نحوه عیب یابی تراکنش های ناموفق در کیف پول لجر

علی سیتی / نحوه عیب یابی تراکنش های ناموفق در کیف پول لجر

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

7 اسفند 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

همانطور که می‌دانید کیف پول های لجر یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای نگهداری از رمز ارزها به شمار می‌روند. این ولت ها که در مدل های لجر نانو ایکس، لجر نانو اس و لجر نانو اس پلاس طراحی شده اند در مدت زمانی کوتاه توانستند جایگاه ویژه‌ای در بازار ارزهای دیجیتالی به دست آورند. کیف پول های کمپانی فرانسوی ledger  از امنیت، کیفیت و قابلیت های قابل قبولی برای نگهداری از ارزهای دیجیتال برخوردار بوده و  هم اکنون کاربران زیادی در دنیا در حال استفاده از انواع کیف پول های لجر هستند. اما در هنگام ارسال و یا دریافت ارزهای دیجیتال در این  ولت ها نیز درست مانند سایر کیف پول ها، ممکن است مشکلاتی برای کاربران به وجود آید. اکنون قصد داریم در در این مقاله در ارتباط با نحوه عیب یابی تراکنش های ناموفق در کیف پول لجر Tether USD (USDT) و توکن در Tron صحبت نماییم. س در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

عیب یابی تراکنش های ناموفق در کیف پول لجر

TRC20 چیست و برای چه مواردی استفاده می شود؟

قبل از این که در ارتباط با نحوه عیب یابی تراکنش های ناموفق USDT و توکن در  Tron صحبت نماییم بهتر است با این شبکه بیشتر آشنا شویم. TRC-20 استانداردی است که برای صدور توکن های جدید در بلاک چین TRON استفاده می شود. در حقیقت می‌توان گفت شبکه   trc20 شبکه اصلی ارز دیجیتال ترون است که به سرعت توانست در سالیان اخیر در میان کاربران محبوبیت زیادی پیدا نماید. به عبارتی دیگر این شبکه توانست در زمانی کمتر از یک سال رکورد ترامنش های شبکه بلاک چین را جا به جا نماید. با توجه به این که شباهت های بسیار زیادی میان دو شبکه TRC20 و  ERC20 و استانداردهای آن ها وجود دارد گروه توسعه دهنده ترون تصمیم گرفت با تبلیغاتی گسترده و جذاب پروژه های بلاک چین را از ERC20 یا اتریوم به شبکه ترون منتقل کنند اما متاسفانه در این کار موفق نشد. TRC20 که  در حقیقت به عنوان USDT-TRON نیز شناخته می شود، تتر USDT است که در شبکه TRON صادر می شود. TRC20 یک توکن استاندارد فنی است و بر اساس شبکه TRON یا بلاک چین با استفاده از آدرس TRON کار می کند، به این معنی که تمام تراکنش های انجام شده با TRC20 در شبکه TRON انجام می شود.

 از آنجایی که TRON یک بلاک چین عمومی و غیرمتمرکز است، به هر کسی اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را طبق قوانین مشخص‌شده در استاندارد TRC-20 ایجاد و صادر کند. همه توکن های TRC-20 می توانند به طور یکپارچه با سایر نشانه ها و برنامه های ایجاد شده در شبکه TRON تعامل داشته باشند.بلاک چین ترون نیز به صورت غیرمتمرکز برای پشتیبانی از محتوای دیجیتالی به صورت رایگان طراحی شده است و هزینه تراکنش ها را با استفاده از از طریق توکن های TRON (TRX) پایین نگه می دارد.

چرا تراکنش های شکست خورده اتفاق می افتد؟

در هنگام انجام تراکنش ممکن است تراکنش شما با شکست مواجه می شود و یک پیام خطای FAILED -OUT OF ENERGY> را در TronScan برمی گرداند.چرا این اتفاق می افتد؟ ارسال توکن در Tron نیاز به سوزاندن انرژی دارد. تراز انرژی شما در حساب Ledger Tron شما نشان داده می شود. مقدار کمی انرژی روزانه به تمام حساب‌های فعال Tron توزیع می‌شود، اما انرژی اضافی را نیز می‌توان با فریز کردن TRX به دست آورد.  مقدار انرژی مورد نیاز برای ارسال توکن‌هایی مانند تتر (USDT) در دوره‌های شلوغی شبکه افزایش می‌یابد. البته می‌توان گفت در مواقع ازدحام زیاد، این مقدار ممکن است به 30000 انرژی یا حتی بیشترنیز برسد. اگر حساب Ledger Tron شما انرژی کافی برای پوشش هزینه تراکنش را نداشته باشد،  TRX برای تولید انرژی اضافی و پوشش هزینه تراکنش سوزانده می شود.

اگر در این مرحله TRX کافی در کیف پول شما موجود نباشد، انرژی تراکنش تمام می شود و با شکست مواجه می شود. این مشکل اکنون در دسکتاپ حل شده است اما در موبایل حل نشده است. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که Ledger Live را از طریق این لینک به آخرین نسخه به روز کنید. سپس مطمئن شوید که حداقل 20 TRX موجودی در حساب Tron خود دارید.

نحوه عیب یابی تراکنش های ناموفق  Tether USD (USDT) و توکن در Tron

برای نحوه بازیابی تراکنش های شکست خورده به نرم افزار لجر لایو نیاز خواهیم داشت.

