تفاوت کیف پول‌ لجر استکس با لجر ایکس و لجر نانو اس پلاس

علی سیتی / تفاوت کیف پول‌ لجر استکس با لجر ایکس و لجر نانو اس پلاس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

26 بهمن 1401

نظرات

1 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

از مهم‌ترین تفاوت کیف پول‌ لجر استکس با لجر ایکس و لجر نانو اس پلاس سازگاری با بلوتوث است.  کیف پول  Ledger Stax و Nano X دارای بلوتوث هستند در حالی که Ledger Nano S Plus به هیچ وجه به صورت بی‌سیم با گوشی‌های هوشمند سازگار نیست و می‌توانید آن را از طریق اتصال USB-C وصل کنید. Ledger Nano S  Plus  فاقد صفحه نمایش لمسی است، در حالی که دو مورد دیگر دارای صفحه نمایش هستند.

آیا Ledger stax و LedgerX یکی هستند؟

صرافی ارزهای دیجیتال تحت نظارت ایالات متحده، FTX، خرید Ledger Holdings، شرکت مادر LedgerX را نهایی کرده است. Ledger، ارائه‌دهنده کیف پول‌های سخت‌افزاری برای ارزهای دیجیتال، راه‌اندازی Ledger Stax را اعلام کرده است، یک دستگاه که بر اساس معماری امن این شرکت ساخته شده است. کیف پول سخت افزاری لجر استکس برای ارائه دسترسی و تعامل بی‌سابقه با ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) طراحی شده است. قرار است ارسال آن تا پایان مارس 2023 آغاز شود و برای پیش‌سفارش در وب‌سایت لجر و از خرده‌فروشان منتخب، از جمله Best Buy در ایالات متحده، در دسترس خواهد بود. کیف پول سخت افزاری Ledger Stax دارای یک تراشه عنصر ایمن با صفحه نمایش قابل اعتماد است و برای اطمینان از ایمن بودن آن به اندازه سایر کیف پول های سخت افزاری Ledger تحت آزمایشات گسترده ای قرار گرفته است. این ولت دارای صفحه نمایش با فناوری E Ink است که به کاربران اجازه می دهد بین چندین دستگاه تفاوت قائل شوند. علاوه بر این، Ledger Stax اولین کیف پول سخت افزاری بومی NFT این شرکت است که به کاربران امکان می دهد صفحه قفل را با NFT مورد علاقه خود یا هر تصویر دیگری سفارشی کنند.

ویژگی های لجر stax

تفاوت کیف پول لجر استکس با لجر ایکس و لجر اس پلاس

اگر به یک کیف پول سخت افزاری ایمن برای ارزهای دیجیتال خود نیاز دارید و قصد دارید بین لجر نانو اس پلاس، لجر نانو ایکس و لجر استکس یکی را انتخاب نمایید، در اینجا مواردی وجود دارد که برای انتخابی شایسته باید در نظر بگیرید. هنگام انتخاب بین کیف‌پول‌های سخت‌افزاری لجر، چند چیز بیشتر به چشمم می‌خورد. این نکات کلیدی به شما کمک می کند دقیقاً مشخص کنید که کدام کیف پول برای شما مناسب است.

👉 Ledger Stax جدیدترین و کاربرپسندترین گزینه است که در صورت نیاز به انجام تراکنش های مکرر آن را به انتخاب خوبی تبدیل می کند.

👉 Stax تنها کیف پول لجر است که مجهز به صفحه نمایش لمسی، شارژ بی سیم و آهنرباهایی است که یک Stax را به دیگری می چسباند و یک صفحه قفل قابل تنظیم دارد.  این مدل  اولین دستگاهی است که از صفحه نمایش لمسی E-ink خمیده استفاده می کند

👉 اگر نیازی به انجام تراکنش های مکرر ندارید و فقط مکانی امن برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود می خواهید، Ledger Nano S Plus برای شما  مناسب تر خواهد بود.

👉 کیف پول لجر نانو ایکس مدلی است که از لحاظ امکانات و طراحی در این میان قرار می گیرد و سهولت بیشتری برای استفاده  کاربران ارائه می دهد. این مدل به Ledger Stax نزدیک تر است اما همچنان در مقایسه با Stax به قابلیت های بیشتری نیاز دارد. در ادامه تفاوت های بارز کیف پول های لجر را برای شما بیان خواهیم کرد.

