از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

راهنما خرید کیف پول سخت افزاری

علی سیتی / راهنما خرید کیف پول سخت افزاری

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

5 شهریور 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

همانطور که می‌دانید کیف پول سخت افزاری یا به عبارتی دیگر hardware wallet ابزاری جهت ذخیره سازی امن برای  انواع ارزهای دیجیتالی است. این ولت ها به دلیل امنیت بالایی که دارند نسبت به سایر مدل های کیف پول دیجیتالی کمتر در معرض هک شدن قرار دارند و به همین دلیل از جمله بهترین کیف پول ها به شمار رفته و کاربران بسیاری از آن استقبال می‌کنند. این کیف‌ها بهترین انتخاب برای ترید کردن در بازارهای جهانی هستند که خیال شما را آسوده خواهند کرد. همانطور که می‌دانید این ولت ها خود دارای انواع مختلفی هستند که می‌توانید با مراجعه به لینک انواع کیف پول های سخت افزاری از قیمت، مزایا و قابلیت‌های آن ها اطلاع پیدا نمایید.اما انتخاب این کیف پول شاید در مرحله اول برای کاربران کمی مشکل به نظر برسد. این که کدام کیف برای آن ها مناسب‌تر خواهد بود. اکنون و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با راهنما خرید کیف پول سخت افزاری با شما صحبت نماییم دتا بتوانید محصولی متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید.  پس اگر شما نیز در انتخاب این محصول دچار تردید هستید تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

راهنما خرید کیف پول سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری چیست و چگونه کار می‌کند؟

قبل از این‌که در ارتباط با راهنما خرید کیف پول سخت افزاری صحبت نماییم بهتر است توضیحی کامل در ارتباط با این نوع ولت داشته باشیم. کیف پول های سخت افزاری که در گروه کیف پول‌های سرد قرار دارند به صورت کاملا فیزیکی در اختیار کاربران قرار دارند و به سادگی می‌توانید آن ها را همیشه همراه خود حمل کنید. از مزایای این کیف ‌ها این است که به صورت آفلاین نیز می‌توانند داده‌ها و رمز ارزها را ذخیره نمایند و همانطور که بیان کردم نسبت به کیف پول های موبایلی و تحت وب امنیت بالاتری را خواهند داشت. بنابراین در صورت مفقود شدن و یا ربوده شدن دستگاه، با توجه به  قابلیت پین گذاری، امکان دسترسی افراد سودجو به ارزهای شما  ممکن نخواهد بود. همچنین  بازگرداندن ارزهای دیجیتال شما در این نوع ولت ها امکان‌پذیر است بنابراین بهترین انتخاب برای افرادی هست که در حال ترید کردن هستند.

اما این کیف‌ها به چه صورت عمل می‌کنند؟ در حقیقت ذخیره شدن ارزهای دیجیتال در کیف پول شما به معنای قرار گرفتن آن ها در شبکه بلاک چین است که با دریافت کلیدهای خصوصی شما و با استفاده از قابلیت پین گذاری و پسورد از اموال و دارایی های شما محافظت می‌کند. این کلیدها تنها راه بازکردن قفل بلاک چین است که ارزهای شما در آن قرار دارد. در بسیاری از موارد این کلیدها همان seed phrase نام دارد که یک عبارت بازیابی و متشکل از تعدادی کلمات است که برای بازیابی کیف پول کاربرد دارد. با استفاده از این عبارت می‌توان کلیدهای خصوصی خود را به کیف  سخت افزاری دیگری نیز منتقل نمایید.

کیف پول سخت افزاری

نکات مهم در انتخاب و خرید کیف پول دیجیتال سخت افزاری

اگر شما نیز از افرادی هستید که پا به عرصه دنیای ارزهای دیجیتالی گذاشته و یا در این حوزه در حال فعالیت هستید برای خرید این ولت ها حتما راهنما خرید کیف پول سخت افزاری که در ذیل به موارد مهم آن اشاره خواهیم کرد را در نظر بگیرید.

  • برند

برند یکی از موارد مهم در خرید هر محصول به شمار می‌رود. انتخاب یک برند معتبر کیف پول تا حد بسیاری می‌تواند امنیت ارزهای شما را برقرار سازد. زیرا همانطور که می‌دانید امنیت کیف پول از جمله مهمترین عوامل در انتخاب هر ولت است. به عنوان مثال شرکت لجر یک کمپانی معتبر و شناخته شده در زمینه تولید کیف پول های امن و با کیفیت است.

  • پشتیبانی از رمز ارزها

انواع مختلف کیف پول‌های مطرح با توجه به نوع و طراحی که دارند از بسیاری از رمز ارزها پشتیبانی می‌کنند اما تعداد معدودی از آن ها تنها از ارزهای خاصی پشتیبانی می‌کنند. اگر شما از رمز ارزهای مختلفی استفاده می‌کنید حتما قبل از خرید کیف پول بررسی نمایید که آیا از رمز ارزهای شما پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ برای اطمینان بهتر است به وب سایت رسمی آن کمپانی مراجعه کرده و در آن سایت این موضوع را بررسی نمایید.

