از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

بهترین ساعت هوشمند

علی سیتی / بهترین ساعت هوشمند

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

3 دی 1399

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی بهترین ساعت های هوشمند در سال 2020

تکنولوژی ساعت‌های هوشمند به سرعت در حال رشد است و ساعت‌های هوشمند عرضه شده در سال 2020 به ویژگی‌ها، حسگر‌ها و تکنولوژی هوشمند جدیدی مجهز شده‌اند که پیش از آن‌ها وجود نداشت. اکثر ساعت هوشمند هایی که در سال 2020 عرضه شده‌اند، به قابلیت‌های مهمی مانند نظارت بر سطح اکسیژن خون و بررسی ضربان قلب نیز مجهز شده‌اند. در همین حال،‌ امروزه بسیاری از مردم علاقه‌مند به داشتن گجتی هستند که علاوه بر کمک به مدیریت نوتیفیکیشن‌ها و زنگ‌های هشدار،‌ به آن‌ها کمک می‌کند تا بیشتر مراقب وضعیت سلامت خود نیز باشند. پس اگر شما هم به دنبال‌ بهترین ساعت‌ هوشمند هستید که در 12 ماه اخیر عرضه شده است، این پست مختص شماست.

1- Apple Watch 6

اگر گوشی آیفون دارید، پس حتما باید از یک ساعت هوشمند Apple Watch استفاده کنید. اپل از سال 2015 تا کنون بهبود‌های زیادی از نظر جذابیت ظاهری، قابلیت اطمینان و به‌روز‌رسانی قابلیت‌های ساعت‌های هوشمندش انجام داده است. به علاوه، قاب و بند این ساعت‌ها را نیز می‌توانید به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

البته Apple Watch 6 جهش بزرگی نسبت به Apple Watch 5 نداشته است، اما این مشکل چندان بزرگی نیست. نسخه امسال دارای ویژگی نظارت بر سطح اکسیژن خون برای بررسی سلامت در عمقی بیشتر است و نمایشگر روشن‌تر آن می‌تواند همیشه روشن باشد. این ساعت به نسبت نسخه سال 2019 خود سرعت بالاتری داشته و انواع ساعت‌های آن متنوع‌تر شده‌اند ودر گروه بهترین ساعت هوشمند قرار گرفته است. البته این اتفاق معمولا با عرضه نسخه‌های جدید‌تر ساعت‌های هوشمند اپل رخ می‌دهد.

یک نکته بسیار مهم دیگر پیشرفت مداوم WatchOS است. اپل درWatchOS 7 ویژگی‌های دنبال کردن فعالیت‌های هوشمند، نظارت بر خواب و ویژگی ترجمه فوری Siri را قرار داده است. اگرمی‌خواهید ساعت شما قابلیت‌های عملی زیادی داشته باشد، پس حتما به خرید Apple Watch 6  فکر کنید.

2- ساعت هوشمند Fitbit Sense

Fitbit Sense جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند ساخت Fitbit است که ویژگی‌های ساعت-سلامتی زیادی را به کاربران عرضه می‌کند. این ساعت می‌تواند همه فعالیت‌های معمول بدن، به علاوه دمای پوست، سطح اشباع اکسیژن خون و سطح استرس را اندازه بگیرد وحتی دارای یک اپلیکیشن ECG است که برای بررسی نشانه‌هایی از ضربان قلب غیرمعمول ساخته شده است. با همه این ویژگی‌ها، ساعت Fitbit Sense یک بسته کامل سلامت است.

این ساعت همینطور به ویژگی دنبال کردن موقعیت مکانی با GPS به همراه گوشی موبایل، پشتیبانی از دستیار گوگل و الکسا آمازون، قابلیت دنبال کردن برنامه خواب (به همراه زنگ هشدار که در مناسب‌ترین زمان برای بیداری مچ دست شما را می‌لرزاند)، نظارت بر ضربان قلب در طول روز و بسیاری ویژگی دیگر مجهز است.

در حالی که هماهنگی ساعت هوشمند Fitbit Sense به خوبی دیگر ساعت‌های هوشمند نیست، اپلیکیشن موبایل آن به خوبی کار می‌کند و با استفاده از آن در صورت نیاز می‌توانید پیام‌ها و تماس‌های خود را با ساعت دریافت کنید. عمر باتری این ساعت 6 روز بوده و بسیار عالی است. البته این مقدار برای زمانی است که همه حسگر‌های ساعت تمام مدت روشن نباشند. این ساعت همینطور می‌تواند با سرویس ویژه Fitbit Premium هم کار کرده و به طور روزانه برنامه ورزشی شخصی شما را به گوشی شما ارسال کند.

