کفش‌های ورزشی پوما

علی سیتی / کفش‌های ورزشی پوما

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

19 آذر 1399

دسته بندی

,

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

ویژگی‌های کفش‌های ورزشی پوما

پوما یک برند معتبر کفش است که سال‌هاست در بازاروجود دارد. کفش های ورزشی پوما هم برای دوندگان حرفه‌ای و هم برای ورزشکاران تازه‌کار مناسب هستند. بخشی ازموفقیت این شرکت به دلیل عرضه مداوم کفش‌های ورزشی جدید ومناسب دویدن است که هم برای صحرانوردی و هم برای دویدن در جاده مناسب هستند. هواداران  این برند می‌توانند کفش مورد‌علاقه خود را از میان رنگ‌ها و طرح‌های مختلف بسیار انتخاب کنند.

به علاوه، اکثریت مشتریان puma می‌گویند کفش های ورزشی پوما راحتی و دوام بالایی دارند. در این مقاله درمورد ویژگی‌های این کفش های ورزشی و آن چه آن را از دیگر برند ها متمایز می‌کند صحبت خواهیم کرد.

چه چیزی کفش‌های ورزشی پوما را از دیگر کفش‌ها متمایز می‌کند؟

ویژگی‌های مهم زیادی هستند که این کفش ها را از مدل‌های دیگر برند‌ها متمایز می‌کنند. این شرکت توانسته است با موفقیت به هدف خود در طراحی کفش‌های ورزشی که هنوز هم بسیار شیک به نظر می‌رسند دست پیدا کند. به عبارت دیگر، می‌توانید یک جفت از این کفش ورزشی را بخرید و آن را در هنگام دویدن، رفتن به باشگاه ورزشی ‌یا حتی به همراه لباس‌های روزانه خود بپوشید. تمرکز این برند همیشه بر امنیت، کارایی و راحت بودن این کفش‌هاست.

رویه بیرونی کفش‌های ورزشی پوما معمولا از لاستیک کربنی Evertrack ساخته می‌شوند. به علاوه، کف کفش‌ها با فوم نرم EVA که قابلیت ضربه‌گیری بالایی دارد پوشانده شده است. این کفش ها دارای ساختار خاصی هستند که در آن انگشت شست شما فضای زیادی برای حرکت آزادانه دارد. بند‌های کفش نیز باعث می‌شوند کفش به خوبی دور پای شما قرار بگیرد و با فرم آن هماهنگ شود.

یکی از دیگر جنبه‌های مهم کفش های ورزشی پوما توجه این شرکت به رشد و به روز رسانی مداوم تکنولوژی خود است. بعضی از مدل‌های این برند دارای مهره‌های فومی‌در کف خود هستند که می‌توانند دویدن روی مسیر‌های شنی را شبیه‌سازی کنند. همه این تلاش‌ها و توجه به جزئیات باعث شده‌اند puma بتواند به بهترین نحو انتظارات مشتریانش را برآورده کند.

این شرکت بر اساس روش استفاده از کفش‌های ورزشی ویژگی‌هایی مانند پارچه Velcro‌ یا ساق TPU را برای پشتیبانی بهتر از پا روی کفش‌ها قرار می‌دهد. دیگر المان‌های جذاب این کفش ها طراحی‌های با قابلیت گردش هوا، الگوهای آج دار chevron و استفاده از کفی‌های Eco OrthoLite هستند.

انواع کفش‌های ورزشی پوما

این برند مدل‌های مختلفی از کفش‌های ورزشی برای همه سلیقه‌ها طراحی کرده است. به عنوان مثال، کفش‌های Lifestyle این شرکت برای فعالیت‌های بیرون از خانه طراحی شده‌اند. این کفش‌ها قابلیت نفوذ هوا را دارند و جادار و راحت هستند و کفی‌های نرمی‌در پاشنه آن‌ها قرار داده شده است. با این کفش‌ها، دویدن برایتان بسیار راحت خواهد بود. به علاوه محصولات معمولی، این شرکت همینطور مدل‌هایی از کفش با طراحی‌های خاص مناسب فعالیت‌هایی مانند فوتبال، تنیس، تمرین دو، گلف و غیره طراحی کرده است. آن‌ها همینطور در حال بازاریابی برای صندل‌های ارگونومیک خود هستند.

