بهترین هارد اکسترنال در سال 2021

علی سیتی / بهترین هارد اکسترنال در سال 2021

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

10 اسفند 1399

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی بهترین هارد اکسترنال قابل حمل در سال 2021

با این که حافظه‌های SSD‌ یا درایو‌های سکیور ممکن است در نگهداری از فایل‌های شما با دوام‌تر و امن‌تر باشند، قیمت آنها ممکن است برای بسیاری از مردم بالا باشد. در این پست بهترین انواع هارد اکسترنال سنتی HDD و همینطور مدل های نسل جدید SSD که می‌توانید در کنار کامپیوتر دستکتاپ ‌یا لپ تاپ خود استفاده کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

Silicon Power 2TB Portable Hard Drive

بدنه‌ی این مدل در مقابل شوک و همینطور آب مقاوم است. جای مشخص شده برای کابل روی بدنه نیز حمل کابل آن را ساده‌تر می‌کند. این هارد علی‌رغم همه ویژگی‌های خوب خود‌ یکی از ارزان ‌قیمت‌ترین نمونه‌های موجود در بازار برای 2 ترابایت حافظه است. با خرید از آمازون همینطور می‌توانید‌ یک پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعتی نیز هدیه بگیرید.

Buffalo MiniStation Extreme NFC External Hard Drive

اگر به دنبال‌ یک مدل عالی با ظرفیت 2 ترابایت و با قیمت مناسب هستید، ما Buffalo MiniStation Extreme NFC را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این وسیله هم با کامپیوترهای ویندوز و هم با مک سازگار است و همراه با بدنه‌ای عرضه می‌شود که در مقابل گرد و غبار و همینطور آب از آن محافظت می‌کند. همراه آن یک کابل USB 3.0 عرضه می‌شود.

بدنه محکم آن نه تنها از داده‌ها و اطلاعات شما در مقابل ضربه محافظت می‌کند، بلکه دارای قابلیت امنیتی 256-bit AES و NFC نیز است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد با ضربه زدن روی کارت NFC روی بدنه آن قفل آن را باز کنید و به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

Western Digital My Passport Ultra 4TB External Hard Drive

این هارد اکسترنال‌ یکی اعضای نسل جدید خانواده وسترن دیجیتال است که با حافظه 4 ترابایت عرضه شده است. این مدل دارای دسترسی به حافظه کلود و همینطور رمزنگاری 256-AES به همراه بسته نرم افزاری WD است.

سرعت انتقال داده در این مدل خوب است اما در بالاترین رده قرار ندارد. سرعت آن نمی‌تواند به حد حافظه‌های SSD برسد، اما سرعت آن برای‌ یک مدل  سنتی HDD قابل قبول است. این مدل با USB 3.0 عرضه می‌شود.

Samsung T5 SSD External Hard Drive

اگر سرعت حافظه‌های SSD را ترجیح می‌دهید، Samsung Portable SSD T5‌ یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است. این مدل به USB-C پرسرعت مجهز است و با استفاده از طراحی حالت جامد خود بالاترین سرعت را برای شما با ارمغان می‌آورد. البته آن با USB 3.0 و USB 2.0 نیز سازگار است. تنها عیب آن قیمت بالای آن است که البته با توجه به ویژگی‌های خوب آن ارزشش را دارد. این هارد در انواع مختلف با ظرفیت‌های 250 گیگابایت، 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت موجود است.

Adata SD700 External SSD

Adata SD700 مناسب کسانی است که به دنبال مدلی هستند که می‌تواند با هزینه مناسب حافظه زیادی را در اختیارشان قرار دهد. این مدل عملکرد بسیار خوبی دارد و دارای رتبه بندی IP68 است. به دلیل وجود حافظه حالت جامد، سرعت آن بسیار سریع‌تر از مدل های سنتی گردان است، این ‌یعنی علاوه بر سرعت انتقال داده بالاتر، داده‌های شما امنیت بیشتری نیز دارند. این مدل در انواع 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت موجود است.

WD My Book Duo 4TB External Hard Drive

اگر به دنبال‌ یک هارد اکسترنال با حافظه فوق العاده بالا هستید، WD My Book با ظرفیت 4 ترابایت با دو درایو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد (بالاترین ظرفیت مدل های این شرکت در حال حاضر 20 ترابایت است).

اگر آنها را به صورت آرایه RAID قرار دهید، می‌توانید با از دست دادن بخشی از حافظه،‌ یک بک آپ از فایل‌های خود بگیرید. این مدل از USB 3.0 استفاده می‌کند و دارای‌ یک ضمانت دو ساله، رمزنگاری سخت افزاری 256-bit AES و نرم افزار بک آپ اتوماتیک (WD SmartWare Pro) است.

