کیف پول آیم توکن چیست و چه کاربردی دارد؟

علی سیتی / کیف پول آیم توکن چیست و چه کاربردی دارد؟

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

17 اسفند 1401

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول آیم توکن (imToken) از سال 2016 به عنوان کیف پول رمزنگاری و بیت کوین ایمن معرفی شد. برای اینکه بتوانید به طور ایمن هزاران توکن را مدیریت کنید، رشد موجودی DeFi را تماشا کنید، NFT ها را انتقال دهید، با بازی های اتریوم درآمد کسب کنید و همچنین Staking Layer2 و Eth2 را تجربه کنید.

 آیم توکن چیست

imToken، یک شرکت فناوری بلاک چین سری B در سنگاپور است تا زندگی دیجیتال را به یک اندازه برای همه در دسترس قرار دهد. این کمپانی متعهد به ایجاد کیف پول های دیجیتالی بوده که استفاده از آنها ساده، ایمن و مطمئن برای هر کاربر است. imToken از زمان تأسیس در سال 2016 به بیش از 14 میلیون کاربر در بیش از 150 کشور در سراسر جهان خدمات خود را ارائه کرده است. در حال حاضر آیم توکن از مدیریت چند زنجیره ای، تبادل غیرمتمرکز و مرورگر DApp پشتیبانی می کند. در سال 2020، آزمایشگاه‌هایی  تأسیس شد تا به کاوش و استفاده از فناوری‌های پیشرفته بلاک چین برای هدایت نوآوری و رشد در بازار جهانی ادامه دهد.

آیم توکن

کیف پول توکن من چیست؟

همانطور که می دانید قبل از خرید یا استخراج ارزهای دیجیتال، باید یک کیف پول مناسب و مطمئن برای مدیریت و ذخیره دارایی های دیجیتال خود انتخاب کنید. کیف پول آیم توکن یکی از کیف پول های موجود در بازار است که ویژگی ها و امکانات جذاب بسیاری را ارائه می دهد.به عبارتی دیگر کیف پول ImToken یک کیف پول رمزنگاری است که از ارزهای اصلی بیت کوین اصلی بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و IOS (EOS) پشتیبانی می کند. علاوه بر این، می توانید به صورت دستی توکن های ERC-20 و ERC-721 و توکن های مبتنی بر IAS را به کیف پول  خود اضافه کنید. بنابراین می توان گفت که آیم توکن ولت  از بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. مهم ترین مزیت آن سهولت در استفاده، طراحی کاربرپسند و پشتیبانی از توکن های ERC-20 و ERC-721 است.

Im Token Wallet  در ابتدا تنها یک کیف پول موبایلی  بود که در گروه کیف پول های نرم افزاری و یا گرم قرار گرفت. اما در سال ۲۰۱۹، نسخه سخت‌افزاری این ولت نیز با نام imKey منتشر شد که امکان مدیریت آفلاین دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کرد. کیف پول موبایل آیم توکن برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. لازم به ذکر است که حجم اپلیکیشن این ولت حدود 50 مگابایت است، بنابراین باید فضای لازم برای آن را در تلفن همراه خود داشته باشید.  می توانید از این کیف پول سخت افزاری به تنهایی استفاده کنید یا آن را از طریق بلوتوث به نسخه موبایل کیف پول IM Token متصل کنید.  در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با تمامی ویژگی های این کیف پول جذاب و نحوه کار با آن آشنا شوید.

کیف پول آیم توکن

ویژگی های اصلی imToken Wallet چیست؟

  • کیف پول های چند زنجیره ای: تمام رمز ارزهای خود را مدیریت کنید.
  • کیف پول سخت افزاری: imKey برای همه
  • صرافی: صرافی غیرمتمرکز ایمن و قابل اعتماد.
  • مرورگر DApp: پشتیبانی از ETH، EOS، TRON DApps.
  • سکه های پشتیبانی شده از کیف پول imToken
  • پشتیبانی از توکن های BTC، ETH، EOS، ATOM، BCH، TRX، LTC، CKB، DOT، KSM، FIL، XTZ و استیبل کوین های اصلی مانند USDT، USDC، DAI، PAX، TUSD، USDX، BUSD، HUSD.

مزایا و معایب کیف پول آیم توکن، Imtoken

اکنون که دانستید کیف پول آیم توکن چیست با مزایا و معایب آن نیز آشنا شوید. مانند هر کیف پول رمزنگاری دیگری، این ولت نیز دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

مزایای  کیف پول ImToken

  • کیف پول توکن من یک کیف پول قطعی سلسله مراتبی (HD) است. این بدان معناست که کیف پول شما برای هر تراکنش یک آدرس عمومی جدید ایجاد می کند.
  • کیف پول Imtoken یک صرافی یکپارچه برای ارزهای دیجیتال  شما و یک گزینه swap token در رابط کاربری خود دارد. صرافی کیف پول توکن داخلی با همکاری شبکه Kyber توسعه یافته است.
  • کیف پول Imtoken یک کیف پول منبع باز است. همه کاربران می توانند کد پروژه را ببینند و تغییراتی را برای بهبود آن پیشنهاد دهند. علاوه بر این، می‌توانید به آخرین به‌روزرسانی‌ها و راه‌حل‌های برخی از مشکلات رایج در جامعه توکن دسترسی داشته باشید.

