کیف پول الیپال تایتان ELLIPAL Titan

علی سیتی / کیف پول الیپال تایتان ELLIPAL Titan

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

21 مهر 1400

نظرات

1 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کیف پول الیپال تایتان  Ellipal titan یک کیف پول سرد و سخت افزاری ارز دیجیتال فلزی مهر و موم شده است و هیچ قطعه یا پورت آنلاینی ندارد. به عنوان اولین کیف پول تمام فلزی جهان، بدنه محکم آن عملاً تخریب ناپذیر و ضد دستکاری است. فناوری ویژه ضد دستکاری از کریپتوها در برابر حملات فیزیکی و زنجیره تامین محافظت می کند. این ولت با تدابیر امنیتی بالا از جمله طراحی آفلاین و تأیید تراکنش مبتنی بر کد QR، عبارت‌های قابل تنظیم برای محافظت در برابر هرگونه تهدید احتمالی طراحی شده است.

 الیپال تایتان ELLIPAL Titan چیست؟

Ellipal یک شرکت امنیتی بلاک چین مستقر در هنگ کنگ است که تولید کننده نسل جدید دستگاه‌های کیف پول ارز دیجیتال است. این شرکت که بنیانگذار آن دیوید تیان نام دارد، در سال 2017 تأسیس شد و توانست توسط کمپین IndieGoGo تأمین مالی شود. از سال 2018، این کمپانی به محصولات خود اپلیکیشن‌هایی کیف پول سخت افزاری برای اندروید و IOS را اضافه کرد، و اکنون محصولات خود را به بیش از 70 کشور جهان از جمله آمریکا، انگلیس و کانادا صادر می کند. همچنین  وبسایت رسمی الیپال که در آن اطلاعات دقیقی در مورد دستگاه‌ها، دانلود و آپدیت سیستم عامل‌ها، و جزئیاتی درباره‌ی اپلیکیشن خود ارائه می دهد.

اگر به اندازه کافی در فضای ارزهای دیجیتال بوده اید، احتمالا اهمیت حفاظت از دارایی های دیجیتال خود را درک کرده اید. ELLIPAL Titan اولین کیف پول سخت افزاری کاملاً فلزی و نفوذ ناپذیر در جهان است که در برابر حملات فیزیکی امنیت ویژه دارد. این محصول فاقد هرگونه اتصال اینترنتی، شبکه‌ای، یا بلوتوثی می باشد. ولت الیپال اطلاعات خود را از طریق اسکن کدهای QR با تلفن هوشمند مبادله می کند و کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین و ایزوله شده ذخیره می کند. یک حرکت هوشمندانه انتخاب کیف پول سرد با شکاف هوا است. این کیف پول سرد از کیف پول های سخت افزاری سنتی ایمن تر است.بنابراین به طور کامل از خطر هک شدن در امان است.

ولت الیپال دارای صفحه نمایش لمسی 4 اینچی است که در برابر خط و خش مقاوم است و در صورت افتادن از ارتفاع معمولی نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این صفحه نمایش، سرعت واکنش بالایی دارد، بنابراین استفاده از آن به اندازه استفاده از تلفن‌های هوشمند آسان است. فریم آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که ابعادی در اندازه‌ی 118*66*9.7 میلی متر دارد. وزن آن نیز 138 گرم است و شامل یک باتری 1400 میلی آمپری با عمر باتری 259 ساعت در حالت استندبای است، که به شما این امکان را می دهد تا دستگاه خود را برای بیش از یک هفته بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی و یک دکمه روشن و خاموش هم در سمت راست آن قرار گرفته است.

در این مقاله یکی از برجسته ترین کیف پول های سرد، کیف پول الیپال تایتان با شکاف هوا در بازار را معرفی می کنیم،طراحی، اقدامات امنیتی، عملکردها، مزایا و معایب آن را ارزیابی می کنیم. پس در ادامه این مطلب از علی سیتی با ما همراه باشید.

ولت الیپال تایتان

ویژگی های الیپال تایتان

در ادامه به بررسی ویژگی های این ولت می پردازیم.

