آموزش دانلود, نصب و راه اندازی لجر لایو

علی سیتی / آموزش دانلود, نصب و راه اندازی لجر لایو

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

15 شهریور 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

شرکت لجر لایو(Ledger live) برای کیف های سخت افزاری خود, که امن ترین روش نگهداری ارزهای دیجیتال هستند, برنامه‌‌ای را طراحی کرده که مدیریت ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهد. این برنامه نرم افزاری لجر لایو نام دارد که قابل اجرا در روی موبایل برای سیستم عامل های اندروید و ios و در کامپیوتر روی  سیستم عاملهای ویندوز, مک ios و لینوکس می‌باشد. لجر لایو مناسب برای کیف های لجر نانو ایکس و لجر نانو اس است. با نصب این برنامه شما می‌توانید دارایی های خود را ببینید, موجودی خود را چک کنید, همچنین برای تبدیل ارزها و مدیریت چند حساب این اپلیکیشن امکاناتی را برای شما فراهم می‌کند. لجر لایو با امنیت بالا و امکانات بسیاری که دارد اتنخاب مناسب برای مدیریت بهتر ارزهای شما می‌باشد. در این مقاله از علی سیتی شما را با آموزش راه اندازی لجر لایو و همچنین مراحل  نصب و راه اندازی آن به صورت مرحله به مرحله آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نصب و راه اندازی لجر لایو

دانلود لجر لایو ، نصب و راه اندازی لجر لایو مرحله به مرحله

یرای راه اندازی و نصب این برنامه مراحل زیر را به صورت کامل و مرحله به مرحله انجام دهید.

  • مرحله اول: اولین مرحله برای نصب لجر لایو, دانلود این برنامه می‌باشد. بهتر است که این برنامه از وب سایت اصلی لجر به آدرس Ledger.com دانلود شود. برای نصب این نرم افزار حتما VPN خود را روشن کنید تا بتوانید به راحتی آن را دانلود کنید. سپس این نرم افزار را روی ویندوز نصب کنید و بعد از آن روی کامپیوتر خود اجرا کنید. برای نصب روی دکمه Install کلیک کرده و بعد از چند ثانیه که نصب به اتمام رسید, مطابق شکل روی گزینه Finish کلیک کنید. دانلود و نصب این نرم افزار اولین مرحله برای آموزش لجر لایو می‌باشد.
  • مرحله دوم: بعد از نصب, برای راه اندازی لجر لایو برنامه را باز کرده و برای آغاز کار روی Get Started کلیک کنید. سپس با مطالعه دقیق مقررات و قوانین و موافقت آن, دو تیک را که در انتهای صفحه مشخص شده بزنید و بعد روی گزینه Enter Ledger App کلیک کنید.
  • مرحله سوم: در این مرحله از آموزش لجر لایو از شما می‌خواهد مدل کیف پول لجر خود را انتخاب کنید. کیف لجر نانو ایکس یا لجر نانو اس خود وارد مراحل بعدی شوید. ما در اینجا مثلا مدل نانو X را انتخاب می‌کنیم. اگر دستگاه جدیدی را راه اندازی می‌کنید گزینه اول در غیر این صورت گزینه های دیگر متناسب با کار خود را انتخاب کرده و روی آن مطابق تصویر انتخاب کنید. سپس در پنجره جدید توضیح می‌دهد که دارایی های شما روی بلاک چین ذخیره می‌شوند و برای دسترسی به آنها نیاز به کلیدهای خصوصی دارید. سپس به ما می‌گوید که کلیدهای خصوصی شما در کیف پول لجر نگهداری می‌شود و شما تنها کسی هستید که به آن دسترسی خواهید داشت.

آموزش لجر لایو

  • مرحله چهارم: در صفحه بعدی سه پیغام را دریافت می‌کنید که گزینه اول به شما می‌گوید که حدودا به 30 دقیقه زمان نیاز دارید. گزینه دوم هم از شما می‌خواهد که خودکاری برای نوشتن کنار خود داشته باشید و گزینه سوم که در این مرحله از آموزش لجر لایو از همه مهمتر است به شما گوشزد می‌کند که حتما به خاطر موارد امنیتی جایی تنها باشید زیرا پین کدی که به شما می‌دهد بسیار مهم است و باید در جایی امن و تنها باشید تا کسی نتواند به دارایی شما دسترسی داشته باشد.
  • مرحله پنجم: در این مرحله باید یک پین کد تعریف کنید که بین 4 الی 8 عدد داشته باشد و بهتر است که پین خود را از اعداد انتخاب کنید, پین کد ساده نگذارید و بعد از آن روی گزینه Next Step بزنید و به مرحله بعدی بروید. حتما حواستان باشد که پین کد خود را گم نکنید و در جایی یادداشت کنید.
  • مرحله ششم: این مرحله مهمترین بخش تنظیمات است که پیغام می‌دهد که باید کلمات کلیدی خود را یادداشت کنید. 24 تا کلمات کلیدی در دستگاه می‎‌باشد که باید آنها را حتما به ترتیب بنویسید و یادداشت های خود را در جایی امن نگه دارید و به هیچ وجه آنها را در موبایل ذخیره نکنید یا عکس نگیرید و در گوشی خود نگه ندارید به دلیل اینکه اگر کلمات کلیدی به دست کسی بیفتد, می‌تواند به دارایی های شما دسترسی داشته باشد. این قسمت از آموزش لجر لایو بسیار مهم می‌باشد و باید با دقت مطالعه شود.
  • مرحله هفتم: بعد از اینکه کلمات کلیدی را به ترتیب یادداشت کردید یکبار دیگر از شما می‌خواهد کلمات را تایید کنید, سپس روی گزینه Step Next کلیک کنید. در مرحله بعدی برای آخرین بار نکات امنیتی را یادآوری می‌کند. کلمات بازیابی فقط باید در دستگاه لجر وارد شود و نباید در اختیار کسی قرار بگیرد.
  • مرحله هشتم: در ادامه نصب لجر لایو برای اطمینان از اینکه ما این مراحل را به طور کامل فرا گرفته‌ایم چند سوال از ما می‌پرسد که بعد از جواب درست به سوالات یک پیام تبریک می‌آید و سپس روی گزینه Next question کلیک کنید. در آخر و در این مرحله از آموزش ledger live کلید Finish quiz را می‌زنیم.
  • مرحله نهم: در این مرحله برای اتصال کیف پول لجر به Desktop باید دو دکمه روی دستگاه را به طور همزمان فشار می‌دهیم تا این عملیات انجام شود و به طور خودکار به مرحله بعد می‌رویم در اینجا مراحل نصب روی ویندوز به اتمام می‌رسد.

