آموزش ارسال ارز از کیف پول لجر

علی سیتی / آموزش ارسال ارز از کیف پول لجر

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

13 آذر 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

همانطور که می‌دانید کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال از جمله بهترین ولت‌های رمز ارزها برای نگهداری از اموال و ارزهای دیجیتال شما به شمار می‌روند. از جمله معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین این کیف پول‌ها می‌توان به کیف پول های لجر کمپانی فرانسوی Ledger اشاره نمود. این شرکت که دارای محصولات متنوعی از کیف پول‌هاست به سرعت توانست سهم زیادی از بازارهای ولت‌های دیجیتالی را در دنیا از آن خود نماید. کیفیت، کارایی، کاربری ساده و قابلیت های کاربردی از جمله مهمترین مزایای این نوع از ولت‌ها هستند. در مقالات پیشین به معرفی انواع این نوع کیف پول‌های این کمپانی یعنی کیف پول لجر ایکس که گران‌ترین محصول این شرکت است و همچنین مدل های کیف پول های لجر نانو اس و همچنین نسخه جدید این ولت به نام لجر نانو اس پلاس و همچنین طریقه نصب و راه اندازی هر یک از این ولت ها با شما صحبت کردیم.  همانطور که قبلا نیز بیان کردیم در انواع کیف پول های لجر از تراشه های امنیتی استفاده شده که توسط آژانس سایبری فرانسه مورد تایید قرار گرفته است.با این وجود این کیف پول ها خیال کاربران را از هکرها و بدافزارها و امنیت ارزهای دیجیتالی آسوده کرده است. این بار و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با دریافت و ارسال ارز دیجیتال از لجر به حساب و یا کیف پولی دیگر با شما صحبت نماییم. پس اگر شما نیز از کاربران این ولت محبوب هستید برای آموزش این مطلب تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش ارسال ارز از لجر

ارسال ارز دیجیتال از لجر فرآیند پیچیده ای نیست و تنها کافی است قبل از انجام این کار  مراحل نصب و راه اندازی لجر ایکس و یا نصب لجر نانو اس خود را با توجه به مدل کیف پول خود انجام دهید و سپس نرم افزار لجر لایو را دانلود و نصب نمایید و به لجر لایو دسترسی داشته باشید. در ادامه برای انجام این کار مراحل ذیل  را به دقت و به ترتیب انجام دهید.

  • مرحله اول: وارد کردن آدرس گیرنده

در مرحله اول وارد اکانت خود شده و سپس نرم افزار لجر لایو را باز نمایید. اکنون گزینه send  را انتخاب کرده و رمز ارز مورد نظر خود را از بین لیست کشویی نمایش داده شده  گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر قصد ارسال بیت کوین را دارید از منو کشویی   Account to debit  گزینه Bitcoin  را انتخاب نمایید. اکنون آدرس گیرنده ارز دیجیتال را وارد کرده و سپس آدرس را بررسی و دقت کنید که  آن را به درستی وارد کرده باشید. در غیر این صورت ارز دیجیتال شما به آدرسی اشتباهی ارسال شده و آن را از دست خواهید داد. در ادامه بر روی دکمه Continue  کلیک نمایید.

  • مرحله دوم: وارد کردن مبلغ مورد نظر برای ارسال

در این مرحله برای ارسال ارز از لجر باید میزان مبلغی را که قصد ارسال آن را دارید وارد نمایید. و یا اگر قصد دارید تمامی دارایی‌های خود را به کیف پولی دیگر انتقال دهید گزینه send max  را انتخاب کنید. اکنون کارمزد پرداختی را انتخاب کرده و می‌توانید برای انجام تراکنشی سریع‌تر این مبلغ را افزایش دهید. اما برای پرداخت کارمزدی کمتر بهتر است مبلغ استاندارد تراکنش را  انتخاب و بپردازید.