  • کیف پول سرد با شکاف هوا

    Air-gapped یک اقدام امنیتی برای اطمینان از قطع کامل دستگاه از اینترنت و سایر شبکه ها یا دستگاه ها است. اتصال USB، بلوتوث، WIFI، NFC ندارد. این ویژگی کیف پول سخت افزاری را در برابر هکرها، نرم افزارهای مضر یا ویروس های آنلاین محافظت می کند. Titan یک کیف پول ارز دیجیتال با شکاف هوا است. این ولت بسیاری از ویژگی های امنیتی منحصر به فرد مانند ضد دستکاری، ضد جداسازی، خود تخریبی، رمز عبور، پین و عبارت بازیابی را ارائه می دهد.

  • قابلیت استیکینگ
    استیکینگ راهی برای کسب درآمد غیرفعال با کریپتو است. به سادگی، شما ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول ELLIPAL قفل خواهید کرد تا در شبکه بلاک چین  اجرا شود. سپس، برای فعالیت‌های شرط‌بندی خود، پاداش‌هایی در توکن‌های مشابه یا متفاوت دریافت می‌کنید. جوایز به گره هایی بستگی دارد که انتخاب می کنید با آن ها شریک شوید.

  • آسان برای استفاده
    استفاده از کیف پول ELLIPAL Titan برای همه آسان است. این کیف دارای یک صفحه نمایش لمسی 4 اینچی است که همه چیز را به وضوح نشان می دهد. می‌توانید از صفحه لمسی برای ایجاد حساب، افزودن سکه، ارسال و دریافت پرداخت‌ها، سکه‌های سهام و موارد دیگر استفاده کنید.
  • دارای نسخه مینی
    کیف پول سخت افزاری ELLIPAL Titan همچنین دارای یک نسخه “مینی” است که در مقایسه با آن کوچکتر، فشرده تر و مقرون به صرفه تر است.
  • طراحی  زیبا با ساختاری قوی
    دستگاهی که با ترکیبی از طراحی غیر معمول به شکل تلفن همراه، و امنیت ساختاری قوی و غیر قابل دسترس ساخته شده است. این ولت صفحه نمایش بزرگ 4 اینچی لمسی و قاب محکمی دارد.همچنین این ولت با بدنه فلزی قوی خود با درجه IP65 و هشدار در صورت تلاش کسی برای دستکاری آن در برابر حملات محافظت می کند.
  • امنیت بالا
    کیف پول الیپال تایتان یک دستگاه ذخیره سازی سرد رمزنگاری است که به صورت آفلاین کار می کند تا از دارایی های رمزنگاری شما در برابر حملات آنلاین محافظت کند. همچنین از مکانیزم خود تخریبی استفاده می‌کند که زمانی که شخصی رمز عبور یا پین اشتباه را چندین بار وارد می کند فعال می شود و سپس مکانیزم خود تخریبی تمام داده ها را حذف کرده و آن را به تنظیمات کارخانه بازنشانی می کند. به این ترتیب می توانید کیف پول خود را از دسترسی یا سرقت غیرمجاز محافظت کنید.
  • پشتیبانی از ارزهای مختلف

کیف پول سخت افزاری ELLIPAL Titan از بیش از 10000 توکن در 41 بلاک چین عمومی پشتیبانی می کند.       در حقیقت این ولت چهار نوع خدمات را ارائه می دهد: فروش، خرید، سهام و مبادله ارز دیجیتال.

  • پشتیبانی از QR
    این کیف پول کلیدهای شما را با استفاده از کدهای QR برای انتقال داده ایمن نگه می دارد تا اطمینان حاصل شود که کیف شما از اینترنت دور می ماند. همچنین می‌توانید از برنامه تلفن همراه خود برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال و NFT‌های خود، مانند خرید، مبادله، اشتراک گذاری و دسترسی به dApps استفاده کنید.
  •  پشتیبانی مشتری
    پشتیبانی مشتری کیف پول الیپال تایتان برای کمک به شما در دسترس است. راه‌های مختلفی برای تماس با تیم ELLIPAL وجود دارد، مانند ایمیل، چت زنده یا برقراری ارتباط از طریق رسانه‌های اجتماعی. تیم این ولت گفته است که قصد دارند به سرعت و در عرض چند ساعت به مشکلات کاربران پاسخ دهند.
  • استفاده از چندین حساب به صورت همزمان
    این کیف پول یکی از معدود دستگاه‌ها در نوع خود است که به شما امکان ایجاد چندین حساب را به صورت همزمان می دهد. این ویژگی موجب می شود که به راحتی منابع مالی خود را در حساب‌های جداگانه تقسیم کرده و ذخیره کنید.

