از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

معرفی کیف پول یورویی و ویژگی‌های آن

علی سیتی / معرفی کیف پول یورویی و ویژگی‌های آن

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

27 آذر 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول‌های دیجیتال همانطور که می‌دانید ابزاری قدرتمند برای نگهداری رمز ارزهای شما هستند که در مدل های مختلف سخت افزاری، نرم افزاری، موبایلی، تحت وب و کاغذی وجود دارند. هر یک از افراد با توجه به بودجه و نوع ارزهای دیجیتالی خود از انواع این ولت‌ها استفاده می‌کنند. در مقالات پیشین سعی کردیم تا در ارتباط با انواع این ولت‌ها و روش نصب و راه اندازی هر یک به خصوص کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال که در گروه بهترین ولت‌های دنیا قرار دارند با شما صحبت کنیم. این بار و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با یکی از کیف پول های محبوب و پرطرفدار در شبکه بلاک چین یعنی کیف پول یورویی با شما صحبت نماییم . یکی از کیف پول های اختصاصی در شبکه بلاک چین کاردانو که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. همانطور که می‌دانید و با توجه به محبوبیت ارز کاردانو این ولت نیز محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. اگر شما نیز از طرفداران این ارز دیجیتال هستید پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی‌ها و همچنین امنیت این کیف پول در ادامه ما را همراهی نمایید.

کیف پول یورویی چیست؟

اما کیف پول یورویی چیست؟ همانطور که بیان کردیم این ولت یکی از کیف پول های شبکه بلاک چین کاردانو است که به عنوان کیف پول ارز دیجیتال کاردانو شهرت دارد. کاردانو در میان رمز ارزهای دیجیتالی جایگاه چشمگیری را در معاملات ارز دیجیتال داشته و طبیعی است که کیف پول آن نیز تحت این امر طرفداران زیادی داشته باشد. این کیف به دلیل کاربری و نصب ساده توانسته به عنوان کیف پولی محبوب برای این رمز ارز به شمار رود. با توجه به قرار گرفتن آن در شبکه بلاک چین این ولت از برنامه های هوشمند و غیر متمرکز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از کیف پول Yoroi می‌توانید با استیک کردن کاردانو کسب درآمد نیز داشته باشد. این ولت علاوه بر پشتیبانی از شبکه بلاک چین سایر شبکه های ارگ و ارگو را نیز پشتیبانی کرده و این مرد از مهمترین ویژگی‌های این کیف پول به شمار می‌رود. این کیف پول قابلیت استفاده از تعداد نامحدودی کیف پول را برای کاربران ایجاد کرده و در هر یک از این ولت‌ها می‌توان شخصی سازی نام و رمز ارز مورد نظر را انتخاب کرد. از دیگر ویژگی های این ولت این است که تمامی نسخه های ویندوز و تحت وب و همچنین نسخه موبایلی برای اندروید و ios نیز برای استفاده کاربران ممکن است. بنابراین استفاده از این مدل در انواع موبایل‌ها به سادگی ممکن خواهد بود.

ویژگی‌های کیف پول یورویی

اکنون که دانستید کیف پول یورویی چیست بهتر است اطلاعاتی بیشتر در ارتباط با ویژگی های این ولت محبوب داشته باشیم. در ادامه این موارد را به صورت مختصر برای شما بیان خواهیم کرد.
·  یورویی ولت در گروه کیف پول های گرم ارز دیجیتال قرار دارد.
· این ولت دارای نسخه های ویندوز برای مرورگرهای کروم و همچنین فایر فاکس است.
· کیف پول Yoroi دارای نسخه های اندروید و ios برای انواع گوشی های تلفن همراه است.
· کاربری ساده و نصب و راه اندازی آسان از مهمترین ویژگی های انتخاب کاربران برای این ولت است.
· این ولت در نسخه های پیشرفته و معمولی طراحی شده که افراد حرفه‌ای می‌توانند از نسخه پیشرقته‌تر آن استفاده نمایند.
· کیف پول اختصاصی کاردانو برای ذخیره سازی توکن های این شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
· پشتیبانی از شبکه بلاک چین و سایر شبکه های ارگ و ارگو از دیگر مزایای این ولت است.
· رایگان بودن یورویی از مزایا و ویژگی های مهمی است که کاربران زیادی را جذب خود کرده است.
· تبدیل و یا انتقال ارز و توکن در این ولت شامل کارمزد اندکی است.
· قابلیت اتصال این ولت به کیف پول های سخت افزاری از جمله کیف پول‌های لجر نانو ایکس و لجر نانو اس و همچنین کیف پول های ترزور از دیگر مزایای این کیف پول است.
· کیف پول یورویی مانند سایر ولت های نرم افزاری از جمله تراست ولت و همچنین کیف پول محبوب متامسک یک صرافی است که به سادگی می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را چنج نمایید.
· اگر به دنبال یک کیف پول مقرون به صرفه و مطمئن برای کاردانو هستید این ولت گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

