محصولات اوردینری

علی سیتی / مقالات / محصولات اوردینری

محصولات اوردینری (Ordinary) وهمه چیزهایی که باید بدانید

محصولات اوردینری  با وجود اینکه سابقه خیلی طولانی نسبت به رقبای خود ندارند اما در همین مدت کوتاه به دلیل کیفیت بالا و تاثیرگذاری بی‌نظیر خود در دل کاربران جا باز کرده‌اند. رقابت در عرصه تولید محصولات مراقبتی پوست به قدری بالا است که نداشتن یکی کیفیت فوق العاده می‌تواند تضمینی برای شکست در این عرصه برای هر برندی باشد. از این رو هر شرکتی به دنبال رقابت در این بازار نرفته و شرکت‌هایی مانند Ordinary که محصولات خود را در همین قرن جدید رونمایی کرده‌اند، تنها با امکان ارائه کیفیت‌های قابل توجه هست که توانسته‌اند در این بازار به محبوبیت‌های بالایی برسند. در ادامه محبوب‌ترین این محصولات را با هم مرور می‌کنیم.

 محصولات اوردینری

معرفی برند Ordinary

اوردینری یک شرکت کانادایی است که در زمینه تولیدات محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌نماید. البته این شرکت از جمله زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ DECIEM محسوب می‌شود که در سال 2013 افتتاح شده است. محصولات Ordinary به گواه خود سازندگان آن از همان ابتدا به جای پرداختن به حاشیه‌های موجود در این حرفه مانند ساخت مواد شیمایی و یا ارائه محصولات در بسته‌بندی‌های متنوع تمرکز خود را روی فرمولاسیون تاثیر گذار در این محصولات گذاشته و توانسته درهمین مدت کوتاه تفاوت‌های فاحش و بزرگی با سایر رقبا ایجاد نماید.

 تاریخچه برند اوردینری

پایه گذار اصلی شرکت DECIEM که این برند نیز از جمله زیر مجموعه‌های آن محسوب می‌شود در سال 2013 توسط یک فرد ایرانی کانادیی تاسیس شده است. این شرکت در سال 2016 به جمع برندهای زیر مجموعه این شرکت بزرگ پیوسته است. نام اصلی سازنده محصولات برند اوردینری آقای برندن ترواکس است که در سال 2019 در سن 40 سالگی فوت شده است. این شرکت کانادایی محصولات خود را در همه کشورها عرضه می‌دارد که بازار ایران نیز از این امر بی‌نصیب نمانده است.

برند اوردینری

مزیت‌های محصولات اوردینری

اگر سری به بازار فروش محصولات مراقبت از پوست بزنید، و درباره بهترین برندهای آن به جستجو بپردازید، برند Ordinary همیشه یکی از پیشنهادهای متخصصین در این امر است. جالب است بدانید که فروش این محصولات نیز به شدت در کشورهای مختلف بالا است. اما چه زمینه ایی در این محصولات و تولیدات این شرکت وجود دارد که باعث شده تا این محصولات به این میزان از محبوبیت آن هم در مدت زمانی بسیار کوتاه برسند؟ در ادامه مهم‌ترین این مزیت‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

فرمولاسیون قدرتمند

اولین و مهم‌ترین شاخصه در محصولات مراقبت از پوست Ordinary داشتن فرمولاسیون خاص و تاثیرگذار است. همانطور که اشاره کردیم محصولات این شرکت به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارند معروف شده‌اند. رسیدن به چنین فرمولاسیونی نیاز به تحقیق و تجربه بالایی دارد که اوردینری از پس آن برآمده است.

استفاده از مواد کاملا تاثیر گذار

موارد مورد استفاده در تولیدات این شرکت به طرز شگفت انگیزی همان کیفیتی که کاربر انتظار دارد داشته و تاثیرگذاری فوق العاده‌ای از خود نشان می‌دهند.این محصولات بدون هیچ عوارضی تولید می‌شوند تا کنون هیچ گونه عوارضی از سوی کاربران محصولات Ordinary گزارش نشده و این محصولات با موادی ساخته می‌شوند که هیچ عارضه پوستی برای استفاده کنندگان به دنبال ندارند.

تنوع بالای محصولات

برای هر قسمت از مراقبت از پوست شما می‌توانید تنوع بالایی ازمحصولات این برندرا دراختیارداشته باشید. این محصولات گاها فرمولاسیون متفاوتی نیز دارند که باعث می‌شود بسته به نوع پوست بتوان از آنها استفاده کرد.

کیفیت بالای محصولات از هر لحاظ

آخرین مزیتی که باعث شده تا محصولات این برند از جمله محبوب‌ترین محصولات در میان همه کاربران باشد، کیفیت بی‌نظیر آنها است. این محصولات با ماندگاری بالا و تاثیرگذاری سریع و بدون بازگشت بهترین پوست را برای کاربران رقم زده‌اند.