 

استفاده از چندین حساب همزمان

 

مزایا و معایب ELLIPAL Titan

مزایا

  • این کیف دارای یک قاب فلزی است که در برابر آسیب و دستکاری مقاوم است و از آن در برابر حملات فیزیکی محافظت می کند.
  • یک دوربین داخلی که می تواند کدهای QR را اسکن کرده و آدرس کیف پول را تأیید کند
  • یک رابط کاربری واضح، استفاده از کیف پول الیپال تایتان را حتی برای تازه‌کارها ساده می‌کند.
  • یک عملکرد خود تخریبی که اگر کسی بخواهد دستگاه شما را باز کند یا دستکاری کند، داده های شما را پاک می کند.
  • این یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های اندروید و iOS دارد که می تواند به کیف پول های شخص ثالث مانند MetaMask برای مدیریت دارایی های رمزنگاری شما متصل شود.

معایب

  • ELLIPAL Titan در مقایسه با سایر کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر نانو اس پلاس و ترزور وان بسیار گران است و 139 دلار قیمت دارد.
  • این کیف پول بلوتوث یا NFC ندارد که استفاده از آن را برای کاربران ناخوشایند می کند.
  • بدون رابط وب یا برنامه دسکتاپ

 

طراحی کیف پول ellipal titan
الیپال تایتان چه ارزهایی را پشتیبانی می‌کند؟

Ellipal Titan یکی از جامع‌ترین کیف پول ارز دیجیتال موجود در بازار است و در حال حاضر تنها دستگاه در نوع خود است که بیش از 33 بلاکچین مختلف را پشتیبانی می کند. همچنین با چندین توکن در EOS، TRX، BNB، و بلاکچین ETH، فضای زیادی برای توسعه دارد. این دستگاه از بیش از 7000 توکن، از جمله بیشتر ارزهای برتر بر اساس ارزش بازار و همچنین برخی موارد کمتر شناخته شده، پشتیبانی می کند. که در این قسمت لیست کامل آنها را مشاهده می کنید.

BTC، ETH و تمام توکن‌های ERC20، TRX و تمام توکن‌های TRC10 و TRC20، XRP، XLM، EOS، LTC، BNB، DASH، ETC، DOGE، MKR، BTG، ZRX، ZIL، DGB، ICX، GUSD، AE، BTX، PTN، BCD، DCR، XZC، GRS، BCH، OMG، BAT، CMT، USDT، ECA، SMART، ADA، BSV، FLRN، HPB، WTC، XVG، ELA.

با توجه به این سایت، این کمپانی به دنبال افزودن ارزهای بیشتر در ماه‌ها و سال‌های آینده است. از جمله کوین‌هایی که به زودی عرضه خواهند شد نیز می توان XMR، XTZ، SC، و Nano را نام برد. همچنین می توانید لیست کامل رمز ارزهای قابل پشتیبانی توسط ولت الیپال تایتان را در صفحه Coin List وبسایت Ellipal مشاهده کنید. لازم به ذکر است برای شروع مدیریت ارزهای جدید، باید سیستم عامل دستگاه را با استفاده از کارت microSD به روز کنید.

