نحوه خرید از ایبی

علی سیتی / نحوه خرید از ایبی

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

16 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

فروشگاه‌های آنلاین مختلفی در سراسر جهان در حال فعالیت هستند که یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین این فروشگاه‌ها ایبی نام دارد که حتما نام آن برای شما نیز آشناست. در حقیقت ایبی از فروشگاه‌ها قدیمی است که در سال 1995 در کشور آمریکا بنیان‌گذاری شد. این فروشگاه در ابتدا با تولید کالاهای محدود فعالیت خود را آغاز نمود و رفته رفته و با استقبال بی‌نظیر کاربران فعالیت خود را گسترش داد.در حال حاضر این فروشگاه بزرگ در سراسر جهان دارای نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های متعددی است که روزانه حجم زیادی از سهم بازار را در دنیا از آن خود کرده است. خرید از ایبی با توجه به این که هر نوع کالایی از لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، لوازم خانه و آشپزخانه، پوشاک و … در آن یافت می‌شود مورد توجه کاربران در دنیا قرار گرفته است. انواع کالاهای نو و دست دوم را می‌توان در این فروشگاه یافت. از مهمترین مزایای خرید از این ایبی خرید کالاهای اورجینال و با اصالت است و همین دلیل افراد زیادی از جمله کاربران ایرانی را ترغیب به خرید از این فروشگاه کرده است. اما متاسفانه با وجود تحریم‌ها علیه ایران قابلیت خرید به صورت مستقیم و ارسال آن به ایران ممکن نخواهد بود. اما نگران نباشید، اکنون و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با نحوه خرید از ایبی و روش خرید از این فروشگاه از ایران با شما صحبت نماییم. پس اگر شما نیز قصد خرید از این فروشگاه آنلاین را دارید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

روش‌های مختلف نحوه خرید از ایبی

  • خرید از ایبی به روش مستقیم

همانطور که بیان کردیم شما به صورت مستقیم نمی‌توانید از ایران از فروشگاه  ebay خرید نمایید مگر این‌که  کارت‌های پرداخت بین المللی و یا مسترکارت و ویزا کارت داشته باشید. علاوه بر این وجود یک آدرس پستی معتبر از دوست و یا آشنایی در کشورهای خارجی که تحریم نباشند از دیگر شرایط برای خرید مستقیم از ایبی است. اگر شرایط فوق را دارید برای خرید از ایبی در مرحله اول باید یک حساب کاربری در فروشگاه ایجاد نمایید. به این ترتیب و با وارد شدن در وب سایت فروشگاهی ایبی به نشانی Ebay.com یک حساب کاربری برای خود بسازید. با  وارد کردن مشخصات خود می‌توانید حساب کاری خود را ایجاد کنید. سپس با استفاده از کتگوری محصولات و یا جستجو کلمه کلیدی و یا نام محصول ، کالای مورد نظر خود را بیابید.کالاهای خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه نمایید.در این مرحله باید محصولات را تایید و آدرس پستی خود را وارد و یا انتخاب نمایید.پس از انجام این مرحله مبلغ نهایی را با استفاده از کارت‌های بین المللی پرداخت نمایید. کالاهای خریداری شده طی مدت زمان اعلام شده از ایبی به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد. اما با توجه به این که تعداد افرادی که این شرایط را داشته باشند بسیار محدود است خرید با شرایط فوق برای بیشتر کاربران ایرانی مقدور نخواهد بود. اما مجموعه  علی سیتی می‌تواند در نحوه خرید از ایبی به شما کمک نماید.

جستجو محصولات در ایبی

  • نحوه خرید از ایبی به صورت غیر مستقیم

برای خرید از Ebay می‌توانید با خیالی آسوده و به کمک مجموعه علی سیتی خرید خود را انجام دهید . برای این منظور هیچ نیازی به ایجاد حساب کاربری نخواهید داشت. تنها کافیست وارد فروشگاه آنلاین ایبی به آدرس ذکر شده در قسمت قبل این مطلب شده و در قسمت جستجوی بالای صفحه محصولات مورد نظر خود را سرچ نمایید. همچنین می‌توانید به سراغ کتگوری‌ها و دسته‌بندی محصولات در قسمت بالای سایت رفته و از آن قسمت دسته‌بندی مورد نظر خود را پیدا نمایید. به عنوان نمونه برای خرید عطر می‌توانید به کتگوری محصولات آرایشی و زیبایی (Cosmetics and beauty products )رفته و دسته‌بندی perfume را انتخاب نمایید. به این ترتیب لیستی از برندها و عطرهای متفاوت را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی هر محصول قیمت، مشخصات و اطلاعات هر محصول و همچنین تصاویر آن را مشاهده خواهید کرد.

