معرفی بهترین کیف پول ها برای nft

علی سیتی / معرفی بهترین کیف پول ها برای nft

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

12 شهریور 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

ان اف تی یا به عبارتی دیگر توکن های غیرقابل تعویض، یکی دیگر از دارایی‌های دیجیتال هستند که از سال 2014  به وجود آمدند. این دارایی‌ها بر خلاف بیت کوین، تتر و سایر رمز ارزها منحصر به فرد بوده  و دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. به دلیل ویژگی خاص بودن آن  هیچ یک از nft  ها شبیه هم نبوده و قیمت آن نیز با سایر آن‌ها متفاوت خواهد بود. در دنیای امروزی و با گسترش رمز ارزها nft  یکی از مواردی است که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در حقیقت سودآوری این توکن سبب جذب بسیاری از سرمایه‌گذاران شده و  اخیرا رشد خوب و قابل توجهی را برای این افراد داشته است. همین امر یکی از دلایلی است که سبب شده تا این سرمایه‌گذاران به دنبال کیف پول هایی امن برای این توکن‌ها باشند. به عبارتی دیگر برای محافظت و نگهداری از این نوع دارایی‌های دیجیتال  نیز همانند سایر رمز ارزها نیازمند یک کیف پول ایمن و مطمئن است. برای آشنایی بیشتر با اینکه nft چیست مقالات پیشین ما را مطالعه فرمایید.  اکنون و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با بهترین کیف پول nft و معرفی بهترین مدل‌ها برای این توکن صحبت نماییم. پس اگر شما نیز به این موضوع علاقه دارید تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بهترین کیف پول nft

معیارهای انتخاب کیف پول مناسب برای ان اف تی

قبل از این‌که در ارتباط با بهترین کیف پول nft  صحبت نماییم بهتر است با معیارهای این کیف پول‌ها آشنا شوید. همانطور که می‌دانید کیف پول های دیجیتالی ابزاری هستند که شما می‌توانید دارایی‌های خود را در آن ذخیره کرده و از آن‌ها محافظت نمایید. در مقالات پیشین در ارتباط با انواع کیف پول‌های سخت افزاری، نرم افزاری و موبایلی صحبت کردیم. در حقیقت با استفاده از این ابزار شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را همواره به سادگی درست مانند یک مموری و یا کارت بانکی همراه خود حمل نمایید. اما اگر شما نیز از توکن nft  برای سرمایه ‌گذاری استفاده می‌کنید چه کیف پولی برای شما مناسب خواهد بود و این کیف چه معیارها و ویژگی‌هایی باید داشته باشد. در ذیل این موارد را به صورت مختصر برای شما بیان خواهیم کرد.

  • امنیت کیف پول

در تمامی کیف پول‌های دیجیتالی  امنیت را می‌توان مهمترین معیار در انتخاب یک کیف پول دانست. در حقیقت اگر کیف پول شما ایمن نباشد ممکن است دارایی‌های شما توسط افراد سودجو به خطر بیافتد. به عبارتی دیگر امنیت اولین معیار در خرید کیف پول دیجیتال است. بنابراین قبل از انتخاب و یا خرید کیف پول حتما از امنیت اطمینان حاصل نمایید.

  • عدم محدودیت تراکنش‌ها

برخی از کیف پول‌های دیجیتالی برای کاربران محدودیت تراکنشی را تا سقف مبلغی در نظر می‌گیرند. به صورت معقول کیف پول‌ها نباید محدودیت تراکنش داشته باشند و کاربران می‌بایست تا هر مبلغی که تمایل دارند را به صورت روزانه برداشت و یا واریز نمایند. قبل از خرید انواع کیف پول حتما در ارتباط با این مورد اطلاع حاصل نمایید.

  • پشتیبانی از توکن

همانطور که می‌دانید برای خرید یک کیف پول باید در نظر بگیرید که آیا کیف مورد نظر شما ارز دیجیتال و یا توکن‌های شما را پشتیبانی می‌کند یا خیر.در حقیقت بهترین کیف پول nft می‌بایست از توکن‌های با استاندارد ERC-1155 وERC-721 پشتیبانی کند. به عبارتی دیگر این استانداردها نوعی خاص هستند که برای توکن های غیرمثلی کاربرد دارند.

