بهترین هندزفری لنوو

علی سیتی / بهترین هندزفری لنوو

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

1 شهریور 1400

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

 معرفی بهترین هندزفری ‌های برند Lenovo

اکثر افراد برند لنوو را با محصولات با کیفیت خود نظیر لپ تاپ، تبلت و حتی ساعت‌های هوشمند می‌شناسند. اما کمتر کسی است که از بهترین هندزفری لنوو صحبت کند یا اطلاعات جامع و کاملی راجع به آن‌ها داشته باشد. پس اگر شما نیز مانند ما معتقد هستید که به این دسته از محصول کمپانی کم توجهی شده است، یا حتی متعجب شده‌اید که Lenovo چنین کالایی را تولید و عرضه می‌کند، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

آشنایی با برند Lenovo

این برند چند ملیتی که در سال ۱۹۸۴ و در کشور چین پایه‌گذاری شد، در ابتدا با نام لجند (Legend) به معنی افسانه کار خود را آغاز نمود. تا سال ۲۰۰۳ که نام خود را به لنوو تغییر داد. این کلمه به معنی تداعی نوآوری و خلاقیت در زبان چینی می‌باشد. از محصولات تولید شده توسط این کمپانی می‌توان علاوه بر لپ تاپ و تبلت و ساعت هوشمند به پرینتر، تلویزیون، دوربین دیجیتال، تلفن همراه و هندزفری اشاره کرد. بهترین هندزفری لنوو قابل رقابت با تمامی نمونه‌های مشابه در سطح جهان می‌باشند. چرا که علاوه بر به کار رفتن مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در آن، صدای خروجی نیز بسیار شفاف و رسا است. در ادامه به معرفی چند مدل هندزفری تولید شده توسط شرکت Lenovo می‌پردازیم.

هندزفری بلوتوثی برند Lenovo مدل QT81 TWS

این محصول که جزو پرفروش‌ترین و بهترین هندزفری لنوو محسوب می‌شود، از نوع بلوتوثی یا بدون سیم است. حتما برای شما پیش آمده که هنگام فعالیت‌های روزانه‌ی خود که بعضا پرتحرک هستند ( مانند پیاده روی و حتی ورزش) بخواهید به موزیک یا پادکست موردعلاقه‌ی خود گوش دهید. اما سیم هندزفری که استفاده می‌کردید باعث شده که فعالیت شما با اختلال مواجه شود و حتی راندمان شما پایین بیاید. لذا کمپانی Lenovo برای رفع این مشکل دست به‌کار شده و هندزفری بدون سیم را روانه‌ی بازار کرده است. این محصول که به صورت داخل گوشی استفاده می‌گردد، طراحی ارگونومی داشته و در حجم کوچکی تولید شده است.

ساختار این محصول  باعث می‌گردد که به راحتی و با انجام فعالیت‌های پر تحرک، گوشی‌های هندزفری از داخل گوش جدا نشوند. همچنین نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد وزن پایین هرکدام از این گوشی‌هاست که باعث می‌شود گوش شما دیر خسته شود. داک شارژ این محصول (کیسی که هندزفری‌ها در آن قرار می‌گیرند) یک صفحه‌ی نمایش کوچک دارد که شما را قادر می‌سازد تا از میزان شارژ گوشی‌ها مطلع شده و در زمان مناسب آن‌ها را شارژ نمایید. با هر بار شارژ نیز به مدت ۵ ساعت می‌توانید از این هندزفری‌ها به طور مداوم استفاده نمایید. از ویژگی‌های این هندزفری نیز می‌توان به قابلیت کم کردن صدای مزاحم اطراف و نویزها اشاره نمود. همچنین فراموش نکنید که در برابر گرد و غبار و آب نیز مقاوم است.

 