امنیت کیف پول یورویی

همانطور که می‌دانید امنیت حرف اول را در انتخاب یک کیف پول خواهد داشت. درست مانند سایر کیف پول های نرم افزاری این ولت نیز از امنیت قابل قبولی برخوردار است اما در حقیقت باید گفت که نسبت به انواع ولت‌های سخت افزاری از امنیتی پایین تر برخوردار خواهد بود. کیف پولی متن باز که برای استفاده از آن حتما باید به اینترنت متصل باشید. بنابراین نمی‌توان از این نوع ولت انتظار امنیتی مانند کیف پول‌ های سخت افزاری و بدون نقص را داشت. اما این ولت همچنان به عنوان کیف پولی غیر ایمن شناخته نشده است و در حال حاضر کاربران زیادی در دنیا در حال استفاده از این ولت هستند. با این وجود نمی‌توان احتمال حملات هکری را در مدل‌های نرم افزاری صفر دانست. با توجه به اتصال این ولت به انواع مرورگرها تا حدودی می‌تواند اطلاعات را در اختیار افراد سودجو قرار دهد البته منظور عبارات بازیابی و یا رمز عبور ولت نخواهد بود اما در نهایت این امر یکی از نقاط ضعف کیف پول یورویی در مورد امنیت خواهد بود. از لحاظ دسترسی به عبارات بازیابی این ولت در نقطه خوبی قرار دارد و تعابیر امنیتی خوبی در این زمینه برای آن در نظر گرفته شده است بنابراین تا حد بسیار زیادی دسترسی به عبارات بازیابی برای هکرها غیر ممکن خواهد بود. امما برای استفاده از این ولت بهتر است نکات امنیتی بیشتری را رعایت فرمایید.

نصب و راه اندازی کیف پول یورویی

همانطور که بیان کردیم یورویی ولت دارای کاربری ساده و آسانی است. بنابراین برای استفاده از این کیف پول باید آن را دانلود و سپس نصب نمایید. برای دانلود به سایت رسمی یورویی مراجعه کرده و بر اساس دیوایس مورد نظر، نسخه مناسب را انتخاب و دانلود نمایید. پس از دانلود با چند کلیک ساده وارد نرم افزار شده و در ابتدا باید زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این مرحله شما سه گزینه را مشاهده خواهید کرد که با توجه به نوع نیاز خود یکی را انتخاب نمایید.
1– ایجاد کیف پول جدید
2- بازیابی کیف پول
3- اتصال به والت سخت افزاری

اگر قصد ساخت و ایجاد یک کیف پول را دارید درست مانند سایر ولت‌ها گزینه “Create Wallet” را انتخاب کرده و یک کیف پول یورویی جدید را ایجاد خواهد کرد. در ادامه باید رمز عبوری را برای ورود به ولت خود انتخاب نمایید. پیشنهاد می‌کنیم از یک رمز عبور مطمئن و امن استفاده کنید. در ادامه عبارات بازیابی به شما نمایش داده خواهد شد که این عبارات را یادداشت کرده و در محیطی امن نگهداری نمایید. اکنون می‌توانید به سادگی وارد ولت خود شده و از آن استفاده نمایید. اگر قصد بازیابی کیف پول دیجیتال را دارید باید گزینه بازیابی کیف پول را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه “Restore Wallet می‌توانید کیف پول خود را بازیابی و ارزهای دیجیتال خود را بازگردانید. همچنین اگر قصد دارید این ولت را به کیف پول سخت افزاری خود متصل نمایید گزینه اتصال به ولت را انتخاب نمایید.

نکات مهم در استفاده از کیف پول یورویی

اکنون که با این ولت و همچنین ویژگی ها و امنیت این کیف پول آشنا شدید بهتر است نکات مهمی را برای استفاده از کیف پول یورویی رعایت کنید تا امنیت بیشتری را برای کیف پول خود ایجاد نمایید. در ذیل این موارد را به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.
· عبارات بازیابی خود را در چند جای مطمئن یادداشت و نگهداری نمایید. زیرا دسترسی دیگران به عبارات بازیابی به معنای دسترسی دیگران به اموال و دارایی‌های شما است.
· در هنگام نصب و راه اندازی این ولت دقت داشته باشید تا گزینه اشتباهی را فعال نکرده باشید.
· از نام کاربری و پسوردی ایمن برای کیف پول خود استفاده نمایید.
· پس از استفاده از کیف پول حتما مرورگر خود را بسته و از آن خارج شوید.
· کیف پول خود را بر روی گوشی و یا کامپیوتر شخصی دیگر باز نکید.

خرید انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال با علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با این‌ که کیف پول یورویی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد با شما صحبت کردیم. همچنین در ارتباط با امنیت این ولت نیز مواردی مهم و نکاتی را بیان کردیم. همانطور که می‌دانید با توجه به امنیت که مهمترین عامل در انتخاب هر کیف پول دیجیتال است شاید این سوال برای شما پیش آید که آیا این کیف پول گزینه مناسبی برای ما خواهد بود یا خیر؟ در حقیقت باید گفت این امر به خود شما، میزان انتظار شما از امنیت ولت، مقدار اموال و دارایی‌ها و همچنین نوع سرمایه شما بستگی دارد. اگر افرادی هستید که سرمای‌های زیادی را وارد این بازار کرده‌اید بهتر است ریسک نکنید و کیف پولی مطمئن و ایمن‌تر از جمله ولت‌های سخت افزاری ارز دیجیتال را انتخاب نمایید. اما اگر سرمایه شما محدود است و یا به تازگی پا به این عرصه گذاشته‌اید این کیف پول گزینه‌ای ایده‌الی برای شما خواهد بود. پیشنهاد ما به کاربران همواره استفاده از انواع کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال است. شما می‌توانید تنوع بسیاری از بهترین مدل‌های این ولت‌ها را در فروشگاه آنلاین علی سیتی مشاهده نمایید. تنها با چند کلیک ساده می‌توانید این مدل‌ها را انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، پشتیبانی رایگان و ضمانت اصالت کالا است. با علی سیتی هوشمندانه و لذت‌بخش خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی کیف پول یورویی و ویژگی‌های آن"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.