آموزش گام به گام راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس

علی سیتی / آموزش گام به گام راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

8 اردیبهشت 1400

نظرات

1 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

آموزش گام به گام راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس

اگر خاطرتان باشد در مقالات گذشته راجع‌به راه اندازی یکی از کیف پول‌های برند مشهور لجر نوشتیم. Ledger Nano X یکی دیگر ازمحصولات این برند است که قصد داریم امروز درباره‌ی چگونگی راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس بگوییم. اگر برای شما اهمیت دارد که کیف پول ارز دیجیتالی که استفاده می کنید از امنیت بالایی برخوردار باشد و از رمز ارزهای متعدد و مشهور دنیا پشتیبانی کند، این کیف پول انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

با خرید کیف پول لجر نانو ایکس از فروشگاه ما با خیالی آسوده از ارزهای دیجیتال خود محافطت نمایید.

آموزش راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس

تفاوت لجر نانو اس و لجر نانو ایکس

هردوی این کیف‌ها متعلق به برند ledger هستند و رابط کاربری آسانی دارند و به سادگی می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. اما تفاوت‌هایی در آن‌ها وجود دارد که به اختصار توضیح می‌دهیم:

قبل از راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس باید بدانید که این کیف فضای بیشتری برای ذخیره‌ی پول نسبت به لجر نانو اس دارد و از نرم ‌افزارهای بیشتری پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که خاطرتان است درنانو اس، هر ارز دیجیتال با یک نرم افزار قابل دسترسی بود. تعداد این نرم افزارهایی که در نانو ایکس ذخیره می‌شود ۱۰۰ عدد است که بیشتر از نانو اس است.

اولین تفاوتی که کاربران مشاهده می‌نمایند، متفاوت بودن جای دکمه‌های تأیید تراکنش است. همان‌طور که قبلا گفتیم، در لجر نانو اس این دکمه‌ها در کنار دستگاه واقع شده‌اند اما در ledger nano x آن‌ها را در دو طرف صفحه نمایش مشاهده می‌نمایید. تفاوت دیگر در شکل ظاهری و طراحی این دو کیف ارز دیجیتال است. کیف پول لجر نانو ایکس بزرگتر و سنگین‌تر ازnano s است و صفحه نمایش بزرگتری دارد. همین بزرگی صفحه باعث شده که کاربر بتواند راحت‌تر با آن کار نماید و دیگر نیازی به اسکرول کردن نیست.

تفاوت دیگر در این کیف‌ها این است که در لجر نانو ایکس شما قادر به انجام تراکنش از طریق بلوتوث و نیز به‌صورت آنلاین هستید. یعنی همان برنامه‌ی Ledger Live که در لجر نانو اس استفاده می‌شد، در این کیف هم قابل استفاده است با این تفاوت که دیگر نیازی نیست از کابل USB استفاده کنید و به سیستم خود متصل شوید.

راه اندازی Ledger Nano X در گوشی آیفون

ابتدا اپلیکیشن Ledger Live را از لینک فوق  دانلود نموده و نصب نمایید.

سپس گزینه‌ی آبی که نوشته شده Get Started را فشرده تا فرآیند راه اندازی شروع شود. مانند تصویر سمت راست زیر، مربع‌های خالی را تیک بزنید تا پر شوند. بعد Enter Ledger App را لمس کنید.

نصب لجر نانو ایکس در آیفون

در مرحله‌ی بعدی شما باید کیف پول خود را که همان Nano X است انتخاب نمایید. سپس مانند تصویر زیر، گزینه‌ی Connect your Nano را انتخاب کنید و کیف پول را به گوشی وصل نمایید.

 نصب ledger nano x

حال برای اتصال این کیف پول دیجیتال از طریق بلوتوث به آیفون، مانند تصویر زیر می‌توانید گزینه‌ی Let’s pair my Nano را انتخاب کنید. سپس دو دکمه‌ی روی دستگاهتان را هم‌زمان باهم نگه دارید تا بلوتوث کیف ارز دیجیتال روشن شود. در همین زمان بلوتوث گوشیتان را روشن کرده و روی کادر آبی که نوشته شده Pair via Bluetooth کلیک کنید. اسم کیف پولتان روی صفحه‌ی گوشی نمایان خواهد شد. آن را لمس نمایید.

وارد کردن اسم کیف پول ارز

مانند تصویر زیر باید روی گزینه‌ی Pair را لمس نمایید. سپس روی کیف پیامی تحت عنوان Confirm pairing ظاهر می‌شود. شما باید هر دو دکمه‌ی روی آن را همزمان با هم بفشارید تا مرحله‌ی اتصال تأیید شود.

مراحل راه اندازی کیف پول ارز دیجیتال

اگر تا این مرحله از راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس پیش رفته‌اید، به این معنی است که تمام مراحل پیشین را به‌درستی انجام داده‌اید. حال وقت این است که گزینه‌ی پایین گوشی خود را که نوشته شده Continue را لمس نمایید و در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، گزینه‌ی Open Leger Live را انتخاب نمایید. این مراحل در تصویر زیر نشان داده شده است.

مراحل نصب کیف پول لجر

نحوه‌ی ایجاد حساب و تبادل ارز

در ادامه‌ی آموزش نحوه‌ی راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس حال نوبت این است که ببینیم چگونه می‌توان حساب ایجاد کرد و به کیف خود ارز دیجیتال افزود. برای این منظور باید مطابق تصویر زیر عمل کرده و در قسمت Manager که در پایین صفحه قرار دارد، ارزهایی که این کیف پشتیبانی می‌کند را نصب نمایید. پس باید با توجه به ارز موردنظر خود، برنامه‌ی مخصوص به آن را در همین قسمت نصب کنید. سپس به Portfolio بروید و همانند تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، گزینه‌ی Add account را انتخاب نمایید. سپس صفحه‌ای که مشابه تصویر سمت راست است برایتان ظاهر می‌شود که باید آن را انتخاب کنید.

ایجاد جساب کاربری در لجر نانو ایکس

حال در این مرحله باید هر دو دکمه‌ی روی دستگاه را همزمان بفشارید تا دسترسی به منیجر تأیید شود. پس از انجام این کار، دو گزینه روی صفحه‌ی گوشی مانند تصویر زیر برای شما نمایان می‌شود. پس اگر می‌خواهید حساب جدیدی باز کنید، روی Add accounts کلیک کرده و اگر روی سیستم لپ تاپ یا کامپیوتر خود از قبل حساب ارز دیجیتال دارید و فقط قصد دارید آن‌ها را به این کیف انتقال دهید، گزینه‌ی دوم را انتخاب می‌نمایید.

اضافه کردن اکانت در راه اندازی لجرنانو ایکس

برای آنکه حساب جدیدی ایجاد کنید، از قبل باید برنامه‌ی ارز دلخواهتان (اتریوم، بیتکوین و …) را در منیجر نصب داشته باشید. سپس گزینه‌ی Add accounts را زده و ارز موردنظرتان را انتخاب می‌نمایید. سپس مانند تصویر ذیل، پیامی را مشاهده می‌کنید که بلافاصله باید دو دکمه‌ی روی کیف پولتان را همزمان نگه دارید تا ارز موردنظر تأیید شود.

تایید ارز

حال در پایین صفحه گزینه‌ی Continue را انتخاب می‌کنید و وارد صفحه‌ای مانند تصویر سمت راست در پایین می‌شوید که نوشته شده Go to accounts . با انتخاب می‌توانید به راحتی وارد حساب‌های خود شوید. امیدوارم این مقاله راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس برایتان مفید بوده باشد.

اتمام راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش گام به گام راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس"

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.