ویژگی‌های اصلی کفش‌های ورزشی پوما

بسیاری از مردم در هنگام خرید کفش ورزشی، به ظاهر، طرح و رنگ کفش توجه می‌کنند. همه ما کفشی می‌خواهیم که ظاهری شیک و جذاب داشته باشد، قبل از این که به دیگر ویژگی‌های آن مانند کارایی و قیمت توجه کنیم. کفش‌های ورزشی پوما با لوگوی جذاب این برند و قالب خاص کفش‌ها همیشه مد روز بوده‌اند. اما این شرکت برای ساخت بهترین کفش‌های مناسب دویدن چه معیار‌هایی را مد نظر قرار داده است؟ در این جا به چند مورد از ویژگی‌های اصلی که می‌توانند شما را برای خرید یک جفت کفش ورزشی قانع کنند اشاره خواهیم کرد:

پشتیبانی کافی

اگر به دویدن در مسیر‌های طولانی عادت دارید، حتما باید کفش‌های قابل اطمینانی داشته باشید. پشتیبانی خوب برای ورزشکارانی که در مسیر‌های طولانی و سخت مانند مسیر‌های صحرایی می‌دوند بسیار مهم است. همه کفش‌های این برند در طراحی مخصوص کفی و قالب دور خود پشتیبانی ویژه‌ای از پای شما ارائه می‌دهند. مدل‌های خاص این برند دارای پنل‌هایی در وسط پا هستند که سطح پشتیبانی آن‌ها را افزایش می‌دهند. بسیاری از کفش های ورزشی پوما دارای یک کاور دور مچ پا هستند. این باعث بالا رفتن پشتیبانی از پا می‌شود و در بسیاری از مدل‌های دیگر وجود ندارد.

راحتی

puma در رویه بیرونی، کفی و بخش میانی کفش‌های خود سنگ تمام می‌گذارد. پای شما روی فوم نرم قرار خواهد داشت و خنک و خشک باقی خواهد ماند. اصولا، همه‌ی مزایای لازم برای دویدن، راه رفتن و ایستادن طولانی مدت را با هم در یک کفش خواهید داشت. اضافه کردن مهره‌های فومی، فوم‌های ایگنایت، و تکنولوژی فوم سلولی در کفی کفش‌ها همه ابتکار و نوآوری‌های این شرکت هستند. رویه بیرونی کفش‌ها نیز همیشه امن و مستحکم باقی می‌مانند.

قابلیت تنفس

گردش هوا و مدیریت رطوبت دو مورد از ویژگی‌های مهم کفش‌های ورزشی خوب هستند. بسیاری از کفش های ورزشی پوما از پارچه‌های با قابلیت عبور هوا و دارای حفره‌های نفوذ هوا برای حفظ جریان هوا استفاده می‌کنند.

استحکام و دوام

استحکام این کفش ها مثال زدنی است. مواد اولیه مستحکم استفاده شده در ساخت این کفش ها دوام و عمر آن‌ها را زیاد می‌کنند. می‌توانید از کفش‌های این برند برای دویدن حداقل 500 الی 600 مایل استفاده کنید.

وزن

بسیاری از دونده‌ها به دنبال کفش‌های ورزشی سبک هستند. این نوع کفش‌ها به پا فشار نمی‌آورند و به دونده‌ها کمک می‌کنند عملکرد بهتری داشته باشد. اما جالب است بدانید که داشتن کفش‌های سبک همیشه خوب نیست. به عبارت دیگر، مانند همه ویژگی‌های دیگر، باید به دنبال کفش ورزشی باشید که اندازه و وزنی دقیقا مناسب شما را داشته باشد. کفش‌های بسیار سبک معمولا نمی‌توانند پشتیبانی لازم را در هنگام دویدن از پای شما انجام دهند. وزن کفش‌های ورزشی پوما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرند و این کفش‌ها با مناسب‌ترین وزن برای دویدن و ورزش طراحی می‌شوند.

خرید کفش های ورزشی پوما با علی سیتی

این شرکت سال ها توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. مطمئنا شما نیز از خرید کفش‌های ورزشی پوما راضی خواهید بود. اگر به خرید کفش های این برند از فروشگاه ما علاقه‌مند هستید، می‌توانید از این کد تخفیف استفاده کنید: Puma99910

علاوه بر این شما می توانید با خرید از سایت های خارجی مانند خرید از آمازون و یا خرید از ایبی همه محصولات این برند را در فروشگاه های اینترنتی سراسر جهان مشاهده کنید وبا ارسال لینک کالا به کارشناسان فروشگاه ما سفارش خود را ثبت و کالاهای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کفش‌های ورزشی پوما"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.