بهترین فروشگاه های آنلاین جهان

علی سیتی / بهترین فروشگاه های آنلاین جهان

معرفی بهترین و پربازدیدترین فروشگاه های آنلاین جهان

امروزه تعداد زیادی از مردم برای خرید وسایل مورد نیاز خود به فروشگاه‌های آنلاین متکی هستند. این موج از آمریکا شروع شد و به آرا‌می ‌در حال پخش شدن در جهان است. حالا فروشگاه‌های آنلاین به آرا‌می ‌در حال سربرآوردن حتی در کشور‌های جهان سوم مانند هند و چین هستند. ممکن است مردم ابتدا در مقابل این فروشگاه‌ها از خود مقاومت نشان دهند، اما طولی نمی‌کشد که این سر و صدا‌ها خاموش شده و همه به خرید آنلاین عادت کنند.حالا حتی فروشگاه‌های فیزیکی خرده فروشان آنلاین را به عنوان رقیبان خود ‌می‌بینند. نتیجه‌‌ی این جنگ را تنها زمان مشخص خواهد کرد. با این حال، تا جایی که به مشتریان امروزی مربوط است، انتخاب بین این دو چندان سخت نیست. در این پست چند مورد از بهترین فروشگاه های آنلاین جهان در سال 2020 را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- Amazon.com

آمازون فروشگاه آنلاینی است که برای هر کشور به طور جداگانه ساخته شده است. از آمازون هند گرفته تا آمازون استرالیا، هر جایی که خریدار موجود باشد‌‌‌ یک آمازون نیز موجود است. در واقع، سایت آمازون رقیب تمام پرتال‌های فروشگاهی در سراسر جهان، حتی کشور پهناوری مانند هند است. به همین دلیل، عملکرد آمازون در میان دیگر فروشگاه‌های آنلاین فوق العاده بوده و توانسته است به‌‌‌ یکی از بهترین فروشگاه‌ های آنلاین دنیا تبدیل شود. خرید از آمازون با توجه به تخفیفات شگفت انگیز این سایت  بسیار هیجان انگیز است.

 آمازون بهترین فروشگاه اینترنتی جهان

2- Ebay.com

ایده‌ی سایت ای بی بسیار جالب است. افراد معمولی ‌می‌توانند برای فروش کالا‌های خود از این وبسایت استفاده کنند. حتی فروشگاه‌ها نیز ‌می‌تواند محصولات نو و استفاده نشده خود را در این وبسایت به فروش برسانند. به همین دلیل گاهی ممکن است با آگهی فروش کالاهای عجیبی در این وبسایت رو به رو شوید. هر چیزی که بخواهید را ‌می‌توانید در ای بی پیدا کنید. اگر کالای مد نظر خود را در جای دیگری از دنیا پیدا نکرده‌اید، احتمالا در ای بی پیدایش خواهید کرد. خرید از ایبی درمناسبت های خاص را از دست ندهید زیرا می توانید به قیمتی بسیار مناسب خرید کنید.

 ایبی بزرگترین وب سایت خرید و فروش

3- Walmart

بله، والمارت هم‌‌‌ یک وبسایت برای خرید آنلاین دارد. تعداد بسیار زیادی از کالاهای مختلف در این وبسایت موجود هستند. در واقع، تعداد زیادی از کالاهای موجود در فروشگاه‌های آفلاین والمارت در فروشگاه آنلاین آن نیز موجود هستند. به همین دلیل، ‌می‌توانید به جای سر زدن به والمارت، به راحتی آنلاین خرید کنید.

در این صورت دیگر نیازی نیست در صف‌های طولانی بایستید، بلکه تنها کاری که باید انجام دهید این است که در خانه پشت کامپیوتر خود بنشینید و چیزهایی که ‌می‌خواهید را تنها با چند کلیک بخرید. سادگی خرید و تنوع زیاد محصولات، والمارت را به‌‌‌ یکی از بهترین فروشگاه ‌های آنلاین جهان تبدیل کرده است.

 

فروشگاه آنلاین والمارت

4- Alibaba.com

علی بابا‌‌‌ یکی ازمحبوب‌ترین پرتال‌های خرید آنلاین دردنیا است که به شما اجازه ‌می‌دهد خرید کالاهای اورجینال متنوعی را تجربه کنید. این وبسایت در میان عموم مردم محبوبیت بسیار زیادی داشته و خریداران بی‌شماری دارد. علی بابا‌‌‌ یک فروشگاه آنلاین عالی برای همه مردم جهان است. تنوع محصولات این وبسایت به حدی زیاد است که حتی ‌می‌توانید کالاهای بیولوژیک و مواد شیمیایی و مواد مورد نیاز برای کشاورزی را نیز از آن سفارش دهید، و آن را درب منزل خود دریافت کنید.

