مشکلات رایج در کیف پول لجر

علی سیتی / مشکلات رایج در کیف پول لجر

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

6 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

وسایل الکترونیکی ممکن است در زمان‌های مختلفی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، دچار خطا و ارورهایی شوند. انواع  کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال نیز از این امر مستثنی نخواهند بود و ممکن است در طی زمان‌های استفاده از این ولت‌ها کاربران آن نیز دچار خطاهایی شوند. همانطور که می‌دانید کیف پول های لجر از نوع سخت افزاری در مدل‌هایی مانند لجر نانو ایکس، لجر نانو اس طراحی و هر کدام از این‌ها محبوبیت و طرفداران خاص خود را دارند. نرم افزار لجر لایو نیز که به نوعی نسخه نرم افزاری این نوع ولت به شمار می‌رود نیز گاهی ممکن است برای کاربران مشکل ساز شود. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در هنگام استفاده از این ولت‌ها دچار خطاهایی شوید و به دنبال پیدا کردن راه حل‌هایی برای رفع آن‌ها باشید. اکنون و در این مطلب از علی سیتی ما قصد داریم در ارتباط با این ارورهای رایج و نحوه رفع آن‌ها و یا به عبارتی دیگر رفع مشکلات کیف پول لجر و همچنین نرم افزار لجر لایو با شما صحبت نمایم. پس اگر شما نیز از کاربران این ولت‌ها هستید و یا قصد خرید انواع کیف پول سخت افزاری لجر یا استفاده از نرم افزار لجر لایو  را دارید تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

 

راه حل و رفع مشکلات رایج در کیف پول های  لجر و لجر لایو

با توجه به این که کاربران ولت های لجر بسیار زیاد هستند،ممکن برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام کار با کیف پول‌های سخت افزاری لجر و یا لجر لایو مشکلاتی سر راه شما قرار گیرد و شما را از ادامه کار باز دارند. در ذیل به معرفی رایج‌ترین مشکلات کیف پول لجر و نحوه رفع آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • رفع عدم اتصال به سیستم در مدل های سخت افزاری

اگر شما از جمله کاربران کیف پول سختی افزاری لجر هستید، گاهی ممکن است در زمان استفاده از این  کیف پول دچار خطاهایی چون عدم اتصال به سیستم شوید. در صورت مشاهده عدم اتصال به usb  کابل خود را عوض کرده و سعی کنید هر دانگلی که استفاده می‌کنید را بردارید. همچنین می‌توانید کابل‌های مختلف usb  را نیز برای رفع عدم اتصال امتحان نمایید.

  • گم شدن و یا دزدیده شدن کیف پول های لجر

از دیگر مشکلات کیف پول لجر که ممکن است برای هر فردی به وجود آید گم شدن و یا مفقود شدن کیف پول است.در صورت مفقود شدن و یا دزدیده شدن کیف پول های سخت افزاری لجر اموال و دارایی های شما گم نخواهد شد.زیرا پین کد کیف پول شما مانع از سرقت ارزهای شما خواهد شد .این پین پس از سه بار وارد شدن کد اشتباهی به تنظیمات کارخانه برمی‌گردد. بدین ترتیب با استفاده از عبارات بازیابی 24 کلمه ای خود می‌توانید کیف پول خود را بازیابی و در کیف پول جدید به مدیریت حساب‌ها و ارزهای دیجیتال خود دسترسی پیدا کنید. پس در هنگام راه اندازی کیف پول های خود حتما عبارات بازیابی را نوشته و در جایی امن نگهداری نمایید.

