بروزرسانی کیف پول لجر نانو اس

علی سیتی / بروزرسانی کیف پول لجر نانو اس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

9 شهریور 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

آموزش و نحوه بروزرسانی کیف پول لجر نانو اس

در مقالات پیشین راجع‌به راه اندازی کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس و مزایای استفاده از آن و همچنین خرید ledger nano s توضیح دادیم. همچنین مرحله به مرحله به طریقه‌ی نصب و راه اندازی این کیف پرداختیم. حال ممکن است افرادی که از این محصول استفاده می‌کنند به دنبال شیوه‌ی بروزرسانی کیف پول لجر نانو اس باشند. از این رو تصمیم گرفته ایم که در این مقاله به آموزش تصویری بروزرسانی این کیف بپردازیم.

مزایای آپدیت کیف پول Ledger Nano S

پس از آپدیت کیف پول لجر نانو اس، شاهد تغییراتی خواهید بود که بسیار خوشایند و ضروری است.

  • نخستین تغییر، آزاد شدن حجم زیادی از کیف است. چرا که ورژن بالاتر حجم کمتری دارد و پس از آپدیت، آن مقدار حجمی که از کیف شما اشغال شده بود، آزاد می‌گردد.
  • مزیت دیگر پس از بروزرسانی کیف پول لجر نانو اس این است که سرعت انتقال و خرید و فروش ارز دیجیتال نسبت به قبل بیشتر می‌گردد. همچنین مدت زمان نصب یا حذف کردن اپلیکیشن‌ها نیز کمتر طول خواهد کشید.
  • بالا رفتن امنیت و بهبود عملکرد نیز از دیگر مزایای آپدیت این کیف به‌شمار می‌آیند.

مراحل  به‌روزرسانی کیف پول لجر نانو اس

ابتدا لازم است که به سایت اصلی لجر و قسمت آپدیت محصول به نشانی فوق مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که انجام هرگونه بروزرسانی به هیچ عنوان از طریق اپلیکیشن‌های موبایل انجام نمی‌گردد و لازم است که شما با اتصال کیف پول خود به سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ، آن را آپدیت نمایید.

1- نرم افزار لجر لایو خود را باز کرده و در منوی اصلی به قسمت مدیریت یا Manager بروید.

بروزرسانی لجر نانو اس

2- سپس قفل کیف پول لجر نانو اس خود را باز کنید و آن را به لپ تاپ یا کامپیوتر وصل کنید.

3- با فشردن دکمه‌ی سمت راست می‌توانید به مدیریت اجازه‌ی دسترسی دهید.

4- در مرحله‌ی بعدی دکمه‌ی آبی رنگی با کلمه‌ی Continue نمایش داده می‌شود که می‌توانید با فشردن آن به ادامه‌ی به‌روزرسانی بپردازید. اما اگر این دکمه برای شما فعال نبود، اصلا جای نگرانی نیست. چرا که این آپدیت‌ها به صورت تدریجی برای افراد در جهان فعال می‌گردد. چنانچه کلمات بازیابی یا Seed خود را نوشته‌اید و آن‌ها را در دسترس دارید، روی مربع کوچک پایین صفحه کلیک کنید تا رنگ آن آبی شود. چنانچه در طی فرآیند بروزرسانی، پیامی به شما نشان داده شد مبنی بر اینکه ممکن است اپلیکیشن‌ها به‌صورت خودکار حذف شوند، اصلا نگران نباشید. چرا که بعدا می‌توانید مجددا آن‌ها را نصب نمایید. همچنین خللی روی سرمایه‌ی دیجیتال شما نخواهد داشت.

5- در این مرحله از بروزرسانی کیف پول لجر نانو اس شما باید از ورژن حال حاضر کیف خود اطلاع داشته باشید. چنانچه از ورژن ۱.۶.۰ استفاده می‌نمایید، باید هر دو دکمه‌ی روی دستگاه را به‌صورت همزمان بفشارید تا آپدیت شروع شود. اما اگر ورژن کیف شما در حال حاضر ۱.۵.۵ است، فقط دکمه‌ی سمت راستی روی کیف را باید نگه دارید. پس از وارد کردن پین کد خود و تایید آن، دستگاه شما راه اندازی مجدد یا Restart می‌شود.

وارد کردن ورژن کیف پول

6- بسته به آخرین ورژنی که کیف شما داشت، دو پیغام Update و یا Follow device update instructions ممکن است به شما نمایش داده شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل USB کیف را از سیستم جدا نمایید.

7- حال کابل USB را مجددا به سیستم متصل کرده و همزمان دکمه‌ی سمت چپ کیف پول را بفشارید تا Bootloader برای شما ظاهر گردد.

Bootloader

8- در این مرحله باید کمی شکیبا باشید تا فرآیند آپدیت به‌طور کامل انجام پذیرد. هنگامی که در نرم افزار لجر لایو خود پیامی با مضمون Firmware updated مشاهده نمودید به این معنی است که آپدیت کیف پول شما با موفقیت انجام پذیرفته و پایان یافته است.

آپدیت کیف پول لجر نانو اس

پس از آپدیت کیف Ledger Nano S چه کنیم؟

پس از آنکه تمامی مراحل بالا را انجام داده و آن را با موفقیت به پایان رساندید، لازم است که اپلیکیشن‌هایی را که قبلا نصب داشتید اما حالا پاک شده‌اند مجددا نصب نمایید. نکته‌ای که شما بلافاصله پس از  بروزرسانی کیف پول لجر نانو اس متوجه خواهید شد، افزایش ظرفیت کیف هنگام نصب اپلیکیشن‌ها است. چرا که همان‌طور که در بالا اشاره شد، ورژن جدیدتر حجم کمتری دارد و آن مقدار فضای زیادی که قبلا اشغال می‌کرد، حال برای شما آزاد شده است.

هنگامی که جمله‌ی Welcome to Ledger Nano S به شما نمایش داده شد، بدین معنی است که دستگاه شما ریست شده است. در این هنگام لازم است گزینه ی بازیابی از طریق کلمه ی عبور، دستگاه خود را بازیابی مجدد نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بروزرسانی کیف پول لجر نانو اس"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.