 

Ledger Nano Stax Ledger Nano X Ledger Nano S Plus
Screen Type E Ink® OLED OLED
Screen Resolution 400×672 px 128×64 px 128×64 px
Touchscreen
Bluetooth® (Only compatible with smartphones) (Only compatible with smartphones)
Wireless charging Qi charging
Connector USB-C USB-C USB-C
Windows Windows 10+ Windows 10+ Windows 10+
Apple MacOS macOS 12+ macOS 12+ macOS 12+
Linux Ubuntu LTS 20.04+ Ubuntu LTS 20.04+ Ubuntu LTS 20.04+
Android Android 9+ Android 9+ Android 9+
Apple iOS iOS 13+ iOS 13+
Ledger Live app (NFTs) Ethereum and Polygon NFTs Ethereum and Polygon NFTs Ethereum and Polygon NFTs
Third-Party wallet (coins) 5000+ coins 5000+ coins 5000+ coins
Third-Party wallet (NFTs) Multi-blockchain NFTs Multi-blockchain NFTs Multi-blockchain NFTs
Ledger Live app (coins) 500+ coins 500+ coins 500+ coins
Secure Element chip Certified Secure Element (CC EAL5+) Certified Secure Element (CC EAL5+) Certified Secure Element (CC EAL5+)
PIN protection
Recovering access to assets 24-word Secret Recovery Phrase 24-word Secret Recovery Phrase 24-word Secret Recovery Phrase
Third-party wallets Compatible with 50+ wallets Compatible with 50+ wallets Compatible with 50+ wallets

 

Ledger Stax برای چه کسی مناسب است؟

اگر به دنبال صفحه نمایش لمسی بزرگ، شارژ بی سیم و گزینه های سفارشی سازی هستید، خرید کیف پول لجر استکس انتخاب مناسبی است. این گوشی «کیف‌پول‌های سخت‌افزاری آیفون» در نظر گرفته می‌شود، بنابراین با برچسب قیمت ۲۷۹ دلاری عرضه می‌شود. قابل ذکر است که لجر تا ماه می 2023 Stax را ارسال نخواهد کرد. بنابراین، اگر قبل از این زمان به یک کیف پول سخت افزاری نیاز دارید، ما Ledger Nano X را توصیه می کنم.

Ledger Nano S Plus برای چه کسانی مناسب است؟

این مدل  مقرون به صرفه ترین انتخاب در بین کیف پول های لجر است که تنها 79 دلار قیمت دارد. فاقد باتری داخلی و بلوتوث است برای استفاده از آن، باید با استفاده از کابل USB-A به USB-C به رایانه خود وصل کنید. اگر برایتان مهم نیست که هر بار که قصد استفاده از آن را دارید باید کیف پول خود را به رایانه خود متصل کنید، نانو اس پلاس دستگاه عالی است. بلوتوث ندارد، بنابراین با استفاده از دستگاه تلفن همراه قابل دسترسی نیست.

Ledger Nano X برای چه افرادی مناسب است؟

Ledger Nano X  مانند Stax دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ، شارژ بی سیم یا قابلیت شخصی سازی نیست، اما دارای باتری قابل شارژ و بلوتوث است، به این معنی که می توانید در حال حرکت و با دستگاه تلفن همراه خود از آن استفاده کنید.

Ledger Nano X انتخاب خوبی است اگر به ویژگی‌های اولیه مانند باتری و بلوتوث نیاز دارید، اما به همه ویژگی‌های اضافی ارائه شده توسط Stax نیاز ندارید. به علاوه، با قیمت تنها 149 دلار مقرون به صرفه است.

کدام کیف پول لجر ایمن تر است؟

مسلماً Ledger Nano S Plus امن ترین گزینه در نظر گرفته می شود زیرا فاقد بلوتوث است و هرگونه تهدید امنیتی ناشی از حملات بلوتوث را از بین می برد. با این حال، تمام کیف‌پول‌های سخت‌افزاری Ledger با تراشه امن EAL5+ و سیستم‌عامل اختصاصی Ledger BOLOs، همان سطح امنیتی را ارائه می‌کنند. در جواب این سوال  که کدام کیف پول لجر بیشترین امنیت را ارائه می دهد، باید گفت که همه آنها یکسان هستند. اگرچه نانو اس پلاس به دلیل نداشتن بلوتوث امن‌تر در نظر گرفته می‌شود، اما در این نوع ولت ها این امر حاشیه‌ای است.

از ویژگی های امنیتی لجر این است که در برابر انواع حملات، چه فیزیکی و چه دیجیتال، دفاع می کند. هنگام انتخاب دستگاه لجر، تصمیم در نهایت به عملکرد و بودجه دلخواه شما بستگی دارد.

خرید انواع کیف پول لجر از فروشگاه علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با تفاوت کیف پول های لجر استکس با کیف پول لجر ایکس و لجر نانو اس پلاس با شما صحبت کردیم. همانطور که بیان کردیم هر سه این محصولات این کمپانی از امنیت قابل قبولی برخوردار هستند و تنها تفاوت آن ها در امکانات و قابلیت های هر دستگاه است. بنابراین با توجه به بودجه، سلیقه و امکانات مورد نظر یکی را انتخاب کرده و از آن استفاده نمایید. برای مشاهده قیمت انواع کیف پول های لجر، مشخصات و ویژگی‌های هر یک و همچنین خرید این محصولات می‌توانید به فروشگاه علی سیتی مراجعه نمایید. این فروشگاه تنوع بسیاری از انواع ولت های سخت افزاری را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است. تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده و محصولات را درب منزل تحویل بگیرید. پشتیبانی رایگان، ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب از مزایای خرید از فروشگاه علی سیتی است.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "تفاوت کیف پول‌ لجر استکس با لجر ایکس و لجر نانو اس پلاس"

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.