بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل

علی سیتی / بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

22 دی 1399

دسته بندی

,

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل

انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوث ممکن است کار مشکلی باشد. محصولات زیادی در بازار وجود دارند، اما چالش از جایی شروع ‌می‌شود که باید بهترین محصول را نسبت به قیمت شناسایی کنید. این جاست که نقش ما شروع ‌می‌شود. در این پست شما را برای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی راهنمایی خواهیم کرد. دراین مطلب درباره ویژگی‌ها و مزایای جدیدترین محصولات ساخته شده توسط برند‌های مطرح دنیا صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

اسپیکر بی سیم JBL Flip 5

شاید شما نیز به دنبال‌‌ یک اسپیکر بلوتوث بی‌سیم و قابل حمل هستید که کیفیت صدای عالی داشته باشد. با این تقاضا نمی‌توانید در بازه قیمت 100 دلار چیزی بهتر از JBL Flip 5 پیدا کنید. این دستگاه کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. با وجود کیفیت بالای بدنه ضد آب آن، حتی در کنار استخر و محیط‌های مرطوب نیز ‌می‌توان از آن استفاده کنید.

JBL Flip 5 دارای 12 ساعت عمر باتری و پورت شارژ USB-C است.‌‌ یعنی تنها با 2.5 ساعت شارژ ‌می‌توانید 12 ساعت از آن استفاده کنید. بند دوراین مدل را به راحتی  دور دست خود بپیچید و آن را جا به جا کنید. این دستگاه همینطور به دکمه PartyBoost مجهز است که به شما اجازه ‌می‌دهد آن را با دیگر اسپیکر‌ها جفت کرده و‌‌ یک جفت استریو بسازید.

صدای jbl flip 5 بسیار پرحجم و با جزئیات است. کیفیت بالای باس حس واقعی بافت و باز بودن صدا را به شما منتقل ‌می‌کند. البته این دستگاه به میکروفون درونی و پورت aux-in مجهز نیست.

Tribit Stormbox Micro

Tribit Stormbox Micro ‌می‌تواند به راحتی با دکور همه خانه‌ها، همه کوله پشتی‌ها و همه سلیقه‌ها ست شود. این دستگاه اندازه کوچک و قابل حملی دارد. با استفاده از بند کنار آن ‌می‌توانید به راحتی آن را در دست بگیرید. همینطور ‌می‌توان دو تا از آن را با هم به حالت استریو جفت کنید.

کیفیت صدای باس اسپیکر بلوتوث Tribit Stormbox Micro قطعا شما را تحت تاثیر قرارخواهد داد. البته با توجه به اندازه کوچک این دستگاه حجم صدای باس آن به نسبت نمونه‌های بزرگتر کمی ‌پایین‌تر است. این مدل گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که ‌می‌خواهند در حدود 60 دلار هزینه کنند. پس اگر در کیف خود مقداری جای اضافی یک وسیله دارید، ما Tribit Stombox Micro را به شما پیشنهاد ‌می‌کنیم.

Linn Series 3

Linn Series 3‌‌ یکی از گران قیمت‌ترین و بهترین اسپیکرهای بلوتوثی است. اما آیا این قیمت بالا ارزشش را دارد؟ البته! طراحی زیبای Linn و تکنولوژی Exakt آن همه توجه‌ها را به خود جلب ‌می‌کند. هدف این تکنولوژی کاهش خطاهای فازی با عقب انداختن عمدی فرکانس‌های بالاتر است تا آن‌ها همزمان با فرکانس‌های پایین‌تر به گوش شما برسند. این تکنولوژی همینطور داده‌های سیگنال موسیقی را در باز دیجیتال نگه ‌می‌دارد تا ازافت کیفیت ناشی از فرایند پردازش سیگنال جلوگیری کند.

استفاده از این تکنولوژی پیشرفته این مدل را در رده کاملا متفاوتی نسبت به دیگر محصولات میان‌رده قرار ‌می‌دهد.

این دستگاه قابلیت اتصال به سرویس‌های موسیقی با کیفیتی مانند Tidal و Qobuz از طریق اپلیکیشن Linn را دارد. همینطور ‌می‌توانید با استفاده از سوکت HDMI ARC آن را به تلویزیون متصل کنید. قیمت این مدل 3850 دلار است، که قیمت بسیار بالایی محسوب ‌می‌شود، اما کاملا ارزشش را دارد.

Dynaudio Music 5

Dynaudio Music 5‌‌ یکی از بزرگترین اسپیکر بلوتوث ساخت این شرکت است. این دستگاه با طراحی زاویه دار جلوه‌‌ی بسیار زیبایی دارد. صدای آن محکم، پرجزئیات و بدون نویز است. این مدل ‌می‌تواند در‌‌ یک اتاق بزرگ صدای پرحجمی‌ تولید کند که به راحتی به گوش ‌می‌رسد. گوش دادن موسیقی با  این مدل بسیار لذت بخش است.