مزایای محصولات ordinary

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات Ordinary

از توضیحات و معرفی برند اوردینری که بگذریم نوبت به مععرفی بهترین و پرفروش‌ترین محصولات این شرکت می‌رسد. البته محصولات این برند به قدری متنوع است که پرداختن به همه آنها در یک مقاله دور از حوصله مخاطب خواهد بود. با این حال در این مقاله تصمیم گرفتیم پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات Ordinary را مورد ارزیابی قرار دهیم.

کرم مرطوب کننده اوردینری

یکی از ویژگی‌های اصلی و مهمی که در محصولات برند اوردینری شاهد آن هستیم، چند کاره بودن این محصولات است. یکی از این نمونه‌ها هم کرم مرطوب کننده این برند است که هم برای مرطوب کردن و آبرسانی به پوست می‌توان از آن استفاده کردو هم در نقش هیدارته کردن و از بین بردن اثرات پیری روی پوست کاربارد دارد. این کرم حاوی هیالورونیک اسید است که از جمله مواد عالی برای جوانسازی پوست صورت محسوب می‌شود.

سرم ضد جوش

اگر تا کنون با جوش‌های روی صورت خود مشکل داشتید، از این پس می‌توانید با استفاده از سرم ضد جوش Ordinary که حاوی 10 درصد نیاسینامید و 1 درصد زینک است، این نگرانی را برای همیشه فراموش کنید. این سرم همچنین این قابلیت را دارد تا میزان ترشح چربی از پوست صورت را نیز برای کاهش جوش‌ها کنترل نماید.

پرایمر 

پرایمر سیلیکونی Ordinary یکی از محصولات بی‌رقیب در این زمینه در بازار است. این محصول با تاثیرگذاری روی پر کردن منافذ پست صورت و صاف کردن آن می‌تواند برای استفاده در هر سنی، هم برای آقاین و هم برای خانم‌ها کاربرد داشته باشد. تمام مواد دارای عوارض مانند سولفات و پارابن راهی به فرمولاسیون این محصول نداشته و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

کرم پودر

یکی دیگر از محصولات Ordinary که کیفیت بالایی دارد، کرم پودر سرمی این برند است که حاوی ضد آفتاب SPF 15 نیز بوده و بدون مواد حساسیت‌زا پوشش کاملی روی پوست صورت شما خواهد داشت. از این کرم می‌توانید در روزهای فاتابی برای مراقبت از پوست صورت خود استفاده نمایید.

محصولات پوستی ordinaryماسک سالیسیک اسید 

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این برند ماسک سالیسیک اسید آن است. این محصول نیز برای جوانسازی سلول‌های پوست مورد استفاده قرار گرفته و در چند بار استفاده می‌شتواند صورت شما را تا چند سال جوان‌تر نشان دهد.

سرم لایه بردار 

سرم لایه بردار اوردینری با داشتن اسیدهای آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسی و همچنین ویتامین B5 اثر شگفت انگیزی روی از بین بردن آکنه‌ها و نقاظ شعف پوست صورت شما خواهد داشت. برای داشتن پوستی شفاف و جذاب حتما یک بار این محصول را امتحان کنید.

سرم آبرسان 

استفاده از هیالورونیک اسید درسرم آبرسان Ordinary باعث شده تا تاثیرگذاری این محصول هم سریع شده و هم افزایش یابد. این ماده به سرعت توسط سلول‌های پوستی جذب شده و شما می‌توانید در مدت کوتاهی پس از استفاده از این سرم پوستی فوق العاده جذاب در صورت خود داشته باشید.

سرم دور چشم اوردینری

برای جوانسازی دور چشم و از بین بردن چین و چروک‌های این‌بخش از صورت شما نیاز به ماده‌ای با قدرت خونرسانی بالا خواهید داشت. سرم دور چشم اوردینری با داشتن 5 درصد کافئین این مزیت سرا برای صورت شما به دنبال خواهد داشت. خاصیت شگرف این محصول باعث شده تا محبوبیت بالایی هم کسب کند.

خرید محصولات این برند با علی سیتی

استفاده ازمحصولات برند و درجه یکی مانند محصولات این شرکت می‌تواند پوستی زیبا و شفاف برای شما رقم بزندو همین محصولات هستند که تفاوت‌های میان سن افراد را در ظاهر رقم می‌زنند. برای داشتن بهترین پوست صورت می‌توانید محصولات این برند را در اولویت استفاده خود قرار داده وبا خیالی آسوده از فروشگاه علی سیتی سفارش دهید.علاوه بر محصولات موجود در سایت ما، شما می توانید با خرید از سایت های خارجی مانند آمازون و ایبی توسط فروشگاه ما سایر محصولات دیگر از این شرکت را سفارش دهید و یا درتخفیفات شگفت انگیز و یا بلک فرایدی با خیالی آسوده و قیمتی پایین تر از ایران این محصولات را خریداری کنید و کالاهای خود را درب منزل تحویل بگیرید. 

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.