نحوه خرید از آمازون

علی سیتی / نحوه خرید از آمازون

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

15 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

همانطور که می‌دانید آمازون با وب سایت رسمی Amazon.com  یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در جهان  است که محصولات مختلفی را با با قیمت‌ها و تنوع‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌کند. در این فروشگاه هر آن‌چه را که نیاز داشته باشید از پوشاک، خوراک، لوازم الکترونیکی، کامپیوتر و موبایل و … خواهید یافت. در دنیای امروزی که بسیاری از خریدها به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد این وب سایت با توجه به رقبای زیادی که دارد همچنین به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین در حال فعالیت است. آمازون هم اکنون در بسیاری از کشورها نظیر آلمان، فرانسه، انگلیس و … برای کاربران در دسترس است. خرید از آمازون امروزه از سراسر جهان صورت می‌گیرد و تا حدی مورد توجه کاربران قرار گرفته است که از تمام کشورهای جهان همچنان از این فروشگاه آنلاین خرید می‌کنند. با توجه به وضعیت کنونی کشور ما و وجود تحریم‌ها کاربران خرید از این فروشگاه برای کاربران ایرانی ساده نخواهد بود. اما نگران نباشید ما در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با نحوه خرید از آمازون با شما صحبت نماییم تا به سادگی و با خیالی آسوده بتوانید از این فروشگاه آنلاین خرید خود را انجام دهید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

روش‌های خرید از آمازون

نحوه خرید از آمازون درست مانند خرید از سایت های دیگر بسیار ساده و آسان خواهد بود. اما برای خرید از این وب سایت،  کاربران ایرانی با چند مشکل روبرو خواهند شد که دغدغه بسیاری از افراد است. یکی  از این مشکلات هزینه پرداختی است که بر حسب ارز محاسبه خواهد شد و با توجه به وضعیت کنونی کشور ما و افزایش قیمت ارزها به خصوص دلار خرید از این سایت ها مقرون به صرفه نخواهد بود. مورد دوم پرداخت هزینه است که به صورت مستقیم و با استفاده از کارت‌های شخصی ایرانی ممکن نخواهد بود. به عبارتی دیگر برای خرید از آمازون  و یا خرید از ایبی و سایر فروشگاه‌‌های خارجی نیاز به یک حساب بین المللی مانند ویزا کارت و یا مستر کارت خواهید داشت. و  دغدغه دیگر کاربران دریافت محصولات است. که باید یک آدرس پستی برای دریافت محصولات داشته باشید که متاسفانه کشور ایران در لیست تحریم ها قرار داشته و این وب سایت ارسالی به ایران نخواهد داشت. با این وجود چطور می‌شود از این وب سایت‌ها خرید خود را انجام دهیم؟

 نگران نباشید نحوه خرید از آمازون در این حالت را نیز برای شما بیان خواهیم کرد. برای مشکل اول شما می‌توانید در هنگام تخفیفات و آفرهای ویژه‌ای که این وب‌سایت‌ها در فصول مختلف بر روی محصولات خود می‌گذارند از جمله بلک فرایدی و یا حراجی‌های پایان هر فصل خرید خود را انجام دهید با این وجود مبلغ پرداختی شما به صرفه خواهد بود. اما برای رفع مشکل دوم می‌توانید از طریق گیفت کارت آمازون و یا حساب پی پال که یک کیف پول الکترونیکی است  به سادگی و با ورود به این سایت خرید خود را انجام دهید.  اما برای رفع مشکل سوم چه کنیم؟ شما می‌توانید از طریق فردی آشنا و یا نزدیکان در کشورهای دیگر و با دریافت آدرس پستی آن‌ها محصولات را به آدرس فوق ارسال نمایید. اما اگر گیفت کارت و یا پی پال و همچنین آدرس پستی نداشتیم برای خرید از این سایت چه کنیم؟

نحوه خرید از آمازون

نحوه خرید از آمازون از ایران

گاهی ممکن است شما به دنبال خرید کالایی باشید که در ایران موجود نیست. اگر شما از کاربران ایرانی هستید که شرایط ذکر شده در قسمت قبل را ندارید نگران نباشید. مجموعه علی سیتی می‌تواند به سادگی خرید شما را انجام دهد. به این ترتیب به وب سایت آمازون مراجعه کرده و با توجه به کتگوری محصولات از تمامی محصولات این فروشگاه دیدن فرمایید. به این ترتیب می‌توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و تنها کافی است لینک آن را برای ما ارسال نمایید. با این وجود بدون نیاز به حساب‌های بین المللی و با پرداخت از حساب شخصی خود به ریال و  بدون داشتن دغدغه کد پستی و ارسال محصولات  می‌توانید خرید خود را انجام داده و محصولات خود را در ایران تحویل بگیرید. برای اطلاع از هزینه باربری محصولات و هزینه نهایی دریافت محصولات می‌توانید از محاسبه گر دریافت کالاهای خارجی استفاده کرده و یا با پشتیبانان مجموعه علی سیتی تماس بگیرید. در ادامه به صورت خلاصه روش محاسبه  و نحوه خرید از آمازون  از ایران را برای شما به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