هندزفری بلوتوثی Lenovo QT81 TWS

هندزفری دور گردنی بدون سیم برند Lenovo مدل QE03

یکی دیگر از بهترین هندزفری لنوو این محصول خاص می‌باشد که در رنگ‌های مشکی و قرمز به فروش می‌رسد. بلوتوث این محصول نسخه‌‌ی ۵ بوده و می‌توانید تا شعاع ۱۰ متری، به صدای موبایل یا هر وسیله‌ای که به آن وصل شده‌اید گوش دهید. این هندزفری طراحی ارگونومی داشته و به صورت دور گردنی استفاده می‌شود و مناسب فعالیت‌های ورزشی و پر جنب و جوش می‌باشد. از ویژگی‌های گردنی بودن که می‌توان به آن اشاره کرد این است که مگنت‌های دو گوشی، هندزفری را دور گردن شما ثابت نگه می‌دارد. یعنی حتی زمانی که آن‌ها را درون گوش خود قرار نداده‌اید نیز می‌توانید بدون ترس از گم شدن و یا افتادن، روی گردن خود نگه دارید. کیفیت صدای مثال زدنی، طول عمر بالای باتری و برقراری مکالمه با بهترین صدا از ویژگی‌هایی است که خریداران این محصول به آن‌ها اشاره می‌کنند. همچنین مقاومت این هندزفری در برابر ضربه و فشار، آن را به یک محصول خاص و محبوب تبدیل نموده است. وزن بسیار کم و وجود دکمه‌هایی برای کم و زیاد کردن صدا و تغییر موزیک هم باعث شده بسیار کاربر پسند باشد.

بهترین هندزفری لنوو دور گردنی QE03
هندزفری بلوتوثی Lenovo مدل HX106

این محصول برخلاف دو نمونه از بهترین هندزفری های لنوو که در بالا به آن‌ها اشاره نمودیم، تک گوش می‌باشد. این نوع هندزفری‌ها برای افرادی مناسب است که بنا به شغلی که دارند، مجبورند که مدت‌های زیادی با تلفن صحبت کنند اما در همین حین، نباید حواسشان از کاری که انجام می‌دهند پرت شود. بهترین مثال برای این افراد، رانندگان ترانزیت و ماشین‌های سنگین است. کسانی که موظفند حواس خود را جمع رانندگی کنند اما ممکن است در هر ساعت بیش از ۱۰ تماس تلفنی داشته باشند. پس با استفاده از این کالا، هم به رانندگی مطمئن خود می‌پردازند و هم پاسخ تماس‌های خود را می‌دهند. این مدل هندزفری طراحی بسیار خاصی داشته و یک قلاب سیلیکونی نرم به پشت آن متصل است. همین امر موجب می‌شود که به‌راحتی داخل گوش قرار گرفته و به سادگی از آن جدا نگردد. این هندرفری بسیار سبک و کم وزن است و  شما می‌توانید بدون خستگی، ساعت‌ها از آن استفاده کنید. باتری ۱۶۰ میلی آمپری تعبیه شده در این مدل هندزفری تک گوشی، تا ۱۲۰ ساعت شارژ را درون محصول نگه می‌دارد. به بیان دیگر، تا ۳۰۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ ساعت گوش دادن به موزیک با این محصول میسر است.

 

هندزفری لنوو HX106

هندزفری بدون سیم برند Lenovo مدل Live Pods LP1

در خرید  نوع بلوتوثی و ایرفونی، موضوعی که کمتر به آن توجه می‌گردد سایز کیس شارژ آن‌ها است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عادت دارید هندزفری خود را درون جیبتان بگذارید، باید حتما به دنبال نمونه هایی باشید که کیس شارژ آن ضخامت کمی داشته و در عین نازکی، در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم باشد. این مدل که از یکی از بهترین هندزفری لنوو است، علاوه بر داشتن این ویژگی، خصوصیات جذاب دیگری نیز دارد. سری نرم و سیلیکونی گوشی‌ها که باعث می‌شوند در کنار وزن بسیار کم آن‌ها، یک تجربه‌ی بی‌نظیر داشته باشیم. همچنین صدای با کیفیت و عاری از هرگونه نویز و صداهای مزاحم، از مزایای این مدل به‌حساب می‌آیند.

Lenovo مدل Live Pods LP1

خرید بهترین هندزفری های لنوو از علی سیتی

اگر شما هم می‌خواهید مانند دیگر طرفداران، بهترین هندزفری لنوو را خریداری کنید و از ویژگی‌های منحصر به‌فرد آن‌ها استفاده نمایید، می‌توانید به سایت علی سیتی مراجعه کرده و یک محصول اصل و با ضمانت را خریداری کنید. تمامی کالاها در این فروشگاه آنلاین، ضمانت اصالت کالا داشته و شما آسوده خاطر خواهید بود که سفارشی که تحویل خواهید گرفت، تقلبی نمی‌باشد. در ضمن علی سیتی تمامی مرسوله‌ها را به سراسر ایران در مدت زمان بسیار کوتاهی به دست خریداران می‌رساند.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین هندزفری لنوو"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.