زمانی که سفارش خود را ثبت کردید، فرایند پرداخت بسیار ساده خواهد بود و شما به سادگی به کالاهایی که خریده‌اید دست پیدا خواهید کرد.بدون شک علی بابا یکی از بهترین فروشگاه ‌های آنلاین جهان برای بسیاری از مردم است.

 

سایت فروشگاهی علی بابا

5- Target.com

تارگت قرار بود تنها‌‌‌ یک فروشگاه محلی تنها در آمریکا باشد، اما امروزه این فروشگاه به سراسر جهان کالا ارسال ‌می‌کند. تارگت مجموعه‌‌ی متنوعی از کالا‌ها را به فروش ‌می‌رساند و محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. تعداد زیادی از مشتریان تارگت بسیار به آن وفادار هستند و از هیچ جای دیگری خرید نمی‌کنند. این افراد دلیل موفقیت و محبوبیت تارگت هستند. مالک تارگت باید فرد بسیار باهوشی باشد که توانسته است چنین مشتریانی را برای خود پیدا کند.

 وب سایت اینترنتی تارگت

6- Bestbuy.com

همانطور که از نامش مشخص است، بست بای وبسایتی بسیار مفید و یکی دیگر از بهترین فروشگاه های آنلاین جهان است. این وبسایت قیمت‌های کالاها را در فروشگاه ‌های آنلاین مقایسه کرده و لیستی از ارزا‌ن‌ترین کالاها را برای شما مشخص ‌می‌کند. از این رو، اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، پس حتما باید از بست بای استفاده کنید. ‌می‌توانید قیمت کالاهای مختلف از لباس تا جواهرات را با هم در بست بای مقایسه کنید. پس اگر به دنبال‌‌‌ یک خرید هوشمندانه و به صرفه هستید، نام این وبسایت را به خاطر بسپارید.

وب سایت فروشگاهی Bestbuy

7- FlipKart.com

فروشگاه آنلاین فلیپ کارت‌‌‌ یک وبسایت هندی است که کم کم در حال تبدیل شدن به‌‌‌ یک پدیده جهانی است. این سایت آنلاین تا به امروز محبوبیت زیادی در میان خریداران آسیایی پیدا کرده و افراد زیادی از آن خرید ‌می‌کنند. هر روزه مقدار پول بسیار زیادی به حساب‌های این وبسایت واریز ‌می‌شوند. فلیپ کارت امروزه به غولی تبدیل شده است که در حال به چالش کشیدن آمازون است. جالب است بدانید که آمازون هم‌‌‌ یک روز به عنوان‌‌‌ یک کتابفروشی آنلاین کوچک کار خود را آغاز کرد و توانست به‌‌‌ یکی ازبهترین فروشگاه های آنلاین جهان تبدیل شود.

فروشگاه اینترنتی FlipKart

8- Shop.com

شاپ‌‌‌ یکی از بهترین فروشگاه‌ ها از نظر تنوع محصولات است. در این سایت به کالاهای موجود در سراسر جهان دسترسی خواهید داشت.‌‌‌ یکی از ایده‌های جالب این سایت، این است که ‌می‌توانید روی بعضی از کالا‌ها به مقدار حتی 1 دلار قیمت‌گذاری کنید، و اگر هیچ کس قیمت بالاتری را پیشنهاد نداد، آن کالا در ازای تنها 1 دلار متعلق به شما خواهد بود. به همین دلیل ‌می‌توانید در شاپ بعضی از کالاها را به قیمتی بسیار ارزان‌تر خریداری کنید.خرید از سایت های خارجی مانند شاپ نیز خریدی هوشمندانه است.

فروشگاه آنلاین shop

9- Groupon.com

گروپن وبسایتی پر از قیمت‌های عالی و تخفیف‌های جالب است. دلیل این امر تعداد بالای کاربرانی است که هر روزه به آن سر ‌می‌زنند. گاهی با این تخفیف‌ها ‌می‌توانید کالاها را با نصف قیمت اصلیشان خریداری کنید. این عالی نیست؟ پس اگر به دنبال‌‌‌ یک تخفیف گروهی هستید، حتما به این وبسایت سر بزنید.