  • رفع خطای بوت لودر Bootloader

خطای Bootloader  که معمولا در زمان بروزرسانی و آپدیت کیف پول لجر نانو اس پلاس و سایر کیف پول های سخت افزاری لجر ممکن است پیش آید و مانع دسترسی شما به ارزهای دیجیتال و مدیریت آن ها می‌شود. برای حل این مشکل ابتدا کیف پول لجر لایو را بر روی سیستم خود باز کرده و سپس ولت خود را با کابل usb  به سیستم متصل نمایید. سپس کابل را از کیف پول خود جدا کرده و به مدت 5 ثانیه دکمه سمت چپ را فشار دهید. در همین زمان کابل را مجدد به کیف پول لجر خود متصل کرده و اگر این مراحل را به درستی انجام داده باشید باید مشکل bootloader  رفع شده باشد و با پیام آپدیت دستگاه مواجه خواهید شد. اگر با انجام این کار این مشکل رفع نشد  و مجددا پیام بوت لودر را مشاهده کردید به جای لجر لایو از نسخه قبلی آن  Ledger Manager استفاده کرده و مراحل فوق را به همان ترتیب انجام دهید.

  • رفع خطای 403 در کیف پول های لجر

یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از کیف پول‌های لجر با آن مواجه می‌شوند، خطای Try again API HTTP 403 است. این نوع خطا معمولا زمانی ظاهر می‌شود که شما قصد دارید کیف پول اتریوم و یا آلت کوین‌های دیگری را نصب نمایید. برای رفع این خطا روش‌های متفاوت وجود دارد که هر یک از کاربران می‌توانند یکی از آن‌ها را برای رفع این مشکل انتخاب کنند. در ذیل این راه‌حل‌ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

  1. برخی از مواقع این خطا به دلیل مشکلاتی از سمت کلاینت و یا کاربر است. بدین ترتیب ممکن است شما از سروری خارج از کشور درخواست ارسال کرده باشید اما وب سرور بنابر دلایل امنیتی به شما اجازه دسترسی ندهد. حتی ممکن است IP شما را با توجه به کوکی‌ها به عنوان IP  ایرانی تشخیص داده و به شما اجازه دسترسی ندهد. برای حل این مشکل در لجر لایو باید کش نرم افزار لجر را از قسمت SETTING  پاک کرده و سپس نرم افزار را مجددا باز نمایید. دقت داشته باشید برای این کار از VPN های رایگان استفاده نکنید، زیرا تعداد زیادی کاربران از هر جای دنیا ممکن است همزمان با شما در حال استفاده از آن باشد و بدین ترتیب Ip  شما ممکن است شناسایی شود.
  1. برخی اوقات ممکن است این خطا از سمت سرور باشد. در حقیقت ممکن است بر اساس اعمال تغییرات سرور دان باشد که پس از ارسال درخواست به سمت لجرلایو خطای 403 نمایش داده شود. بدین ترتیب بهتر است چند ساعت صبر کرده و مجددا درخواست خود را به سمت سرور ارسال نمایید.
  1. این خطا همچنین ممکن است به دلیل منقضی شدن session شما اتفاق بیفتد. در حقیقت زمانی که شما با کد قبلی که مدت زیادی در حال کار کردن با آن بوده‌اید درخواست بزنید سرور وضعیت 403 را به شما نمایش خواهد داد. برای رفع این مشکل یک بار از برنامه خارج شده و مجددا وارد شوید.
  1. گاهی ممکن است این خطا به دلیل مشکلات در اپلیکیشن باشد. اگر با روش‌های فوق مشکل برطرف نشد بهتر اپلیکیشن خود را بروزرسانی کنید.

رفع خطا 403 لجر

  • رفع مشکل دانلود نشدن لجر لایو از گوگل پلی

یکی دیگر از مشکلات رایج در کیف پول لجر نسخه نرم افزاری دانلود نشدن آن است. همانطور که قبلا بیان کردیم یکی از روش‌ها برای استفاده از نرم افزار لجر لایو دانلود آن از گوگل پلی است. اما بسیاری از افراد با مشکل عدم دانلود این نرم افزار مواجه می‌شوند. برای رفع این مورد اولین راه حل مدیریت برنامه های گوشی  و پاک کردن  اطلاعات ذخیره شده در گوگل پلی یا همان Clear Data  است. برای این کار به تنظیمات گوشی بروید و از قسمت تنظیمات گزینه مدیریت برنامه ها را انتخاب نمایید. در لیست باز شده گزینه Google Play Store را بیابید و پس از کلیک بر روی آن گزینه Clear data  را بزنید. پس از انجام این مراحل به vpn  متصل شده و به سادگی اپلیکیشن لجر لایو را دانلود نمایید. لازم به ذکر است برای آپدیت و بروزرسانی لجر لایو نیز نیازمند تغییر Ip  و یا همان استفاده از وی پی ان دارید.

