از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

آموزش نصب و راه اندازی لجر نانو اس پلاس

علی سیتی / آموزش نصب و راه اندازی لجر نانو اس پلاس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

6 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

با توجه به گسترش دنیای ارزهای دیجیتالی نیاز به داشتن یک کیف پول دیجیتالی معتبر و امن برای همه افراد احساس می‌شود. اگر شما نیز از فعالان در این حوزه هستید و به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی علاقه دارید حتما با ولت های لجر آشنایی دارید.  کیف پول های لجر یکی از بهترین ولت‌های سخت افزاری در دنیا به شمار می‌روند که در مدل های لجر نانو اس و ایکس  طراحی و روانه بازار شدند. این کمپانی در سال 2022 نسخه جدید از  این ولت ها با نام های Ledger Nano S Plus  و لجر نانو ایکس 2022 را روانه بازار کرد. در مقالات پیشین در ارتباط با سایر کیف پول های این کمپانی، قابلیت ها و طریقه نصب و راه اندازی این ولت با شما صحبت مردیم. اکنون و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با آموزش نصب و راه اندازی کیف پول لجر نانو اس پلاس با شما صحبت نماییم. هر چند راه اندازی این کیف پول نیز مانند نسخه قبلی آن یعنی نانو اس است اما در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با روش نصب و راه اندازی این ولت محبوب آشنا شوید.

راه اندازی و نصب لجر نانو اس پلاس

نکات مهم قبل از نصب Ledger Nano S Plus

  •  برای راه اندازی لجر نانو اس پلاس شما احتیاج به  این دستگاه دارید که می‌توانید برای خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس به فروشگاه علی سیتی مراجعه نمایید.
  •  در مراحل اولیه و بعد از روشن کردن دستگاه باید به دنبال تولید پین کد و تولید عبارات 24 کلمه ای باشید.
  •  اگر از دستگاه پین کد و یا عباراتی دریافت کردید ممکن است دستگاه قبلا توسط شخصی دیگر استفاده شده باشد. این ولت به همراه خود یک کابل میکرو دارد که در مراحل نصب به آن احتیاج پیدا خواهید کرد.
  • قبل از راه اندازی این ولت لازم است نرم افزار لجر لایو را بر روی سیستم خود نصب کرده و سپس اقدام با راه اندازی نمایید.
  • برای نصب دستگاه خود را با استفاده از کابل موجود به کامپیوتر خود وصل نمایید  و سپس برنامه لجر لایو را باز نمایید. لازم به ذکر است برنامه لجر لایو شما باید بر اساس آخرین ورژن بروزرسانی شده باشد.
  •  برای نصب می توانید لجر خود را به عنوان یک ولت جدید راه اندازی نموده و یا دستگاه خود را با استفاده از عبارات بازیابی ریکاوری نمایید.
  •  اگر ledger nano s plus  خود را به عنوان یک دستگاه جدید راه اندازی کنید این ولت  کلیدهای خصوصی جدیدی را ایجاد کرده وعبارات بازیابی 24 کلمه ای را به شما می‌دهد. این عبارات را حتما در جایی امن و مطمئن نگهداری نمایید تا در زمان بازیابی کیف پول از آن‌ها استفاده نمایید.
  •  اگر قصد دارید دستگاه خود را با عبارات بازیابی کنید از کلیدهای خصوصی و عبارات بازیابی مربوطه استفاده نمایید.

مراحل نصب لجر نانو اس پلاس

مرحله اول: راه اندازی به عنوان دستگاه جدید

برای شروع کار دستگاه خود را با استفاده از کابل USB-C به سیستم کامپیوتر خود متصل نمایید. پس از برقراری ارتباط ولت شما باید پیغام Welcome to Ledger Nano S Plus. Press right button to continue. را نمایش داده و سپس پیام Ledger Nano S Plus را مشاهده خواهید کرد. برای ادامه مراحل راه اندازی لجر نانو اس پلاس دکمه سمت راست دستگاه را فشار دهید. اگر فورا با پیام درخواست پین مواجه شدید با فروشنده دستگاه تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید زیرا ممکن است شخصی قبلا از این ولت استفاده کرده باشد. در غیر این صورت دستورالعمل های روی صفحه را مشاهده خواهید کرد. سپس به صورت همزمان هر دو دکمه روی دستگاه را فشار دهید تا گزینه Set up as new device  را مشاهده و انتخاب نمایید.

نصب ledger nano s

مرحله دوم:  انتخاب پین کد

پس از آن پیام Choose PIN code به شما نمایش داده می‌شود که  صورت 4 تا 8 رقم  است. اکنون هر دو دکمه دستگاه را فشار دهید. با نمایش پین کد با فشار دادن دکمه های  راست یا چپ دستگاه اولین رقم پین را انتخاب کرده و سپس با فشار هر دو دکمه رقم مورد نظر را وارد نمایید. این فرآیند را برای انتخاب تمامی اعداد از 4 تا 8 رقم را ادامه دهید. پس از انتخاب ارقام علامت () را تایید کرده و هر دو دکمه دستگاه را برای تایید پین کد  با هم فشار دهید. دقت داشته باشید در انتخاب این پین کدها برای پاک کردن یک عدد می‌توانید از نماد backspace  استفاده کرده و سعی کنید با یک بار وارد کردن کد پین خود را تایید نمایید. این کد قفل دستگاه شما را باز خواهد کرد بنابراین سعی کنید از اعداد بهینه با تعداد 8 رقم برای این کار استفاده کرده  و برای امنیت بیشتر پینی ساده برای دستگاه انتخاب نکنید.

