خرید از آمازون دبی

علی سیتی / خرید از آمازون دبی

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

2 تیر 1400

دسته بندی

نظرات

3 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

خرید از فروشگاه اینترنتی آمازون دبی یا امارات

اگر مطالب پیشین ما را در مورد خرید از آمازون خوانده باشید حتما با بزرگترین و مشهورترین فروشگاه خرده فروشی آنلاین در دنیا یعنی سایت Amazon آشنا شده اید. این غول دنیای تجارت که در اول راه، کار خود را با فروش کتاب شروع کرد و حالا به این جایگاه بزرگ دست پیدا کرده است، در اکثر کشورهای جهان شعبه داشته و خدمات بی نظیری ارائه می‌دهد. در سالیان نه چندان دور در خاورمیانه دور از انتظار بود. اما مالک این سایت که از هوش بالایی برخوردار است، از اهمیت منطقه‌ی خاورمیانه نیز به‌خوبی آگاه بود. پس تصمیم گرفت فرصت خرید از آمازون دبی را برای علاقه‌مندان فراهم کند.

از این رو در سال ۲۰۱۷ معروف‌ترین سایت آنلاین شاپ در خاورمیانه به نام «سوق» را که از سال ۲۰۰۵ فعالیت خودش را شروع کرده بود خریداری کرد و گستره‌ی تجارت جهانی خود را بیش از پیش افزایش داد. amazon توانسته طرفداران زیادی کسب کند و سالیانه چندین میلیون مشتری از سرویس‌ها، خدمات و آفرهای ویژه این سایت استفاده می‌نمایند. چنانچه شما نیز همچون عده‌ی کثیری از افراد داخل ایران، خرید از آمازون دبی را امری غیر محتمل می‌دانید اما بسیار راغب هستید که از این سایت بزرگ خرید انجام دهید، تا آخر این مقاله با همراه باشید چگونگی این فرآیند را برای شما شرح دهیم.خرید از آمازون دبی

مزایای خرید از آمازون دبی

در کشورمان ایران به دلیل برخی سیاست گذاری‌ها و موانع، امکان خرید از آمازون دبی و amazon دیگر کشورها وجود ندارد. در ذیل به برخی از مزایای خرید محصولات از این سایت  پرداخته ایم:

  • خرید از نمایندگی‌های اصل برندهای معروف
  • پشتیبانی از تمامی محصولات برندهای مختلف
  • مقرون به صرفه بودن در مقایسه با خرید از داخل ایران
  • امکان خرید کوچکترین محصول مانند خودکار تا بزرگ‌ترین‌ها
  • خرید از حراج‌های همیشگی در سایت آمازون دبی
  • کیفیت بسیار بالای محصولات
  • کوتاه بودن زمان رسیدن سفارش به ایران

به دلیل اینکه برندهای معروف و مطرح دنیا در ایران هیچگونه نمایندگی رسمی و اصل ندارند، پس سایت آمازون امارات فرصت مناسبی است که از برند دلخواهتان خرید کنید و اطمینان خاطر داشته باشید که آن جنس اوریجینال و اصل است. و چون  این سایت از تمامی برندها پشتیبانی می‌کند، هیچگونه محدودیتی در خرید از هیچ برندی وجود ندارد.

خرید از آمازون دبی این فرصت را فراهم می‌کند که از تمامی حراج‌ها و آفرهایی که هر چند وقت یکبار به مناسبت‌های مختلف ارائه می‌شود باخبر شوید و اجناس خود را با قیمتی استثنایی خریداری نمایید. از لحاظ سالم بودن مرسوله و سفارش خود نیز آسوده خاطر باشید چرا که تمامی کالاها درamazon بیمه هستند و اگر در طی پروسه‌ی پست اتفاقی برای خرید شما بیفتد، مشمول بیمه خواهند شد. حتی اگر از سفارش خود رضایت نداشته باشید می‌توانید ظرف مدت ۳۰ روز آن را پس فرستاده و وجه خود را دریافت نمایید.

بدیهی است که به علت نزدیک بودن کشور امارات متحده عربی، خرید از این سایت یک مزیت بی نظیر برای ما ایرانی ها محسوب می‌شود. چرا که علاوه بر اینکه مدت زمان رسیدن سفارش شما به ایران بسیار کوتاه خواهد بود، بلکه هزینه‌ی پست و شیپینگ نیز بسیار کم ناچیز محاسبه خواهد شد. جای اینکه شما به کشور دبی سفر کنید و هزینه‌ی بلیت و هتل و … را بپردازید، با چند کلیک ساده هرآنچه را که نیاز دارید خریداری می‌نمایید.