راه اندازی لجر لایو

نحوه کار با لجر لایو چگونه است؟

بعد از نصب و راه اندازی لجر لایو اکنون می‌خواهیم ارزهای دیجیتال خود را به این نرم افزار اضافه کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در این قسمت ادامه  آموزش لجر لایو را با نحوه کار با آن برای شما توضیح دهیم.

  • در ابتدا با کلیک بر روی دکمه Open Ledger Live نرم افزار اجرا می‌شود. سپس با انتخاب گزینه Manager به مدیریت رمز ارزهای موجود در لجر و حذف یا اضافه کردن ارزهای دیجیتال در لجر بپردازید.
  • در این قسمت از آموزش  برای نحوه کار با آن باید کیف پول خود را به برنامه لجر لایو متصل کنید و بعد برای فعال کردن آن در سخت افزار لجر از ارزها خارج شده و Quik app را بزنید. بعد از آن که لجر را از قسمت سمت چپ نرم افزار باز کردید بر روی دکمه Account کلیک کنید و ارزهای خود را به نرم افزار اضافه کنید.
  • بعد از این مرحله در بخش Crypto Asset ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد در مرحله Device باید از طریق سخت افزار لجر بر روی اپ رمز مورد نظر رفته و با فشردن دو دکمه همزمان لجر وارد اپ مورد نظر بشوید.
  • در ادامه آموزش لجر لایو برای نحوه کار با آن می‌توانید چندین اکانت برای یک واحد ارزی بسازید و هر اسمی را که دوست دارید روی آنها بگذارید. فقط باید دقت کنید که همه ارزهایی که لجر از آنها پشتیبانی می‌کند را نمی‌توانید در قسمت Add Account اضافه کنید و برای این کار باید اپ ارز مورد نظر خود را از طریق نرم افزار Ledger Live بر روی لجر خود نصب کنید.
  • در اینجا ارز مورد نظر به لجر لایو اضافه شده و می‌توانید بقیه ارزها را نیز به آن اضافه کنید. سپس بعد از بررسی, بر روی دکمه Receive کلیک کنید که آدرس کیف پول را به شما نمایش می‌دهد. بعد روی گزینه Continue می‌زنیم, سپس با زدن هر دو دکمه روی کیف پول خود این قسمت را تایید کنید.
  • در مرحله بعد با زدن بر روی  Copy Address می‌توانید آدرس را کپی کنید, سپس با زدن دکمه Send می‌توانید ارزهای خود را به حساب دیگری منتقل نمایید. آدرس گیرنده را در بخش Address Recipient وارد نمایید و در بخش Amount مقدار ارزی را که می‌خواهید انتقال بدهید, وارد کنید.
  • در این مرحله که آخرین مرحله از نصب می‌باشد, وارد اپ ارز مورد نظر در سخت افزار به وسیله فشردن دو دکمه لجر بر روی آیکن مورد نظر شوید. سپس روی نرم افزار لجر تراکنش را با دکمه Confirm تایید کنید. در اینجا مقدار ارز دیجیتال مورد نظر شما با موفقیت منتقل خواهد شد.

روش کار با ledger live

خرید آنلاین انواع کیف های پول سخت افزاری از فروشگاه علی سیتی

ما در این مقاله شما را با آموزش لجر لایو, نصب و راه اندازی آن به صورت مرحله به مرحله آشنا کردیم و توضیح دادیم که استفاده از این نرم افزار برای شما چه مزیت هایی دارد. اکنون بهتر است با فروشگاه آنلاین علی سیتی آشنا شوید تا کیف های سخت افرازی  لجر خود را انتخاب کرده و با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی از این فروشگاه خریداری کنید.

با خرید کیف پول های لجر از این فروشگاه از آفرهای ویژه آن نیز بهره مند خواهید شد. همچنین با خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس و لجر نانو ایکس و نصب نرم افزار لجر لایو امنیت ارزهای خود را تضمین کنید. هم اکنون می‌توانید با پشتیبانان این مجموعه تماس گرفته و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید و در زمانی کوتاه آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. با علی سیتی هوشمندانه و با خیالی آسوده خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش دانلود, نصب و راه اندازی لجر لایو"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.