بهترین هندزفری ‌ها در سال 2020

علی سیتی / بهترین هندزفری ‌ها در سال 2020

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

11 آذر 1399

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

بهترین هندزفری‌ها در سال 2020 برای کسانی که عاشق موسیقی هستند

بدون شک شناخت بهترین هندزفری ها کمک زیادی در خرید و انتخاب هندزفری ها دارد.  کاریاستفاده از‌‌ یک هندزفری خوب باعث می‌شود بهترین تجربه ممکن از گوش دادن به موسیقی را داشته باشید و پیشرفت‌های تکنولوژی را احساس کنید. اما انتخاب بهترین هندزفری می‌تواند کمی ‌چالش‌برانگیز باشد چون مدل‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. به همین دلیل نگاهی دقیق‌تر به هندزفری‌های جدید موجود در بازار انداختیم تا بهترین هندزفری‌های سال 2020 را شناسایی کرده و برای شما‌‌ یک راهنما تهیه کنیم. در این مقاله بهترین هندزفری‌ها و ایرفون‌های بی‌سیم در سال 2020 و همینطور بهترین ایرباد‌های ایفون را در بازه‌های قیمتی مختلف بررسی خواهیم کرد.

Bose SoundSport Free

این هندزفری برای کسانی که به دنبال راحت‌ترین ایرفون‌های بی‌سیم هستند مناسب است. گاهی حتی بهترین هندزفری ها هم با مشکل اتصال موجه می‌شوند و کاربران را آزرده می‌کنند، تا حدی که حتی حاضر می‌شوند برای خرید‌‌ یک هندزفری جدید هزینه کنند. اما طراحی نوآورانه و تکنولوژی با کیفیت SoundSport Free ساخت شرکت Bose‌‌ یک اتصال قابل اطمینان را برای شما فراهم می‌کند. این هندزفری‌ها با طراحی مینیمالیستی خود مناسب کسانی هستند که دوست دارند در خانه‌‌ یا در بیرون هنگام ورزش کردن به موسیقی گوش دهند.

اما این روز‌ها بسیاری از مردم به حریم خصوصی خود اهمیت زیادی می‌دهند و دوست دارند از‌‌ یک هندزفری ضد صدا استفاده کنند. SoundSport Free ممکن است برای این دسته از افراد چندان مناسب نباشد. همینطور نویز‌ها و صداهایی محیط اطراف نیز ممکن است هنگام گوش دادن به موسیقی کمی‌شما را اذیت کنند چون SoundSport Free نمی‌تواند آن‌ها را به طور کامل فیلتر کند. اگر این مسئله برایتان اهمیت بالایی دارد، می‌توانید نگاهی به محصول دیگر این شرکت که قابلیت حذف نویز‌ها را دارد، Bose QuietComfort 20 Headphones بیندازید.

Sony WF-1000XM3

 هندزفری sony wf-1000xm  با طراحی کاملا بی سیم خود آزادی کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مدل از هندزفری‌های سونی دارای قابلیت از بین بردن نویز هستند و در آن‌ها از پردازنده از بین برنده نویز QN1e استفاده شده است. این مجموعه با باتری با ظرفیت 24 ساعته و با قابلیت شارژ سریع، کنترل‌های لمسی، کیفیت عالی صدا و ویژگی‌های هوشمندی مانند قابلیت تشخیص قرارداشتن هندزفری در گوش و حالت توجه سریع کامل می‌شود. تنها نکته منفی در مورد این محصول قیمت بالای آن است.

Apple Wireless AirPods

اپل نام برندی است که در طول سال‌ها، با محصولات با کیفیت و تصویر برند خود بسیاری از مردم را به هواداران سر سخت محصولاتش تبدیل کرده است. درک دلیل این حس با بررسی هندزفری‌های  جدید این شرکت که ایرپاد (Apple wireless airpods) نامیده می‌شوند کاملا راحت است. با این که پیش از این تولیدات اپل تنها برای محصولات خود شرکت اپل کارایی داشتند، ایرپاد‌ها این قانون را شکسته‌اند و با گوشی‌های اندرویدی نیز سازگار هستند.

استفاده از ارتباط قوی بلوتوثی به همراه عمر طولانی باتری، که می‌تواند با‌‌ یک بار شارژ تا 5 ساعت فعالیت کند، هندزفری‌های اپل را به‌‌ یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین هندزفری ها در سال 2020 تبدیل کرده‌اند. اما این هندزفری‌ها کاملا بی‌نقص نیستند. طراحی هندزفری‌ها باعث می‌شود کاملا در گوش جا نگیرند. همینطور، علی‌رغم قیمت بالا کیفیت صدا ممکن است دقیقا آن چیزی نباشد که علاقه‌مندان سرسخت موسیقی ممکن است به دنبالش باشند.