مزایای خرید از آمازون دبی

نحوه‌ی خرید از Amazon دبی

همان‌طور که گفتیم شرکت amazon با خریداری وبسایت بزرگ و معروف «سوق» قادر به ارائه‌ی خدمات در منطقه‌ی خاورمیانه شده است. پس خرید از آمازون دبی و ورود به این سایت کمی با دیگر کشورها تفاوت دارد. لازم است که شما به فروشگاه اینترنتی سوق وارد شوید و در آنجا یک حساب کاربری ایجاد نمایید. با وارد کردن نام و ایمیل و شماره همراه خود و همچنین ساختن یک پسوورد ۶ حرفی که شامل اعداد و حروف می‌شود، حساب کاربری شما ایجاد می‌شود. همانند آنچه در نوشته‌های پیشین شرح دادیم، می‌توانید با وارد کردن نام کالای موردنظر خود در قسمت نوار سرچ، آن را بیابید. یا اگر محصول خاصی مدنظرتان نیست هم می‌توانید روی دسته‌ بندی‌های مختلفی که در سایت وجود دارد کلیک کنید و محصولات متنوع آمازون را مشاهده نمایید.

خرید از آمازون دبی در کنار سهولتی که دارد، یک سری قوانین را نیز دارا می‌باشد. به‌طور مثال هنگامی که شما محصول خود را انتخاب نمودید و قصد نهایی کردن خرید خود را دارید، لازم است که در قسمت آدرس و کدپستی، اطلاعاتی را وارد کنید که فقط مختص کشور امارات متحده عربی یا کشورهای همسایه‌ی آن باشد. حتی شماره تلفنی که وارد می‌کنید نیز باید کد امارات یا کشورهای اطراف را داشته باشد. پس به هیچ وجه نباید اطلاعات غیر واقعی در سایت وارد کنید. اگر اقوام و بستگان شما در دبی کشورهای همسایه‌ی امارات زندگی می‌کنند، فرصت خوبی است تا از طریق کدپستی و شماره موبایل آن‌ها خرید خود را نهایی نمایید. اما اگر چنین امکانی برای شما وجود ندارد به هیچ وجه نگران نباشید. چرا که علی سیتی اینجاست تا به کمک افرادی مانند شما شتافته و آرزوی شما را عملی کند.

روش خرید از AMAZON DUBAI

خرید هوشمندانه از آمازون دبی توسط سایت علی سیتی

اگر با خودتان تصور کرده اید که اکثر هموطنان ایرانی در خارج از کشور اقوام و وابستگانی دارند که از طریق آنان می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای از سایت‌های خارجی خرید انجام دهند و در ایران تحویل بگیرند، و خودتان را به خاطر نداشتن چنین موقعیتی سرزنش می‌کنید باید بگویم که سخت در اشتباهید. شاید درصد خیلی کمی از ایرانیان، امکان خرید از آمازون دبی یا دیگر کشورها را به واسطه‌ی دوستان مقیم خارج خود داشته باشند. پس به هیچ وجه تصور نکنید که تنها هستید. چرا که سایت علی سیتی به دلیل محقق کردن این خواسته‌ی شما (خرید از سایت‌های خارجی) فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره می‌کوشد تا با کمترین سود و بیشترین رضایت خاطر مشتریان، سفارش‌های آنان را به دستشان برساند.

پس اگر قصد خرید از آمازون امارات را دارید، معطل نکنید! لینک کالای مدنظرتان را از این سایت که در بالا قید کردیم کپی کرده و آن را به کارشناسان فروش علی سیتی ارسال کنید. پس از محاسبه و برآورد هزینه‌ی نهایی که به خدمت شما ارسال خواهد شد، در صورت تمایل می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. فروشگاه علی سیتی سفارش شما را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به دستتان خواهد رساند.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "خرید از آمازون دبی"

3 پاسخ

    1. سلام محمد عزیز، زمانی که سفارش شما وارد میشه هزینه گمرکی پرداخت میشه و تمام سفارشات وارد تهران ،سپس برای مشتریان در سراسر ایران ارسال میشه ، بنابراین فرقی نداره تهران باشین یا قشم یا شهرهای دیگر ، اگر سفارش شما گمرکی داشته باشه ، باید پرداخت بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.