معرفی انواع کیف پول لجر و تفاوت میان آن‌ها

علی سیتی / معرفی انواع کیف پول لجر و تفاوت میان آن‌ها

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

11 آبان 1401

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

همانطور که می‌دانید کیف پول‌های سخت افزاری یکی از بهترین ولت‌ها در میان انواع کیف پول‌های دیجیتالی هستند این کیف پول‌ها به دلیل امنیت بیشتر نسبت به سایر مدل‌های کیف پول‌ها شهرت پیدا کرده‌‌اند. یکی از این ولت‌ها کیف پول‌های لجر نام دارد که در حقیقت از نوع ولت‌های سرد و آفلاین هستند. کمپانی لجر شرکت فرانسوی و از جمله بزرگ‌ترین کمپانی‌های ارائه دهنده کیف پول سخت افزاری است که با تولید کیف پول‌های ایمن می‌تواند از انواع ارزهای دیجیتالی نگهداری نماید. از جمله محصولات این کمپانی کیف پول های لجر نانو ایکس، لجر نانو اس و به تازگی آپدیت جدیدی از کیف nano s  با نام کیف پول لجر نانو اس پلاس روانه بازار شده است. همه این ولت‌ها دارای قابلیت‌هایی نظیر امنیت بالا، پشتیبانی از بیش از 1500 ارز و توکن، حفاظت در مقابل آسیب های فیزیکی را دارند. در ادامه این مطلب قصد داریم در ارتباط با انواع کیف پول لجر ذکر شده و معرفی مشخصات و ویژگی‌های هر کدام و سپس مقایسه و تفاوت آن‌ها با شما صحبت نماییم. پس اگر شما نیز به دنبال خرید کیف پول‌های ledger هستید اما نمی‌دانید کدام یک  از این مدل‌ها برای شما مناسب خواهد بود، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 انواع کیف پول لجر

انواع کیف پول‌های لجر

در ادامه توضیحی مختصر درباره انواع کیف پول‌های لجر خواهیم داشت.

  • کیف پول لجر نانو اس

لجر نانو س را می‌توان اولین محصول کمپانی و در نهایت پرطرفدارترین محصول لجر دانست. این ولت در سال 2016 توسط کمپانی لجر رونمایی و وارد بازار شد و بیشترین فروش را در میان انواع کیف پول‌های سخت افزاری را در آن سال داشت. از مزایای این ولت پشتیبانی از بیشترین ارزهای دیجیتالی، امنیت بالا و قیمت مناسب است. مقرون‌به صرفه بودن و در عین حال پشتیبانی همزمان از 3 برنامه سبب محبوبیت این ولت در دنیا شد و هم اکنون کاربران زیادی در سراسر دنیا حال استفاده از این کیف پول دیجیتال هستند. طراحی فوق‌العاده، رابط کاربری خوب و پشتیبانی از نسخه ویندوز و موبایل از دیگر ویژگی‌های دیگر این  ولت است.

لجر نانو اس درست مانند یک فلش مموری در رنگ مشکی طراحی شده و نسبت به سایر کیف‌پول‌های لجر دارای قیمتی ارزان‌تر و کارایی قابل قبولی است. این امر سبب شده بسیاری از کاربران خرید کیف پول لجر نانو اس را به انواع کیف پول لجر و یا سایر ولت‌های سخت افزاری ترجیح دهند.