1More Triple Driver In-Ear Headphone

یک اشتباه بزرگ در رابطه با هندزفری‌ها این است که مردم فکر می‌کنند برای شنیدن بهترین کیفیت موسیقی باید هزینه زیادی بپردازند. اما این در مورد هندزفری‌های 1More Triple Driver In-Ear Headphones درست نیست چون با وجود قیمت مناسب می‌توانید بهترین کیفیت موسیقی را تجربه کنید. طراحی شیک و مدرن این هندزفری‌ها با استفاده از بدنه آلومینیومی‌ و زنگ رز-طلایی با استفاده از ترکیب فلز بدنه با مس به دست آمده است. طراحی صحیح بدنه همینطور باعث می‌شود هندزفری‌ها به راحتی در گوش شما جای بگیرند و در گروه بهترین هندزفری ها جای گیرد.

اما این هندزفری‌ها نیز چند مشکل کوچک دارند. درست مانند بسیاری از دیگر هندزفری‌های دارای سیم، کابل لاستیکی ممکن است در هم گره بخورد و حجم صدا ممکن است کمی‌پایین باشد. اما با وجود کیفیت صدای بالا و قیمت مناسب، این هندزفری قطعا انتخاب خوبی خواهد بود و می توان آن را درگروه  بهترین هندزفری ها در سال 2020 جای داد.

RHA MA 390 Wireless

در حالی که مشخص است آینده هندزفری‌ها به مدل‌های بی‌سیم تعلق دارد، اما استفاده از هندزفری‌های بی‌سیم چندان راحت نیست چون عمر باتری آن‌ها کوتاه است، اتصال بعضی از آن‌ها گاهی با مشکل مواجه می‌شود و همینطور به راحتی گم می‌شوند. طراحی ایرفون‌های بی‌سیم MA390، که به نام نِک باد هم شناخته می‌شود، یکی دیگر از بهترین هندزفری ها است که می‌تواند جایگزین بهتری برای هندزفری‌های بی‌سیم باشد. این مدل عمر باتری طولانی‌تری دارد و در کیفیت بالاتر و بالانس صدا‌‌ در آن یک تونالیته طبیعی دارند. سطح باس ایرفون‌ها نیز می‌تواند تا حد دلخواه شما بالابرده شود.

اتصال بی‌سیم هندزفری MA390 عالی است و قطع و وصل شدن‌های متداول در مدل‌های بی‌سیم را تجربه نخواهید کرد. عمر باتری برای گوش دادن به موسیقی برای 7 ساعت کافی است و بسیار بهتر از دیگر گزینه‌های موجود در بازار است. عادت کردن به طراحی کلی هندزفری ممکن است کمی‌زمان بر باشد، اما مطمئنا از انتخاب MA 390 پشیمان نخواهید شد.

Optoma NuForce BE Sport4

امروزه،‌ پیدا کردن هندزفری‌هایی که دقیقا در گوش جای بگیرند به‌‌ یک معضل تبدیل شده است. اما هندزفری‌های Optoma NuForce BE Sport4 با نوک‌های تنظیم شده در همه موقعیت‌ها کاربرد دارند وبه عنوان یکی دیگر ازبهترین هندزفری ها در سال 2020 شناخته شده است. طراحی فلزی شیشه‌ای پشت هندزفری و ‌هاله سبز  رنگ لیمویی این هندزفری‌ها ظاهر آن‌ها را شبیه مدل‌های رده بالا کرده است.

وزن فوق سبک 15 گرمی‌هندزفری Optoma NuForce BE Sport4 به حدی است که اکثر اوقات اصلا وجود آن‌ها را احساس نخواهید کرد. اما این هندزفری‌ها به اندازه کافی مستحکم و بادوام هستند.‌‌ یکی از ویژگی‌های خاص این مدل وجود مگنت‌هایی در گوشه آن‌هاست که احتمال گم شدنشان را کم می‌کنند. وجود‌‌ یک کیف نرم به همراه هندزفری‌ها به شما کمک می‌کند تا با امنیت کامل آن‌ها را جابه جا کنید. شارژ کردن آن‌ها با کابل‌های مینی USB نیز بسیار ساده است.

نتیجه:‌ بهترین هندزفری‌ها در سال 2020

با وجود تنوع زیاد مدل‌های موجود در بازار،‌ پیدا کردن‌‌ یک هندزفری مناسب و یا بهترین هندزفری ها می‌تواند کار بسیار چالش‌برانگیزی باشد. امیدواریم این مقاله در انتخاب هندزفری مدنظرتان به شما کمک کرده باشد. در صورتی که به خرید هندزفری از فروشگاه علی سیتی علاقه‌مند هستید، می‌توانید از این کد تخفیف استفاده کنید:‌ handsfree9997

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین هندزفری ‌ها در سال 2020"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.