اکنون برای سفارش هر محصول در نحوه خرید از ایبی به صورت غیر مستقیم تنها کافی است لینک محصول مورد نظر را از بالای صفحه کپی کرده و برای کارشناسان علی سیتی ارسال فرمایید. این کارشناسان با تخمین هزینه کالا به همراه هزینه باربری و پست مبلغ نهایی را برآورد کرده و به شما فاکتوری را ارائه خواهند داد.پس از پرداخت مبلغ ذکر شده در فاکتور، کالاهای شما توسط این مجموعه خریداری  شده و سپس ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید با استفاده از محاسبه گر موجود در سایت قیمت تقریبی محصول تا رسیدن به شما را نیز محاسبه نمایید.

به این ترتیب به سادگی و با ارسال لیستی از  محصولات دلخواه می‌توانید در مدت زمان 30 الی 40 روز کالاهای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید مستقیم و غیر مستقیم از eby

نکات مهم در هنگام سفارش  و جستجو محصولات از Ebay

اکنون که با نحوه خرید از ایبی به روش‌های مختلف آشنا شدید در هر نوع از روش‌های خرید باید یک سری موارد را در نظر بگیرید تا تجربه خریدی لذت بخش را  داشته باشید. در ذیل این موارد را به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

  • قیمت و رنگ کالا

همانطور که می‌دانید قیمت مهمترین عامل در انتخاب هر محصول است. در وب سایت‌های خارجی قیمت برخی از سایزها و رنگ‌های کالا، با دیگر رنگ‌ها و سایزهای همان محصول متفاوت هستند. بنابراین در هنگام سفارش در ابتدا حتما رنگ و سایز کالا مورد نظر خود  را انتخاب کرده تا از قیمت آن اطمینان حاصل کنید و سپس لینک آن را ارسال نمایید.

  • اندازه سایز کالا

اگر قصد خرید کفش و یا پوشاک را دارید حتما به اندازه‌های موجود در سایت و راهنمای سایز موجود در کنار هر محصول توجه نمایید. در بسیاری از موارد اندازه‌های ذکر شده و سایزهای موجود با اندازه‌های موجود در کشور و محصولات ما متفاوت هستند. دقت داشته باشید با انتخاب اشتباه سایز امکان تعویض و یا بازگشت کالا وجود نخواهد داشت.

  • توجه به امتیاز کالا و فروشنده آن

در این وب سایت های فروشگاهی در کنار هم محصول ستاره‌هایی درج شده است که به معنای امتیاز کاربران به محصول و میزان رضایت آن‌ها از خرید آن کالاست. بنابراین برای سفارش کالا نظرات مشتریان و به امتیازات داده شده به محصول توجه فرمایید. همچنین می‌توانید از تصاویر ارسالی مشتریان از آن کالا دیدن فرمایید.

نکات مهم در نحوه خرید از ایبی

چه کالاهایی را از ایبی خریداری کنیم؟

در راستای نحوه خرید از ایبی ممکن است این سوال برای شما و بسیاری از افراد پیش آید که چه نوع کالاهایی را از ایبی خریداری کنیم. در پاسخ باید گفت کالاهایی که در ایران موجود نیست و یا کالاهای اورجیتالی که تنها فیک آن در ایران موجود هست و یا قیمت‌های بسیار زیادی برای خرید اورجینال آن‌ها در ایران باید پرداخت نمایید. با این وجود می‌توانید آن کالا را با قیمتی مناسب‌تر از ایران خریداری نمایید. بهترین زمان برای خرید از این سایت و یا خرید از سایت های خارجی دیگر زمانی است که این وب سایت‌ها دارای آفر و یا تخفیفات ویژه‌ای هستند. به عنوان مثال روز بلک فرایدی و یا  تخفیفات پایان هر فصل. با این وجود می‌توانید در بهترین حالت ممکن محصولات اورجینال را با بالاترین تخفیفات و قیمتی مناسب خریداری  کنید. لازم به ذکر است اگر قصد خرید محصولات در این روزها را دارید برای سفارش محصول عجله کنید. زیرا موجودی کالاها در این روزها به سرعت به پایان می‌رسد.

 

خرید از سایت ها و فروشگاه‌های آنلاین خارجی با مجموعه علی سیتی

اگر چه خرید از برترین فروشگاه‌های جهان با توجه به شرایط موجود در کشور ما برای کاربران ایرانی مقدور نیست. اما ما در این مطلب در ارتباط با نحوه خرید از ایبی به روش مستقیم و غیر مستقیم و به همراه علی سیتی با شما سخن گفتیم. همچنین نکات مهم در هنگام سفارش محصولات را برای شما بیان کردیم. بنابراین قبل از اقدام به خرید حتما به موارد ذکر شده توجه فرمایید. اگر شما نیز قصد خرید انواع کالاها و محصولات از وب سایت‌ها و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا  مانند آمازون، اتسی، وال مارت، ترندیول و غیره را دارید می‌توانید با استفاده از این مجموعه  هر نوع کالایی را  با خیالی آسوده سفارش دهید. از مزایای سفارش کالا از این فروشگاه ارسال به موقع محصولات و دریافت در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. با علی سیتی خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "نحوه خرید از ایبی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.