بهترین کفش های ورزشی آدیداس

علی سیتی / بهترین کفش های ورزشی آدیداس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

29 آذر 1399

دسته بندی

,

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی بهترین کفش‌ های ورزشی آدیداس

آدیداس سال‌هاست که جایگاه خود را در صنعت کفش ورزشی پیدا کرده است. این شرکت با دنبال کردن اصول بنیانگذار خود، آدی داسلر، و گوش دادن به خواسته‌های ورزشکاران و تولید محصولی که آن نیاز دارند، توانسته است تا به امروز در زمره برترین تولید کنندگان کفش ورزشی در جهان قرار بگیرد. تعهد داسلر به نوآوری و عملکرد خوب کفش امروز نیز از شعار‌های این شرکت هستند. در این پست به معرفی بهترین کفش‌ های ورزشی آدیداس خواهیم پرداخت.

Adidas Solar Glide 19: بهترین کفش برای دویدن روزانه

شما عاشق دویدن با Solar Glide 19 خواهید شد. این کفش برای تمرین دو روزانه مناسب است و دارای بالشتک‌های واکنشگری است که انرژی زیرپای شما را تامین ‌می‌کنند. این ‌‌یعنی در طول دویدن با این کفش‌ها هیچ چیزی را احساس نخواهید کرد و انرژی دویدن شما چند برابر خواهد شد. دوندگانی که این کفش آدیداس را امتحان کرده اند همه انرژی پیشرانه آن برای دویدن را دوست داشته‌اند. این کفش پای شما را به جلو هدایت کرده و دارای ترکیب مناسبی از ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از پا، بازگشت انرژی و نر‌می‌ کف بوده و برای تمرین دو روزانه مناسب است. دویدن با این کفش بسیار نرم و راحت است.

 Solar Drive 19:‌ یک کفش ورزشی نرم و راحت

یکی دیگر از بهترین کفش های ورزشی آدیداس Solar Drive19 است. لایه میانی پوشیده شده از فوم EVA دراین کفش بهترین ویژگی آن است. این لایه جداگانه EVA باعث ‌می‌شود بدون حذف شدن حالت بالشتکی بازدهی Solar Drive 19 بالاتر برود. البته دیگر بخش‌های این کفش ورزشی مانند لایه زیرین و رویه آن مانند‌ یکی از کفش‌های قدیمی‌تر ساخت این برند، مدل Response، هستند. رویه بیرونی کفش Solar Drive 19 برای جلب توجه مخاطبان شیک پسند طراحی شده است. این کفش مناسب کسانی است که به دنبال‌ استحکام بالا و بازگشت انرژی خوب هستند.

Adidas Supernova:‌ یک کفش ورزشی 100% طبیعی

Supernova‌ یکی از کفش‌های میان رده برند آدیداس است که دارای رویه‌ای کاربردی و کفی است که علاوه بر کمک به حفظ تعادل دارای بالشتک‌های نر‌می ‌است که از کف پای شما در مقابل ضربه‌ها محافظت ‌می‌کنند.

این کفش با استفاده ازفوم EVA حس تعادل خوبی به شما ‌می‌دهد و باعث ‌می‌شود پای شما کاملا در آن راحت باشد. اما طراحی بیرونی Supernova نسبتا ساده است. گردش هوا در Supernova خوب است و پا به خوبی در کفش جا ‌می‌گیرد، لایه‌های درونی آن دارای قابلیت نفوذ هوا هستند. پاشنه پا هم راحت است و با ممانعت در برابر لیز خوردن پشتیبانی بیشتری از ورزشکار فراهم ‌می‌کند.

UltraBoost 20: مناسب برای دویدن طولانی مدت

این کفش محبوب همه هوادارن این برند است. UltraBosst 20 کفشی ورزشی بسیار زیبا و شیک بوده و دارای بالشتک‌های اضافی در کف است. Ultraboss 20 دارای 20% بالشتک بالابرنده انرژی بیشتر است. این کفش ورزشی همینطور دارای فنر متفاوتی نسبت به نسخه‌های قبل است. این برند فنر پیچش Ultraboost 20 را تغییر داده است تا با برداشتن انگشت‌های با از زمین رانش بیشتری ایجاد کرده و توری کشی بیرونی آن را نیز اصلاح کرده است تا انقباض آن را 20% بهتر کند. این کفش بسیار راحت است. از‌ یک رویه Primeknit 360 در این کفش استفاده کرده است که در هنگام راه رفتن‌ یا دویدن از پای شما پشتیبانی ‌می‌کند و برای زمان‌هایی که پا بعد از دویدن طولانی ورم ‌می‌کند مناسب است. گردش هوا نیز در این کفش بسیار عالی است.با این قابلیت ها این کفش نیز یکی دیگر از بهترین کفش های ورزشی آدیداس است.

