از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

معرفی بهترین کیف پول های دیجیتال برای اندروید

علی سیتی / معرفی بهترین کیف پول های دیجیتال برای اندروید

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

6 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

با توجه به گسترش ارزهای دیجیتالی در جهان و علاقه افراد در این حوزه هر روز شاهد آمارهایی از افزایش تعداد کاربران هستیم.  در سال‌های اخیر ارزهای دیجیتالی نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است و روزانه معاملات بسیاری در این حوزه حال انجام است.  بنابراین امری بدیهی است که احتمال هک و یا دزدیده شدن اموال و دارایی‌های شما نیز توسط هکرها و افراد سودجو روز به روز بیشتر شود. همانطور که می‌دانید انواع ولت‌های دیجیتال در مدل‌های متنوع  برای نگهداری از اموال و ارزهای دیجیتالی به کمک افراد آمدند.کیف پول‌های سخت افزاری، نرم افزاری یا موبایلی و دسکتاپی که هر یک ویژگی‌ها و مزایا و معایب خود را به همراه دارند. با توجه به در دسترس بودن و کاربری آسان، انواع کیف پول‌های موبایلی در میان کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این کیف پول‌ها برای سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید و ios  در بسیاری از مدل‌ها طراحی شده‌اند. اما آیا این کیف‌ها از امنیت لازم و کافی برای در امان بودن ارزها در مقابل هکرها برخوردارند؟ اینجاست که انتخاب بهترین ولت موبایلی می‌تواند خیال شما را تا حد بسیاری آسوده نماید.اکنون و در این مقاله از علی سیتی قصد داریم تا شما را با بهترین کیف پول دیجیتال اندروید  آشنا نماییم. پس اگر شما نیز به دنبال یافتن کیف پول مناسب برای موبایل خود هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کیف پول اندروید

کیف پول نرم افزاری و یا موبایلی چیست؟

قبل از این‌که به معرفی بهترین کیف پول دیجیتال اندروید بپردازیم بهتر است توضیحی مختصر در ارتباط با کیف پول موبایلی داشته باشیم. همانطور که می‌دانید نگهداری از انواع رمزارزها در کیف پول‌های نرم افزاری به معنای ذخیره سازی فایل‌های مورد نظر در آن است. کیف پول نرم افزاری در حقیقت همان آدرسی است که به وسیله ID  برای ارسال و دریافت ارزها می‌توانید از آن استفاده و یا ارزهای خود را در آن نگهداری و ذخیره نمایید. این نوع از ولت‌ها که به نوعی کیف پول آنلاین نیز به شمار می‌روند، نسبت به مدل‌های سخت افزاری امنیت کمتری داشته و بیشتر در معرض هک شدن و بدافزارها قرار می‌گیرند.اگر چه این ممکن است دارایی بسیاری از افراد با استفاده از این نوع کیف پول‌ها به خطر بیفتد اما با توجه به این‌که بیشتر این ولت‌ها رایگان و یا هزینه کمتری نسبت به کیف پول‌های سخت افزاری و همچنین کاربری آسان‌تری دارند کاربران زیادی در دنیا در حال استفاده از آن‌ها هستند. اکنون و در ادامه این مطلب ما به معرفی بهترین و محبوب‌ترین این کیف پول‌ها خواهیم پرداخت.

کیف پول موبایلی

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال اندروید کدامند؟

  • کیف پول اندروید بیت کوین

یکی از بهترین کیف پول های اندروید، کیف پول بیت کوین نام دارد. این برنامه با کاربری بسیار ساده‌ای قابلیت مدیریت  و همچنین حفاظت از رمز ارزهای شما را فراهم می‌کند. خرید و فروش ارزهای مطرحی چون بیت کوین، اتریوم و .. به آسانی با این ولت قابل ارسال و دریافت است. از دیگر ویژگی‌های مطرح این ولت می‌توان به قیمت لحظه‌ای  ارزها و هزینه های قابل تنظیم اشاره نمود. لازم به ذکر است این کیف پول رایگان نیست و ممکن است مبلغ آن برای بسیاری از افراد به صرفه نباشد، اما با توجه به ویژگی امنیت نسبت به  سایر کیف پول های موبایلی ارزش خوبی دارد.

  • کیف پول کوین بیس

کیف پول کوین بیس یکی دیگر از ولت‌های اندرویدی است که قبلا به صورت کامل در مقالات پیشین در ارتباط با آن صحبت کردیم. همانطور که می‌دانید کوین بیس یک صرافی ارز دیجیتال است که این ولت به عنوان ولت اختصاصی این صرافی شناخته شده است. به آسانی می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در آن ارسال و دریافت نمایید. درست مانند یک کارگزار رمز ارز که قابلیت‌های زیادی را برای افراد به ارمغان آورده است. از مزایا و ویژگی‌های این ولت می‌توان به پشتیبانی از ارزهای بسیار و همچنین ارزهای مطرح و امنیت خوب آن اشاره نمود. اما این کیف پول اندروید برای کاربران ایرانی محدودیت‌هایی را دارد و ممکن است تایید حساب کاربری در این ولت مدت‌های بسیاری زمان ببرد و همین امر سبب شده تا افرادی از مخالفان این ولت باشند.

