ولت‌های سخت افزاری آشنا شویم. همانطور که می‌دانید انواع مختلفی از این ولت‌ها با قیمت‌های متفاوت در بازار مشاهده می‌شود که هر یک با دیگری متفاوتند.  اما تفاوت آن‌ها در چیست؟ آیا قیمت بر روی کارآیی کیف پول‌های سخت افزاری تاثیری دارد؟ در حقیقت این طور نیست و انواع این ولت‌ها از یک مکانیزم برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتالی استفاده می‌کنند و همگی دارای ایمنی و امنیت بالایی هستند. با این وجود تفاوت آن ها مربوط  به عواملی مانند تعداد ارزهای دیجیتالی که پشتیبانی می‌کنند، نوع صفحه نمایش، تفاوت در اتصالات سیمی و یا بلوتوثی، نوع جنس بدنه و همچنین نوع و روش‌های رمزگذاری آن‌هاست. همچنین برخی از این کیف پول‌ها دارای نسخه‌های نرم افزاری و یا موبایلی نیز هستند که  در کنار ولت سخت افزاری خود کاربرد دارند.

معرفی بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ارزان قیمت

اگر شما نیز قصد خرید یک کیف پول سخت افزاری مقرون به صرفه را دارید بهتر است با انواع این ولت‌ها آشنا شوید. در ذیل به معرفی مختصر این کیف پول‌ها خواهیم پرداخت.

  • کیف پول لجر نانو اس

یکی از کیف پول های محبوب در میان کاربران کیف پول‌های  کمپانی لجر هستند که در گروه بهترین کیف پول‌ها در سال 2022 قرار دارند. کیف پول لجر نانو اس درحقیقت یک کیف پول قدیمی  و اثبات شده است که قیمتی پایین‌تر نسبت به سایر کیف پول‌های این کمپانی دارد.  این کیف از ارزهای دیجیتال و توکن‌های مختلف پشتیبانی کرده و از امنیت بالایی نیز برخوردار است. کاربری آسان و قابلیت حمل آن از دیگر مزایای این ولت به شمار می‌رود. البته نسخه جدید این ولت با نام لجر نانو اس پلاس مدتی است روانه بازار شده دارای قیمتی بالاتر از این مدل است. اگر شما به تازگی وارد دنیای رمز ارزها شده‌اید و به دنبال یک کیف پول سخت افزاری ارزان هستید لجر نانو اس انتخابی شایسته برای شما خواهد بود.برای مشاهده قیمت و خرید ledger nano s بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

کیف پول لجر نانو اس

  • کیف پول سخت افزاری سیف پال

از دیگر کیف پول‌های سخت افزاری با قیمت مناسب می‌توان به کیف پول سیف پال s1  اشاره نمود. این ولت در نسخه نرم افزاری نیز کاربرد و طرفداران زیادی دارد. اما نوع سخت افزاری آن به صورت آفلاین بوده و از امنیت بیشتری  نیز برخوردار است. کمپانی سیف پال با تولید این کیف به شکل یک کارت بانکی و طراحی فوق‌العاده آن یکی از مدرن‌ترین ولت‌ها را به نمایش گذاشته است. بر روی این ولت یک دوربین کوچک برای اسکن qr های مختلف طراحی شده که به سادگی آدرس‌های مختلف را اسکن می‌کند. صفحه نمایش این ولت رنگی است و بر رو آن تعدادی دکمه برای تایید تعبیه شده است. با توجه به امنیت بالای این ولت هیچ خطری رمز ارزهای شما را تهدید نخواهد کرد.از دیگر مزایای این ولت این است که در صورت مفقود شدن و یا گم شدن به کاربران اجازه بازیابی رمز ارزها را می‌دهد. برای آشنایی و خرید کیف پول safepal s1 به لینک فوق مراجعه نمایید.

کیف پول سخت افزاری سیف پال

  • کیف پول درج وان

اگر قصد خرید کیف پول سخت افزاری ارزان و قیمت مناسب را دارید درج وان گزینه ای ایده آل دیگر برای شما خواهد بود. این ولت نیز بر پایه کیف پول های ترزور طراحی شده اما دارای قیمتی مناسب‌تر است. درج وان دارای امنیت بسیار بالایی است و از یک صفحه به صفحه نمایش OLED با رزولوشن px 64*128  ساخته شده است. کیف پول درج وان با سیستم عامل های مختلفی از جمله  ویندوز، لینوکس و مکینتاش سازگار بوده و قابلیت پشتیبانی از رمز ارزهای بسیاری را نیز دارد. این مدل دارای نسخه  وب اپلیکیشن  بوده که برای بسیاری از تریدرها گزینه  قابل توجهی به شمار می‌رود. برای آشنایی بیشتر با این محصول و بررسی مشخصات و قیمت  dorej one به لینک فوق مراجعه نمایید.

کیف پول سخت افزاری ارزان درج وان

  • کیف پول کول ولت اس

کول ولت  اس از دیگر کیف پول های سخت افزاری کم هزینه اما با کارآیی بالاست. به سادگی می‌توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی دیگر را با استفاده از این ولت مدیریت نمایید. این کیف اندازه و وزنی درست مانند یک کارت عابر بانک دارد و به سادگی در کنار سایر کارت های بانکی قابل حمل است. همین  امر یکی از مزایا و دلایل استفاده زیاد کاربران از آن شده است. ارتباط این کیف از طریق اپلیکیشن موبایل در نسخه های اندروید و ios برقرار و به وسیله بلوتوث به آن متصل می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این کیف می‌توان به باتری قدرتمند آن اشاره نمود که با شارژ 2 ساعته می‌تواند با استفاده 2 تراکنش در روز به مدت زمان 2 هفته شارژ را در خود نگه دارد. Cool Wallet S  دارای امنیت بالایی است و از گواهینامه امنیتی CC EAL5+ به معنای  عنصر امن،  پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب احتمال هک و یا تهدید ارزهای دیجیتال در آن  به شدت کاهش می‌یابد.

کیف پول سخت افزاری کول ولت

  • کیف پول بلت ریل

و در آخرین نمونه از انواع کیف پول سخت افزاری ارزان می‌توان به کیف پول بلت ریل اشاره نمود. این محصول نیز از جمله کیف پول‌های غیر الکترونیکی است که به سادگی می‌توانید رمز ارزهای خود را در آن مدیریت نمایید. این ولت نیازی به نصب ندارد و تنها با استفاده از یک Qr  می‌توانید آن را راه اندازی و استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این محصول و بررسی قیمت و مشخصات آن می‎توانید به لینک فوق مراجعه نمایید.

کیف پول بلت

خرید کیف پول های سخت افزاری با قیمت مناسب از علی سیتی

در این مطلب ما به معرفی انواع  کیف پول سخت افزاری ارزان و مقرون به صرفه و همچنین تفاوت بین ولت‌های سخت افزاری پرداختیم. اکنون می‌توانید با توجه به بودجه و همچنین نوع ارزهای دیجیتال خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید انواع ولت‌ها حتما از فروشگاه‌های معتبر و با نماد الکتریکی خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه علی سیتی انواع مدل‌های کیف پول دیجیتال را در وب سایت آنلاین خود  و با قیمت مناسب به نمایش گذاشته است. با خرید از این فروشگاه در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده و از آفرهای ویژه علی سیتی نیز بهره‌مند شوید. از مزایای دیگر خرید از این فروشگاه ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی محصولات است. همین حالا می‌توانید با پشتیبانان این مجموعه تماس گرفته و یا سفارش خود را به صورت آنلاین با خیالی آسوده  ثبت و محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول سخت افزاری ارزان"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.