مرحله سوم: یادداشت کردن عبارات بازیابی

در این مرحله از آموزش نصب و راه اندازی کیف پول لجر نانو اس پلاس عبارات بازیابی ولت شما نمایش داده می‌شود که حتما باید آن را یادداشت کرده و در محیطی امن نگهداری نمایید. بدین ترتیب یک برگه بازیابی که در جعبه ولت قرار دارد را برداشته و همزمان با هم هر دو دکمه دستگاه را فشار دهید. اکنون عبارت Write down your recovery روی دستگاه نمایش داده می‌شود مجدد هر دو دکمه را برای تایید با هم بفشارید.

برای نمایش دستورالعمل های دستگاه دکمه سمت راست را فشار دهید و برای ادامه و انتخاب هر دو دکمه را بفشارید. با نمایش اولین کلمه (Write word #1) را در برگه بازیابی خود یادداشت نمایید. و دقت کنید آن را به درستی وارد کرده باشید.

اکنون برای کلمه دوم دکمه سمت راست را فشار دهید. (Write word #2).که آن را به عنوان کلمه 2 در برگه بازیابی یادداشت کنید. به این ترتیب این فرآیند را برای 24 کلمه ادامه داده و آخرین عبارات را برای کلمه شماره 24 یادداشت کنید.

پس از یادداشت کردن کلمات برای تایید کلمات دکمه سمت چپ دستگاه را فشار داده و  برای نمایش ادامه دستورالعمل ها دکمه سمت راست را بفشارید.  اکنون از شما تایید عبارات بازیابی خواسته می‌شود که با فشار هر دو دکمه می‌توانید آن را تایید نمایید.

اکنون می‌بایست با حرکت دکمه چپ و راست 8 کلمه درخواستی را انتخاب و با فشار دادن هر رو دکمه اعتبارسنجی کنید. این مرحله را برای همه کلمات درخواستی تکرار نمایید.پس از انجام این کار دستگاه تنظیم بازیابی را به شما نمایش خواهد داد.

برای ادامه و مشاهده ادامه دستورالعمل ها دکمه راست دستگاه را فشار دهید. سپس هر دو دکمه و به این ترتیب دستگاه پیام شما Processing را به شما نمایش خواهد داد. این به آن معناست که دستگاه فرآیند نصب را به موفقیت انجام داد و اکنون دستگاه شما آماده است.

پس از آماده سازی دستگاه هر دو دکمه را به مدت 3 ثانیه نگه داشته تا قسمت Control Center دستگاه دسترسی پیدا نمایید . در این قسمت می‌توانید وارد تنظیمات دستگاه خود شوید. شما با موفقیت راه اندازی لجر نانو اس پلاس را به پایان رساندید. اکنون می‌توانید برنامه‌ها را روی دستگاه خود نصب کنید. و حساب‌هایی را در Ledger Live اضافه کنید.

 مراحل نصب و آموزش لجر نانو اس پلاس

نکات مهم امنیتی در نصب ledger nano s plus

  • لازم به ذکر است برای امنیت ارزهای خود عبارات بازیابی خود را محفوظ نگه دارید. دقت داشته باشید دسترسی به عبارات بازیابی توسط اشخاص دیگر یعنی دسترسی به اموال و دارایی های شما.
  •  کیف پول لجر از 24 کلمه شما نسخه پشتیبان نخواهد داشت. بنابراین سعی کنید آن را در چند جا محفوظ نگه دارید.
  • به هیچ عنوان از دستگاهی که دارای پین کد و یا عبارات بازیابی است استفاده نکنید.
  •  در صورت وجود مشکل با پشتیبانی دستگاه تماس برقرار  نمایید.

خرید  کیف پول لجر نانو اس پلاس از علی سیتی

ما در این مطلب مراحل نصب و راه اندازی کیف پول لجر نانو اس پلاس را به شما آموزش دادیم  و نکات مهم امنیتی در هنگام راه اندازی این ولت را برای امنیت بیشتر به شما توضیح دادیم. همانطور که بیان کردیم کیف پول ledger nano s plus  نسخه جدید و بروز شده ورژن قدیمی خود یعنی لجر نانو اس است. برای خرید این کیف پول می‌توانید به فروشگاه علی سیتی مراجعه نمایید. این فروشگاه انواع مختلف کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال را با قیمت مناسب نسبت به رقبا و همچنین ضمانت اصالت به مشتریان ارائه خواهد داد.با چند کلیک ساده و به صورت اینترنتی می‌توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

از مزایای خرید از این مجموعه پشتیبانی رایگان تمامی محصولات برای مشتریان است.  بنابراین می‌توانید هرگونه سوالی در زمینه انواع ولت ها داشتید با پشتیبانان این مجموعه در میان بگذارید. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید. 

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش نصب و راه اندازی لجر نانو اس پلاس"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.