کیف پول اندروید کوین بیس

  • کیف پول دیجیتال کوینومی

یکی دیگر از انواع بهترین کیف پول دیجیتال اندروید کیف پول کوینومی نام دارد. این کیف پول نیز از ارزهای بسیاری پشتیبانی کرده و یکی از مهمترین ویژگی‌های این ولت نیز همین امر است. اگر شما از جمله افرادی هستید که از ارزهای دیجیتال زیادی استفاده می‌کنید این ولت گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. کیف پول کوینومی نسبت به بسیاری از ولت‌های موبایلی از امنیت بالایی برخوردار بوده و از جمله ولت‌هایی است که کاربری آسان و با کمترین میزان خطا را به ارمغان آورده است.

  • کیف پول اکسودوس

اگر شما نیز از موبایل‌هایی با سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید، اکسودوس ولت نیز می‌تواند انتخابی شایسته برای شما باشد. این کیف پول دیجیتال از جمله ولت‌های محبوب و پرطرفداری است که مبادله بین ارزهای دیجیتال بسیاری را برای شما ساده کرده است. با استفاده از آن در زمانی کوتاه به صورت مستقیم ارزهای دیجیتال خود را ارسال و یا دریافت نمایید. از دیگر مزایای استفاده از آن این است که کلیدهای خصوصی شما را در دستگاه رمزنگاری و مانع از هک شدن و دزدیده شدن آن‌ها می‌شود. اگر چه این ولت دیجیتال کمی سرعت پایین دارد و ممکن است کند به نظر برسد اما از لحاظ امنیت می‌تواند خیال شما را تا حد بسیاری آسوده نماید.

  • کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت که قبلا در مقالات پیشین در ارتباط با آن به صورت کامل صحبت کردیم. یکی دیگر از انواع بهترین کیف پول دیجیتال اندروید به شمار می‌رود. در حقیقت می‌توان گفت تراست ولت از جمله محبوب‌ترین کیف پول دیجیتال در میان کاربران است. این ولت از ارزهای دیجیتال بسیاری از جمله بیت کوین و اتریوم و … و همچنین از  توکن‌های   ERC20، BEP20 و ERC721  پشتیبانی  می‌کند.  از مهمترین مزایای آن این است که می‌توانید سایر ارزهای دیجیتال را به آن اضافه نمایید. اتصال سریع، سرعت بالا و امنیت خوب  و همچنین کاربری آسان سبب شده تا این ولت به عنوان یکی از بهترین ولت‌های دیجیتالی شهرت پیدا نماید.

کیف پول اندروید تراست

  • کیف پول اندروید مایسلیوم

کیف پول مایسلیوم که شاید نسبت به دیگر کیف پول‌های معرفی شده تا این قسمت از مطلب،  نام آن را کمتر شنیده باشید نیز از دیگر ولت‌های اندرویدی است که دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوبی است. اگر چه این ولت از رمزارزهای مخدودی پشتیبانی می‌کند اما امنیت قابل قبولی را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. اتصال سریع به گره‌ها، سرعت و امنیت بالا در ارسال و دریافت رمز از مهمترین ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. اگر چه کاربری این کیف پول برای افراد مبتدی آسان نخواهد بود اما با توجه به ویژگی‌های ذکر شده ارزش استفاده از آن را خواهد داشت.

خرید انواع کیف پول دیجیتال از فروشگاه آنلاین علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با بهترین کیف پول‌های اندروید صحبت کردیم و پرطرفدارترین این نوع ولت‌ها را به شما معرفی کردیم. اگر شما از جمله افرادی هستید که به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اید و از رمز ارزهای محدودی استفاده می‌کنید استفاده از این نوع ولت‌ها می‌تواند انتخابی خوب و به صرفه برای شما باشد. اما اگر دارایی و ارزهای شما زیاد است بهتر است کیف پولی مطمئن را انتخاب نمایید تا اموال شما از هکرها و بدافزارها در امان باشند. پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال است. این نوع ولت‌ها از امنیت بسیار زیادی برخوردار بوده و به جرات می‌توان گفت بهترین نوع کیف پول‌های دیجیتال هستند. برای خرید این نوع ولت‌ها بهتر است خرید خود را از فروشگاهی معتبر انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی علی سیتی تنوع بسیاری از انواع ولت های سخت افزاری را در وب سایت خود به نمایش گذاشته و به فروش می‌رساند. به سادگی می‌توانید با مراجعه به این سایت  و تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و در زمانی کوتاه محصولات را درب منزل تحویل بگیرید. از مزایای خرید از این فروشگاه اصالت کالا، ضمانت و پشتیبانی است. با علی سیتی هوشمندانه و با خیالی آسوده خرید نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی بهترین کیف پول های دیجیتال برای اندروید"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.