ساعت‌های هوشمند شیائومی

علی سیتی / ساعت‌های هوشمند شیائومی

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

26 آذر 1399

دسته بندی

,

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

راهنمای خرید ساعت‌ هوشمند شیائومی

هنگامی که صحبت از خرید انواع دستگاه‌های دیجیتال می‌شود، ازاین شرکت آسیایی به عنوان یکی از بهترین مراجع یاد می‌شود. برند شیائومی توانسته نه تنها در بازار بسیار رقابتی تلفن‌های همراه جایگاهی برای خود بدست آورد، بلکه کاتالوگی از انواع ساعت‌های هوشمند نیز برای ارائه دارد. به این ترتیب این کمپانی مستقر در پکن یکی از برندهایی بوده که بیشترین پیشرفت را در این بخش داشته است، و با ارائه طیف وسیعی از انواع ساعت های هوشمند شیائومی خود را از رقبایش متمایز کرده است.هم اکنون علاوه برگوشی، لپ تاپ، تبلت، لوازم جانبی و خانگی بسیاری دیگر از محصولات جالب شیائومی را می توانید خریداری کنید.

کیفیت ساعت های هوشمند شیائومی

نگرانی افراد از کیفیت ساعت‌ های هوشمند شیائومی کاملا منطقی است.زیرا برای تولید کننده‌ای که فعالیت خود را از سال 2010 شروع کرده است، وجود این طیف وسیع از محصولات مختلف کمی عجیب به نظر می‌رسد. این کمپانی انواع گجت‌های ورزشی، لوازم خانگی هوشمند و چراغ‌های هوشمند را هم ارائه می‌‌دهد.

اما باید بدانید که تمام محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند، و دلیل آن نیز بسیار ساده است: این شرکت برای ساخت دستگاه‌های خود با برندهای درجه یک همکاری می‌کند، و در مورد گجت‌های پوشیدنی، شریک اصلی آن Amazfit است.

فقط باید نگاهی به برخی از بهترین مدل‌های آن مانند Amazfit GTR یا دستبند Xiaomi Mi Band بیندازید تا به این نتیجه برسید که درکیفیت این دستگاه‌ها تردیدی وجود ندارد. بنابراین خیالتان راحت باشد که تمامی این دستگاه‌ها ارزش پولی که پرداخت می‌کنید را دارند.

چرا قیمت‌های ساعت های شیائومی ارزان است؟

دلیل قیمت‌های به شدت رقابتی این کمپانی، آسیایی بودن آن است. دولت چین علاوه بر سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بزرگ، مالیات آنها را نیز کاهش می‌دهد تا این شرکت‌ها را تقویت کرده و به عنوان قدرت جهانی به رشد خود ادامه دهد. بنابراین این کمپانی تا جایی که ممکن است قیمت‌های خود را کاهش می‌دهد. و اگرچه حاشیه سود کم است، اما حجم فروش آنقدر زیاد است که آن را جبران می‌کند.

بهترین مدل های ساعت هوشمند شیائومی

Amazfit T-Rex

این لیست را با یکی از بهترین مدل‌هایی که این برند عرضه کرده است شروع می‌کنیم. Amazfit T-Rex از نظر زیبایی و فنی کاملاً شگفت آور است. برای آنهایی که با این مدل آشنایی ندارند باید بگوییم که این ساعت هوشمند 12 گواهینامه تست کیفیت استاندارد نظامی دارد، که نشان می‌دهد در برابر ضربه، سقوط، سرما یا گرمای شدید بسیار مقاوم است.

بدیهی است که علاوه بر داشتن باتری قدرتمند که استفاده از آن را تا 20 روز تضمین می‌کند، ضد آب نیز هست. این مدل با قیمت پایینی که دارد، از بهترین مدل‌های توصیه شده است.

Amazfit Pace 2 Stratos

یکی دیگر از مدل های عالی از ساعت های هوشمند شیائومی Amazfit Pace 2 Stratos است. بدنه آن از استیل ضد زنگ 316L با الیاف کربن ساخته شده است و مقاومت زیادی در برابر ضربه و سقوط را تضمین می‌کند. همچنین ضدآب است و دارای 11 حالت مختلف ورزشی است. بنابراین می توانید انواع مختلفی از ورزش‌های خود را در آن ثبت کنید و تا 5 روز بدون شارژ کردن از آن استفاده کنید.

Amazfit Stratos 3

در سومین مورد قصد داریم بهترین مدل از خانواده استراتوس را پیشنهاد دهیم. یک ساعت هوشمند با طراحیِ با کیفیت که صفحه نمایش آن با پنلِ ترَنسفلِکتیو به شما این امکان را می‌دهد تا انواع محتوا را درفضای باز، بدون اینکه نور آفتاب مشکلی ایجاد کند، مشاهده کنید. علاوه بر 19 حالت ورزشی یکپارچه، قابلیت 14 روز استفاده بدون شارژ را به این ساعت هوشمند که شما را ناامید نخواهد کرد اضافه کنید.

