از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

راهنمای انتخاب و خرید بهترین قلم نوری

علی سیتی / راهنمای انتخاب و خرید بهترین قلم نوری

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

8 بهمن 1399

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

نکاتی در رابطه با انتخاب و خرید بهترین قلم نوری

اگر یادداشت برداری با قلم معمولی را دوست دارید اما می‌خواهید از آنچه که نوشته‌اید یک نسخه در کامپیوتر خود داشته باشید می‌توانید به قلم‌ نوری اعتماد کنید. درواقع این وسیله یک ابزارالکترونیکی است که برای ورود داده‌ها به کامپیوتر، گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ استفاده می‌شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی قلم‌های هوشمندی تولید شده‌اند که یادداشت‌های دست‌نویس، نقاشی‌ها، و ویس های شما را ضبط کرده و در کامپیوتر یا تبلت بارگذاری می‌کنند. برای اینکه ببینید بهترین قلم نوری متناسب با نیاز شما کدام است باما همراه باشید.

شاید انتخاب یک مدل هوشمند سخت باشد. محصولات زیادی در بازار وجود دارند که هر یک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.  بنابرای قبل از خرید  آن باید تمامی این عوامل را دانست.

هدف از استفاده

قلم‌های نوری کاربردهای مختلفی دارند و بسته به کاربردی که از آن دارید باید محصول مناسب خود را انتخاب کنید. اگر از آن برای یادداشت برداری استفاده می‌کنید، مدلی وجود دارند که اختصاصا برای یادداشت برداری طراحی شده‌اند. اگر هنرمند هستید و دستی در طراحی و نقاشی دارید، مدل هایی مخصوص طراحی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید نقاشی خود را بر روی تبلت یا پد خود بارگذاری کرده و سپس آن را رنگ‌آمیزی کنید.

استفاده آسان

با این که در نهایت به هر نوع این وسیله عادت می‌کنید، اما بیشتر نویسندگان و هنرمندان چیزی می‌خواهند که به راحتی از آن استفاده کنند. اگر یک مدل، بهترین قلم نوری موجود در بازار باشد اما حین استفاده حس راحتی به کاربر ندهد، سایر ویژگی‌های منحصر به فرد آن نیز بی‌فایده خواهند بود.معمولا بیشتر برندهای این محصول موجود در بازار از نظر ارگونومی به نحوی طراحی شده‌اند که کاربر حین استفاده از آنها راحت باشد.

این مدل ها برای بهتر قرار گرفتن در دست دارای بدنه لاستیکی و بالشتک انگشت هستند. راحت نوشتن با آن نیز برای کاربر اهمیت زیادی دارد. بیشتر کاربران به دنبال انواعی هستند که درست مانند یک خودکار استاندارد به راحتی روی کاغذ یا پد حرکت کند.

عمر باتری

عمر باتری قلم نوری نیز بسیار مهم است. اگر دانشجوی دانشگاه هستید به مدلی نیاز دارید که بدون شارژ مجدد بتواند ساعت‌ها یادداشت برداری کند. اگر هنرمند هستید و یک نقاشی را در چند جلسه تمام می‌کنید، به مدلی نیاز دارید که بتواند خیلی سریع و در فواصل بین جلسات طراحی و استراحت شارژ شود.

انواع بسیاری از این وسیله در بازار وجود دارد که عمر باتری آنها بیش از پنج ساعت است. همچنین انواعی نیز وجود دارند که باتری آنها به سرعت و در مدت 1.5 ساعت از صفر تا 100 درصد شارژ می‌شوند.

سازگاری

سازگار بودن قلم‌های نوری با سایر دستگاه‌های دیجیتال نیز مهم است. در درجه اول باید سازگاری آن را با سیستم عاملی که می‌خواهید با آن کار کنید (اپل ، ویندوز یا اندروید) چک کنید. بیشتر مدل های هوشمند، سیستم دیجیتال مورد نیاز خود را در کاتالوگ محصول ذکر کرده‌اند.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که برخی ازآنها فقط با انواع خاصی از دفترچه‌ها یا پدها به درستی کار می‌کنند. قبل از خرید دفترچه جدید توضیحات آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید با قلم هوشمند شما سازگار است.

قابلیت ذخیره سازی

بهترین قلم نوری مدلی است که بتواند به طور مستقیم به سرویس‌های ابری متصل شود. ازجمله این فضاهای ابری می‌توان به گوگل درایو، آی کلاد، اکانت‌های ایمیل و سایر برنامه‌های ذخیره‌سازی اشاره‌کرد.

بعضی از قلم‌های هوشمند وقتی که به اینترنت وصل نیستید نیز کار می‌کنند و به بیان دیگر به صورت آفلاین نیز می‌توانید با آنها بنویسید. این نوع  ضربات را به خاطر سپرده و وقتی آنها را به کامپیوتر یا تبلت خود متصل می‌کنید، این اطلاعات را روی دستگاه بارگذاری می‌کنند. قابلیت ذخیره سازی آفلاین یک مدل خوب حداکثر 50 صفحه یادداشت است.

