معرفی کیف پول سخت افزاری لجر استکس، Ledger Stax

علی سیتی / معرفی کیف پول سخت افزاری لجر استکس، Ledger Stax

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

4 دی 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

شاید برای شما غیر قابل باور باشد  اما شروع Covid-19 به عنوان یک کاتالیزور برای توسعه روزافزون بازار ارزهای دیجیتال عمل کرد که منجر به افزایش تقاضا برای خرید کیف پول‌های سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال شد. کیف پول لجر استکس جدید ترین محصول کمپانی لجر که به تازگی توسط این کمپانی معرفی و در مرحله ساخت و آماده سازی است. همانطور که می‌دانید کمپانی لجر یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید انواع کیف پول های  سخت افزاری ارز دیجیتال است.  در حقیقت می‌توان گفت این شرکت در گروه بهترین تولید کنندگان ولت های دیجیتالی در دنیا قرار دارد. کمپانی فرانسوی لجر،  امن ترین کیف پول ها ی سخت افزاری را برای کاربران در این حوزه فراهم آورده و  کیف پول های این کمپانی در گروه بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در جهان و در سال 2022 قرار دارند.

در طی چند سال گذشته شرکت لجر بیش از 6 میلیون از انواع ولت های سخت افزاری خود را به فروش رسانده است که خود گویای کیفیت و محبوبیت این محصولات است. چند سالی است که این شرکت نمایشگاه های را در شهر فرانسه و در ماه دسامبر در شهر پاریس برای  معرفی و رونمایی از محصولات خود برگزار می‌کند. در سال گذشته کمپانی لجر با تولید محصولات جدید خود به نام های لجر نانو اس پلاس و همچنین لجر نانو ایکس 2022 در این نمایشگاه  از این محصولات رونمایی کرد. در دسامبر همین سال و با برگزاری نمایشگاهی دیگر از این کمپانی لجر از محصول جدید خود  رونمایی کرد. این محصول که کیف پولی با قابلیت های جالب و کاربردی  به نام کیف پول لجر استکس Stax  است نظر کاربران زیادی را برای خرید  به خود جلب کرده است. در این همایش مدیریت این شرکت تنها و مهمترین اصل و هدف لجر را حفظ امنیت و دارایی های دیجیتال کاربران اعلام کرده و همواره تلاش این مجموعه را در این جهت و بهبود کارایی ولت های خود بیان کرده است.  در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی ,Ledger Stax  این ولت جدید و ویژگی های این محصول بپردازیم. پس پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کیف پول لجر استکس

کیف پول لجر استکس (ledger stax) چیست؟

همانطور که بیان کردیم در روز 6 دسامبر کمپانی لجر بعد از تولید کیف پول های لجر نانو ایکس و لجر نانو اس پلاس از کیف پول جدید خود به نام  لجر استکس خبر داد. جالب است بداند که این ولت با مشارکت تونی فادل، خالق آیفون  و آی پد  ساخته می‌شود. با این وجود این مدل از کیف پول های لجر با طراحی زیبا و جذاب به صورت  تلفن همراه طراحی شده و از ویژگی های جالب آن این است که حتی در زمان خاموش بودن دستگاه نیز کاربران می‌توانند nft  ها خود را در آن مشاهده نمایند. این کیف پول با قابلیت هایی بیشتر از کیف پول های قبلی لجر و البته با امنیتی قابل قبول به زودی به بازار عرضه و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران مشتاق برای خرید این ولت می‌تواند به وب سایت رسمی لجر مراجعه و این کیف پول را به صورت پیش فروش سفارش دهند. این کیف پول در ماه مارس 2023 به صورت رسمی به فروش خواهد رسید و قیمتی معادل 279 دلار خواهد داشت.  به گفته کمپانی لجر افرادی  که کیف پول لجر استکس را خریداری می کنند، قابلیت دریافت جوایز متعددی از جمله کیف محافظ Magnet Shell و NFT از مجموعه Art on Ledger Stax هستند که توسط یک هنرمند مشهور در صنعت کریپتو کارنسی به وجود آمده است.

