از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

بهترین کفش های ورزشی نایک

علی سیتی / بهترین کفش های ورزشی نایک

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

24 آذر 1399

دسته بندی

,

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

بهترین کفش‌های ورزشی نایک در سال 2020

نایکی یا نایک‌‌‌ برترین سازنده کفش‌های ورزشی همه کاره در کل دنیا است. این برند آمریکایی نام خود را از الهه “پیروزی” یونان باستان الهام گرفته و امروز به بزرگترین تولید کننده محصولات ورزشی در دنیا تبدیل شده است. این شرکت انواع کفش های ورزشی نایک ازکفی‌های فیبر کربنی تا کفش‌های ورزشی مخصوص دوی سرعتی که ده‌ها سال است از آن‌ها استفاده ‌می‌کنیم را ساخته است. در این پست به معرفی بهترین کفش‌های ورزشی این برند در سال 2020 خواهیم پرداخت.

کفش ورزشی nike برای تمرین روزانه

Nike Air Zoom Pegasus 37

کفش Nike Air Zoom Pegasus 37 آخرین نسخه به روز شده‌‌ی یکی از پرفروش‌ترین کفش های ورزشی نایک تا به امروز است. این کفش حالا از همیشه بهتر شده است.این برند در نسخه جدید بخش‌های مختلفی از Peg را به روز رسانی کرده است. حتی با این به روز رسانی‌ها هم Pegasus 37 هنوز بسیار سبک و چابک است و ‌می‌تواند هم برای تمرین روزانه و هم برای دویدن مسیر‌های طولانی استفاده شود.

بهترین کفش ورزشی نایکی برای ماراتن

%Nike ZoomX Vaporfly NEXT

تنها چند تکنولوژی جدید برای ساخت ورق‌های فیبر کربنی استفاده شده‌اند و تنها چند کفش ورزشی وجود دارند که ‌می‌توانند به اندازه %Nike ZoomX Vaporfly NEXT مناسب دویدن مسیر‌های طولانی باشند. این کفش که از روی قالب نسخه اصلی Nike Vaporfly 4% ساخته شده است، کارایی را به سطح دیگری رسانده است. این برند لایه‌های فو‌می ‌ZoomX با واکنش سریع بیشتری را در کف این کفش قرار داده است و‌‌‌ یک لایه رویی سبک‌تر و ضد آب به آن اضافه کرده است تا آن را برای همه شرایط مناسب کند.مدت زیادی طول نکشید تا ورزشکاران برجسته با پوشیدن %NEXT بتوانند برترین مقام‌ها را در مسابقات بزرگ ماراتن به دست آورده و رکورد‌های خود را جا به جا کنند. %NEXT تنها‌‌‌ یک جفت کفش ورزشی نایک برای ماراتن نیست، این کفش‌‌‌ یکی از بهترین کفش‌های ماراتن موجود در بازار است.

بهترین کفش ورزشی نایک برای دویدن در طبیعت

Nike Air Zoom Terra Kieger 6

مسیر‌های سنگی و خیس نمی‌توانند جلوی کفش‌های ورزشی Nike Air Zoom Terra Keiger 6 را بگیرند. نایکی Terra Kieger را به نحوی ساخته است که فریمی سبک داشته و مانند‌‌‌ یک کفش ورزشی مناسب دویدن در جاده چابک و مانند کفش مناسب دویدن در طبیعت مستحکم و محافظ پا باشد.

آخرین نسخه Terra Keiger دارای‌‌‌ یک رویی بالایی شیک حفره‌دار است که گردش هوا در کفش را بهتر ‌می‌کند. پاشنه این کفش نیز باعث ‌می‌شود پا به خوبی در آن جا بگیرد. این برند زیره کفش را با لاستیکی با لاگ‌های چند جهته ساخته است تا به شما کمک کند به راحتی در مسیر‌های تکنیکی حرکت کنید.

طراحان این کفش همینطور با اضافه کردن صفحه‌ای ضخیم در قسمت جلو پا امنیت این کفش را بالا برده‌اند. این صفحه ضخیم از پای شما در مقابل سنگ‌های تیز و شاخه‌های گیاهان محافظت ‌می‌کند و برای حرکت طبیعی انعطاف‌پذیر باقی ‌می‌ماند.وجود‌‌‌ یک زبانه کششی که پوشیدن کفش را ساده ‌می‌کند و‌‌‌ یک پوسته اضافه در قسمت شست پا که دوام کفش را بالا ‌می‌برد، Terra Keiger 6 را به‌‌‌ یکی ازبهترین کفش‌های ورزشی نایک برای دویدن در طبیعت تبدیل کرده است.