  • مشاهده محصول و ارسال لینک آن به شرکت واسطه
  • هزینه محصول مورد نظر شما با توجه به هزینه ارزی آن در ایران به ریال محاسبه خواهد شد
  • وزن و حجم محصولات شما بررسی خواهد شد.
  • هزینه محصولات برای ارسال به پست محاسبه خواهد شد
  • محاسبه هزینه گمرک محصول و ارسال به پست ایران
  • هزینه نهایی ارسال کالای شما به هر نقطه از ایران

روش های جستجو محصولات در فروشگاه آمازون

  • روش اول

برای این‌که بتوانید محصولات مورد نظر خود را پیدا کنید، پس از ورود به وب سایت آمازون بر روی نوار جستجو کلیک کرده و نام محصول مورد نظر خود را به انگلیسی وارد کرده و بر روی جستجو کلیک نمایید. بدین ترتیب می‌توانید لیستی از محصولات مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

  • روش دوم

برای جستجو محصولات همچنین می‌توانید بر روی گزینه  All  در قسمت جستجو کلیک نمایید و جستجو خود را محدود سازید. به این صورت می‌توانید از لیست باز شده کتگوری مورد نظر خود را انتخاب و بعد محصول مورد نظر را جستجو نمایید.

  • روش سوم

شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Department‌  در قسمت سمت چپ و بالای سایت به تمامی محصولات و صفحات وب سایت دسترسی پیدا نمایید.

روش جستجو محصولات در amazon

نکات مهم و راهنمای انتخاب محصولات در وب سایت آمازون

در هنگام خرید از این فروشگاه اینترنتی به نکات ذیل دقت داشته باشید. در حقیقت نحوه خرید از آمازون دارای نکات مهمی است که باید به آن‌ها توجه نمایید.

  • توجه به موجودی کالاها

با توجه به این‌‌که از سراسر جهان از این وب سایت خرید می‌کنند در برخی از روزها از جمله بلک فرایدی موجودی کالاها به سرعت به اتمام می‌رسد، بنابراین برای خرید از این وب سایت در این روزها عجله کنید و پیش از اتمام محصولات کالای خود را سفارش دهید.

  • توجه به سایز 

از نکات مهم در نحوه خرید از آمازون توجه به قیمت کالاست. اگر قصد خرید کفش و یا پوشاک دارید حتما به اندازه و سایزهای درج شده محصول و همچنین راهنمای انتخاب سایز محصولات توجه داشته باشید. زیرا در صورت خرید از این وب سایت‌ها شما هیچ شانسی برای تعویض و یا بازگشت کالا نخواهید داشت.

  • قیمت محصولات

در آمازون و وب سایت‌های خارجی معمولا قیمت برخی از کالاها با توجه به رنگ و سایز متفاوت خواهد بود. بنابراین در هنگام خرید از سایت های خارجی پیش از ارسال لینک و یا افزودن کالا به سبد خرید، سایز و رنگ مورد نظر را برای اطمینان از قیمت کالا بررسی کرده و سپس لینک محصولات را ارسال نمایید.

  • مشاهده نظرات کاربران و رتبه محصولات

شما می‌توانید برای آگاهی از جنس و کیفیت و همچنین اندازه محصولات به نظرات کاربران و تصاویر ارسال شده آن‌ها از کالا توجه کرده و از نظر کاربرانی که آن محصول را خریداری کرده‌اند استفاده نمایید. همچنین می‌توانید رتبه محصولات را در کنار کالاها مشاهده نمایید. هر چه ستاره نمایش داده برای کالا بیشتر باشد میزان رضایت کاربران از خرید نیز بیشتر خواهد بود.

  • وزن کالا

همانطور که می‌دانید وزن کالا تاثیر مستقیمی بر روی قیمت و هزینه ارسالی خواهد داشت. بنابراین در هنگام سفارش محصول حتما به وزن آن توجه فرمایید. برای آگاهی از وزن کالا کافی است دکمه  Ctrl + F را بگیرید تا برای شما نوار جستجویی باز شود. با نوشتن کلمه Weight در این باکس‌ وزن کالای مورد نظر خود را در توضیحات نمایش داده شده می‌توانید مشاهده نمایید.

نکات مهم در خرید از فروشگاه آمازون

خرید از آمازون و تحویل در ایران با مجموعه علی سیتی

ما در این مطلب در  ارتباط با نحوه خرید از آمازون با شما صحبت کردیم. همانطور که بیان کردیم برای خرید از آمازون و یا  خرید از سایت های خارجی شما باید یک حساب بین المللی مانند مستر کارت و یا ویزا کارت، پی پال و گیف کارت داشته باشید. با  توجه به این‌که بسیاری از کاربران ایرانی  این نوع حساب‌ها و کارت‌ها را  ندارند باید از طریق شرکت‌های واسطه این کار را انجام دهند. به این ترتیب تنها کافی است به فروشگاه آمازون مراجعه کرده و لینک کالا و محصولات مورد نظر خود را برای پشتیبانان  مجموعه علی سیتی ارسال نمایند . این افراد پس از بررسی کالای مورد نظر شما و محاسبه هزینه باربری آن مبلغ خرید محصول را به شما اطلاع خواهند داد و سپس شما هزینه را با کارت بانکی خود پرداخت خواهید کرد. پس از آن طی مدت زمان 30-40 روز می‌توانید کالای مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "نحوه خرید از آمازون"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 5 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.