از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

کیف پول Dash Wallet چیست؟ معرفی بهترین Dash Wallet

علی سیتی / کیف پول Dash Wallet چیست؟ معرفی بهترین Dash Wallet

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

20 فروردین 1402

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

Dash Wallet، کیف پول دش اولین کیف پول برای آیفون و جایگزین ابتکاری بهتری برای بیت کوین است که بر پرداخت متمرکز است. دش یک ارز دیجیتال است که به دنبال رفع نقص هایی است که سایر ارزهای دیجیتال از آن رنج می برند. در ادامه توضیحی کامل تر درباره Dash خواهیم داشت

دش (Dash) چیست؟

DASH ارز رمزنگاری شده بومی پروژه بلاک چین منبع باز، است که با هدف تسهیل پرداخت ها و تراکنش های ساده و روزمره در سطح جهانی  ایجاد شده است. به عبارتی دیگر دش نوعی پول نقد الکترونیکی غیر متمرکز مانند بیت کوین است که  از بلاک چین استفاده می کند. این ارز دیجیتال درست مانند سایر رمز ارزها دارای کیف پول هایی برای ذخیره ارز است.تفاوت بین دش و بیت کوین در سرعت تراکنش ها و ارزان بودن آنها می باشد. پرداخت ها آن فوری، آسان و ایمن و با کارمزد تقریباً صفر است. به علاوه می توانید به راحتی DASH را به صورت آنلاین یا از دستگاه های خودپرداز در سراسر جهان دریافت کنید. در نهایت کاربران می توانند کالاها را از هزاران فروشنده در سراسر جهان خریداری کنند. این امر DASH را به یک راه حل پرداخت رمزنگاری سریع و غیرمتمرکز تبدیل می کند.

می‌توان گفت Dash شبیه بیت کوین است اما دارای فناوری های پیشرفته تری مانند حاکمیت غیرمتمرکز، تراکنش های خصوصی و تراکنش های فوری است. به دلیل مزایا و افزایش تراکنش‌ها، قیمت DASH از 200 دلار به 370 دلار تنها در مدت دو هفته افزایش یافت و به رشد خیره‌کننده +85 درصدی دست یافت. توجه به این نکته مهم است که قیمت دش مانند بیت کوین نوسان زیادی ندارد و به جای کاهش معمولی که در مورد سایر ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد، توانسته است افزایش را حفظ کند.

اکنون که دانستید دش چیست در ادامه این مطلب از علی سیتی قصد داریم به معرفی انواع بهترین کیف پول دش بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

دش چیست

برخی از ویژگی های کلیدی Dash عبارتند از:

قبل از این که به معرفی انواع کیف پول Dash  بپردازیم اشاره ای به ویژگی های کلیدی آن داشته باشیم.

InstantSend:  می‌توانید بدون اینکه منتظر بمانید تا شبکه بلاک چین تراکنش‌های شما را تأیید کند، DASH را فوراً انتقال دهید. Master Nodes وجوه را قفل می کند و تراکنش ها را قبل از اضافه کردن آنها به بلوک آینده تأیید می کند. این به شما امکان می دهد از تراکم شبکه برای پرداخت های فوری در سطح جهانی دور بزنید.

PrivateSend:  می‌توانید با استفاده از DASH به صورت خصوصی تراکنش کنید بدون اینکه سابقه قابل ردیابی باقی بگذارید. هنگامی که تراکنش شما به Master Nodes می رود، آنها آن را با سایر تراکنش ها مخلوط می کنند. این امر ردیابی مسیر تراکنش را عملا غیرممکن می‌کند، با این  وجود حریم خصوصی کاملا حفظ می‌شود.