3- 3 Samsung Galaxy Watch

با این که ساعت‌های هوشمند سامسونگ برای استفاده در کنار گوشی‌های سامسونگ ساخته شده‌اند، هنوز هم می‌توانید آن‌ها را با دیگر گوشی‌های اندروید و یا حتی آیفون (تا حدودی) استفاده کنید. با این که پشتیبانی از اپلیکیشن‌های خانگی عالی نیست، سری Galaxy Watch مجموعه‌ای بهینه، پرسرعت و عالی برای داشتن یک کامپیوتر مینیاتوری روی مچتان است.

Galaxy Watch 3 دارای قابلیت بررسی سطح اکسیژن و فشار خون و دیگر قابلیت‌های نظارت بر سلامت است . این ساعت می‌تواند قدم‌های شما را بشمارد و خواب، موقعیت مکانی و برنامه ورزشی و همه کارهای دیگری که در طول روز انجام می‌دهید را دنبال کند و در حقیقت بهترین ساعت هوشمند این سری است. حتی می‌توانید آن را با اسپاتیفای سینک کرده و حتی بدون گوشی خود آهنگ گوش کنید (البته اگر یک کاربر ویژه هستید).

ساعت هوشمند Galaxy Watch 3 با داشتن یک نمایشگر بزرگ، با دقت و وضوح بالا و عملکرد بدون لگ،‌ یکی از قوی‌ترین ساعت‌های بازار و قابل قیاس با ساعت‌های اپل است. گوشه‌های اطراف نمایشگر بالا آمده و چرخیده شده‌اند و همین باعث می‌شود که کار با نمایشگر با استفاده از انگشتان دست بسیار ساده‌تر باشد. قیمت Galaxy Watch 3 از 429.99 دلار شروع می‌شود.

4- ساعت هوشمند Apple Watch SE

اگر Apple Watch 6 قیمت بسیار بالایی برای بودجه شما دارد، پس Apple Watch SE باید گزینه جایگزین مد نظر شما باشد. با این که اپل مشخص نکرده است SE خلاصه چه عبارتی است، به نظر ما منظور از آن Special Edition (نسخه ویژه) بوده است چون این ساعت هوشمند نیز در رده‌ی گوشی آیفون SE قرار می‌گیرد.

در حالی که طراحی این ساعت و نرم افزار آن مشابه Apple Watch 6 هستند، این دو علاوه بر قیمت تفاوت‌های دیگری نیز با هم دارند. ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تحلیل ECG نظارت بر سطح اکسیژن خون مختص Apple Watch 6 هستند و این ساعت گران قیمت‌تر دارای رنگ بدنی و بند‌های متنوع‌تری است. این ساعت همینطور تکنولوژی نمایشگر پیچیده‌تری دارد. اما بسیاری از کاربران احتمالا متوجه آن نمی‌شوند، مگر این که بخواهند ساعتشان ویژگی همیشه روشن بودن را داشته باشد، که SE قابلیت انجامش را ندارد.

اپل واچ سری 6 دارای یک پردازنده سریع‌تر نیز هست، اما باز هم این تفاوت چندان زیاد نیست. Apple Watch SE تقریبا همه قابلیت‌های استاندارد بررسی وضعیت سلامتی که بخواهید، شامل نظارت بر ضربان قلب، دنبال کردن GPS و تحلیل خواب را دارد، پس می‌تواند به نسبت قیمتش گزینه‌ای عالی باشد. قیمت Apple Watch SE از 279 دلار شروع می‌شود.

5- Garmin Forerunner 745

با این که Garmin ممکن است به اندازه ساعت‌های هوشمند اپل، سامسونگ و فیت بیت جلب توجه نکنند، اما این شرکت بازه وسیعی از ساعت‌های هوشند را عرضه کرده است. سری Forerunner‌ یکی از سری‌های سبک وزن و با قیمت مناسب است و 745 جدیدترین نسخه عرضه شده از این مجموعه در سال 2020 است که بهترین ساعت هوشمند این برند نیز به شمار می رود.

این ساعت برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده است، یا حداقل آن‌هایی که برای حرفه‌ای شدن تلاش می‌کنند، و قابلیت دنبال کردن شنا، دوچرخه سواری، دویدن، ورزش سه گانه و دیگر ورزش‌ها را دارد و به شما نشان می‌دهد که ورزش چه تاثیری بر بدن شما داشته و به چه مقدار زمان برای بازسازی بدن خود نیاز دارید. این ساعت می‌تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و نظارت بر VO2 max را انجام دارده و با استفاده از GPS می‌توانید بدن گوشی هوشمند خود از موقعیت مکانی مطلع شوید.