  • Ledger Live را به نسخه 2.50.1 به روز کنید.
  • مطمئن شوید که حداقل 20 TRX در موجودی Tron موجود خود دارید (نه فریز شده).
  • معامله خود را دوباره امتحان کنید.

تراکنش شکست خورده در کیف پول

نکات مهم عیب یابی تراکنش های نا موفق در کیف پول لجر

  • لطفاً توجه داشته باشید که این اصلاح فقط برای نسخه دسکتاپ Ledger Live اعمال می شود.
  • توکن‌های TETHER باید فقط به آدرس‌هایی ارسال شوند که به صراحت بیان می‌کنند که از توکن‌های Tether پشتیبانی می‌کنند. انتقال یک توکن TETHER به هر مقصد دیگری می تواند منجر به از دست دادن کل سرمایه شود.
  • بازیابی توکن TETHER فرآیند بازگرداندن توکن های TETHER است که به اشتباه سپرده شده اند.
  • اگر توکن‌های TETHER به مقصدی پشتیبانی‌نشده (ناشناخته) منتقل شده‌اند، لطفاً قبل از تماس با پشنتیبانی، فوراً با طرف دریافت‌کننده تماس بگیرید و از او برای بازیابی/بازگرداندن وجوه کمک بخواهید. این گاهی اوقات یک راه حل بسیار مناسب تر است.

در موارد خاص، همانطور که توسط Tether به صلاحدید مطلق خود تعیین می‌شود، Tether ممکن است تلاش کند به بازیابی توکن‌های TETHER (بسته به بلاک چین) که به زیر منتقل شده‌اند کمک کند

  • قراردادهایی که کتابخانه SafeERC20 را برای برداشت ها به درستی پیاده سازی نکرده اند.
  • قرارداد عملیات توکن تتر یا قرارداد عملیاتی مشابه برای توکنی که به صورت بومی انتقال توکن تتر را پشتیبانی نمی‌کند/ارائه می‌کند.
  • مقصدی که Tether تشخیص می‌دهد قابل بازیابی است.

درخواست های بازیابی تتر برای مبالغ بیش از 1000 دلار

  • تتر در ابتدا ارزیابی و ارزیابی می کند که آیا بازیابی امکان پذیر است یا خیر. اگر پس از این ارزیابی، بازیابی به صلاحدید و صلاحدید مطلق Tether عملی نباشد، توکن‌های TETHER بازیابی نمی‌شوند. این ارزیابی نهایی است. اگر تصمیم گرفته شود که بازیابی آزمایش شود، Tether برای بازیابی تلاش می کند، اما نتیجه موفقیت آمیز تضمین نشده است و نمی توان آن را تضمین کرد.
  • تتر برای بازیابی توکن های تتر تا 10 درصد از مبلغ بازیابی یا 1000 دلار (هر کدام بیشتر باشد) از شما کارمزد دریافت می کند. توجه: هزینه از مبلغ بازیابی کسر خواهد شد.
  • هیچ چارچوب زمانی یا محدودیت زمانی برای انجام هرگونه فرآیند بازیابی اختیاری توسط Tether وجود ندارد. با توجه به فرآیندهای پیچیده مورد نیاز، گاهی اوقات درخواست بازیابی چندین ماه طول می کشد.
  • در این زمان منتظر اطلاع رسانی باشید. تا زمانی که فرآیند تکمیل نشود، Tether هیچ به‌روزرسانی برای برقراری ارتباط نخواهد داشت.
  • شما باید تحت شرایط خدمات Tether به یک کاربر تأیید شده تبدیل شوید

اطلاعات مورد نیاز برای بازیابی تتر

برای ارسال درخواست بازیابی ارز دیجیتال، باید با پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاعات زیر را ارائه دهید. ضمنا شرح کامل اقدامات و رویدادهایی که منجر به مشکل فعلی شده است را بیان کرده و همچنین شرح کاملی از هر کاری که تاکنون برای بازیابی وجوه انجام داده‌اید.

  • شناسه تراکنش؛
  • آدرس سپرده؛
  • میزان؛

ممکن است از شما بخواهیم اسناد اضافی را به عنوان بخشی از فرآیند بازیابی ارائه دهید. عدم ارائه چنین اسنادی ممکن است به صلاحدید Tether به فرآیند بازیابی پایان دهد.در حالی که ممکن است اسکرین‌شات‌ها/تصاویر برای کمک به نشان دادن مشکل اضافه شود، هر آدرس یا شناسه تراکنش/هش باید به صورت متن ارائه شود.

خرید انواع کیف پول سخت افزاری لجر از  فروشگاه علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با نحوه عیب یابی تراکنش های ناموفق در کیف پول لجر، تراکنش های شکست خورده Tether USD (USDT) و توکن در Tron و همچنین بازیابی تتر درکیف پول لجر  با شما صحبت کردیم. شما می‌توانید انواع کیف پول های سخت افزاری لجر را از فروشگاه آنلاین علی سیتی خریداری نمایید. با مراجعه به این وب سایت و تنها با چند کلیک ساده انواع ولت های دیجیتالی را مشاهده کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان برای تمامی محصولات  است. با علی سیتی تجربه خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "نحوه عیب یابی تراکنش های ناموفق در کیف پول لجر"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.