ارزهای پشتیبانی شده توسط الیپال

کیف پول نرم افزاری و اپلیکیشن موبایل الیپال تایتان

اپلیکیشن ولت الیپال را می توانید از اپ استورهای اندروید و iOS تهیه کنید. این اپلیکیشن به دو صورت قابل استفاده است. هم به عنوان یک کیف پول نرم افزاری و هم به عنوان cold wallet. بدین معنی که حتی بدون داشتن کیف پول سخت افزاری الیپال نیز می توان از آن برای ذخیره رمز ارزها بهره برد. این اپلیکیشن امکان ذخیره، ارسال، و دریافت رمزارزهای مختلف را برای شما فراهم می کند. همچنین یک گزینه برای مبادله ارزها به صورت بومی از اپلیکیشن، به روشی امن وجود دارد.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و تمام اطلاعات در آن به صورت دقیق و واضح نمایش داده می شود. از جمله نمودارهایی با قیمت تمام صرافی‌هایی که هر کوین در آنها پشتیبانی می شود. صفحه دارایی‌ها نیز این امکان را می دهد تا موجودی‌های هر کوین را پنهان کنید. که می تواند برای کسانی که می خواهند از این اپ در محیط‌ بیرون استفاده کنند بسیار مهم باشد. صفحه Discover نیز در هنگام جستجو و تحقیق، اخبار بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی نیز بسیار کاربردی است، زیرا دانستن اخبار خارج از رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر یا reddit، برای کسب اطلاعات کامل، اهمیت زیادی دارد. همچنین آخرین قیمت‌های مبادلات صرافی‌های محبوب مانند Binance و Huobi را نیز نمایش می دهد.

اپلیکیشن موبایل ellipal titan

محتویات داخل بسته و اقلام داخل جعبه

ولت الیپال در جعبه ای قرار دارد که حاوی خود دستگاه، به همراه یک کارت، دو برچسب و یک برگه برای نوشتن عبارت بازیابی 12 کلمه‌ای می باشد. همچنین یک آداپتور مغناطیسی وجود دارد که به قسمت پایین دستگاه متصل می شود و شامل درگاه شارژ و درگاه کارت SD برای به روزرسانی سیستم عامل و امضای تراکنش‌های آفلاین است. علاوه بر این یک دفترچه راهنمای کوچک به زبان انگلیسی هم وجود دارد.

اقلام داخل جعبه:

  • کیف پول الیپال تایتان
  • باتری قابل شارژ
  • کابل شارژ
  • کارت برای نوشتن کد بازیابی
  • دفترچه راهنما
  • برچسب‌ها
  • کارت گارانتی

اقلام داخل جعبه کیف پول الیپال تایتان

 

راه اندازی و نصب کیف پول الیپال تایتان

مرحله 1: دانلود برنامه ELLIPAL

دستگاه ELLIPAL Titan خود را راه اندازی کنید و زبان خود را انتخاب کنید. در دستگاه، به بخش «دانلود برنامه ELLIPAL» بروید. از تلفن خود برای اسکن کد QR در آنجا استفاده کنید.

همچنین می توانید برنامه “Ellipal” را در فروشگاه اپل یا فروشگاه Google Play پیدا کنید.

مرحله 2: ایجاد حساب کاربری

هنگامی که برنامه را دانلود کردید، روی «بعدی» در دستگاه ضربه بزنید و «ایجاد حساب» را انتخاب کنید. اطلاعات حساب کاربری خود مانند نام و رمز عبور خود را وارد کنید. همچنین می توانید یک عبارت عبور برای امنیت بیشتر دستگاه اضافه کنید.

مرحله 3: تنظیم عبارت بازیابی

روی «ایجاد حساب» ضربه بزنید و اطلاعات را با دقت بخوانید. این دستگاه گروهی متشکل از 12 یا 24 کلمه به نام “مانمونیک” ایجاد می کند.

این کلمات مانند یک پشتیبان برای کلیدهای خصوصی و کیف پول شما هستند. آنها را روی کاغذ یا یک صفحه فلزی بنویسید و ایمن نگه دارید. عکس یا اسکرین شات نگیرید، زیرا ممکن است رمز شما فاش و حساب هک شوند.

با انتخاب کلمات ok به ترتیب در دستگاه، عبارات خود را تأیید کنید. “Verify Mnemonics” را فشار دهید. این عبارت به شما کمک می کند در صورت گم شدن دستگاه کیف پول خود را بازیابی کنید. آن را به خاطر بسپارید و آن را ایمن نگه دارید.

مرحله 4: ارزها را به حساب خود اضافه کنید

ارزها یا توکن هایی را که می خواهید به حساب خود اضافه کنید انتخاب کنید و راه اندازی را تکمیل کنید. بعداً می‌توانید موارد بیشتری را در برنامه اضافه کنید.

برای اتصال حساب جدید خود به برنامه، روی نماد سمت راست بالای صفحه دستگاه ضربه بزنید. با این کار صفحه «اتصال به برنامه» و «کدهای QR اتصال برنامه» شما باز می شود.