ویژگی های منحصر به فرد کیف پول لجر Stax

درست که سایر کیف پولهای لجر به سرعت به شهرت رسید و هم اکنون مدل های پیشین طرفداران خاص خود را دارد اما اگر شما کسی هستید که در تلاش برای یافتن کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتالی قابل اعتماد و بسیار کاربرپسند هستید، بهتر است با Ledger Stax بیشتر آشنا شوید، کیف پولی با اندازه کارت اعتباری ساخته شده توسط شرکت Ledger که به مدیریت  ارزهای دیجیتال شما  کمک می کند. این دستگاه از برنامه  Ledger Live پشتیبانی کرده و دارای یک پورت USB-C برای شارژ است، البته  می‌توان آن را از طریق شارژ بی‌سیم به سبک Qi نیز شارژ کرد. این مدل دارای قابلیت EDC با تکنولوژی بالا که حول یک محفظه آلومینیومی ساخته شده نیز توسط تونی فادل، که معاون ارشد بخش iPod در شرکت اپل بود و بر طراحی و ایجاد پخش کننده MP3 حوضه نظارت داشت، نوشته شده است. این کیف پول Ledger Stax علاوه بر اتصال بلوتوث، با mac OS و Windows و همچنین iOS و Android نیز سازگار است.  بنابراین به سادگی می‌توان با استفاده از هر نوع سیستم عامل و تلفن همراهی از آن استفاده نمود.کیف پول لجر استکس قابلیت ذخیره سازی بیش از 500 نوع ارز دیجیتال را داشته و به لطف طراحان و توسعه دهنگان این کمپانی کاربران میتوانند برنامه های web 3 را از طریق لجر لایو جستجو کنند.

از دیگر ویژگیهای این مدل نسبت به مدل های لجر نانو اس و لجر نانو ایکس انحنای صفحه لمسی آن است که علاوه بر نمایش ان اف تی ها قابلیت نمایش تمامی تراکنش های کاربران را فراهم آورده است. بر خلاف Ledger Nano S Plus و Ledger Nano X، Ledger Stax دارای نمایشگر بزرگ EInk و صفحه لمسی است که به شما امکان می‌دهد معاملات را راحت‌تر بخوانید و علامت‌گذاری کنید. علاوه بر این، می توانید Ledger Stax خود را با نام گذاری آن و شخصی سازی صفحه قفل با NFT یا عکس مورد علاقه خود منحصر به فرد نمایید.

این کمپانی در ارتباط با باتری کیف پول لجر استکس به کاربران اطمینان داده که مدت زمان بیشتری حتی تا یک ماه قابلیت نگهداری شارژ را خواهد داشت. این ویژگی نسبت به سایر مدل های لجر برای کاربران قابلیتی چشمگیر خواهد بود. ظرفیت ذخیره سازی این ولت 1.5 مگابایت است. بسته به اندازه آنها می توانید تا 100 برنامه را در دستگاه خود ذخیره کنید.

 از لحاظ امنیت نیز این ولت درست مانند سایر کیف پول های این کمپانی از امنیت قابل قبولی برای نگهداری ارزهای دیجیتالی برخوردار خواهد بود و شعار این کمپانی نیز همواره در حول محول امن‌ترین کیف پول های دیجیتالی خواهد چرخید. پاسکال گوتیه، رئیس و مدیر عامل لجر، پس از تاکید بر تعهد به امنیت کیف پول های خود، که تا به امروز با وجود فروش بیش از  شش میلیون دستگاه هرگز هک نشده است، اشاره کرد که کیف پول جدید کاملا امن خواهد بود و خیال کاربران برای استفاده از این نوع ولت نیز مانند مدل های قبلی کاملا  آسوده باشد.

ویژگی های لجر stax

اگر کیف پول لجر استکس خود را گم کنم رمز ارز خود را از دست خواهم داد؟

 نگران نباشید، تا زمانی که عبارت بازیابی  شما ایمن باشد و فقط برای شما قابل دسترسی باشد، می‌توانید به رمز ارز خود دسترسی داشته باشید، آن را مدیریت و بازیابی کنید. عبارات بازیابی همان کلمات و عباراتی هستند که در زمان راه اندازی کیف پول به شما داده می‌شود. با این وجود بای نگهداری آن ها در محیطی امن کوشا باشید. به این ترتیب و  به سادگی Ledger Stax یا هر کیف پولی دیگر از این کمپانی را با استفاده از بازیابی کیف پول دیجیتال ریکاوری نمایید و با استفاده از عبارت Secret Recovery Phrase به دارایی های خود دسترسی پیدا کنید. حتی اگر شخصی Ledger Stax شما را بدزدد، بدون دانستن پین شما نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد. وارد کردن پین اشتباه سه بار پشت سر هم به طور خودکار Ledger Stax شما را به تنظیمات کارخانه باز می‌گرداند.

