کیف پول کول ولت پرو CoolWallet-Pro

علی سیتی / کیف پول کول ولت پرو CoolWallet-Pro

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

13 تیر 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو چیست؟

در مقاله‌ی کیف پول دیجیتال با ماهیت و ضروریت این نوع کیف‌ها آشنا شدید. همچنین متوجه شدید کیف پول های ارز دیجیتال از نوع سخت افزاری چه از لحاظ امنیت و چه ساپورت کردن کوین‌های متعدد انتخاب خوبی است برای کسانی که در حوزه‌ی ارز دیجیتال فعالیت می‌نمایند. کیف پول کول ولت پرو که یکی از همین کیف‌های سخت افزاری است، در همین دسته بندی کیف های سخت افزاری جای می‌گیرد و قابلیت‌های مناسبی دارد که به تفصیل برایتان شرح خواهیم داد. چنانچه به این مبحث علاقه دارید حتما مقاله‌ی پیش‌رو را تا انتها دنبال کنید.

کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو

تاریخچه کیف پول Coolwallet pro

کیف پول کول ولت پرو مانند کول ولت اس، یکی از محصولات شرکت تایوانی کول بیتکس (CoolBitX) می‌باشد که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده و شباهت زیادی با مدل قدیمی این شرکت دارد. به دلیل رابط کاربری آسان، جذاب و متفاوت خود جایگاه خاصی در میان طرفداران خود و اکثر فعالان حوزه‌ی رمز ارز پیدا نموده است. این کیف دیجیتال از لحاظ امنیت بسیار مورد تایید بوده و چون نیازی به اتصال به کامیپوتر و سیستم لپ تاپ ندارد، پس احتمال هک شدن آن توسط دزدهای فضای مجازی بسیار پایین است. از آنجایی که Coolwallet pro به سادگی از طریق بلوتوث به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS متصل می‌شود، برای کار با این کیف تنها کافی است که به سایت رسمی این شرکت رفته و اپلیکیشن CoolBitX را دانلود نمایید.

تاریخچه Coolwallet pro

ویژگی‌های Coolwallet pro

از طراحی چشم نواز و منحصربه‌فرد کیف پول کول ولت پرو که بگذریم، به سایز کوچک و قابل حمل این کیف میرسیم. ابعاد آن ۰.۸ × ۵۴ × ۸۵.۶ میلیمتر بوده یعنی به عبارتی، اندازه‌ی آن به قدری کوچک و خوش دست است که تفاوتی با یک کارت عابر بانک ندارد. وزن آن ۵ گرم است، جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک فشرده بوده و رنگ آن در تک رنگ مشکی عرضه شده است. در عین اینکه Coolwalet pro بسیار ظریف جلوه می‌کند، ویژگی ضد ضربه و ضد آب بودن آن باعث می‌شود که شما هنگام حمل و جا به جایی آن دغدغه‌ی آسیب دیدنش را نداشته باشید. قابلیت فست شارژ این کیف پول دیجیتال باعث شده است که در کمترین زمان و حدود ۱۰ دقیقه، کاملا شارژ شود. باتری لیتیوم یونی ۱۵ میلی آمپری آن با انجام دو تراکنش در روز، دو هفته طول می‌کشد که شارژش تمام شود. احراز هویت دو مرحله‌ای نیز در این کیف به امنیت هرچه بیشتر آن کمک می‌نماید. همچنین لازم به ذکر است که بلوتوث این کیف رمزنگاری شده و از نظر امنیتی، استانداردهای نظامی در آن لحاظ شده است.

مشخصات کیف پول ارز دیجیتال

صفحه نمایش به‌کار رفته در این کیف از جنس کاغذ الکترونیک و تک رنگ است (E-Paper Monochrome) و قابلیت Touch  Screen ندارد. یعنی شما نمی‌توانید به صورت لمسی از آن استفاده کنید. اما در عوض یک عدد دکمه‌ی فلزی کوچک روی این محصول تعبیه شده است که برای روشن و خاموش کردن دستگاه و یا تایید ارسال یا دریافت تراکنش‌های ارزهای دیجیتال می‌توان آن را فشار داد.

ارزهای پشتیبانی شده توسط کول ولت پرو

کیف پول کول ولت پرو از تمامی ارزهای دیجیتال معروف دنیا اعم از بیتکوین، ریپل، تتر، اتریوم پشتیبانی می‌کند. دیگر رمز ارزهایی که در این کیف می‌توانید ذخیره کنید عبارتند از: لایت کوین، استلار، بایننس کوین. اما این لیست تنها به اسامی ذکر شده محدود نمی‌شود. شما با مراجعه به سایت اصلی Coolwallet می‌توانید لیست آپدیت شده‌ی ارزهای دیجیتالی که این کیف ساپورت می‌کند را روزانه چک نمایید. چنانچه ارز دیجیتالی که خریداری کرده اید در این لیست وجود نداشت، نگران نباشید. چرا که در آپدیت‌های جدید امکان ساپورت شدن آن بسیار زیاد است.

 

پشتیبانی ارز با Coolwallet pro

خرید کیف پول کول ولت پرو با سایت علی سیتی

شما می‌توانید در صورت تمایل، با خرید کیف پول کول ولت پرو از سایت علی سیتی و ثبت سفارش، از پشتیبانی رایگان علی سیتی برای کیف پول‌های ارز دیجیتال نیز بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است پس از آنکه سفارش شما نهایی شد، هیچ تفاوتی ندارد که در کدام شهر ایران باشید! چرا که در کمترین زمان ممکن درب منزل به دست شما خواهد رسید. پس از این مرحله برای راه‌اندازی و نصب coolwalet pro به لینک فوق مراجعه نمایید.  محصولات و کالاهایی که در فروشگاه علی سیتی وجود دارند همگی به دلیل دارا بودن ضمانت اصالت کالا، اوریجینال و اصل هستند. پس می‌توانید با خیال راحت محصول موردنظر خود را سفارش دهید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول کول ولت پرو CoolWallet-Pro"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.