معایب  کیف پول ImToken

  • کیف پول آیم توکن فقط از احراز هویت یک مرحله ای استفاده می کند. این بدان معنی است که هیچ لایه امنیتی اضافی به جز رمزگذاری اولیه برای محافظت از وجوه شما وجود ندارد.
  • کیف پول Imtoken از ارزهای فیات پشتیبانی نمی کند. بنابراین، کاربران نمی توانند با استفاده از پول فیات رمزهای عبور این کیف پول را خریداری کنند و مجبورند از یک سرویس خارجی استفاده کنند. علاوه بر این، هیچ قابلیت چند امضایی وجود ندارد. این بدان معنی است که شما مسئول پخش تراکنش در شبکه بدون نیاز به تأیید اضافی هستید.

آیا کیف پول توکن من امن است؟

کیف پول Imtoken فناوری رمزگذاری قدرتمندی را برای ایمن نگه داشتن ارزهای دیجیتال شما ارائه  خواهد داد. شما همچنین می توانید حساب خود را با استفاده از عبارات seed بازیابی کنید. بنابراین، می توانید از این عبارت برای بازیابی ارزهای دیجیتال خود در دستگاه دیگری استفاده کنید. هر بار که تراکنش انجام می دهید یک آدرس عمومی جدید دریافت خواهید کرد به همین دلیل، موجودی شما ناشناس باقی می ماند و ردیابی تراکنش های شما دشوار خواهد بود.

کارمزد تراکنش در کیف پول Imtoken

کارمزد تراکنش در کیف پول آیم توکن کاملا تحت کنترل شماست. در حقیقت شما می‌توانید برای تنظیم هزینه ها و انجام تراکنش های خود کارمزد را انتخاب نمایید. اگر کارمزد بالاتری تعیین کنید، تراکنش شما با سرعت بیشتری به بلاک چین اضافه می شود و بالعکس. لازم به ذکر است که در صرافی داخلی کیف پول ایم توکن، کارمزد اضافی برای مبادله ارزهای دیجیتال کسر نمی شود.

نحوه استفاده از کیف پول IM Token

اکنون که دانستید آیم توکن ولت چیست و چه مزایا و معایبی دارد با نحوه نصب و راه اندازی این کیف پول نیز آشنا شوید. برای نصب و شروع استفاده از کیف پول Imtoken مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. یک کیف پول نصب کنید

برای نصب این کیف پول بر روی دستگاه تلفن همراه خود، ابتدا باید آن را دانلود کنید. بسته به سیستم عامل تلفن همراه خود، برنامه کیف پول را از فروشگاه Google Play یا App Store دانلود و نصب کنید. سپس، لطفا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و یک رمز عبور قوی انتخاب کنید. اکنون عبارت بازیابی خود را دریافت خواهید کرد. این عبارت را در مکانی امن نگه دارید. زیرا کلید بازیابی وجوه شما است. برای نصب کیف پول IM Token، می توانید به وب سایت رسمی imtoken  آن نیز مراجعه کنید.

  1. رابط کاربری کیف پول

در صفحه اصلی کیف پول i-Token، اطلاعاتی در مورد ارزهای دیجیتال خود و ارزش آنها در ارز فیات خواهید یافت. یک منو با تمام URL های دریافتی و کد QR شما توسط HD Generator ارائه شده است. در این صفحه نیز می توانید برگه های ارسال و دریافت و گزینه تبادل داخلی را مشاهده کنید. در نهایت، منوی My Profile اطلاعات حساب شخصی شما را نمایش می دهد.

  1. یک آدرس ایجاد کنید

برای ایجاد آدرس ابتدا برنامه را اجرا کنید. پس از ایجاد یک حساب کاربری برای خود، آدرس شما به صورت خودکار ایجاد می شود. با استفاده از این آدرس می‌توانید برای دریافت وجه آدرس خود را به استراک بگذارید.

  1. ارسال و دریافت دارایی های دیجیتال

برای استفاده از منوی ارسال، آدرسی را برای انتقال ارزهای دیجیتال خود وارد کنید. مبلغ را وارد کنید، کارمزد را تعیین کنید و سپس تراکنش را تایید کنید.

دریافت دارایی های دیجیتال در کیف پول های Imtoken به همین سادگی و آسانی است. برای این کار به تب دانلود اختصاصی رفته و یک آدرس عمومی جدید ایجاد کنید. به لطف مولد HD، می توانید هر بار یک آدرس جدید داشته باشید و تراکنس های خود را به سرعت و به سادگی انجام دهید.

 

پشتیبانی انواع کیف پول دیجیتال با فروشگاه آنلاین علی سیتی

در این مقاله از علی سیتی کیف پول آیم توکن را به شما معرفی کردیم  و مزایا و معایب آن، همچنین نحوه کار با آن را به شما آموزش دادیم. همانطور که بیان کردیم IM Token Wallet یک کیف پول چند ارزی دیجیتال است که ویژگی های جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کیف پول Imtoken یک فناوری رمزگذاری قدرتمند برای ایمن نگه داشتن ارزهای دیجیتال شما ارائه می دهد. علاوه بر این، از آنجایی که این نوع ولت یک کیف پول ارز دیجیتال موبایل است، دسترسی به آن بسیار آسان است و کاربران می توانند دارایی های رمزنگاری خود را در هر زمان و هر مکان مدیریت کنند. با این وجود می‌توانید از نوع کیف پول سخت افزاری این ولت نیز استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید انواع دیگر کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال را در وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی مشاهده نمایید. این فروشگاه تنوعی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال را در سایت خود به نمایش گذاشته است.  برای هر گونه سوال در ارتباط با راه اندازی و نصب و یا مشکلات انواع کیف پول های دیجیتال خود با پشتیبانان مجموعه علی سیتی ارتباط گرفته و مشکلات خود را حل نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالاست. هم اکنون می‌توانید با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت و محصولات را درب منزل خود تحویل بگیرید. با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول آیم توکن چیست و چه کاربردی دارد؟"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.