مرحله 5: برنامه ELLIPAL را به کیف پول سخت افزاری متصل کنید

برنامه الیپال تایتان را باز کنید، “Connect to Cold Wallet” را انتخاب کنید و دوباره روی “Connect to Cold Wallet” ضربه بزنید. دوربین گوشی شما روشن خواهد شد. تمام کدهای QR موجود در دستگاه را با استفاده از دوربین گوشی خود اسکن کنید. می‌توانید روی «پخش خودکار» در دستگاه ضربه بزنید تا زمانی که دوربین را در دست دارید، همه کدهای QR را به‌طور خودکار مرور کنید.

آیا ELLIPAL Titan ایمن است؟

بله، کیف پول الیپال تایتان یک کیف پول سرد ایمن با فناوری امضای تراکنش با شکاف هوا با استفاده از کد QR است. برای ایمنی بیشتر به اینترنت یا شبکه های دیگر متصل نمی شود.کد منبع ELLIPAL titan تا حدی باز است و برای بازرسی امنیتی در دسترس است. این ویژگی به جامعه و کاربران اجازه می دهد تا بر کیفیت و یکپارچگی کد نظارت داشته باشند. در ادامه به بررسی مهم ترین ویژگی های امنیتی می پردازیم.

حفاظت از رمز عبور: کیف پول هر زمان که آن را روشن می کنید یا می خواهید از حساب های خود استفاده کنید، رمز عبور می خواهد. رمز عبور می تواند ترکیبی از کاراکترها، اعداد و حروف باشد، بنابراین حدس زدن آن آسان نیست. همچنین می توانید یک عبارت بازیابی با 12 یا 24 کلمه ایجاد کنید. این به شما کمک می کند در صورت فراموش کردن رمز عبور، به حساب خود بازگردید.

خود تخریبی خودکار: کیف پول ELLIPAL دارای ویژگی منحصر به فردی برای خود تخریبی است. اگر شخصی 10 بار رمز عبور را اشتباه وارد کند، همه چیز را در دستگاه پاک می کند. هیچ کس نمی تواند پول شما را بگیرد حتی اگر دستگاه شما را بدزدد.

به روز رسانی بدون اینترنت: می توانید سخت افزار کیف پول را بدون اتصال به اینترنت یا دستگاه دیگری به روز کنید. کافی است آخرین نرم افزار را از وب سایت رسمی دریافت کنید و آن را روی کارت microSD قرار دهید. سپس کارت را داخل دستگاه قرار دهید. دستگاه نرم افزار را بررسی کرده و نصب می کند.

حساب‌های A/B: می‌توانید با راه‌اندازی یک حساب جایگزین که هنگام باز کردن قفل کیف پول خود با رمز عبور دیگری با استفاده از تکنیک حساب A/B ظاهر می‌شود، حساب اصلی خود را  ایمن تر کنید.

خرید کیف پول الیپال تایتان از علی سیتی

کیف پول الیپال تایتان یکی از امن‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است که طراحی واقعا خوبی نیز دارد. این محصول با قیمت فعلی خود در دسته کیف پول‌های قیمت متوسط قرار گرفته است. با این حال با پرداخت این قیمت شما دستگاهی قوی دریافت خواهید کرد که تقریباً هرگونه حمله از راه دور را خنثی کرده و به شما امکان می دهد تا ده‌ها رمزارز مختلف را در یک جا ذخیره کنید.

اگرچه الیپال تایتان تنها کُلد وَلِت موجود در بازار نیست، اما قطعاً یکی از کاربر پسندترین‌ها در نوع خود است. در واقع قیمت مناسب و خوش ساخت بودن این دستگاه، از آن یک مدعی قوی در بازار ساخته است. از این رو فروشگاه اینترنتی علی سیتی امکان خرید کیف پول الیپال را با بهترین قیمت برای شما فراهم کرده است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت علی سیتی این محصول را با اطمینان خاطر از اصالت آن،پشتیبانی رایگان و با مناسب‌ترین قیمت خریداری کرده و از مزایای استفاده از آن لذت ببرید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "کیف پول الیپال تایتان ELLIPAL Titan"

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.