 Solar Boost ST19: کفش ورزشی برای پشتیبانی از پا

ورزشکارانی که درهنگام دویدن به ثبات نیاز دارند معمولا از بخش‌هایی از کفش خود بیشتر استفاده ‌می‌کنند. این را ‌می‌توان با بررسی الگو‌های ساییدگی روی کفش متوجه شد. اگر بیشتر ساییدگی به سمت درون کفش باشد، ورزشکار در حال دویدن پای خود را به درون ‌می‌گرداند. در نتیجه، باید از کفشی استفاده کند که دارای‌ یک نقطه محکم میانی باشد که به او کمک کند در حین چرخش تعادل خود را حفظ کند. کفش ورزشی Solar Boost دارای پاشنه‌هایی است که برای پشتیبانی از پاشنه و قرار دادن آن در‌ یک نقطه بدون محدود کردن بازه حرکت ساخته شده‌اند.‌ یک مزیت دیگر این کفش استفاده از تکنولوژی آرامیس (که توسط ناسا، بی ام دابلیو و بوئینگ استفاده ‌می‌شود) برای نگهداری کفش در‌ یک نقطه در هنگام حرکت است. این ‌‌یعنی این Solar Boost ST19 برای حرکات طبیعی پا طراحی شده است و از نقاط فشار و ناحیه‌های ناراحت کننده دوری ‌می‌کند تا بتوانید با ثبات و به راحتی بدوید. با وجود این قابلیت ها این کفش نیز در گروه بهترین کفش های ورزشی آدیداس جای گرفته است.

Adidas PlusBoost HD: برای دویدن در شهر

اگر‌ یک دونده شهری هستید، حتما مجبور شده اید پیچ‌های تندی را طی کنید‌ یا این که به دلیل بی‌توجهی‌ یک راننده به توقف سریع نیاز داشته‌اید. با دویدن در شهر باید از پیچ‌های تند عبور کنید، سریع توقف کنید و به طرزی حرفه‌ای سرعت خود را بالا ببرید. کفش ورزشی PlusBoost HD همه این سه کار را برای شما انجام داده و با داشتن بالشتک‌های فنری سازگار شوند با سطح، انرژی زیادی را به پای شما باز ‌می‌گرداند. این کفش دارای تکنولوژی‌های بسیار هیجان انگیزی است.PlusBoost HD با تکنولوژی واقعیت افزوده به راهنمای مسیر‌های شهر متصل شده و با کد QR که در زبانه آن قرار دارد به شما راهنمای تغذیه ارائه ‌می‌دهد. اگر معمولا در پیاده رو ‌می‌دوید، متوجه خواهید شد که لایه میانی کفش بسیار مستحکم و واکنشگر است.

 Adizero Adios 5: برای دوندگان مسابقه

کفش ورزشی Adizero Adios یکی از بهترین کفش های ورزشی آدیداس برای دوندگان مسابقه است.این کفش توسط‌ یک کفش ساز ژاپنی به نام اوماری طراحی شده است تا توسط قهرمانان جهانی ماراتن استفاده شود. این ‌‌یعنی این کفش‌ها فوق سریع هستند. این مدل به خوبی پا را در خود جای داده و مناسب مسابقه و دوی سرعت هستند. بدنه کفش بسیار سبک است و با گردش هوای عالی هنوز هم ‌می‌تواند هم برای دویدن در مسیر‌های کوتاه و طولانی مناسب باشد. این کفش سبک، نرم و متعادل است و هیچ فشاری بر شست پا وارد نمی‌کند. اگر ‌می‌خواهید در میان سریع‌ترین‌ها باشید، باید Adizero Adios 5 را انتخاب کنید.

Adidas Alphaedge 4D: حسی نرم و طبیعی

بخش های مختلف Alphaedge به صورت سه بعدی پرینت شده‌اند. رویه بالایی کفش کاملا استاندارد است. طراحی آن ترکیبی از طراحی کفش‌های UltraBoost وAlphabounce است و دارای جزئیات کوچک در کنار‌ یک نوار کناری است.

بخش میانی کفش به به صورت سه بعدی پرینت شده است از رزین خشک شده به جای فوم استفاده ‌می‌کند. برخلاف فوم‌ها که با حفره‌های هوایی میکروسکپی خود حالت بالشتکی ایجاد ‌می‌کنند، رزین محکم استفاده شده در این کفش ورزشی حالت بالشتکی مکانیکی دارد. قطعات ریز زیره کفش با فشار پا فشرده شده و‌ یک حالت فنری ایجاد ‌می‌کنند. البته این کفش به دلیل استفاده از رزین جامد و لایه‌های بیرونی لاستیکی وزن نسبتا سنگینی دارد.