  • مرحله سوم: چک کردن جزئیات تراکنش

اکنون قبل از کلیک بر روی ادامه جزئیات تراکنش خود را بررسی کرده و اکنون در این قسمت برای ارسال ارز از لجر نرم افزار لجر لایو از شما درخواست می‌کند تا اپلیکیشن خود را باز کنید. بنابراین به صفحه اصلی کیف پول خود وارد شوید و بر روی گزینه on Ledger Live کلیک کنید.

  • مرحله چهارم : تایید و ارسال مبلغ از لجر

در ادامه و برای ارسال ارز دیجیتال از شما تاییدیه مبلغ درخواست خواهد شد. بنابراین حتما مبلغ را مجددا چک کرده و از درستی آن اطمینان پیدا نمایید. اکنون بر روی accept  کلیک کرده  و در نهایت تراکنش را تایید نمایید. در این مرحله تراکنش اجرا خواهد شد و  ارسال ارز به شخص گیرنده صورت خواهد گرفت.

نکات مهم در ارسال ارز دیجیتال از کیف پول لجر

اکنون که با آموزش ارسال ارز از کیف پول لجر نانو ایکس و یا لجر اس پلاس آشنا شدید بهتر است در هنگام انجام این کار نکاتی را رعایت کنید تا تراکنشی درست و موفق داشته باشید. در ذیل این نکات را به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

  • برای ارسال از این ولت شما تنها می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ارسال نمایید که توسط نرم افزار لجر لایو پشتیبانی می‌شوند.
  • دقت داشته باشید قبل از شروع تراکنش‌های خود آخرین ورژن لجر لایو بر روی دستگاه شما نصب شده باشد.
  • اگر قصد ارسال بیت کوین را دارید اپلیکیشن بیت کوین را بر روی دیوایس خود نصب نمایید.
  • پس از انجام تراکنش و تایید کردن آن ارزهای شما انتقال داده شده است و با خیالی آسوده می‌توانید دستگاه و کیف پول سخت افزاری لجر خود را جدا کنید.
  • برای انجام تراکنش‌هایی با مبالغ بالا بهتر است ابتدا مبلغ کمی را ارسال نمایید و پش از اطمینان و انجام تراکنش درست در آدرس گیرنده مابقی مبلغ را ارسال نمایید.
  • برای بررسی انجام تراکنش می‌توانید چند دقیقه بعد تراکنش مورد نظر را بررسی نمایید.

 

خرید انواع کیف پول سخت افزاری لجر از فروشگاه آنلاین علی سیتی

ما در این مطلب ارسال ارز دیجیتال از لجر و انتقال آن به ولتی دیگر را به شما آموزش دادیم . همچنین نکات مهم در هنگام انجام این تراکنش را برای شما بیان کردیم. امیدواریم با استفاده از این آموزش بتوانید به سادگی و با خیالی آسوده ارزهای دیجیتال خود را ارسال نمایید. فروشگاه علی سیتی یکی از فروشگاه‌های آنلاین در زمینه اطلاع رسانی و همچنین آموزش و فروش انواع ولت های سخت افزاری ارز دیجیتال است. با مراجعه به این وب سایت علاوه بر مشاهده آموزش‌های لازم و کاربردی برای انواع کیف پول‌ها از جمله نصب، راه اندازی و بازیابی کیف پول های دیجیتال می‌توانید این ولت‌ها به خصوص انواع کیف پول های لجر را با قیمتی مناسب و ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید. خرید لجر نانو اس پلاس و همچنین لجر ایکس 2022 که جدیدترین ولت‌های  این کمپانی است در این فروشگاه به سادگی و تنها با چند کلیک امکان‌پذیر خواهد بود.  از مزایای خرید از این فروشگاه آنلاین قیمت مناسب محصولات به همراه پشتیبانی رایگان برای تمامی محصولات است. برای هر گونه سوال در ارتباط با این ولت‌ها می‌توانید با پشتیبانان این مجموعه تماس برقرار نمایید و محصولات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. با علی سیتی تجربه خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش ارسال ارز از کیف پول لجر"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.