از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

آمازون اکو

آمازون آکو چیست؟

در حقیقت می توان گفت آمازون اکو دستگاهی هوشمند با قابلیت های صوتی است. به عبارت دیگر این دستگاه را سخنگوی هوشمند می نامیم. آمازون اکو در گروه بلندگوهای بلوتوثی و ساعت های زنگدار است که امروزه بدلیل کاربردهای فراوان مورد توجه زیادی قرار گرفته است . اسپیکرهای این دستگاه به دلیل کوچک و کم جا بودن، کیفیت صدایی فوق العاده و امکانات جالب در گروه بهترین بلندگوهای هوشمند جهان قرار دارد.

آمازون اکو

قابلیت های بلندگوهای آمازون اکو

آمازون اکو دستگاهی با ویژگی ها و قابلیت های زیادی است درحقیقت این دستگاه را می توان یک هاب اتوماسیون خانگی دانست چراکه قادربه کنترل چند دستگاه هوشمند است.

  • بلندگو با کیفیت صدایی بالا
  • قابلیت پخش موسیقی و پادکست
  • قابلیت یادآوری و آلارم
  • گزارش وضعیت آب و هوا و ترافیک
  • پخش کتاب های صوتی
  • کنترل هوشمندانه چند دستگاه
  • اتصال به کامپیوتر، گوشی، تبلت و لپ تاپ
  • کنترل از طریق دستورات صوتی
  • قابلیت تماس های صوتی و تصویری
  • قابلیت اتصال به Pandora ، Pandora Premium ، iHeartRadio، TuneIn و…

انواع و قیمت بلندگوهای آمازون اکو

Echo Flex

دستگاه اکو فلکس (ٍecho flex) که تقریبا 25 دلار قیمت دارد یک گجت هوشمند است که میتوانید آن را روی دیوار نصب کنید. بلندگوی این دستگاه کیفیت بالایی ندارد اما با توجه به قابلیت ها دستگاهی مقرون به صرفه به شمار می رود.

بلندگوی اکوفلکس

Echo Dot

اکو دات (echo dot) یک مینی آمازون اکو 49 دلاری است که قادر به کنترل چراغ های خانه نیز می باشد. بلندگو داخلی Dot، صدای صوتی با کیفیت دارد و می توانید آن را به بلندگو بلوتوثی یا برخی از بلندگو های خانگی خود نیز متصل کنید

بلندگوی اکودات

Echo plus

نوع دیگر ازاین اسپیکرها، اکو پلاس (echo plus) است این دستگاه که 149 دلار قیمت دارد یکی از جالب ترین و هوشمند ترین این نوع دستگاه هاست است، یک اسپیکر 360 درجه و دستیاری هوشمند با سیستم های هوشمند خانه که قابلیت ایجاد تماس های تلفنی را نیز دارد.

بلندگوی اکوپلاس

Echo Spot

اکو اسپات (echo spot) که 129 دلار قیمت دارد .یک بلندگوی هوشمند زیبا و سازگار با سیستم های خانه است. این اسپیکر دارای یک صفحه نمایشی دایره است که نتایج تصویری را نیز نمایش می دهد.

بلندگوی اکو اسپات
اسپیکر و بلندگو اکو اسپات آمازون

Echo Show

اکو شو (echo Show) نوعی دیگر از اسپیکرهای آمازون اکو است که قیمت آن تقریبا 229 دلار می باشد  این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ مستطیلی و بلندگو های استریو قدرتمند است. با توجه به صفحه نمایش بزرگ می توانید کلیه مطالب و اخبار را تصویری ببینید.

اسپیکر اکوشو

Echo Studio

اگربه دنبال صدایی قدرتمند وسه بعدی و باس قوی هستید اکو استودیو (Echo Studio) با قیمت 199 دلاری یک انتخاب فوق العاده است. این بلندگو بهترین محصول این حوزه الکسا Alexa است که هنوز رتبه بندی نشده است، این اسپیکر که وزن نسبتا زیادی نیز دارد بهترین محصول حوزه الکسا واز بلندگوهای پرطرفدار آمازون اکو است.

بلندگوهای آمازون اکو را می توانید هم اکنون از فروشگاه علی سیتی سفارش دهید.

بلندگوی اکو استادیو

آمازون اکو همراه الکسا

اگر ازدستگاه های آمازون استفاده کرده باشید حتما نام الکسا را شنیده اید.در حقیقت آمازون الکسا در بسیاری از محصولات شرکت های حوزه فناوری قرار گرفته است و می‌توان آن‌ها را در انواع بلندگو‌ها، ربات های هوشمند، لامپ های هوشمند و غیره مشاهده کرد.اسپیکرهای آمازون اکو همراه با الکسا دارای قابلیت های جالب تری هستند و می توانند علاوه بر پخش موسیقی و اخبار برای شما کتاب بخوانند و یا خرید های اینترنتی انجام دهند، تماس بگیرند و یا پیام ارسال وحتی حساب های بانکی شما را چک کنند.

شما می‌توانید سوالات مختلفی را از آن بپرسید، به دستگاه های هوشمند خانه متصل کنید و یا آن را در انجام امور مختلفی مورد استفاده قرار دهید. الکسا اکنون بر روی سرویس‌های مختلفی از شرکت آمازون قرار دارد و می‌توانید با استفاده از محصولات این شرکت از وجود الکسا بهره‌مند شوید.

سرویس صوتی الکسا

سرویس صوتی الکسا (AVS) نام دارد که یک سیستم هوشمند تشخیص صوتی است این سیستم با استفاده از خدمات درک زبان طبیعی، این امکان رابرای شما فراهم می کند تا بوسیله دستگاه های متصل با میکروفون و اسپیکر به آن متصل شوید.

سرویس صوتی الکسا

تفاوت بین الکسا و اکو

اکو به مجموعه ای از بلندگوهای هوشمند گفته می شود در حالی که الکسا دستیار صوتی (دارای هوش مصنوعی هوشمند) است که به بلندگوها قدرت می بخشد. اما کاربرد الکسا فقط در محصولات اکو نیست در برخی از دستگاه آمازون نیز استفاده میشود، ازجمله تبلت ها و تلویزیون های آمازون و همچنین تعداد بی شماری از محصولات از جمله بلندگوهای هوشمند مانند Sonos One، ترموستات هوشمند مانند Ecobee 5 و حتی رایانه هایی مانند HP Pavilion Wave.

تمامی دستگاه های تولیدی آمازون اکو از الکسا پشتیبانی می کنند. این هوش مصنوعی جدید که تولیدی آمازون است، یک دستیار شخصی فعال شده با صدا است که به جستجوی شما درباره هر چیزی پاسخ می دهد در واقع می توان گفت مثل سرچ کردن درگوگل به صورت صوتی و شنیدن جواب آن در همان لحظه است و می تواند مواردی از قبیل پخش یک لیست موسیقی، روشن یا خاموش کردن چراغ های هوشمند متصل به خود، خرید کردن اینترنتی، خواندن اخبار روز، اطلاع از وضعیت ترافیکی و خیلی موارد دیگر را انجام دهد.

 سایر دستگاه ها و مدل های دیگر را می توانید به سادگی و با خرید از آمازون توسط ما سفارش دهید. 

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.