  • کیف پول لجر نانو ایکس

لجر نانو ایکس یکی از کیف پول‌های محبوب کمپانی لجر است که برای نگهداری، ارسال و دریافت رمز ارزها کاربرد دارد. این ولت در سال 2019 و پس از مدل لجر S پا به بازار گذاشت اما نسبت به سایر مدل‌های این کمپانی‌ از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. افزایش ظرفیت ارزهای لجر و داشتن بلوتوث و پشتیبانی بیش از 1000 ارز از جمله مهمترین مزایای این کیف پول است. این ولت می‌تواند به صورت همزمان 100 برنامه را ذخیره کرده  که در کمتر کیف پولی می‌توان این قابلیت را یافت.مدیریت ارزهای دیجیتال در این ولت با استفاده از نرم افزار لجر لایو امکان‌پذیر خواهد بود. البته از قیمت آن نیز نمی‌تواند چشم پوشی کرد. لجر نانو ایکس نسبت به کیف پول‌های دیگر این کمپانی قیمت بالاتری دارد. اما اگر به دنبال یک ولت با قابلیت‌های بالا هستید این ولت گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود. در مقالات پیشین به صورت مفصل درباره معرفی و راه اندازی کیف پول لجر نانو ایکس با شما صحبت کردیم که می‌توانید برای آشنایی بیشتر لینک فوق را مشاهده نمایید.

شکل ظاهری  لجر نانو  X  درست مانند انواع کیف پول لجر مانند یک فلش مموری است که به سادگی می‌توانید آن‌ها را با خود حمل کرده و همواره همراه خود داشته باشید. جنسه بدنه این کیف پول از استیل ضد زنگ می‌باشد و  وزن آن برابر 34 گرم است. نانو ایکس دارای باتری لیتیومی 100 آمپری است  و با نسخه موبایل و ویندوز نیز سازگاری دارد. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت و خرید کیف پول لجر نانو ایکس 2022 به لینک فوق و فروشگاه ما مراجعه نمایید.

کیف پول لجر نانو ایکس ۲۰۲۲

  • کیف پول لجر نانو اس پلاس

یکی دیگر از انواع کیف پول لجر و یا نسخه جدید لجر S را Ledger nano s plus  نام دارد که در مقالات پیشین به صورت کامل در زمینه امکانات و راه اندازی لجر نانو اس پلاس با شما صحبت کردیم. همانطور که بیان کردیم این کیف پول در سال 2022 پا به بازار گذاشت. در حقیقت این مدل کیف پولی با امکانات بیشتر از مدل قبلی خود یعنی s  است. با این وجود می‌توان آن را ولتی میان لجر s  و لجر X  دانست. کمپانی لجر در طراحی و ساخت این مدل قابلیت‌هایی بیشتر نسبت به مدل قبلی خود از جمله اندازه بزرگتر و وضوح بیشتر صفحه نمایش، افزایش فضا ذخیره سازی، طراحی زیبا با بدنه براق و استفاده از رنگ‌های متنوع در طراحی این محصول است. این کیف پول لجر رنگی به سرعت توانست در بازار کیف پول‌ها جایگاه خوبی به دست آورد و محبوبیت زیادی پیدا کند. اگر به دنبال یک کیف پول با امکانات قابل قبول و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس است.

مشخصات ledger nano s plus

تفاوت کیف پول لجر نانو ایکس و لجر نانو اس و اس پلاس

مقایسه شکل ظاهری و طراحی در کیف پول ‌های لجر

طراحی انواع کیف پول‌های لجر از نظر ظاهری و در نگاه اول شبیه هم است، قطعه‌ای فلزی شبیه به یک فلش مموری با پوششی آلومینیومی. اما در حقیقت در طراحی لجر اس که به نوعی به صورت کلاسیک است و دکمه‌های آن در قسمت بالای بدنه قرار دارد و تنها در رنگ مشکی طراحی شده است. اما لجر نانو ایکس دارای طراحی زیباتر و شکیل‌تری است و دکمه به جای بالا در قسمت راست و چپ دستگاه قرار گرفته و دارای صفحه نمایشی بزرگتر نسبت به مدل است . این مدل نیز تنها در رنگ مشکی در بازار وجود دارد. اما طراحی لجر اس پلاس یا همان لجر رنگی طراحی زیبا و مدرن‌تری و رنگ‌های جذاب‌تری را می‌توان مشاهده کرد. این ولت از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و شیک نسبت به مدل‌های قبلی و با وضوح صفحه نمایشی بیشتر طراحی شده است.

