آموزش بازیابی کیف پول بلاک چین

علی سیتی / آموزش بازیابی کیف پول بلاک چین

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

2 آذر 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول های ارز دیجیتال از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار برای نگهداری و یا ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی هستند. استفاده از امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال در درجه اول برای کاربران اهمیت زیادی دارد. همانطور که می‌دانید در تمامی ولت‌های سخت افزاری، نرم افزاری و موبایلی ممکن است با بروز مشکلاتی از جمله گم کردن و ربوده شدن تلفن همراه و یا کیف پول سخت افزاری، ارسال ارزهای دیجیتال به آدرس اشتباهی و یا خراب شدن و فراموشی رمز عبور یا گم کردن عبارات بازیابی خود روبرو شوید. با این وجود ممکن است اموال و دارایی‌های خود را برای همیشه از دست دهید. اما در چنین حالاتی چه کاری باید انجام داد؟ بازیابی ارزهای دیجیتال و یا ریکاوری کیف پول‌ها می‌تواند در این مواقع سبب بازگرداندن اموال و دارایی‌های شما  و در حقیقت بازگرداندن ارزهای دیجیتالی شود. ما در مقالات پیشین در ارتباط با بازیابی کیف پول‌های مختلف دیجیتالی با شما صحبت کردیم. این بار و در این مطلب  از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با ریکاوری یکی دیگر از کیف پول‌های محبوب و معروف به نام بلاک چین ولت با شما صحبت نماییم. پس اگر شما نیز از کاربران این نوع ولت هستیم پیشنهاد می‌کنیم برای آموزش بازیابی کیف پول بلاک چین در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

کیف پول تحت وب بلاک چین دات کام

کیف پول بلاک چین چیست؟

قبل از این‌که در ارتباط با آموزش بازیابی کیف پول بلاک چین با شما صحبت نماییم بهتر است ابتدا به معرفی کیف پول بلاک چین بپردازیم. کیف پول بلاک چین از جمله قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ولت‌های ارز دیجیتال است که کاربران زیادی در دنیا در حال استفاده از این ولت هستند. کیف پول بلاک چین در سال 2011 ایجاد و در بسیاری از کشورهای دنیا در حال استفاده است. این کیف پول از نوع گرم و آنلاین است که با توجه به قابلیت یکپارچه سازی با صرافی  ShapeShift به کاربران اجازه خرید و فروش و یا ذخیره سازی ارزهای دیجیتالی را می‌دهد. این کیف پول دیجیتال از ارزها و توکن‌های محدودی از جمله بیت کوین، اتریوم، الگوراند، استلار،تتر، آوه و پولکادات و معدود ارز دیجیتالی دیگر پشتیبانی می‌کند و شاید این امر تنها نقطه ضعف این ولت باشد. اما از جمله مزایای این ولت پشتیبانی از 25 زبان رسمی در دنیا است و همچنین کاربران این ولت می‌توانند بر خلاف سایر کیف پول‌ها از درباره بیت کوین و همچنین شبکه بلاک چین اطلاعاتی جامع به دست آورند. از دیگر مزایای این ولت رایگان بودن آن و همچنین کاربری ساده‌ و آسان برای افراد مبتدی و حرفه‌ای است. از جمله بارزترین ویژگی‌های این کیف پول این است که برای انجام تراکنش‌های شبکه بلاک چین هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند. شما می‌توانید از این ولت در تلفن همراه خود و یا در سیستم عامل‌های مختلف وب استفاده نمایید. در ادامه روش بازیابی blockchain wallet  را بیان خواهیم کرد.

بازیابی کیف پول بلاک چین در صورت فراموشی رمز عبور

در هر یک از ولت‌های دیجیتالی از جمله کیف پول های سخت افزاری و یا موبایلی و تحت وب گاهی ممکن است شما رمز عبور ورود به ولت خود را فراموش کنید. در این حالت می‌توانید با استفاده از موارد و روش‌های ذیل اقدام به بازیابی کیف پول بلاک چین خود نمایید. در حقیقت شما با استفاده از دو روش به دست آوردن شناسه و یا id  کیف پول خود و سپس رمز عبور می‌توانید ولت خود را ریکاوری نمایید.