 Duramo 9:‌ کفش ورزشی طبیعی و با قیمت مناسب

این مدل کفش آدیداس دررده پرفروش‌های با قیمت پایین (زیر 100 دلار) قرار دارد. رویه مش‌دار بالایی کفش پا را در محیطی نرم و امن قرار ‌می‌دهد و پشتی و زبانه آن پوشیدنش را بسیار ساده ‌می‌کنند. کفی پلاستیکی کفش نیز دارای دو لایه است.

نمی‌توان با این برچسب قیمت (60 دلار) انتظارات زیادی از Duramo 9 داشت، اما کیفیت کفش برای این قیمت اصلا بد نیست. درحالی که Duramo 9 کاملا معمولی به نظر ‌می‌رسد، سطح راحتی آن با استفاده از فوم EVA تک دانسیته مناسب دویدن روزانه است. کفی‌ یک تکه‌‌ی مختص آن نیز به شما اطمینان ‌می‌دهد که کفش دوام و استحکام بالایی برای این بازه قیمت خواهد داشت.

Adidas Galaxy 5:‌ یک کفش ورزشی خوب مناسب مبتدیان

این کفش 50 دلاری یکی دیگر از بهترین کفش های ورزشی آدیداس‌ یک نمونه کلاسیک و ساده است که برای مبتدیان طراحی شده است. این کفش هیچ فوم شتاب دهنده، ساق چرخشی، رویه لاستیکی‌ یا تکنولوژی خاصی ندارد. اما چیزی که با خرید آن به دست ‌می‌آورید‌ یک کفش ورزشی با قابلیت‌های عالی برای دویدن است که با استفاده از‌ یک فوم EVA تک دانسیته راحتی و بازگشت انرژی به پای شما را تضمین ‌می‌کند.

جالب است بدانید که کفی Galaxy 5 بسیار با کیفیت بوده و از لاستیکی ساخته شده است که بیشتر کف کفش را ‌می‌پوشاند. این به شما کمک ‌می‌کند تا بهتر بتوانید روی سطح بایستیدو گیرش بین کفی و سطح را بالا می برد. البته این لایه همینطور منجر به دوام بیشتر کفش نیز ‌می‌شود.

ظاهر کفش بسیار ساده است، اما جای نگرانی وجود ندارد. سادگی رویه بیرونی Galaxy 5 حس رضایت و راحتی زیادی را به بیننده‌ها القا ‌می‌کند.

کفش های ورزشی آدیداس و فروشگاه علی سیتی

در صورتی که قصد خرید کفش‌های ورزشی این برند از فروشگاه ما را دارید، می توانید با مراجعه به سایت علی سیتی از محصولات این برند دیدن وهر مدلی که خواستید را سفارش دهید. ما تخفیف ویژه‌ای نیز برای شما در نظر گرفته‌ ایم. با وارد کردن کد تخفیف adidas99929 ‌می‌توانید از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوید.

علاوه بر این شاید مدلی از محصولات این برند را نیاز داشته باشید که در فروشگاه ما موجود نیست، نگران نباشید شما می توانید با خرید از سایت های خارجی توسط علی سیتی به سادگی کالاهای اورجینال و برند خریداری نمایید.همچنین می توانید با خرید از آمازون و یا ایبی از تخفیفات شگفت انگیز این سایت ها ویا تخفیفات بلک فرایدی خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید. تنها کافی است با ارسال لینک کالا برای ما سفارش خود را ثبت و محصولات خود را درب منزل دریافت نمایید.

نتیجه گیری

آدیداس‌ یکی ازمعروف‌ترین ومعتبر‌ترین شرکت‌های سازنده کفش‌های ورزشی است که سال‌ها است با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و دانش طراحان متخصص به ساخت راحت‌ترین و مناسب‌ترین کفش‌های ورزشی ‌می‌پردازد. قراردادن عملکرد و راحتی کفش در اولویت و سپس توجه به طراحی ظاهری کفش‌های این برند را از نمونه‌های دیگر شرکت‌ها متمایز ‌می‌کنند. این برند انتخاب اول بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای و کسانی است که به تازگی قدم در راه حرفه‌ای شدن گذاشته‌اند. پس مطمئنا شما نیز از انتخاب این کفش‌ها پشیمان نخواهید شد. هم اکنون می توانید محصولات این برند را توسط علی سیتی سفارش دهید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین کفش های ورزشی آدیداس"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.