مقایسه امکانات و رابط کاربری در کیف پول های Ledger

مهمترین تفاوت در میان انواع کیف پول لجر از نظر امکانات را می‌توان  قابلیت اتصال از طریق بلوتوث دانست که تنها در مدل لجر ایکس وجود دارد. علاوه بر این در این مدل قابلیت شارژ باطری از طریق لپ تاپ و یا شارژر موبایل نیز فراهم است. همچنین میزان فضای ذخیره سازی در این مدل نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است. از نظر رابط کاربری نیز باز هم مدل ایکس در صدر جدول قرار دارد. بزرگ بودن صفحه نمایش، وضوح بیشتر و دکمه‌هایی بزرگتر نسبت به مدل‌های اس آن را متمایز ساخته است.

مقایسه امنیت در انواع کیف پول‌های لجر

همانطور که بیان کردیم همه این کیف پول‌های ارز دیجیتال دارای امنیتی قابل قبول و بالایی هستند . در همه این مدل‌ها تراشه امنیتی دارای استانداردها و تاییدیه کشورهای اروپا و فرانسه هستند. تنها تفاوت میان آن‌ها در کیف پول لجر ایکس با تراشه‌ای جدیدتر از مدل‌های اس است.

مقایسه ارزهای پشتیبانی شده در کیف پول‌های ledger

در حقیقت می‌توان گفت هر سه مدل از انواع کیف پول‌ لجر از تمامی توکن و ارزهای دیجیتال موجود در نرم افزار لجر لایو پشتیبانی می‌کنند و هیچ  تفاوتی در میان آن‌ها از این بابت وجود ندارد. تنها تفاوت آن‌ها در حافظه داخلی آن‌هاست که سبب می‌شود فرد بتواند از ارزهای دیجیتالی بیشتری استفاده کند. ظرفیت مدل لجر اس تنها 160 کیلو بایت است و با نصب تعداد محدودی از اپلیکیشن‌ها دستگاه شما پر شده و نیاز دارید فضای خود را با حذف برنامه آزاد نمایید. این در حالتی است که در مدل لجر ایکس میزان فضای شما 1.8 مگابایت است و تا 100 برنامه را می‌توانید به صورت همزمان استفاده نمایید. در مقایسه با این ولت لجر اس پلاس میان دو ولت قرار داشته و با حافظه‌ای برابر با 1.6 مگابایت می‌تواند تعداد برنامه‌ای بیشتر از مدل قبلی خود یعنی s و کمتر از مدل ایکس را در خود جای دهد.

مقایسه و تفاوت قیمت میان کیف پول ‌های لجر

همانطور که بیان کردیم از نظر قیمت مدل لجر نانو اس نسبت به سایر مدل‌ها دارای قیمتی پایین تری و تقریبا دارای قیمتی از یک میلیون و هشتصد هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان است. لجر نانو اس پلاس معمولا در کشور ما میان دو میلیون و هشتصد تا سه میلیون و پانصد هزار تومان خریداری می‌شود. و اما مدل نانو ایکس که گران‌ترین محصول لجر است در رده قیمتی پنج تا شش میلیون قرار دارد.

 تفاوت کیف پول های لجر

 

خرید انواع کیف پول لجر از فروشگاه  اینترنتی علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با انواع کیف پول‌ لجر، مقایسه و تفاوت میان آن‌ها با شما صحبت کردیم. اکنون با مقایسه هر یک از آن‌ها و با توجه به بودجه و تعداد ارزهای خود می‌توانید یکی از انواع آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید. اگر قصد خرید کیف پول سخت افزاری را دارید می‌توانید به فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه کرده و این ولت‌ها را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. از مزایای خرید از علی سیتی تضمین اصالت کالا، قیمت مناسب و پشتیبانی محصولات است. همین حالا می‌توانید با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات را درب منزل تحویل بگیرید. با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی انواع کیف پول لجر و تفاوت میان آن‌ها"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.