برند لگو

علی سیتی / برند لگو

معرفی برند لگو

لگو یا به عبارت دیگر Lego از جمله سرگرمی‌های رایج در سراسر دنیا است که نه‌تنها کودکان به بازی با آن علاقه دارند، بلکه بزرگسالان نیز در اوقات فراغتشان به ساختن سازه‌ با تکه‌های کوچک آن، خود را مشغول می‌سازند. دنیای کودکان توسط آنچه در ذهنشان می‌گذرد و تخیل بی‌پایانشان طرح ‌ریزی می‌شود. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که دنیایشان را با دستان خودشان شکل‌ بدهند و  آنچه را که فکر می‌کنند به دنیای ما وارد کنند تا ما نیز بتوانیم دنیا را از دریچه‌ی تخیل آن‌ها ببینیم. برند لگو یک برند شناخته شده در میان کاربرانی که به بازی علاقه مندند.

برند لگو

قطعات ریز و رنگارنگ از جنس پلاستیک یا کائوچو که در بسته‌بندی‌های آن وجود دارند، به اصطلاح آجر (brick) خوانده می‌شوند و همین امر سبب می‌شود که ما کار با محصولات برند لگو را همانند ساختن یک بنا و سازه در نظر بگیریم. سازه‌هایی ساده همانند خانه و هواپیما و قطار یا سازه‌هایی پیشرفته مثل شهرهای معروف یا هرآنچه که دارای جزئیات دقیقی می‌باشند که با اتصال قطعات رنگارنگ به یکدیگر پدید می‌آیند. فراموش نکنید که سازه‌های دشوار به دلیل جزئیاتی که ضروری است به آن‌ها دقت شود، برای رده‌ی سنی بزرگسالان مناسب است. ضمنا به یاد داشته باشید که هرچه این آجرها ریزتر باشند، سازه‌ای که درحال ساختن آن هستید نیز زیباتر و ظریف‌تر خواهد بود.

تاریخچه

برند لگو در سال ۱۹۳۲ در کشور دانمارک توسط آقای Ole Kirk Kristiansen که یک کارگاه کوچک و ناشناس نجّاری داشته پایه‌گذاری شده‌است و پس از او، پسرش به سمت مدیرعامل کارخانه منصوب شد. اکنون نیز صاحب کارخانه‌، نوه‌ی آقای کریستینسن یعنی Kjeld Kirk Kristiansen است. نام این برند از تلفیق دو کلمه‌ی دانمارکی leg godt به معنی «خوب بازی کن» یا «خوب جفت ‌وجور کن» به‌وجود آمده‌است. اکنون پس از گذشت ۸۵ سال، کارخانه‌ی اسباب ‌بازی سازی لگو به یک شرکت جهانی و مدرن تبدیل شده‌است.

 

تاریخچه lego

بد نیست اضافه کنم این برند دو دوره به عنوان «اسباب‌ بازی محبوب قرن» انتخاب شده‌است و طی سال‌های متمادی توسعه‌ی گسترده داشته ‌است. شکل حال حاضر همین قطعات، در واقع از سال ۱۹۵۸ پایه‌ریزی شده و بنیاد و اساس آن، همان قطعات آجری سنتی و قدیمی است.نحوه‌ی اتصال تکه‌های لگو به همراه لوله‌های کوچک به کار رفته‌‌ در آن، از جمله مواردی است که آن را خاص می‌کند و باعث می‌شود هرکس که مشغول بازی با این اسباب ‌بازی جذاب است، انواع سازه‌های بی حد و نهایتی را خلق کند.

محصولات برند لگو

 برند لگو نمونه‌ی یک تشکیلات اقتصادی موفق و پیشرفته است به طوری که در تعطیلات سال نو میلادی (کریسمس) در هر ۲۸ ثانیه یک بابانوئل لگویی به فروش می‌رسد. امروزه این کارخانه یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های محبوب و معروف اسباب‌بازی در سراسر جهان محسوب می‌شود و قطعات یا همان آجرهای ساخت‌وساز رنگارنگ آن از مهم‌ترین محصولاتش به شمار می‌آیند.از دیگر محصولاتی که باعث جذابیت هرچه بیشتر این برند شده، استفاده از شخصیت‌ها و کاراکترهای محبوب فیلم و سریال به صورت آدمک‌های کوچک پلاستیکی است. از کاراکترهای مشهور فیلم هری پاتر و جنگ ستارگان گرفته تا ابر قهرمان‌های دنیای سینمای مارول.

 

محصولات lego

به دلیل محبوبیت این برند در سطح دنیا، پارک‌های تفریحی به نام لگو لند در اغلب کشورها تاسیس شده‌اند که تمام وسیله‌های بازی موجود در آن و حتی آب‌خوری‌ها نیز به صورت قطعات لگویی ساخته شده‌اند. همچنین مجسمه‌های غول‌پیکر اکثر انیمیشن‌ها نیز با همان قطعات کوچک آجری ایجاد شده که بازدیدکنندگان بی‌شماری از کودکان گرفته تا بزرگسالان، هرساله برای دیدن آن‌ها به این پارک مراجعه می‌نمایند.

لگو و المپیاد رباتیک

دانشگاه IMT یک همکاری بی‌نظیر در جهت خلق ربات هایی با نام Mindstorms با کمپانی لگو انجام داده که بسیار حائز اهمیت بوده و برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی دانش و سرگرمی، یک رخداد مهم به حساب می‌آید. این ربات‌ها شامل قسمت‌هایی از جمله سنسور، قطعات و مهم‌تر از همه، مغز ربات هستند. دانش‌آموزان و تمام افرادی که به حوزه‌ی رباتیک علاقه دارند می‌توانند بنا به سلیقه و خواسته‌ی خود، ربات محبوب خودشان را ساخته و آن را برنامه ‌نویسی نمایند.
همچنین بزرگ‌ترین مسابقات رباتیک دنیا تحت عنوان World Robot Olympiad هرساله با همکاری این شرکت ، بین دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه‌مند به این عرصه برگزار می‌شود که در نوع خود بی‌سابقه است.

 

المپیاد رباتیک با lego

خرید محصولات این برند از طریق سایت علی سیتی

محصولات اوریجینال و متنوع برند لگو از جمله کالاهای موجود در سایت علی سیتی هستند که گواهی ضمانت و اصل کالا را دارا می‌باشند. شما می‌توانید از فروشگاه ما محصولات لگو را به صورت آنلاین و با قیمت مناسب خریداری نمایید. همچنین اگر محصول درخواستی‌تان در میان کالاهای موجود در سایت علی سیتی نبود، میتوانید با ارسال لینک آن محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

فراموش نکنید که امکان خرید ازسایت‌ آمازون و ایبی و یا سایر فروشگاه های آنلاین جهان توسط سایت علی سیتی نیز وجود دارد. به این ترتیب می توانید با خرید از این فروشگاه ها تنوع بیشتری از محصولات را مشاهده کنید. علاوه بر این با استفاده از تخفیفات این سایت ها خریدی هوشمندانه با ما را تجربه نمایید.

خرید محصولات لگو

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.