کیف پول دش، DASH چیست؟

Dash به دلیل پایه قوی و کاربرد عملی، سرمایه گذاری خوبی است. همچنین تیم مدیریتی آنها در حال انجام کارهای قابل توجهی هستند. اینها دلایلی است که باعث می شود بسیاری از افراد برای مدت طولانی و همچنین کوتاه مدت روی دش کوین سرمایه گذاری کنند، بنابراین اگر تا به حال دش کوین را امتحان نکرده اید، حتماً نگاهی به آن بیندازید. برای ذخیره و مدیریت Dash، به یک کیف پول سخت افزاری و یا نرم افزاری سازگار نیاز دارید. چه بخواهید ارزهای خود را ایمن و HODL نگه دارید یا آنها را به صورت روزانه مدیریت کنید، نیاز به یک کیف پول دیجیتال ایمن خواهید داشت. اکثر مردم در حال حاضر بیت کوین و اتریوم را می‌شناسند زیرا از بهترین و مشهورترین ارزهای دیجیتال هستند اما بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر نیز وجود دارند که خود را در چند سال گذشته ثابت کرده اند. DASH یکی از آنهاست.

ویژگی های کیف پول مناسب برای dash

 اکنون ویژگی های مختلف را جمع آوری کرده ام که هر کسی می تواند با سهولت نسبی از آن استفاده کند و آنها را بر اساس عوامل خاصی تأیید کرده ام که همیشه سعی می کنم در همه انواع کیف پول های رمزنگاری به دنبال آنها باشم:

  • کلیدهای خصوصی – من کیف پولی را ترجیح می دهم که در آن شما مالک و کنترل کلیدهای خود باشید.
  • سهولت استفاده – کیف پول باید دارای رابط کاربری زیبا برای استفاده سریع و آسان باشد.
  • پشتیبان گیری و ویژگی های امنیتی – پین کدها و کلیدهای پشتیبان اولیه.
  • سازگاری – کیف پول باید با سیستم عامل های مختلف سازگار باشد.
  • جامعه توسعه دهندگان – کیف پول باید دارای جامعه توسعه فعال برای نگهداری باشد.

کیف پول دش

بهترین کیف پول ها برای DASH کدامند؟

کیف پول های سخت افزاری: Ledger Nano S، Trezor، KeepKey

کیف پول دسکتاپ: Jaxx، Exodus، DASH Core

کیف پول موبایل: Jaxx، Coinomi، DASH Wallet، DASH Core iOS

کیف پول کاغذی: کیف پول کاغذی دش

ما به طور کلی به هر کسی که مقدار ارزنده‌ای ارز دیجیتال دارد توصیه می‌کنیم آن را در یکی از انواع کیف پول‌های سخت‌افزاری ذخیره نماید در ادامه توضیحی بیشتر در ارتباط با این ولت ها داشته باشیم.

  • کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

Ledger Nano S محبوب ترین کیف پول سخت افزاری موجود است و اگر DASH زیادی دارید، این امن ترین راه برای ذخیره همه آنها است. کیف پول لجر نانو اس به شما امکان می دهد DASH را به همراه 12 ارز دیجیتال دیگر و 20 توکن ذخیره کنید. هنگام راه اندازی برای اولین بار، یک عبارت 24 کلمه ای دریافت خواهید کرد. این عبارت برای ایجاد کلید خصوصی شما استفاده می شود و از آنجایی که شما صاحب کلیدهای خصوصی هستید، امنیت بسیار سخت است و می توانید از دستگاه Nano S خود حتی در رایانه هک شده استفاده کنید.

برای ارسال DASH به آدرس دیگر، باید این دستگاه را به نسخه وب کیف پول متصل کنید. علاوه بر این، Ledger به شما اجازه انجام تراکنش‌های InstantSend/PrivateSend DASH را نمی‌دهد، اما به زودی ممکن است آن را نیز در دسترس قرار دهید. نکته دیگری که قابل ذکر است این است که Nano S با صفحه نمایش کوچک OLED ارائه می شود که به شما امکان می دهد تراکنش های خود را کنترل کنید. این ولت یک گزینه عالی برای ذخیره مقدار زیادی رمزارز است و تنها 65 دلار قیمت دارد که آن را به یکی از ارزان ترین کیف پول های سخت افزاری DASH در دسترس تبدیل می کند.

