از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

خرید از سایت های خارجی

علی سیتی / خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت ها و فروشگاه های خارج از کشور

آیا تا کنون برایتان پیش آمده باشد که یک کالایی را نیاز داشته باشید که در هیچ از فروشگاه های ایران آن را پیدا نکنید و یا به دنبال برندی از محصولات و کالایی خاصی باشید که نمایندگی این برند در ایران وجود ندارد و یا اینکه با توجه به مشکلات تحریم درایران و نوسانات ارز خرید از خارج ایران و خرید از سایت های خارجی را کاری غیرممکن بدانید؟ اما اینگونه نیست، شما به سادگی می توانید هر کالایی را که دوست دارید ازفروشگاه های سراسر جهان و برترین برندهای معتبر دنیا انتخاب کنید و ازداخل ایران سفارش دهید.همچنین ازبابت تحویل کالا نیز خیالی آسوده داشته باشید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از این سایت‌ها  در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

خرید از سایت های خارجی

برترین سایت های فروشگاهی جهان

فروشگاه های اینترنتی زیادی در سراسر جهان وجود دارد که شما می توانید ازهمه آنها دیدن و کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنید. با خرید از سایت های خارجی انواع محصولات وخرید کالاهای اورجینال مانند کیف و کفش اورجینال، ساعت های اورجینال از برندهای معروف و خاص، کلیه کالاهای دیجیتال نظیرهندزفری، تبلت، گوشی موبایل، کنسول های بازی وهمچنین پوشاک اسپرت و ورزشی اورجینال، ازبرندهای پرطرفدار جهان را حتی به قیمت پایین تر از ایران سفارش دهید. با مشاهده کالاهای تخفیف خورده این سایت ها در برخی از تاریخ های خاص مانند آمازون پرایم و یا مناسبت هایی مانند جشن سال نو و یا بلک فرایدی و از تخفیفات استثنایی این روزها استفاده کنید وخریدی مقرون به صرفه داشته باشید. در ذیل برخی از معروفترین و برترین  فروشگاه های آنلاین  جهان را نام معرفی می کنیم. با وارد شدن به هر کدام از این سایت‌ها می‌توانید  از محصولات آن‌ها دیدن و هر کالایی که دوست داشتید را سفارش دهید.

  • خرید از فروشگاه آمازون Amazon

خرید از آمازون، بزرگترین وب‌سایت خرده فروشی در دنیا  که توسط جف بزوس پایه‌گذاری شده است. اجناسی که در این سایت به فروش می‌رسند محدود به هیچ کالایی نشده و شما با توجه به نیازتان می‌توانید از آن خرید کنید. دقیقا همان‌طور که به یک فروشگاه می‌روید و محصولات موردنیاز خود را خریداری می‌کنید، در وب سایت آمازون نیز از یک خودکار گرفته تا مبلمان منزل قابل خریداری می‌باشد. درست است که در ایران امکان خرید مستقیم از آمازون وجود ندارد، اما جای نگرانی نیست چرا که وب سایت علی سیتی می‌تواند به شما کمک کند تا خریدی هوشمندانه داشته باشید.

  • خرید از فروشگاه اینترنتی ایبی Ebay

سایت ایبی یکی از قدیمی‌ترین آنلاین شاپ‌ها است. همانند سایت آمازون، ایبی نیز انواع و اقسام کالاها و محصولات موردنیاز مشتریان را به فروش می‌رساند. اما تفاوتی که این دو سایت با هم دارند این است که شما می‌توانید اجناس دست دوم و کار کرده‌ی خود را نیز در آن به‌فروش برسانید. همچنین این امکان وجود دارد که به عنوان یک فروشنده در ایبی به فعالیت بپردازید. برای خرید از این سایت و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این فروشگاه اینترنتی راهنمای خرید از ایبی را مطالعه نمایید.

  • خرید از وب سایت آدیداس Adidas

آدیداس آلمانی که در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد، به‌صورت تخصصی به فروش و عرضه‌ی محصولات و تجهیزات ورزشی مشغول است. پرطرفدارترین محصول این برند، کفش و لباس‌های ورزشی تولید شده‌ی آن است که در کشورمان ایران نیز بسیار محبوب است. بهترین راه برای خرید محصولات اوریجینال آدیداس، مراجعه به وب سایت رسمی آدیداس و خرید از آن است.