  • کارمزد تراکنش ها

از دیگر موارد مهم در انتخاب کیف پول دیجیتال مناسب توجه به کارمزد تراکنش‌هاست که این مورد برای کاربران بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت از خرید کیف پول‌هایی که کارمزد بالایی دارند بهتر است خودداری نمایید. زیرا اگر حجم معلملات شما زیاد شود مبلغ زیادی را باید بابت کارمزد پرداخت نمایید.

  • نسخه موبایل

همه افراد معمولا موبایل خود را همواره همراه خود دارند اما دسترسی به کامپیوتر و یا  لپ‌تاپ در هر ساعات از شبانه روز برای همه کاربران ممکن نخواهد بود. بنابراین بهتر است از کیف پول‌هایی استفاده نمایید که دارای نسخه موبایل بوده و شما به سادگی در هر ساعات و در هرجایی به آن دسترسی داشته باشید.

  • پشتیبانی صرافی‌ها

و از دیگر موارد مهم در انتخاب کیف پول  nft  توجه به صرافی‌هایی است که با کیف پول شما سازگار و از آن پشتیبانی می‌کنند. برخی از صرافی از کیف‌هایی با برندها و یا انواع خاص را حمایت نمی‌کنند. هر چه تعداد صرافی‌هایی که از کیف پول شما پشتیبانی می‌کنند بیشتر باشد شما در انجام معاملات و تراکنش‌های خود راحت‌تر خواهید بود.

معیارهای انتخاب کیف پول nft

معرفی بهترین کیف پول ها برای NFT

اکنون که با معیارهی فوق برای خرید کیف پول برای این توکن‌ها آشنا شدید قصد داریم بهترین کیف پول‌های های ان اف تی را به شما معرفی نماییم . در ذیل به معرفی این موارد خواهیم پرداخت.

  • کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول تراست ولت از جمله کیف پول‌های محبوب در میان کاربران است که قابلیت خرید و فروش و نگهداری بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله توکن‌های ان اف تی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کیف پول از نوع غیر متمرکز بوده و به همین دلیل نیاز به مراحل احراز هویت در آن نیست. هم اکنون بیش از ده میلیون کاربر در دنیا از این کیف پول استفاده می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با کیف پول تراست ولت و نحوه کارآیی آن می‌توانید به لینک فوق مراجعه نمایید.

کیف پول trust-wallet

  • کیف پول آلفا (Alpha Wallet)

آلفا یکی دیگر از کیف پول‌های دیجیتالی به شمار می‌رود که با جذب بسیاری از کاربران در بازی‌های بلاک چین و طراحان nft  به کیف پولی محبوب در این حوزه تبدیل شده است. بخش زیادی از این کیف پول به توکن‌های شبکه بلاک چین اختصاص داده شده و رابط کاربری بسیار آسانی را برای آن‌ها فراهم آورده است. آلفا نیز درست مانند کیف پول قبلی از یک مرورگر داخلی و اختصاصی برای دسترسی به برنامه های مختلف مالی غیر متمرکز استفاده می‌کند. این ولت  به صورت مستقیم با انواع بازارهای ان اف تی  مانند OpenSea، CryptoKitties، Dragonereum و همچنین ChainZ Arena  ارتباط برقرار می‌کند.

  • کیف پول متامسک

یکی از بهترین کیف پول‌های nft  کیف پول متامسک است.این کیف پول از نوع موبایلی است و به صورت اپلیکیشن کاربرد دارد. متامسک نیز قابلیت خرید و فروش و همچنین حفاظت از توکن‌های منحصربه فرد را برای کاربران فراهم خواهد کرد. این اپلیکیشن برای برنامه های غیرمتمرکز و ورود به بازارهای ان اف تی دارای یک مرورگر داخلی است که کاربران به سادگی می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. در این پلتفرم برای صرفه جویی در هزینه ها و تراکنش‌ها  امکاناتی اعمال شده است. در حال حاضر بیش از بیست و یک میلیون نفر در سراسر دنیا از این کیف پول استفاده می‌کنند. برای آشنایی بیشتر و همچنین بررسی کیف پول متامسک پیشنهاد میکنیم مقالات قبلی ما را مطالعه فرمایید.

