معرفی بهترین کیف پول دیجیتال برای کامپیوتر

علی سیتی / معرفی بهترین کیف پول دیجیتال برای کامپیوتر

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

6 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

دنیای ارزهای دیجیتالی هر روز در حال رشد، تغییر و تحول است و روزانه به تعداد کاربران  این حوزه در دنیا افزوده می‌شود. بدون شک شما برای نگهداری اموال و دارایی‌های دیجیتال خود نیز درست مانند پول‌های کاغذی نیازمند یک کیف پول هستید. به عبارتی دیگر شما نمی‌توانید رمز ارزهای خود نظیر بیت کوین، تتر، اتریوم و یا غیره را در جیب خود نگهداری نمایید و یا آن‌ها را با خود حمل کنید.  بدین ترتیب نیازمند یک کیف پول دیجیتال امن و مطمئن خواهید بود. در حقیقت برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود باید از ولت‌های مخصوص و متناسب با ارزهای خود استفاده نمایید. همانطور که می‌دانید کیف پول ها در انواع مختلف سرد و گرم و یا نرم افزاری، موبایلی ، کاغذی و سخت افزاری وجود دارند که کاربران با توجه به بودجه، نوع ارزهای دیجیتالی که دارند و همچنین سلیقه خود از هر یک از این ولت‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم تا در ارتباط با کیف پول‌های مناسب برای کامپیوتر شخصی صحبت نماییم و همچنین به معرفی بهترین کیف پول دیجیتال برای کامپیوتر بپردازیم. پس اگر شما نیز در این حوزه در حال فعالیت هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین کیف پول دسکتاپ

کیف پول دسکتاپ و یا کامپیوتر چیست؟

همانطور که بیان کردیم برای نگهداری از رمزارزهای خود می‌بایست از یک ولت استفاده کنید. یکی از انواع این ولت‌های دیجیتالی کیف پول‌های دسکتاپ و یا همان کامپیوتری نام دارد که بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ شخصی شما نصب می‌شود. امنیت این کیف پول های دیجیتالی نسبت  به مدل‌های موبایلی و یا آنلاین بیشتر ولی نسبت به انواع کیف پول های سخت افزاری امنیتی کمتر دارند. کیف پول های دسکتاپی نیز در انواع مختلفی وجود دارند که با توجه به پشتیبانی از نوع ارز، امنیت و همچنین نوع رابط کاربری می‌توانید آن ها را انتخاب و بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید. در ادامه به معرفی بهترین مدل‌های کیف پول دیجیتال برای کامپیوتر و مزایا و معایب هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

بهترین کیف پول های دیجیتال برای کامپیوتر شخصی

اکنون با کیف پول دسکتاپ آشنا شدید به معرفی بهترین کیف پول‌های آن خواهیم پرداخت. در ذیل به صورت مختصر به معرفی مشخصات آن ها خواهیم پرداخت.

  • کیف پول کامپیوتر Exodus

این کیف پول دیجیتال برای اولین بار در سال 2015 طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. ولت Exodus  که در نسخه های مختلف موبایلی اندروید و ios، ویندوز  و دسکتاپ و همچنین نسخه وب در اختیار کاربران قرار گرفته است، دسترسی را برای هر فردی در هر زمانی ممکن ساخته است.  بسیاری از کاربران  به دلیل رایگان بودن و همچنین عدم نیاز به ثبت نام از آن استقبال کردند. این ولت از ارزهای دیجیتال قدرتمندی از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم و بیش از 150 نوع رمز ارز دیگر پشتیبانی می‌کند. از جمله ویژگی های دیگر این ولت این است که کاربری آسانی داشته و برای افراد مبتدی نیز گزینه ای مناسب خواهد بود. تیم پشتیبانی  این کیف پول 24 ساعته پاسخگوی کاربران هستند.از دیگر مزایای دیگر آن این است که Exodus  با همکاری  کمپانی ترزور به کاربرانی که تمایل دارند دارایی های خود را به صورت آفلاین ذخیره کنند اجازه خواهد داد تا ارزهای خود را از طریق کیف پول سخت افزاری ترزور مدیریت کنند.

اگر چه این ولت یکی از بهترین کیف پول دیجیتال برای کامپیوتراست دارای معایبی همچون عدم احراز هویت دو مرحله ای و همچنین پشتیبانی چند امضایی است. بنابراین نسبت به سایر ولت های سخت افزاری امنیتی پایین تر دارد.

اکسودوس ولت

  • کیف پول الکتروم

یکی از بهترین و در حقیقت محبوب‌ترین ولت های بیت کوین کیف پول الکتروم نام دارد. این ولت در سال 2011 توسط شخصی به نام Thomas Voegtlin رونمایی شد و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت. کیف پول الکتروم از نوع نرم افزاری است که در دو نسخه موبایل و دسکتاپ طراحی شده  و برای انواع سیستم عامل‌های گوناگون از جمله مک، اندروید، ویندوز و لینوکس  در دسترس خواهد بود.  الکتروم دارای کانال‌های پرداخت شبکه لایتینگ و ویژگی‌های درون برنامه ای است . از دیگر مزایا و ویژگی های آن می‌توان به منبع باز بودن آن اشاره نمود. این بدان معنی است که امنیت این ولت به صورت کامل بررسی شده  و همچنین دارای احراز هویت دو مرحله ای است. سازگاری با انواع کیف پول‌های سخت افزاری و همچنین ایجاد ولت های چند امضایی از دیگر ویژگی های آن است. اگر چه این کیف پول دارای ویژگی‌های فوق است اما کاربری آن برای افراد مبتدی  کسانی که تازه  وارد این حوزه شده‌اند آسان نخواهد بود. عدم پشتیبانی از ارزهای دیجیتال دیگر از جمله معایب دیگر این کیف پول خواهد بود.