  • طراحی و اندازه کیف پول سخت افزاری

از جمله موارد مهم دیگر در راهنما خرید کیف پول سخت افزاری توجه به طراحی و ابعاد ولت است. برخی از مدل‌ها مانند کیف پول های فاقد نمایشگر و برخی دیگر دارای نمایشگر نشان‌دهنده موجودی  رمز ارزهاست. همچنین ابعاد کیف‌پول ها با یکدیگر متفاوتند. به عنوان مثال کیف پول‌های لجر به اندازه یک فلش مموری هستند و قابلیت حمل آسانی دارند و کیف پول های سیف پال دارای ابعادی بزرگ‌تر هستند. بنابراین حتما قبل از خرید اولویت‌های خو را از نظر ظاهر، ابعاد و اندازه و همچنین نمایشگر در نظر بگیرید.

  • قابلیت اتصال

شاید برای بسیاری از افراد نوع اتصال به کامپیوتر و یا موبایل امری مهم در انتخاب و خرید یک ولت به شمار رود. برخی از کیف پول ها مانند لجر نانو اس قابلیت اتصال به وسیله کابل و برخی دیگر مانند کیف پول لجر نانو ایکس قابلیت اتصال با استفاده از بلوتوث را برای کاربران فراهم کرده است.  بنابراین قبل از خرید حتما به این مورد توجه فرمایید.

  • قیمت کیف پول دیجیتال

و آخرین مورد از نکات مهم خرید کیف پول سخت افزاری قیمت آن است. همانطور که بیان کردیم انواع مختلفی از این کیف پول ها با قیمت های مختلف در بازار وجود دارد که با توجه به موارد ذکر شده در بالا و پس از آن، قیمت و بودجه خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید. اگر چه همواره قیمت بالا دلیل بر کیفیت نیست اما در این مورد بهتر است از کیف پول های برندهای مطرح که معمولا قیمتی بالاتر دارند استفاده نمایید. برای مشاهده قیمت انواع کیف پول های دیجیتال علی سیتی می‌توانید به لینک فوق مراجعه نمایید.

نکات مهم در خرید کیف پول های سخت افزاری

نکات امنیتی انتخاب و خرید hardware-wallet

در این قسمت از راهنما خرید کیف پول سخت افزاری قصد داریم نکات امنیتی مهم را برای شما بازگو نماییم زیرا همانطور که بیان کردیم امنیت رمز ارزهای شما از نکات مهم در انتخاب یک کیف پول است.در ذیل این موارد را برای انتخاب این محصول به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

  • برای خرید یک کیف پول سخت افزاری حتما از نمایندگی های معتبر و یا فروشگاه ای اینترنتی معتبر و دارای نماد الکترونیک خرید خود را انجام دهید.
  • برای ارزهای دیجیتال خود کیف پول نو خریداری کرده و به هیچ عنوان کیف پول کارکرده و یا دست دوم را خریداری نکنید.
  • از خرید از فروشگاه‌هایی که کیف پول ها را تخفیفات زیاد و یا مبالغ غیرمعمول ارائه می‌دهند خودداری نمایید.
  • در هنگام استفاده و راه اندازی کیف پول سخت افزاری دقت داشته باشید هرگونه خطا را جدی و پیگیری نمایید. نمایش خطا بر روی دستگاه گاهی ممکن است نشانه ای از مشکلات نرم افزاری باشد.
  • زمانی که کیف پول خود را اه اندازی می‌کنید یک عبارت Seed phrase برای بازیابی و یا انتقال به کیف پول دیگر برای شما ساخته می‌شود. دقت داشته باشید این SEED را در چندین جا نوشته و نگهداری نمایید.
  • بر روی انواع ولت های سرد به هیچ عنوان SEED از پیش چاپ شده ای وجود ندارد و اگر با چنین موردی برخورد کردید بدانید کلاهبرداری است.
  • در کنار کیف پول های سخت افزاری همچنین می‌توانید از کیف پول نرم افزاری ارائه شده آن نیز استفاده نمایید و برخی از تراکنش‌ها را به سادگی با آن انجام دهید.
  • خرید خود را از فروشگاه‌هایی انجام دهید که قابلیت پشتیبانی محصول و پیگیری آن را برای شما فراهم می‌کنند. بدین ترتیب اگر کیف پول شما مشکل داشت و یا نیاز به راهنمایی داشتید پشتیبانان پاسخگوی شما باشد.

نکات امنیتی خرید کیف پول سخت افزاری

خرید انواع کیف پول های سخت افزاری از فروشگاه علی سیتی

اکنون که با راهنما خرید کیف پول سخت افزاری و نکات مهم امنیتی در هنگام انتخاب این ولت‌ها آشنا شدید بهتر است شما را با فروشگاه علی سیتی آشنا نماییم. این مجموعه تنوع بسیاری از انواع کیف پول های سخت افزاری را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا از برترین برندها در وب سایت خود به نمایش گذاشته است. با خرید از علی سیتی و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و در مدت زمانی کوتاه آن را درب منزل تحویل بگیرید. از مزایای خرید از این فروشگاه استفاده از تخفیفات و آفرهای ویژه خریدهای اینترنتی است. هم اکنون کارشناسان علی سیتی آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند. لازم به ذکر است این مجموعه پشتیبانی لازم را برای محصولات به صورت رایگان به مشتریان ارائه می‌دهد. با علی سیتی هوشمندانه و مقرون به صرفه خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "راهنما خرید کیف پول سخت افزاری"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.