اتصال آن نیز عالی است و ‌می‌تواند با aptX Bluetooth، وای فای وAir Play به دستگاه‌های شما متصل شود. این محصول همینطور به ویژگی NoiseAdapt مجهز است. این قابلیت به صدای آن اجازه ‌می‌دهد حتی در‌‌ یک اتاق شلوغ و پر سر و صدا به خوبی پخش شود. این ویژگی Dynaudio Music 5 را برای مهمانی‌ها عالی ‌می‌کند.

Audio Pro Addon C3

Audio Pro Addon C3 یکی از بهترین اسپیکر‌های بلوتوثی در بازه قیمتی خود بوده و علاوه بر ظاهر زیبا، و کیفیت صدای عالی، قابلیت اتصال وای فای را نیز دارد. این دستگاه ‌می‌توانند در چند اتاق موسیقی پخش کند. کیفیت صدای آن متمرکز و در عین حال باز است. ‌‌یعنی می توان از آن در‌‌ یک اتاق بزرگ استفاده کرد و در همه جای اتاق صدای آن را پخش کنید. حجم صدای این دستگاه به نسبت اندازه کوچک آن بسیار فوق العاده است.

این مدل گوشی هوشمند شما را شارژ نمی‌کند. اما‌‌ یک پورت ethernet دارد که به شما اجازه ‌می‌دهد آن را به شبکه خانگی خود متصل کنید. باتری آن نیز 15 ساعت دوام دارد. Audio Pro Addon C3 از سرویس‌های موسیقی مانند Spotify، Tidal، Qobuz و Apple Music پشتیبانی ‌می‌کند.

این اسپیکر بلوتوث مانند دستگاه های هوشمند آمازون اکو به دستیار صوتی مجهز نیست، اما ‌می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن الکسا آن را کنترل کنید. با خرید از آمازون می توانید مدل های دیگر این دستگاه ها را مشاهده و سفارش دهید.

 Dali Katch

اگر به دنبال‌‌ یک اسپیکر بلوتوث باکیفیت هستید، Dali Katch حتما توجه تان را جلب خواهد کرد. صدای این دستگاه کیفیت فوق العاده بالایی دارد. این مدل با دو توئیتر،‌‌ یک ووفر آلومینیو‌می ‌و‌‌ یک امپلی فایر کلاس D دارای‌‌ یک خروجی پرقدرت 50W است. این دستگاه صدایی باجزئیات بالا و بدون نویز را برای شما پخش ‌می‌کند. نمای آن به دکمه‌های پاور، ولوم صدا، و جفت شدن مجهز است و کار با آن با NFC راحت ‌تر است. این اسپیکر به دو حالت ایستاده و درون قفسه قابل استفاده است.

عمر باتری فوق العاده آن را نیز نباید فراموش کنید، با تنها 2 ساعت شارژ، به مدت 24 ساعت از آن استفاده کنید. از بلوتوث با آن موسیقی بخش کنید. این عمر باتری در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار بسیار فوق العاده است.

در حقیقت قیمت Dali Katch ارزان نیست. اگر به دنبال‌‌ یک دستگاه پرقدرت با صدایی اتاق پر‌کن هستید،آن را در نظر داشته باشید.

خرید هوشمندانه بهترین اسپیکرهای بلوتوثی با علی سیتی

با مراجعه به فروشگاه علی سیتی می توانید از مدل های موجود در سایت دیدن کنید و به صورت آنلاین خریداری نمایید. اگر دستگاه مورد نظر شما در فروشگاه ما موجود نبود نگران نباشید. شما با خرید ازسایت های خارجی توسط علی سیتی می توانید هر چیزی را که دوست دارید از هر کجای دنیا سفارش دهید.

با خرید از بهترین فروشگاه های آنلاین جهان توسط ما می توانید سایر مدل های دیگر این دستگاه ها را مشاهده کنید و هر کدام را دوست داشتید سفارش دهید. همچنین با خرید از ایبی و سایر این فروشگاه های معروف دنیا ازتخفیفات هیجان انگیز آنها استفاده کرده و خریدی هوشمندانه را با علی سیتی تجربه نمایید.

در این پست ما بهترین اسپیکر‌های بلوتوث موجود در بازار را معرفی کردیم. همچنین برخی از ویژگی‌های مختلف آن‌ها را برایتان گفتیم. هر کدام از این محصولات مجهز به فناوری‌های خاص خود هستند. بنابراین همه آن‌ها کیفیت صدای بالایی برای شما فراهم می آورند. با مقایسه این مدل ها و با در نظر گرفتن فاکتور‌های طراحی بدنه و قیمت، ‌محصول خود را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.