قابلیت اتصال

روش‌های مختلفی برای اتصال قلم نوری به دستگاه‌های دیجیتال مختلف وجود دارد. بیشترآنها با بلوتوث به دستگاه‌های دیجیتال وصل می‌شوند. پس از اتصال بلوتوث، طرح‌ها و یادداشت ها به صورت بی‌سیم در سیستم ذخیره می‌شوند. این روش سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای بارگذاری داده‌هاست.در برخی از آنها امکان ذخیره سازی صفحات وجود دارد و زمانی که آن را به پورت USB دستگاه خود وصل کنید اطلاعات به طور خودکار وارد دستگاه شما می‌شوند.

یک روش دیگر اتصال، ارتباط از طریق اپلیکیشن است. در این روش از یک قلم سنتی و با مارک مخصوص روی کاغذهای مخصوص استفاده می‌شود. این برنامه همزمان با دوربین دستگاه دیجیتال (لپتاپ، تبلت و..) شما عمل‌کرده و از صفحه عکس گرفته و آن را در سیستم آپلود می‌کند.

امکانات

برخی ازآنها ویژگی‌های خاصی دارند که باعث سهولت بیشتر یادداشت برداری می‌شود. برای مثال برخی ضبط صوت داخلی دارند که می‌توانید صدای خود را حین یاداشت برداری ضبط کرده، آن را در پرونده‌های یادداشت خود جاسازی نموده و هنگام مطالعه یا مرور مقاله، آن را پخش کنید.از سطوح مختلف برخی (بجز نوک آنها) نیز می‌توان برای نقاشی کشیدن استفاده کرد. با این کار، کاربران می‌توانند جزئیات و طرح‌هایی را بکشند که با مداد و کاغذ معمولی امکان‌پذیر نیست.

بسیاری از قلم‌های نوری نیز دارای حسگر حساس به فشار هستند. در این مدل ها ضخامت و وضوح خط با توجه به فشار دست تنظیم می‌شود. برخی از آنها  نیز وجود دارند که می‌توانند دستخط‌های نوشته شده به زبان‌های مختلف را تشخیص دهند.

سه برند از بهترین مدل های موجود در بازار

برند ایکس پی پن

ایکس پی پن (XP Pen) برندی پرطرفدار در میان کاربران است. این برند پر تنوع‌ترین محصولات را در میان سایر برندهای مطرح طراحی این محصول در جهان دارد. اکس پی.پن محصولات متنوعی برای افراد آماتور تا حرفه‌ای دارد ومدل های آن در دو دسته قلم‌های نوری طراحی و مانیتورهای طراحی قرار می‌گیرند. کاربران اصلی این محصولات هنرمندان و هنرجویان طراحی دیجیتال هستند؛ با این حال این مدل برای دیگر کاربران نیز قابل استفاده‌اند. قلم های نوری ایکس پی پن را می توانید از فروشگاه ما آنلاین خریداری نمایید.

برند وکام

شرکت وکام یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ سامسونگ است. در حال حاضر مهمترین محصولات تولیدی وکام، قلم‌های نوری، تبلت‌های قلمی هستند. برند وکام قدمت بیشتری نسبت به برند هویون دارد و به همین دلیل طرفداران این برند معتقدند که محصولات این برند امتحان خود را پس داده‌اند. از طرف دیگر قلم های نوری هویون علیرغم قدمت کمتر، کیفیتی مشابه با برند وکام دارند. به طور کلی از بین سه برند وکام، هویون و ایکس پی پن، انواع قلم نوری وکام از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

برند هویئون

برند هویون و یا هویئون برندی معتبر است که با پشتوانه علمی و فنی کافی به تولید مجموعه‌ای ازمدل های حرفه‌ای می‌پردازد. بیشتر قلم‌های نوری هویئون ویژگی‌هایی چون حساسیت به فشار، رزولوشن خوب، عکس‌العمل سریع و دقت بالایی دارند. مدل‌های اخیر برند هویون علاوه بر سیستم عامل ویندوز و مک، با سیستم عامل اندروید نیز سازگاری دارند.

خرید آنلاین قلم نوری با علی سیتی

اکنون می توانید با آگاهی و با خیالی آسوده این محصول را از فروشگاه علی سیتی با قیمتی مناسب خریداری نمایید.  علاوه بر این می توانید با خرید از سایت های خارجی مانند آمازون و ایبی از مدل های دیگر این محصول دیدن کنید. سپس با ارسال لینک کالا برای ما سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید از تخفیفات سایت های خارجی استفاده کنید و با قیمتی مناسب محصولات را خریداری نمایید. با ما خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "راهنمای انتخاب و خرید بهترین قلم نوری"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.