از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

کیف پول من چیست؟

علی سیتی / کیف پول من چیست؟

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

14 دی 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول های دیجیتالی ابزاری مهم برای نگهداری و حفاظت از ارزهای دیجیتال کاربران به شمار می‌روند. با گسترش دنیای ارزهای دیجیتالی شاهد تنوع بسیاری از انواع ولت های دیجیتالی در مدل های سخت افزاری، موبایلی و تحت وب هستیم که هر روز نیز به تعداد کاربران آن ها افزوده خواهد شد. در مقالات پیشین در ارتباط با انواع کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین نحوه راه‌اندازی هر یک از ولت ها همچنین در ارتباط با بهترین کیف پول‌های دیجیتال برای ایرانیان با شما صحبت کردیم. این بار و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با یکی از کیف پول های ایرانی که به عنوان اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتالی در کشور شهرت دارد و در حال فعالیت است به نام کیف پول من با  شما سخن بگوییم. روزانه شاهد تراکنش های بسیاری در ارسال و دریافت ارزها در این سامانه هستیم که این امر خود سبب رشد و کمک بسزایی در انتقالات ارزهای دیجیتالی خواهد داشت. اگر شما نیز در این حوزه در حال فعالیت هستید پیشنهاد می‌کنیم  برای آشنایی بیشتر با این ولت در ادامه این مطلب ما را یاری نمایید.

کیف پول من چیست؟

همانطور که بیان کردیم کیف پول من سامانه ای امن برای نگهداری و ارسال ارزهای دیجیتالی در کشور است که با متدهای جدید برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی قابلیت انجام خدمات ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال  را فراهم آورده است. در دنیای امروزی این سامانه نقش قابل توجهی در  زمینه انتقال و جابه جایی ارزها دارد و روزانه تعداد بسیاری از ارزهای دیجیتالی با استفاده از این سامانه قابل جابجایی است. از ویژگی های جالب این کیف پول این است که دارای سطوح مختلفی برای کاهش و یا افزایش امنیت ولت شما است. به عبارتی دیگر با استفاده از این کیف پول می‌توانید سطح امنیت ولت خود را مشخص نمایید. به این ترتیب می‌توانید امنیت کیف پول خود را به گونه ای تعریف نمایید که در هنگام جابه جایی و یا انتقال ارزهای دیجیتالی با ارسال پیامک و یا برقراری تماس تلفنی از شما تاییدیه بگیرد. از دیگر مزایای کیف پول man  این است که شما به سادگی می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به دلار، تومان و … تبدیل نمایید. این ویژگی را می‌تواناز مهمترین موارد در این کیف پول دانست زیرا تعداد معدودی از ولت های دیجیتالی این قابلیت را دارند و معمولا کاربران انواع کیف پول های دیجیتالی با مشکل تبدیل ارزهای خود به تومان مواجه هستند. با این وجود کاربران این ولت در لحظه می‌تواندد انواع ارزهای دیجیتال خود را به ریال و تومان تبدیل نمایند.

مزایا  و قابلیت های کیف پول من

اکنون که با کیف پول من تا حدودی آشنا شدید بهتر است به صورت کامل به معرفی مزایا و همچنین ویژگی های این ولت بپردازیم. در ادامه مهمترین ویژگی های این کیف پول را که سبب محبوبیت آن در میان کاربران شده است را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • قابلیت ایجاد کیف پول اختصاصی برای افراد

از مهمترین مزایا و ویژگی های این ولت می‌توان به ساخت و ایجاد زیرمجموعه های مختلف برای هر فرد است. به عبارتی دیگر پس از ایجاد کیف پول خود  در این ولت می‌توانید زیرمجموعه هایی مختلف و با نام های متفاوت ایجاد نمایید. با این وجود می‌توانید برای ارزهای گوناگون و یا موجودی های مختلف کیف پول های جداگانه ای داشته باشید. به عنوان نمونه شما به عنوان سرپرست خانواده می‌توانید برای همسر و یا فرزندان خود کیف پول های جداگانه ای و به نام آن ها بسازید و در هر کدام به صورت مجزا واریز، ارسال و یا دریافت ارز را داشته باشید. به این ترتیب به سادگی می‌توانید ارزهای خود را مدیریت نمایید.

  • انتقال سریع ارزهای دیجیتالی

در کیف پول من و با قابلیت ارسال سریع و هوشمندانه ارزهای دیجیتال،  شما در زمانی کوتاه و به سرعت می‌توانید تراکنش و  انتقال و جا به جایی  رمز ارزهای خود را انجام دهید.

  • امنیت بالا ارزهای دیجیتال شما

همانطور که بیان کردیم این ولت از تعابیر امنیتی قابل توجهی در ارسال و دریافت و همچنین نگهداری از ارزهای دیجیتال شما برخوردار خواهد بود. در این ولت و با توجه به ایجاد سطوح مختلف امنیتی می‌توانید انواع مختلفی از روش های امنیتی را برای حفاظت و نگهداری از رمز ارزهای خود در نظر بگیرید.

  • خرید و فروش 24 ساعته و شبانه روزی

از دیگر ویژگی های بارز این ولت می‌توان به قابلیت انجام تراکنش و ارسال و دریافت رمز ارزها در تمامی ساعات شبانه روز اشاره نمود. با این وجود در هر ساعاتی از شبانه روز نیاز به تبدیل ارزها و یا پول داشتید می‌توانید روی این ولت حساب باز کنید.