فروشگاه اینترنتی groupon

10- Ikea.com

اگر به دنبال مبلمان هستید، ایکه‌‌‌ بهترین و متنوع،ترین فروشگاه برای خرید این وسایل است. انواع مختلف مبلمان در این وبسایت موجود هستند. تعداد زیادی از مردم هر روز مبلمان منزل خود را از آن خریداری ‌می‌کنند. به همین دلیل به‌‌‌ یکی از بهترین فروشگاه‌ های آنلاین جهان برای خرید مبلمان و وسایل خانه تبدیل شده است.

فروشگاه آنلاین Ikea

11- Kohls.com

کولز‌‌‌ یک برند آمریکایی دیگر است توانسته است نام خود را در میان پربازدید‌ترین فروشگاه ها ثبت کند. این وبسایت حتی توانسته است در لیست 500 شرکت برتر Fortune قرار گرفته و به دلیل خدمات مشتریان عالی خود توجه زیادی را به خود جلب کرده است.شما می توانید از تخفیفات جذاب بلک فرایدی این سایت استفاده کنید.

فروشگاه Kohls

12- JCPenny.com

جی سی پنی‌‌‌ یک فروشگاه آنلاین متوسط است که تاریخچه جالبی دارد و درطول زمان با تغییرات زیادی که داشته است همواره در حال پیشرفت بوده است. این فروشگاه تا به امروز عملکردی عالی در تغییر شیوه کسب و کار خود داشته و توانسته است بسیار موفق باشد. امروزه، کالاهای متنوع زیادی در جی سی پنی به فروش ‌می‌رسند.

فروشگاه آنلاین JCPenny

13- Macys.com

اگر عاشق خرید کردن هستید، حتما ‌می‌سیز را ‌می‌شناسید. این فروشگاه کالاهای متوسط تا سطح بالا را به مشتریان خود ارائه ‌می‌دهد. ‌می‌سیز در سطح جهان به خوبی شناخته شده و به دلیل آنلاین بودن توانسته است مشتریان بین‌المللی زیادی را به خود جلب کند. امروزه افراد زیادی از سراسر جهان ‌می‌توانند از محصولات جذاب و متوع آن بهره مند شوند.

وبسایت فروشگاهی Macys

14- Sears.com

سیرز در‌‌‌ یک دوره بزرگترین فروشگاه آنلاین بود اما والمارت از آن در رقابت جلو زد. با این حال، سیرزهنوز هم با وجود محصولات متنوع و با کیفیت و خدمات عالی خود‌‌‌ یکی از بهترین فروشگاه‌ های آنلاین جهان است.

فروشگاه آنلاین Sears

15- OldNavy.com

اولد نیوی به دلیل پوشاک و اکسسوری‌های شیک و جذابش محبوبیت زیادی در میان مردم و خریداران پیدا کرده است. این فروشگاه آنلاین همیشه به روز‌ترین و شیک‌ترین پوشاک و کالاها را به مشتریان خود ارائه ‌می‌دهد و محصولات و خدمات آن‌ها بسیار با کیفیت و قابل اطمینان هستند.

سایت آنلاین OldNavy

علی سیتی و خرید از بهترین فروشگاه های جهان

امروزه به دلیل مزیت‌های فراوان خرید آنلاین، به خصوص درکشور ما با وجود کالاهای فیک، بسیاری از مردم خرید از سایت های خارجی را ترجیح ‌می‌دهند.با وجود این، چندین سال است که  خرید از فروشگاه‌های آنلاین در سراسر جهان در رقابت با همدیگر برای تبدیل شدن به اولین انتخاب مشتریان هستند. دراین پست 15 مورد از بهترین فروشگاه‌ های آنلاین دنیا که توانسته‌اند به بالاترین سطح موفقیت دست‌‌‌ یابند را معرفی کردیم که می توانید توسط علی سیتی هر کالایی خواستید را از این فروشگاه ها و سراسر جهان سفارش دهید.

اما چگونه می توان در ایران از این فروشگاه ها خرید کرد؟

برای خرید از این فروشگاه ها می توانید با مراجعه به وب سایت هر کدام از آنها، از محصولات دیدن و هر کالایی را که در نظر گرفتید تنها با ارسال لینک کالا به ما سفارش دهید. علاوه بر آن با مراجعه به سایت علی سیتی می توانید هزینه کالاها را آنلاین و به تومان محاسبه کنید. کارشناسان علی سیتی در کوتاهترین زمان محصول شما را خریداری و درب منزل تحویل می دهند.

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.