  • خرید از فروشگاه اچ اند ام  H&M

برند سوئدی اچ ان ام نامی آشنا برای کسانی است که به مد و فشن و پوشاک علاقه‌مندند. این برند که بعد از برند زارا در رده‌ی دوم قرار دارد و یک پله بالاتر از برند گپ ایستاده است، به خوبی توانسته است نیازهای تمام شیک پوشان را برطرف سازد. سایت اچ اند ام راهی آسان برای کسانی است که می‌خواهند از اجناس اوریجینال این برند استفاده نمایند.

    • خرید از فروشگاه اینترنتی نایک  Nike

    دومین برند محبوب در زمینه‌ی تولید لوازم ورزشی که در ایران نیز بسیار پرطرفدار است، برند نایک می‌باشد. برای خرید اجناس اوریجینال و اصل این برند آمریکایی بسیار باید دقت نمود چرا که نمونه‌های تقلبی و مشابه به اصل آن در بازار به وفور یافت می‌شود. پس لازم است برای آسودگی خاطر خود، به سایت اینترنتی نایک مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. نگران عدم امکان خرید مستقیم از این سایت نباشید چرا که با علی سیتی می‌توانید این امر را محتمل نمایید.

    • خرید از فروشگاه لویی ویتون louisvuitton

    شیک پوشان و دوست‌داران مد و فشن، برند فرانسوی و خوشنام لویی ویتون را به خوبی می‌شناسند. جلوه‌ای که با پوشیدن و استفاده از محصولات لویی ویتون پیدا می‌کنید در کمتر برندی می‌توان پیدا نمود. از آنجایی که در بازار ایران محصولات غیر اصل و کاملا فیک لویی ویتون زیاد است، شما نمی‌توانید به راحتی محصولات اصل آن را پیدا کنید. پس توصیه‌ی ما این است که به سایت اصلی لویی ویتون مراجعه کرده و محصولات موردنظر خود را انتخاب نمایید.

    • خرید از فروشگاه اپل Apple

    هیچ میدانستید که کمپانی آمریکایی اپل با آن‌همه محبوبیت و آوازه، در ایران هیچ نمایندگی اصلی ندارد؟ و شما باید برای خرید آیپد، آیفون، آی مک و … حتما به فرد قابل اعتمادی رجوع کنید تا بتوانید یک محصول اصل و غیر فیک خریداری نمایید؟ پس اگر دسترسی به چنین فردی ندارید، علی سیتی می‌تواند فرد معتمد شما تبدیل شود و از فروشگاه‌های اپل در خارج از کشور، خرید شما را انجام داده و آن را در کمترین زمان ممکن به دست شما برساند.

برترین فروشگاه های جهان

روش خرید از سایت های خارجی

در حقیقت روش کار خرید از سایت های خارجی مانند خرید از سایت های داخلی است، انتخاب محصول، اطلاع از موجودی و اضافه کردن به سبد خرید و در نهایت پرداخت هزینه .تنها تفاوت آن درنوع کارت ها و شیوه پرداخت است. درفروشگاه های خارجی در مرحله پرداخت از کارت های اعتباری مسترکارت ویا امریکن اکسپرس و کارت های دیگر وهمچنین سایر روش های پرداخت مانند پی پال به جای کارت های بانکی داخلی استفاده می شود.در برخی از کشورها ارسال پستی کالاها از طریق آن کشور به ایران امکان پذیر است اما با توجه به اینکه بیشترین و برترین فروشگاه ای اینترنتی در کشور امریکاست و این کشورارسال برای ایران ندارد اگر قصد خرید از این فروشگاه ها را دارید با علی سیتی همراه باشید و دیگر نگران هزینه و مشکلات پرداخت محصولات نباشید.

خرید از سایت خارجی با علی سیتی

خرید از سایت های خارجی با فروشگاه علی سیتی

برای اینکه بتوانید محصولات مورد نظر خود را به سادگی و بدون داشتن کارت های اعتباری خارجی و یا نگرانی از ارسال ومشکلات گمرک سفارش دهید و از تحویل کالا درب منزل اطمینال حاصل نمایید، تنها کافی است وارد وب سایت مورد نظر شده و با جستجوی کالاهای در نظرگرفته تنها با چند کلیک، لینک محصولات انتخاب شده خود را برای کارشناسان فروشگاه علی سیتی ارسال کرده و با محاسبه قیمت آن به ریال در سایت نیز ازهزینه آن اطلاع پیدا کرده و کالای خود را سفارش دهید. فروشگاه علی سیتی در کوتاهترین زمان ممکن و در نهایت بین 3 الی 6 هفته کاری  کالای شما را درب منزل تحویل می دهد. خریدی هوشمندانه را با ما تجربه کنید.

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.