  • کاربری آسان و ساده برای همه افراد

  از دیگر مزایای استفاده از کیف پول MAN کاربری ساده و راحت آن هم برای افراد مبتدی و هم برای کاربران حرفه ای است. بنابراین اگر     تازه پا به این عرصه گذاشته اید و یا در این زمینه حرفه‌ای هستید به سادگی می‌توانید این ولت را مدیریت و از آن استفاده نمایید.

  •  دریافت هدیه و کد تخفیف برای کاربران

در این کیف پول دیجیتال برای تمامی کاربران هدایای ویژه و تخفیف هایی در انجام تراکنش ها با ارائه کدهای تخفیف در نظر گرفته شده است که اگر از کاربران این ولت باشید می‌توانید از آن ها استفاده نمایید.

  • تعرفه کم برای تراکنش ها

میزان تعرفه نگهداری رمز ارزها  در این ولت صفر درصد است اما برای  تبدیل ارزها به یکدیگر و استفاده از خدمات دیگر دو الی نیم درصد کارمزد بر اساس نوع حساب کاربری باید هزینه پرداخت نمایید.

 

بهترین ویژگی‌های کیف پول عبارتند از:

  • قابلیت نگهداری تمامی رمز ارزهای دیجیتالی
  • امکان استفاده و پشتیبانی 24 ساعته در هر ساعات از شبانه روز
  • انتقال سریع و مطمئن ارزهای دیجیتالی
  • امنیت بالا در نگهداری و انتقال
  • دارای نماد اعتماد رسمی
  • پشتیبانی از بیش از 1500 نوع ارز و توکن
  • قابلیت خرید شارژ تلفن همراه
  • پرداخت قبوض
  • کاربری ساده و آسان

راه اندازی  و نصب کیف ایرانی پول من

برای راه اندازی و ساخت کیف پول من تنها کافی است به وب سایت رسمی این ولت مراجعه نمایید. سپس با کلیک بر روی  عضویت اطلاعات شخصی خود را از جمله نام و نام خانوادگی و ایمیل و همچنین یک رمز عبور مطمئن را وارد نمایید. سپس با مراجعه به ایمیل وارد کرده، حساب خود را تایید نمایید. اگر شما تنها قصد دارید تا رمز ارزهای خود را در این ولت نگهداری و ذخیره نمایید نیازی به ارائه مدارک نخواهید داشت و با استفاده از عضویت معمولی می‌توانید از این ولت استفاده نمایید. اما اگر قصد ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی، افزودن و یا تبدیل ارزهای دیجیتالی را دارید باید مدارک خواسته شده و مراحل احراز هویت را تکمیل نمایید.

امنیت کیف پول Man

کیف پول من با توجه به در نظر گرفتن امنیت اطلاعات کاربران و همچنین در راستای امنیت فضای تبادل اطلاعات توافق نامه ای را با عنوان سیاست امنیت اطلاعات تنظیم کرده است. با این وجود تا حد بسیار زیادی از قادر به تشخیص و شناسایی افراد سودجو و از هرگونه کلاهبرداری در این ولت جلوگیری خواهد کرد. همچنین در طراحی این ولت تعابیر امنیتی خوبی در مقابله با هکرها استفاده شده که تا حد بسیاری امنیت قابل قبولی را برای این ولت فراهم آورده است. به صورت کلی در مقایسه با کیف پول های تحت وب و موبایلی این ولت از امنیت خوبی برخوردار است اما در مقایسه از کیف پول های سخت افزاری از امنیت کمتری برخوردار است.

 

کیف پول من از چه ارزهای پشتیبانی می کند؟

پشتیبانی کیف پول های دیجیتالی از انواع  ارزها همواره دغدغه کاربران بوده است. در حقیقت می‌توان گفت کیف پول من و صرافی آن  تنها صرافی در ایران است که از بیش از 1500 رمز از را پشتیبانی کرده و هر رمز ارزی را که داشته باشید می‌توانید از این ولت و صرافی آن استفاده نمایید. پشتیبانی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر، شیبا، کاردانو، و سایر کوین ها و توکن های دیجیتالی در این ولت و قابلیت خرید و فروش و تبدیل ارزها در این کیف پول به سادگی برای کاربران فراهم شده است. بنابراین با خیالی آسوده از داشتن انواع ارزهای دیجیتال می‌توانید این ولت را نصب و از آن استفاده نمایید.

 

خرید انواع کیف پول سخت افزاری از فروشگاه آنلاین علی سیتی

در این مطلب در ارتباط با این که کیف پول من چیست و چه ویژگی هایی دارد با شما صحبت کردیم. شما می‌توانید این کیف پول را با توجه به موارد ذکر شده نصب و از آن استفاده نمایید. اما اگر از جمله افرادی هستید که سرمایه زیادی را وارد این عرصه کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم از انواع کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال برای نگهداری و یا تبادل رمز ارزهای خود استفاده نمایید. زیرا همانطور که می‌دانید امنیت حرف اول را در انتخاب و خرید هر کیف پول خواهد داشت. برای خرید این ولت ها می‌توانید به وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه کرده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. این فروشگاه تنوع بسیاری از بهترین کیف پول های دیجیتالی از جمله کیف پول های لجر، تروز، سیف پال و … را در وب سایت آنلاین خود به نمایش گذاشته است. بدین ترتیب به سادگی و با چند کلیک ساده سفارشات خود را تکمیل نمایید و در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. پشتیبانی رایگان، قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا از مزایای خرید از این فروشگاه است. با علی سیتی لذت و هیجان خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول من چیست؟"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.