  • کیف پول موبایل کوینومی

کوینومی یک کیف پول محبوب چند ارزی و فقط موبایلی است که به شما امکان می دهد 70 ارز رمزنگاری شده و بیش از 200 توکن نگهداری کنید که بالاترین عدد در بین تمام کیف پول های رمزنگاری است. تیم توسعه همیشه در حال نوآوری است و من طراحان آن تعادل زیادی بین امنیت و رابط کاربری آسان ایجاد کرده‌اند، بنابراین اگر مبتدی هستید، در مدیریت ارزهای خود مشکلی نخواهید داشت. درست مانند هر کیف پول ایمن دیگری، کیف پول کوینومی به شما اجازه می دهد تا کلیدهای خصوصی خود را با کلیدهای اولیه کنترل کرده و با خیال راحت ذخیره کنید.

همچنین، برخلاف سایر کیف پول‌هایی که از BIP 32 استفاده می‌کنند، این کیف پول HD از پروتکل BIP 44 استفاده می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تنها یک نسخه پشتیبان را نگه دارید، بنابراین تنها یک بار باید از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

  • کیف پول رومیزی Exodus

اولین کیف پول رومیزی کیف پول چند ارزی جهان Exodusis که در اواسط سال 2015 توسط جی پی ریچاردسون و دانیل کاستانولی ساخته شد. کیف پول اکسودوس یک رابط کاربری جذاب دارد و نمودار دایره ای کاملی از نمونه کارها را به شما می دهد. استفاده از این کیف پول رمزنگاری کاملا رایگان است و در حال حاضر تنها از 11 سکه اصلی پشتیبانی می کند. Exodus همچنین اولین کیف پول دسکتاپ است که ShapeShift برای مبادله دارایی های کریپتو تعبیه شده است. این به شما امکان می‌دهد ظرف چند ثانیه یک رمزارز را به دیگری تبدیل کنید، بنابراین می‌توانید به سرعت مقداری ارز را جستجو کرده  و فوراً آن‌ها را با استفاده از ارزهای  موجود خود خریداری کنید.

 سهولت استفاده Exodus به دلیل کمبود امنیت به خطر نمی افتد. این کیف پول HD به شما امکان می دهد کلیدهای خصوصی را در اختیار داشته باشید. هنگامی که آن را برای اولین بار تنظیم می کنید، یک عبارت 12 کلمه ای دریافت خواهید کرد. شما این عبارت را با دقت ذخیره کنید زیرا در صورت فراموش کردن رمز عبور 4 رقمی، برای بازیابی کیف پول به آن نیاز خواهید داشت.

نکته دیگری که قابل ذکر است این است که برای شروع استفاده از Exodus نیازی به تأیید هویت یا ثبت نام نیست.Exodus از ویژگی DASH InstantSend/PrivateSend پشتیبانی نمی کند. این کیف پول در حال حاضر برای نسخه های ویندوز، لینوکس و مک موجود است.

  • کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

Trezor اولین کیف پول سخت افزاری جهان و یکی دیگر از انواع کیف پول دش است. این ولت در سال 2013 در یک شرکت مستقر در جمهوری چک به نام SatoshiLabs متولد شد.کیف پول ترزور یک دستگاه بسیار سبک و قابل حمل شبیه به Ledger Nano S است. این کیف دارای بدنه پلاستیکی و آلومینیومی است که به سختی از بین می رود. قیمت آن 99 دلار است و اکنون در 3 رنگ سفید، مشکی و خاکستری موجود است.