Buffalo MiniStation Thunderbolt External Hard Drive

اگر‌ یک دستگاه با پورت تاندربولت دارید، پس این مدل می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد، چون این پورت سرعتی دو برابر پورت‌های USB 3.0 دارد. این وسیله همینطور درمقایسه با دیگر مدل های تاندربولت چندان گران‌قیمت نیست. قیمت آن به دلیل استفاده از هارد درایو سنتی، به جای SSD، پایین‌تر است. این وسیله همینطور دارای پورت USB 3.0 برای کسانی است که به تاندربولت دسترسی ندارند و در ظرفیت‌های 1 و 2 ترابایت موجود است.

Seagate Backup Plus Desktop Drive 5TB

اگر به دنبال ترکیبی از سرعت و حافظه هستید، هارد اکسترنال Seagate Backup Plus Desktop Drive با ظرفیت 5 ترابایت را در نظر داشته باشید. این مدل دارای سرعت بسیار بالایی در خواندن و نوشتن اطلاعات است و در‌ یک مدل با ظرفیت 8 ترابایت نیز موجود است.

علاوه بر ظرفیت و سرعت، آمار پایین خرابی درایو‌های Seagate، به خصوص در ظرفیت‌های بالا، خیال شما را راحت می‌کند. این مدل همینطور با‌ یک نرم افزار بک آپ همراه است و هم با ویندوز و هم با مک سازگار است.

Western Digital My Passport Wireless Pro External Hard Drive

My Passport Wireless Pro با ظرفیت 2 ترابایت بسیار با کیفیت است. این مدل کمی شبیه DVD درایو به نظر می‌رسد و دارای‌ یک شکاف کارت SD است و همچنین می‌تواند برای عکاسان مناسب باشد.

این دستگاه‌ یک باتری بزرگ 6400 میلی آمپر ساعتی درون خود دارد که به آن اجازه می‌دهد در کانال‌های  2.4 GHz‌ یا 5GHz آزادانه حرکت کند. اما آن تنها از USB-B و USB-A پشتیبانی می‌کند و جای خالی USB-C کاملا در آن حس می‌شود. این مدل قیمت نسبتا بالایی دارد، اما کسانی که به‌ یک هارد اکسترنال بی سیم دارای باتری با شکاف SD نیاز داشته باشند می‌تواند به خوبی از آن بهره ببرند.

iStorage DiskAshur 2TB External Hard Drive

هارد‌ اکسترنال iStorage در میان دولت‌ها و سازمان‌های بین المللی محبوبیت زیادی دارند زیرا آن دارای امنیت بسیار بالایی هستند. اگر شخصی سعی در دستبرد اطلاعات درون آن داشته باشد، می‌توانید آن را به نحوی برنامه ریزی کنید که اطلاعات خود را پاک کند. به علاوه، داده‌های درون آن با پروتکل 256-bit AES رمزنگاری می‌شوند و روش‌های محافظتی مختلفی برای مراقبت از اطلاعات شما در برابر کسانی که نمی‌خواهید اطلاعات خود را در اختیارشان قرار دهید در آن‌ها طراحی شده اند.

البته زمانی که به دنبال امنیت بالا باشید، قیمت این آن شما را نخواهد ترساند. این مدل در مقایسه با مدل های 2 ترابایتی مقداری گران‌قیمت است، اما شما در حال پرداخت هزینه برای دستگاهی هستید که به خوبی از اطلاعات حساس شما مراقبت می‌کند. اما اگر رمزعبور خود را از دست بدهید هیچ کمکی از سمت شرکت سازنده آن دریافت نخواهید کرد.

خرید هارد اکسترنال و فروشگاه علی سیتی

در این پست به معرفی انواع مختلفی از هارد‌های اکسترنال موجود در بازار با ظرفیت، سرعت و ویژگی‌های امنیتی مختلف پرداختیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز‌های خود، مدلی مناسب خود را انتخاب کنید. انواع مدل های این محصول را می توانید از فروشگاه ما با قیمتی مناسب خریداری نمایید. علاوه براین می توانید با خرید از سایت های خارجی مانند خرید از ایبی و آمازون خریدی هوشمندانه از سایت های خارجی را با علی سیتی تجربه نمایید. امیدواریم این پست راهنما برای شما مفید بوده باشد.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین هارد اکسترنال در سال 2021"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نوزده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.