کیف پول متامسک

  •  کیف پول مث (Math Wallet)

از جمله دیگر کیف پول‌ nft می‌توان به مث ولت اشاره نمود. در حقیقت این کیف را می‌توان رقیبی قدرتمند برای کیف پول متامسک در نظر گرفت. مث ولت از بیش از هفتاد شبکه بلاک چین گوناگون پشتیبانی کرده و بسیاری از سرمایه‌گذاران را برای مدیریت ارزهای دیجیتال خود راغب به استفاده از آن کرده است. از مزایای این کیف پول این است که نسخه های موبایل، وب و دسکتاپ آن برای کاربران فراهم شده و کاربران در هر ساعات از شبانه روز و یا هر در شرایطی به سادگی می‌توانند به آن دسترسی پیدا نمایند. کیف پول مث همچنین دارای یک مرورگر اختصاصی است که قابلیت مشاهده nft  ها را به افراد می‌دهد.  از دیگر ویژگی‌های جالب آن می‌توان به ایجاد چند آدرس مختلف را اشاره نمود و گاهی نیز می‌توان آن را با  برخی از انواع کیف پول های سخت افزاری ادغام کرد. این کیف با داشتن ویژگی‌هایی مانند امنیت، استکینگ و پوشش توکن‌های مهم و معامله انواع رمز ارزها و با کاربری آسانی به بهترین کیف پول nft  تبدیل شده است.

  • کیف پول کوین بیس (Coinbase Wallet)

یکی دیگر از کیف پول‌های کاربردی برای ان اف تی ، کوین بیس نام دارد. این کیف پول دیجیتال در سال 2021 با ایجاد یک افزونه بر روی مرورگر قابلیت خرید nft  و استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را به سادگی برای کاربران فراهم کرد. امروزه کاربران زیادی آن را به عنوان یک پلتفرم برای معامله رمزارزهای خود معرفی می‌کنند و می‌توان گفت کوین بیس نوعی کیف پول نرم افزاری است که قابلیت ذخیره‌سازی nft  را نیز برای سرمایه گذاران و کاربران فراهم کرده است. کاربران به سادگی در این کیف می‌توانند ارزها و توکن‌های خود را مدیریت کرده وآن ‌ها را خرید و فروش نمایند. از مزیت‌های استفاده از این ولت انتقال آسان ارزهای دیجیتالی میان کاربران و تنها استفاده از نام کاربری به جای استفاده از آدرس‌های عمومی طولانی است که سبب راحتی کار سرمایه‌گذاران و ارسال به آدرس‌های درست شده است. این قابلیت سبب جلوگیری از ارسال به آدرس‌های اشتباهی و از دست رفتن دارای‌ها شده است. بنابراین کوین بیس را نیز می‌توان در گروه بهترین کیف پول‌ها برای این توکن‌های غیرمتمرکز قرار داد.

 nft wallet coinbase

خرید انواع کیف پول سخت افزاری از فروشگاه علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با معرفی بهترین کیف پول nft  و همچنین معیارهایی برای انتخاب این نوع ولت‌ها پرداختیم. اما همانطور که می‌دانید کیف پول‌های سخت افزاری همواره امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم کرده است. پس بهتر است در کنار سایر کیف پول‌ها از انواع سخت افزاری نیز با توجه به رمز ارزهای خود استفاده نمایید. فروشگاه علی سیتی انواع مختلفی از این ولت‌ها را در وب سایت خود به نمایش گذاشته است. با خرید آنلاین از این فروشگاه در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید و جهب کسب راهنمایی می‌توانید با پشتیبانان و مشاوران این مجموعه تماس گرفته و بهترین کیف متناسب با ارزهای خود را انتخاب و خریداری نمایید. همین حالا می‌توانید در سایت علی سیتی ثبت نام کرده و از تخفیفات و آفرهای ویژه آن نیز بهره‌مند شوید. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی بهترین کیف پول ها برای nft"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 12 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.