این دستگاه کوچک کوچک دارای یک صفحه نمایش OLED است که به شما امکان می دهد کد پین 9 رقمی وعبارات 24 کلمه ای را مشاهده کنید تا وجوه خود را در یک محیط آفلاین ایمن نگه دارید. از این ولت می‌توانید برای استفاده و نگهداری از ارز دش استفاده نمایید. در حال حاضر، Trezor از 8 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند:

  • بیت کوین – بیت کوین
  • اتریوم – ETH
  • اتریوم کلاسیک – ETC
  • داش – داش
  • لایت کوین – LTC
  • Zcash – ZEC
  • دوج کوین – DOGE
  • Namecoin – NMC

Trezor از ویژگی DASH InstantSend/PrivateSend پشتیبانی نمی کند (اما پشتیبانی به زودی ارائه می شود).

  • کیف پول سخت افزاری کیپ کی (KeepKey)

KeepKey یکی دیگر از دستگاه های سخت افزاری موجود در بازار برای ذخیره سازی DASH است و همچنین گران ترین دستگاه (99 دلار) است.  کیف پول کیپ کی در مقایسه با Ledger Nano S یا Trezor چیز زیادی ارائه نمی دهد. با این حال، بیش از دو برابر بزرگتر است و دارای یک صفحه نمایش OLED بزرگتر است، که برای دسترسی به وجوه، عبارت اولیه و کد پین مناسب خواهد بود. در حال حاضر این کیف پول Dash، تنها از هفت ارز دیجیتال پشتیبانی می کند:

  • بیت کوین – بیت کوین
  • اتریوم – ETH
  • داش – داش
  • لایت کوین – LTC
  • Namecoin – NMC
  • TestNet
  • دوج کوین – DOGE

نکته دیگری که قابل ذکر است این است که Keepkey اخیرا توسط ShapeShift خریداری شده است. KeepKey از ویژگی DASH InstantSend/PrivateSend پشتیبانی نمی کند (اما پشتیبانی به زودی ارائه می شود).

کیف پول کیپ کی

  • کیف پول موبایل و دسکتاپ Jaxx

کیف پول محبوب رابط بلاک چین چند ارز دیجیتال Jaxxis که برای موبایل و دسکتاپ در دسترس است.این کیف پول توسط شرکت کانادایی Decentral ایجاد شده است و در حال حاضر از 14 ارز رمزنگاری شده با کریپتوهای جدید که به طور مرتب اضافه می شوند، پشتیبانی می کند. این کیف پول HD به کاربران خود اجازه می دهد تا وجوه خود را با یک کلید 12 کلمه ای پشتیبان بازیابی کنند. Jaxx به شما این امکان را می دهد که کلیدهای خصوصی خود را کنترل کنید و هر زمان که لازم باشد می توانید کلیدها را صادر/وارد کنید.

این کیف پول دش یک جامعه بسیار فعال از توسعه دهندگان دارد که به آن یک رابط کاربری آسان داده اند. همچنین دارای ادغام ShapeShift.io برای مبادله ارز است، بنابراین به شما امکان می دهد بلافاصله بین ارزهای رمزنگاری شده تبدیل کنید.

 

خرید انواع کیف پول سخت افزاری از فروشگاه علی سیتی

ما در این مطلب به معرفی ارز دیجیتال دش پرداختیم و بهترین کیف پول دش، Dash از نوع سخت افزاری، نرم افزاری و موبایلی را به شما معرفی کردیم. همانطور که بیان کردیم به دلیل امنیت که مهمترین عامل در انتخاب هر کیف پول است، پیشنهاد ما به کاربران ارزهای دیجیتالی همواره استفاده از کیف پول های سخت افزاری است. اکنون می‌توانید برای مشاهده قیمت و خرید کیف پول های سخت افزاری ذکر شده از جمله لجر، ترزور و … به وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه نمایید. تنها با چند کلیک ساده می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و محصولات خود را در زمانی کوتاه درب منزل خود تحویل بگیرید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب نسبت به رقبا، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان محصولات است. همین حالا می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید. با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

 

 

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول Dash Wallet چیست؟ معرفی بهترین Dash Wallet"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.