کیف پول سخت افزاری درج وان

علی سیتی / کیف پول سخت افزاری درج وان

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

9 تیر 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی کیف پول ارز دیجیتال درج وان

اگر درمقالات گذشته با ما همراه بوده باشید حتما به یاد دارید که به بررسی کیف پول‌های ارز دیجیتال پرداختیم. از آنجایی که پول‌های دیجیتال با چشم دیده نمی‌شوند و همانند پول‌های کاغذی ماهیت فیزیکی ندارند، پس نگهداری و خرج کردن آن‌ها نیز با پول‌های معمولی تفاوت بسیاری دارد. انواع گوناگونی از کیف پول‌های ارز دیجیتال در دنیا وجود دارند. از کیف‌های کاغذی و آنلاین گرفته تا مدل‌های سخت افزاری و نرم افزاری. کیف پول سخت افزاری درج وان نیز یکی از انواع کیف‌هایی است که توسط یک شرکت ایرانی به نام امین درج خاورمیانه و در سال ۱۳۹۵ با هدف مدیریت رمز ارزهای دیجیتال و محافظت از کوین‌ها به بازار عرضه شد.

امنیتی که در این کیف وجود دارد به قدری بالا است که حتی اگر سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ شما به ویروس آلوده باشد نیز خللی در روند و کارکرد آن ایجاد نشده و دارایی داخل کیف شما دست نخورده و محفوظ باقی خواهد ماند. برای آشنایی بیشتر با این کیف پول با ما همراه باشید.

 

کیف پول سخت افزاری دورج وان

کاربرد Dorj One Hardware Wallet

این کیف‌ها به ما این امکان را می‌دهند تا ارزهای دیجیتالی را که خریداری یا ماین می‌کنیم در آنها ذخیره نماییم.همچنین امکان ارسال کوین‌ها را به دیگران خواهیم داشت. کیف پول سخت افزاری دورج وان از انواع نرم افزاری و کاغذی و تحت وب امنیت بیشتری دارد، به همین دلیل برای معاملات در مقیاس‌های بالا بسیار توصیه می‌شود. شما می‌توانید برای سهولت در امر خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال خود از آن استفاده نمایید. این کیف‌ها به دلیل امنیت بالا، تاییدهای دو مرحله‌ای و عدم نفوذپذیری و هک توسط دزدان سایبری، از جمله کیف‌هایی هستند که در جهان طرفداران زیادی دارند و به دلیل امن بودن آنها، روزانه چندین هزار از آن‌ها خریداری می‌شوند.

کیف پول دورج وان که بر پایه‌ی تکنولوژی محصول معروف و محبوب ترزور پایه ریزی شده است، به رایانه و سیستم شما از طریق کابل یو اس بی متصل می‌گردد. این بدان معنی است که دیگر نیازی به اتصال به اینترنت نخواهید داشت و به صورت آفلاین می‌توانید از آن استفاده کنید. پس در این صورت ارزهای داخل کیف شما در امنیت به سر خواهند برد و از دستبرد هکرها مصون خواهند ماند.

کاربر کیف پول dorj one

مشخصات کیف پول سخت افزاری درج وان

سایز کیف پول سخت افزاری درج وان بسیار مناسب بوده و برای جا به جایی به آسانی در جیب و کیف شما جای می‌گیرد. ابعاد آن ۷ سانتیمتر در ۳ سانتیمتر می‌باشد و یک صفحه نمایش OLED ۳۰ میلیمتر در ۶۰ میلیمتری روی محصول قرار دارد. در تک رنگ مشکی به بازار عرضه شده است و د دکمه روی آن قرار دارد. همچنین با سیستم عامل‌های ویندوز ۸ به بالا، مکینتاش و لینوکس سازگاری دارد. همان‌طور که گفته شد به صورت آفلاین کار می‌کند، پس نیازی به اتصال به اینترنت ندارد چرا که از طریق کابل USB به سیستم شما متصل می شود.

این مدل قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به گوشی‌های موبایل را نیز ندارد و همین امر موجب می‌شود که امنیت آن دو چندان شود. جنس بدنه‌ی این کیف از پلاستیک فشرده و مقاوم و با کیفیت تهیه شده است. Dorj one به‌جز پشتیبانی از ارزهای دیجیتال معروف دنیا مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، دیجی بایت و … ، بیش از ۱۴۰۰ رمز ارز دیگر نیز توسط این کیف ساپورت می‌شوند.

مشخصات کیف پول سخت افزاری dorj one

پایین بودن قیمت کیف پول دورج وان با توجه آرامش خاطری که برای مشتری در امنیت سرمایه ایجاد می‌کند باعث شده تا این مدل در ایران به یکی از پر طرفدارترین و محبوب‌ترین انواع کیف  شناخته شود. همچنین امکان بازیابی حساب کاربری شما نیز به سادگی مهیا است و با کمک رمزهای ۱۲ الی ۲۴ کلمه‌ای این امر فراهم خواهد شد.

خرید Dorj one با سایت علی سیتی

چنانچه پس از خواندن این مقاله تصمیم به خرید کیف پول سخت افزاری درج وان گرفته‌اید، باید بدانید که به راحتی می‌توانید در سایت علی سیتی این کیف را سفارش داده و پس از آنکه خرید خود را نهایی و سفارش خود را ثبت نمودید، در کمترین زمان آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. تمامی محصولاتی که در سایت فروشگاه علی سیتی وجود دارند، دارای ضمانت اصالت کالا بوده و به دلیل داشتن نماد الکترونیکی، هیچ کالای تقلبی و فیکی به شما عرضه نخواهد شد.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول سخت افزاری درج وان"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.