علاوه بر این موارد، با این ساعت می‌توانید نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را دریافت کرده و پشتیبانی از بازپخش اسپاتیفای آفلاین (اگر کاربر ویژه اسپاتیفای هستید) داشته باشید. این ساعت در بازه ساعت‌های بزرگ و گران‌قیمت قرار می‌گیرد، اما هیچ کجا نمی‌توانید ساعت هوشمندی با تمام ویژگی‌هایی Garmin Forerunner 745 پیدا کنید. قیمت Garmin Forerunner 745 از 499.99 دلار شروع می‌شود.

6- ساعت هوشمند Fitbit Versa 3

Fitbit Versa 3 یکی از بهترین ساعت هوشمند در این برند است. این ساعت همزمان با Fitbit Sense عرضه شد و با این که مانند نسخه گران‌قیمت‌تر به آن توجه نشد، هنوز هم بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند. این ساعت به انواع مختلف قابلیت‌های دنبال کردن فعالیت‌های روزانه، GPS، نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، دنبال کردن برنامه خواب و گرفتن نوتیفیکیشن از گوشی هوشمند و بسیاری ویژگی‌های دیگر مجهز است.

همانند دیگر ساعت‌های هوشمند Fitbit، در Versa 3 نیز نرم‌افزار روی ساعت و اپلیکیشن همراه آن روی گوشی هوشمند به خوبی سخت افزار آن است. با این ساعت می‌توانید آمار‌های مختلفی مانند میزان ساعت خواب و یا قدم‌هایی که برداشته‌اید را محاسبه کنید و پیشرفت خود را تحت نظر داشته باشید (و همینطور اهداف جدید تعیین کنید). اگر به ویژگی‌های بیشتر نیاز دارد، می‌توانید عضو ویژه Fitbit شوید و برنامه‌های شخصی تمرینات ورزشی دریافت کنید.

Versa 3 سبک ‌وزن و شیک بوده و در سه رنگ مختلف موجود است. همینطور با استفاده از آن می‌توانید به دستیار گوگل یا الکسا آمازون، آمازون اکو دسترسی داشته باشید. عمر باتری آن نیز 6 روز است که می‌تواند بسیار کاربردی بوده و دلیل اصلی شما برای انتخاب این ساعت هوشمند باشد. قیمت Fitbit Versa 3 از 299.95 دلار شروع می‌شود.

7- ساعت هوشمند شیائومی Amazfit T-Rex

برند شیائومی همانطور که می دانیم یک شرکت چینی است که به سرعت طی چند سال اخیر توانسته است سهم زیادی از بازار را از آن خود کند. محصولات متنوع این برند در همه فروشگاه ها به چشم می خورد. انواع مختلف ساعت های هوشمند شیائومی با قابلیت ها و امکاناتی خوب و البته با قیمتی پایین تر نسبت به رقبا توانسته است طرفداران زیادی را به دست آورد.

از بهترین ساعت هوشمند شیائومی می توان به مدل Amazfit T-Rex اشاره کرد. این ساعت ضد آب قابلیت نگهداری شارژ طولانی مدت حتی تا 20 روز را دارد ویکی از شگفت انگیزترین ساعت های هوشمند است. علاوه بر آن این ساعت دارای 12 گواهینامه استاندارد است که توانسته است در جایگاه بهترین ساعت های این برند قرار گیرد.

سایر ساعت های هوشمند شیائومی نیز براساس تنوع قیمت و امکانات در رده بهترین ساعت های هوشمند در سال 2020 قرار گرفته اند. هم اکنون می توانید ساعت های هوشمند شیائومی را از سایت ما و یا با خرید از سایت های خارجی همراه تخفیفات ویژه سفارش دهید.

 انتخاب بهترین ساعت هوشمند همراه علی سیتی

ساعت‌های هوشمند زیادی در بازار موجود هستند و همین ممکن است انتخاب بهترین گزینه را مشکل کند. به همین دلیل ما در این پست سعی کردیم تا با معرفی 7 مورد از برترین آنها ساخته شده توسط معتبر‌ترین برندها جهان شما را در این جهت راهنمایی کنیم. در صورتی که گوشی هوشمند اپل دارید ساعت‌های هوشمند اپل برای شما بهترین گزینه هستند، اما اگر یک ورزشکار حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای هستید و دوست دارید هوشمندانه‌تر ورزش کنید، ما ساعت‌های هوشمند Garmin و Fitbit را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته ساعت‌های سامسونگ به احتمال بالا انتخاب اول همه کسانی هستند که به زیبایی گجت‌های هوشمند خود بسیار اهمیت می‌دهند.

در صورتی که به خرید ساعت هوشمند از فروشگاه علی سیتی علاقه‌مند هستید، ما کد تخفیف smartwatch991003 را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین ساعت هوشمند"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.