  • رفع خطای همگام سازی در لجر لایو

یکی دیگر از مشکلات رایج در استفاده از لجر لایو که ممکن است برای کاربران به وجود آید خطای همگام سازی است. این خطا گاهی در اثر قطع شدن موقتی یکی از کاوشگرهای شبکه بلاک چین اتفاق افتد. اگر دچار چنین مشکلی شدید نسخه لجر لایو را بررسی کرده و از آخرین نسخه آن استفاده نمایید. همچنین کش نرم افزار لجر لایو را نیز پاک کنید.

  • خطای اتصال متامسک

خطای اتصال متامسک از دیگر خطاهایی است که ممکن است  در هنگام کارکردن با این ولت با آن مواجه شوید. این نوع از خطاهای کیف پول لجر با آپدیت شدن متامسک و همچنین بروزرسانی فریمور لجر و نصب آخرین نسخه اپلیکیشن ETH  رفع خواهد شد. بنابراین از آخرین بروزرسانی‌ها اطمینان حاصل نمایید.

  • گیر کردن  لجر لایو در هنگام بروزرسانی

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای کاربران لجر به وجود آید گیر کردن و آپدیت نشدن این نرم افزار است. به عبارتی دیگر با کلیک بر روی بروزرسانی نوار وضعیت برنامه تغییری پیدا نخواهد کرد. دلیل این امر معمولا استفاده از نسخه‌های قدیمی ویندوز است. معمولا کاربرانی که از نسخه‌های 2.29 استفاده می‌کنند دچار این مشکلات خواهند شد. بدین ترتیب باید به صورت دستی لجر لایو را آپدیت نمایید.

مشکلات آپدیت در لجر

  • خطای عدم شناسایی کیف پول لجر در ویندوز

از جمله دیگر مشکلات کیف پول لجر که ممکن است برای شما پیش بیاید عدم شناخته شدن کیف توسط ویندوز است. این مشکل معمولا در حین و یا پس از بروزرسانی دستگاه لجر رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل به کنترل پنل کامپیوتر و سیستم خود وارد شوید و سپس به قسمت Devices and Printers بروید اکنون بر روی کیف پول لجر کلیک نمایید و تب hardware  را انتخاب وسپس گزینه  USB Input Devices را انتخاب  کرده و به قسمت Properties بروید. اکنون بر روی گزینه Change Settings کلیک کرده و به تب Driver بروید. در نهایت گزینه Update driver را انتخاب کرده تا درایور مربوطه به صورت اتوماتیک آپدیت شود. اگر این مراحل را به درستی انجام دهید مشکل شما رفع خواهد شد اما اگر همچنان مشکل پابرجاست کابل USB  خود را بررسی و تست نمایید  زیرا احتمال زیاد مشکل از آن است.

خرید انواع کیف پول سخت افزاری لجر از علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با انواع مشکلات رایج در کیف پول‌های لجر صحبت کردیم و به معرفی انواع خطاها و همچنین راه‌حل‌هایی  جهت رفع  آن‌ها پرداختیم. همانطور که می‌دانید کیف پول‌های لجر که در مدل‌های لجر نانواس و لجر نانو ایکس طراحی و تولید شده‌اند در گروه بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال قرار دارند. این کمپانی مدل‌های جدیدی  از این ولت‌ها  را نیز  طی چند ماه اخیر روانه بازار کرده است. برای خرید این ولت‌ها می‌توانید به فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه نمایید. این فروشگاه تنوع بسیاری از کیف پول‌های سخت افزاری را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است. هم اکنون می‌توانید با کلیک بر روی انواع مدل‌های کیف پول‌، این ولت‌ها را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت و همراه با پشتیبانی خریداری کرده و در زمانی کوتاه  درب منزل خود تحویل بگیرید. با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "مشکلات رایج در کیف پول لجر"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پانزده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.