بازیابی کیف پول بلاک چین

ریکاوری کیف پول  بلاک چین  با استفاده از ایمیل

برای بازیابی با این روش می‌بایست به ایمیلی که در زمان ثبت این ولت وارد حساب کاربری خود کرده‌اید و یا تمامی ایمیل‌هایی که ممکن است به حساب خود لینک کرده باشید دسترسی داشته باشید. به این ترتیب وارد ایمیل خود شده و عنوان Welcome to My Wallet را  در تمامی ایمیل های خود جستجو نمایید. ایمیلی حاوی متن فوق به شما نمایش داده خواهد شد که در آن شناسه کیف پول شما قرار دارد. اکنون با استفاده از این شناسه می‌توانید به کیف پول خود وارد شوید.

ریکاوری کیف پول بلاک چین با  استفاده از مرورگر

  •  با استفاده از مرورگر بر روی سیستم خود وارد وب سایت رسمی این ولت شوید، به قسمت لاگین کیف پول مراجعه نمایید.
  •  ممکن است Id کیف پول شما در قسمت لاگین وجود داشته باشد اما امکان آن بسیار کم است. بنابراین در قسمت سمت راست فرم لاگین، بر روی گزینه“View Options” کلیک  نمایید.
  •  اکنون گزینه‌ای موردی با عنوان ” I’ve lost my Wallet ID: Email me a reminder with my Wallet ID to my email address” را مشاهده خواهید کرد.
  •   بر روی گزینه “Remind Me” کلیک نمایید.
  •   در این قسمت می‌بایست آدرس ایمیلی را که از طریق آن به حساب کیف پول بلاک چین لینک شدید را وارد کرده و سپس بر روی دکمه “submit” کلیک نمایید.
  • اگر آدرس کیف پول شما درست وارد شده باشد چند دقیقه بعد شناسه کیف پول برای شما ارسال خواهد شد.

آموزش ساخت و راه اندازی کیف پول بلاک چین

اکنون که با آموزش بازیابی کیف پول بلاک چین آشنا شدید بهتر است با نحوه ایجاد و ساخت این ولت نیز آشنایی پیدا نمایید. شما به سادگی می‌توانید این کیف پول دیجیتال را بر روی موبایل و مرورگر خود نصب نمایید. لازم به ذکر است این کیف پول برای نسخه های اندروید و همچنین ios  قابل استفاده و  اجرا است.

  •  برای این منظور وارد سایت رسمی این کیف پول به نشانی blockchain.com/wallet شوید و با انتخاب ورود به کیف پول بر روی گزینه “sign up” در بالای صفحه کلیک کنید.
  •   اکنون فرمی به شما نمایش داده می‌شود که باید مشخصات فردی خود را  از جمله ایمیل، آدرس و رمز عبوری در آن وارد و فرم را تکمیل نمایید.
  •   در ادامه بر روی گزینه “Create Wallet”  کلیک نمایید.
  •   اکنون از شما تاییدیه ایمیل خواسته می‌شود که با ورود به ایمیل خود آن را تایید و شناسه خود را که در ایمیل ارسال شده است را یادداشت نمایید. زیرا برای ورود به کیف پول نیازمند این شناسه خواهید بود.
  •   پس از انجام این مراحل و با وارد کردن شناسه ولت به سادگی می‌توانید وارد کیف پول خود شوید.

نصب کیف پول بلاک چین

بازیابی انواع کیف پول های دیجیتالی همراه با مجموعه علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با بازیابی کیف پول بلاک چین با شما صحبت کردیم و به معرفی این نوع کیف پول نرم افزاری و تحت وب پرداختیم. اگر به هر دلیلی با استفاده از موارد ذکر شده نتوانستید به بازیابی کیف پول خود بپردازید می‌توانید با مجموعه علی سیتی تماس برقرار نمایید. این مجموعه همواره تمام تلاش خود را برای ریکاوری کیف پول‌ها و همچنین بازگرداندن دارایی‌ها شما خواهد کرد بنابراین  می‌توانید در این زمینه با مشاوران و پشتیبانان این مجموعه تماس برقرار نمایید. اما اگر شما نیز از کاربران ارزهای دیجیتالی هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از انواع کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال استفاده نمایید. این کیف پول‌ها به دلیل امنیت بیشتر و تعابیر امنیتی نسبت به سایر ولت‌ها می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل و مطمئن برای نگهداری از ارزهای دیجیتال شما باشد. اکنون می‌توانید برای مشاهده قیمت و همچنین ویژگی‌های این ولت ها در وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی تنوع بسیاری از این کیف پول‌های دیجیتالی را مشاهده و در صورت نیاز به صورت آنلاین خریداری نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب محصولات نسبت به رقبا و ضمانت اصالت کالا به همراه پشتیبانی رایگان است. با علی سیتی تجربه خریدی هوشمندانه را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش بازیابی کیف پول بلاک چین"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یک =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.