چرا باید از Ledger Stax به جای صرافی یا کیف پول نرم افزاری استفاده کنم؟

کیف پول‌های نرم‌افزاری کلیدهای خصوصی را در سیستم‌هایی که به اینترنت متصل هستند ذخیره می‌کنند و آن‌ها را در معرض انواع حملات قرار می‌دهند. نگه داشتن رمزارز خود در صرافی به معنای سپردن کلیدهای خصوصی به شخص ثالث و عدم کنترل بر وجوه خود است. کیف پول لجر استکس کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین روی یک تراشه Secure Element ذخیره می کند و بین کلیدها و کامپیوتر/تلفن هوشمند شما کاملاً ایزوله می شود تا کنترل کاملی بر دارایی های خود به شما بدهد. شما تنها کسی هستید که کنترل را در دست دارید.

مزایا و معایب  کیف پول لجر استکس  

اکنون که با کیف پول لجر استکس و ویژگی های آن آشنا شدید بهتر است با مزایا و معایب این ولت نیز آشنا شوید.

مزایا:

  •       دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ الکترونیکی (e-ink) نسبت به سایر مدل های ledger
  •       لجر stax قابلیت امضای شفاف برای تراکنش‌ها با قراردادهای هوشمند را فعال می‌کند
  •       قابلیت  شارژ بی سیم Qi
  •       قابلیت اتصال به بلوتوث
  •       تراشه های امنیتی بالا
  •       داشتن بدنه محکم  و ساخته شده از ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک
  •       طراحی شیک و ساده و طراحی شده توسط سازنده iPod و اپل
  •       کاربری ساده و آسان برای افراد مبتدی و حرفه ای

معایب:

  •       گران ترین کیف پول سخت افزاری ledger

مزایا و معایب ledger stax

محتویات داخل جعبه Ledger Stax چیست؟

درست مانند سایر کیف پولهای لجر پس از بازگشایی کیف پول لجر استکس جعبه باید موارد ذیل را در درون آن مشاهده نمایید. در صورت نبودن هر یک از موارد ذیل با پشتیبانی دستگاه تماس گرفته و موضوع را پیگیری نمایید.

  •       دستگاه لجر استکس
  •       کابل usb-c
  •       برگه ای برای یادداشت عبارات بازیابی
  •       راهنمای لجر استکس

خرید و سفارش انواع کیف پول های لجر با فروشگاه آنلاین علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با جدیدترین کیف پول ledger به نام کیف پول لجر استکس، جدیدترین محصول این کمپانی که به زودی پا به عرصه بازار می‌گذارد با شما صحبت کردیم. اگر چه در حال حاضر این ولت در بازار موجود نیست اما شرکت لجر قابلیت پیش خرید این محصول جذاب و کاربردی را برای کاربران فراهم کرده است. شما می‌توانید درخواست خود را از طریق وب سایت علی سیتی برای پیش خرید این محصولات به وسیله برقراری ارتباط با این مجموعه ثبت نمایید تا از اولین افرادی باشید که این ولت محبوب و پرطرفدار را خریداری کرده باشید. البته پس از ورود به بازار این کیف پول نیز درست مانند سایر ولت های شرکت لجر در فروشگاه علی سیتی موجود خواهید شد. هم اکنون شما می‌تانید با مراجعه به وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی برای خرید انواع کیف پولهای لجر از جمله لجر نانو اس پلاس و لجر نانو ایکس 2022 که هر یک از جدیدترین ولت های این کمپانی هستند اقدام نمایید.

از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب نسبت به رقبا، پشتیبانی رایگان برای محصولات و ضمانت اصالت کالاست. تمامی کیف پول های این کمپانی به صورت کاملا اورجینال و با بسته بندی شرکت لجر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با علی سیتی تجربه خریدی هوشمندانه را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی کیف پول سخت افزاری لجر استکس، Ledger Stax"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هجده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.