برترین کفش این برند از نظر مقاومت

Nike Air Zoom Structure 22

ترکیبی از مقاومت و نر‌می ‌Nike Air Zoom Sructure 22 را به کفشی عالی برای کسانی که کفشی همه کاره ‌می‌خواهند تبدیل ‌می‌کند.این برند با استفاده از سیستم پشتیبانی دینامیک خود مقاومت Air Zoom Atructure را افزایش داده است. سیستم دو فو‌می ‌ساخته شده از فم سبک که درون‌‌‌ یک زمینه فو‌می ‌سخت‌تر قرار گرفته است در کفش قرار گرفته و از بخش‌های بیرونی پاهای شما محافظت ‌می‌کنند.

نتیجه‌‌ی این سیستم مقاومتی است که وقتی به آن نیاز دارید وجود دارد و وقتی نیازی به آن ندارید ناپدید ‌می‌شود. با ورود Nike Air Zoom Structure 22 به سومین دهه از عمر خود، از میان کفش های ورزشی نایکی این کفش هنوز هم برای ورزش‌های مقاومتی عالی است.

کفش مناسب برای ورزش‌های سرعتی

Nike Zoom Fly 3

این کفش مانند Vaporfly، Zoom Fly نیز از صفحات فیبر کربنی برای دست‌‌‌ یابی به سرعت‌های بالا استفاده ‌می‌کند. صفحه فیبر کربنی قرار داده شده در میانه این کفش نقش‌‌‌ یک فنر را بازی ‌می‌کند که شما را به جلو ‌می‌راند و باعث ‌می‌شود کفش برای کاهش بار روی ماهیچه‌های شما محکم‌تر شود. نایکی‌‌‌ یک فوم واکنشی با اندازه‌‌ی کامل را در اطراف فوم اصلی قرار داده است تا محیط نر‌می ‌برای پا فراهم شود و کفش سبک وزن‌تر شود.

رویه بالایی کفش نیز بسیار سبک وزن است. همه این ویژگی‌ها با هم Nike Zoom Fly3 را به‌‌‌ یکی برترین کفش‌ها برای ورزش‌های سرعتی تبدیل ‌می‌کنند.

بهترین کفش ورزشی Nike از نظر نر‌می‌

Nike React Infinity Run

نر‌می ‌کفش حرف اول را در Nike React Infinity Run ‌می‌زند. این برند لایه میانی React را با مواد نر‌می‌ پر کرده است که بهترین حس نر‌می ‌و راحتی را به پا منقل ‌می‌کنند. فوم واکنشی قرار داده شده در کف کفش بسیار فنری و با دوام است و باعث ‌می‌شود این کفش برای دونده‌هایی که به راحتی پای خود بیشتر هر چیزی اهمیت ‌می‌دهند عالی شود.

طراحان‌‌‌ یک منحنی در کفی درونی کفش ایجاد کرده اند تا حرکت پا را راحت‌تر کرده و مقداری نیروی رانشی به پا وارد کنند. آن‌ها همینطور برای افرایش مقاومت عرض کفش را کمی ‌بیشتر کرده‌اند.

خرید کفش های این برند با فروشگاه علی سیتی

برای خرید محصولات اورجینال این برند می توانید از کالاهای موجود در فروشگاه علی سیتی سفارش خود را ثبت کنید. ویا می توانید با مشاهده سایر محصولات این برند در وب سایت رسمی آن کلیه کالاهای این شرکت را مشاهده کرده و با ارسال لینک آن برای ما هر آنچه می خواهید را سفارش دهید. علاوه بر این موارد شما می توانید کفش های ورزشی نایک را با خرید از آمازون و یا خرید از ایبی ویا سایر سایت های خارجی توسط فروشگاه ما سفارش دهید.

برای خرید از فروشگاه ما از کد تخفیف nike99924 استفاده کنید و از تخفیف‌های جذاب ما بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

nike‌‌‌ یکی از برترین برند‌های سازنده کفش ورزشی در جهان است. امروزه هیچ کس در جهان وجود ندارد که حداقل‌‌‌ یک بار نام این برند را نشنیده باشد. دقت در طراحی و استفاده از بهترین مواد اولیه دلیل اصلی محبوبیت این برند هستند. بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای به کفش‌های این برند اعتماد کرده و در مهم‌ترین تمرینان و مسابقات خود از آن‌ها استفاده ‌می‌کنند. اگر شما هم به این محصولات و کفش‌های ورزشی نایک واین برند معتبر جهانی علاقه‌مند هستید، ‌همین حالا می توانید این محصولات را خریداری نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین کفش های ورزشی نایک"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.