کیف پول الکتروم

  • کیف پول کامپیوتر  coinomi

کیف پول coinomi  یکی دیگر از بهترین کیف پول دیجیتال کامپیوتر است که  کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. این ولت در سال 2014 توسط  جمعی از متخصصین شبکه بلاک چین راه اندازی شد. از جمله ویژگی‌های این ولت می‌توان به کاربری بسیار آسان آن حتی برای افراد مبتدی اشاره کرد. کیف پول کوینومی نیز در دو نسخه دسکتاپ و موبایل طراحی شده    و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این ولت در حال حاضر از بیش از 700 نوع ارز دیجیتال  و 25 نوع زبان پشتیبانی کرده و تیم پشتیبانی آن در 24 ساعت از 7 روز هفته پاسخگوی کاربران هستند. شاید یکی از مهمترین  و البته بهترین مزایای این ولت کارمزد صفر تراکنش‌ها باشد که سبب شده تا معامله‌گران بسیاری این کیف پول را برای خرید و فروش خود انتخاب نمایند.

اما معایب کیف پول کوینومی  چیست؟ از جمله مهمترین معایب این ولت  عدم منبع باز بودن آن است. بدین ترتیب  دارای مراحل احراز هویت دو مرحله ‌ای نخواهد بود  و بنابراین امنیت کمتری نسبت به ولت های دیگر خواهد داشت .

conomi ولت

  • کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک ، یک کیف پول غیر متمرکز با پشتیبانی از بیش از 500 نوع ارز دیجیتال از جمله بهترین کیف پول دیجیتال برای کامپیوتر به شمار می‌رود که طرفداران خاص خود را دارد. این ولت در سال 2017 به وسیله شخصی به نام  کنستانتین گلادیچ راه اندازی شد. ولت اتمیک دارای امنیت  زیادی با توجه به کلیدهای خصوصی رمزنگاری شده و احراز هویت است و همچنین سرعت بالایی نیز دارد. با توجه به کاربری آسان این کیف پول چه برای افراد مبتدی و چه برای سرمایه‌گذاران دیگر کیف پولی مناسب خواهد بود. درست مانند کیف پول‌های قبلی رایگان بودن و ارائه نسخه‌های مختلف موبایل و دسکتاپ از مزایای مهم آن است. پشتیبانان  کیف پول اتمیک در 7 روزه هفته به صورت چت، ایمیل، تیکت پاسخگوی کاربران هستند. اما  از معایب  قابل  توجه این ولت می‌توان به عدم سازگاری با سخت افزار اشاره نمود و همچنین خرید برخی از ارزهای دیجیتال به صورت مستقیم به وسیله این ولت امکان‌پذیر نخواهد بود.

atomic wallet


مهمترین نکات امنیتی برای استفاده از  کیف پول دسکتاپ

اکنون که با بهترین کیف پول‌های کامپیوتر آشنا شدید بهتر است در هنگام استفاده از این ولت‌ها نکاتی را در نظر بگیرید. در ذیل به صورت مختصر این موارد را بیان خواهیم کرد.

  • در انتخاب یک کیف پول امنیت از جمله مهمترین نکات است. بنابراین در انتخاب آن دقت و حوصله به خرج دهید و کیف پولی را انتخاب نمایید که دارای امنیت بالایی است.
  • آنتی ویروس مناسبی را برای استفاده انتخاب نمایید.
  • بر روی لینک‌های مشکوک کلیک نکرده و از هر  نرم افزاری نیز  استفاده نکنید.
  • از کیف پول خود بکآپ تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل در سیستم شما دارایی شما از دست نرود.
  • حتما رمز عبور خود را در جایی یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده نمایید.
  • اگر اموال و دارایی های زیادی در کیف پول دسکتاپ دارید بهتر است اینترنت خود را با آن سیستم قطع کرده  و به صورت یک ولت آفلاین از آن استفاده نمایید. بدین ترتیب از خطرهای احتمالی و هکرها تا حدودی دور خواهید ماند.

نکات مهم کیف پول دسکتاپ

خرید انواع کیف پول ارز دیجیتال از فروشگاه آنلاین علی سیتی

ما در این مطلب بهترین مدل های  کیف پول‌ دیجیتال برای کامپیوتر را به شما معرفی کردیم و مزایا و معایب آنها را برای شما بیان کردیم. اکنون می‌توانید با توجه به نیاز خود و همچنین دارایی‌های خود یکی از این  ولت‌ها را انتخاب و استفاده نمایید. اگر چه این مدل‌ها نیز در گروه بهترین کیف پول‌ها قراردارند اما پیشنهاد ما به شما استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری است. زیا این ولت‌ها امنیت بیشتر و کاربری آسانی  را برای شما به ارمغان خواهند آورد. اگر قصد خرید این نوع ولت‌ها را دارید بهتر است همین حالا به فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه استفاده از آفرها و تخفیفات شگفت انگیز و همچنین پشتیبانی این مجموعه است. شما می‌توانید با پشتیبانان این مجموعه تماس و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایید. با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی بهترین کیف پول دیجیتال برای کامپیوتر"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هشت =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.