Xiaomi Mi Smart Watch Color Smartwatch

اگرچه شیائومی و Amazfit به متحدان بزرگی در تولید انواع دستگاه‌های پوشیدنی تبدیل شده‌اند، اما این شرکت سرانجام دو مدل مستقل خود را هم به بازار عرضه کرده است. و یکی از آنها Xiaomi Mi Smart Watch Color است، دستگاهی با صفحه نمایش AMOLED  1.39 اینچی و همچنین قابلیت استفاده تا 14 روز بدون شارژ. دیگر چه چیزی بهتر از این!

Xiaomi Mi Watch Smartwatch

یکی دیگر ازپرطرفدارترین مدل ساعت های هوشمند شیائومی که به صورت جداگانه توسط این شرکت ارائه شد، Mi Watch است. یک ساعت جذاب که شباهت زیادی به ساعت هوشمند اپل دارد، و در صورتی که به دنبال جایگزینی برای اپل واچ با قیمت مناسب هستید گزینه‌ای ایده‌آل است.

Amazfit Bip Lite

در ادامه این لیست از بهترین ساعت هوشمند شیائومی، اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، ما ارزان ترین مدل این شرکت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. Amazfit Bip Lite مدلی است که هرآنچه در قالب سنسور (کنترل ضربان قلب، گام شمار) نیاز دارید را فراهم می‌کند و قیمتش از 50 یورو بیشتر نیست.

Xiaomi Amazfit Bip Smartwatch

در این مورد نسخه‌ای را معرفی می‌کنیم که مزایای بیشتری دارد، و این مزیت بیشتر به دلیل داشتن GPS است، که با وجود آن می‌توانید بدون نیاز به داشتن تلفن همراه از آن استفاده کنید و دوباره زمانی که به تلفن همراه خود نزدیک شدید با هم sync خواهند شد. اگر هنوز مطمئن نیستید نگاهی به نظرات کاربرانی که این ساعت هوشمند شیائومی را با خرید از آمازون و یا خرید از ایبی تجربه کرده اند بیندازید، تا به این نتیجه برسید که از این خرید پشیمان نخواهید شد.

Amazfit Bip S

Amazfit Bip S بهترین مدل در خانواده Bip است. این مدل دارای یک حسگر نوری جدید به نام “BioTracker PPG Bio-Tracking Optical Sensor” است، که می‌تواند در هنگام اندازه‌گیری ضربان قلب نسبت به Amazfit Bip، دقت را سه برابر کند. حتی می‌توانید تست نوار قلب نیز انجام دهید! این مدل، به ویژه با قابلیت دوام باتری تا 40 روز، بدون شک یکی از کامل‌ترین‌ها است.

Amazfit GTS

مدل دیگری که نمی‌توان آن را از دست داد، رقیب بزرگ ساعت‌های هوشمند اپل است. همانطور که در تصویر می‌بینید، این شرکت چینی طراحی اپل واچ را کپی کرده است، و همچنین یکی از ویژگی‌های مهم آن مانند امکان انجام الکتروکاردیوگرام را نیز به این مدل افزوده است. توانایی نگهداری شارژ تا حداکثر 14 روز را هم به این قابلیت‌ها اضافه کنید، و شما یکی  از ساعت های هوشمند شیائومی خواهید داشت که شما را ناامید نخواهد کرد.

Amazfit GTR

اگر شما ساعت‌های هوشمند با طراحی کلاسیک را ترجیح می‌دهید، در این صورت  Amazfit GTR بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مدلی که دارای ظاهری چشمگیر و همچنین ویژگی‌های کافی برای پاسخگویی به نیازهای سخت گیرترین کاربران است، و قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد.

ساعت های هوشمند شیائومی و فروشگاه علی سیتی

اکنون می توانید ساعت ها و کلیه محصولات این برند را از فروشگاه علی سیتی خریداری نمایید. اگر به دنبالی مدلی هستید که اکنون در سایت ما موجود نیست نگران نباشید. شما می توانید با خرید ازسایت های خارجی مانند آمازون توسط فروشگاه ما هر کالای اورجینالی را به سادگی سفارش دهید. همچنین می توانید از تخفیفات شگفت انگیز و یا تخفیفات بلک فرایدی این سایت ها استفاده کنید و کالاهای مورد نظر خود را حتی به قیمتی پایین تر از ایران خریداری کنید. تنها کافی است با ارسال لینک کالا برای ما سفارش خود را ثبت و محصولات خود را توسط علی سیتی درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "ساعت‌های هوشمند شیائومی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.