برند اورال بی

علی سیتی / برند اورال بی

معرفی برند اورال بی

هنگامی که بحث محصولات بهداشتی دهان و دندان مطرح می‌شود، بی‌تردید اورال بی اولین نامی است که در ذهن اکثر مردم نقش می‌بندد. اگر در طول عمرتان به دندان‌پزشک مراجعه کرده باشید بدون شک دکترتان به شما توصیه کرده است که یکی از محصولات این شرکت را خریداری نمایید. پس همین موضوع گواه مرغوبیت و قابل اطمینان بودن محصولات این کارخانه می‌باشد.

این برند برای اولین بار با اضافه کردن فلوراید به اجزاء سازنده‌ی خمیردندان، باعث استحکام بخشیدن به دندان‌های مصرف‌کنندگان گردید و پوسیدگی، بوی بد دهان، جرم دندان و بیماری‌های لثه‌ را به میزان قابل‌توجهی از بین برد.

 

برند اورال بی

تاریخچه‌ی این برند معروف و محبوب

برند اورال بی برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ توسط یک پیرادندانپزشک به نام دکتر رابرت هاتسن در کشور آمریکا به عنوان مسواک معرفی و عرضه شد. در سال ۱۹۵۸، گواهی ثبت اختراع مسواکی به او اعطا شد که طراحی همان مسواک قبلی را داشت با این تفاوت که سَری نرم و تخت داشت و الیاف به‌کار رفته در آن از جنس نایلون با کیفیت بالا بود. ایشان مدعی بود که این مسواک سایندگی کمتری نسبت به کالاهای مشابه در بازار دارد و همین امر باعث می‌شود که مینای دندان آسیب کمتری ببیند.

پس از ۳۴ سال و در سال ۱۹۸۴ ،Oral B ، زیرمجموعه‌ا‌ی از کارخانه‌ی ژیلت شد و بخش مهمی از آن به حساب آمد و از همان زمان مسواک‌های برقی تحت برند اورال – بی به بازار عرضه شد. در سال ۲۰۰۶ این برند به تملک شرکت آمریکایی پراکتر اند گمبل (P&G) در آمد.

 

تاریخچه oral b

محصولات برند اورال بی

مسواک، خمیردندان، مسواک برقی و سری یدک آن، نخ دندان، محصولات مخصوص کودکان، محلول شست‌وشو و دهان‌شویه از جمله محصولات این شرکت می‌باشند که در سراسر دنیا پخش و توزیع شده و هرکس که به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می‌دهد، از مصرف‌کنندگان و طرفداران بزرگ آن حسوب می‌شود.

در ادامه به معرفی برخی از محصولات گوناگون آن می‌پردازیم:

مسواک برقی اورال-بی مدل Pro 750

این مسواک به دلیل داشتن توانایی پاک‌کنندگی 3D (سه بعدی) و حرکت چرخشی، نوسانی و لرزشی آن باعث از بین رفتن ۱۰۰ درصدی پلاک‌ها و جرم‌های دندان شما می‌شود. این مدل مسواک در تک رنگ مشکی عرضه شده و باتری آن لیتیومی و قابل شارژ است و تا هفت الی ده روز می‌توان با یک‌بار شارژ کردن، از آن استفاده نمود.

تایمر تعبیه شده روی مسواک Pro 750 موقع استفاده از آن با دادن هشدارهای ۳۰ ثانیه یک‌بار، به شما یادآوری می‌کند که آن را به قسمت دیگری از دهان ببرید و فقط در یک‌جا متمرکز نشوید. از ویژگی‌های خوب این مدل مسواک این است که با تمام سَری‌های یدک این برند سازگاری دارد.
در داخل جعبه به جز خود مسواک، شارژر آن، سری یدک و همچنین کیف مسافرتی قابل حمل برای استفاده‌ی راحت‌تر شما وجود دارد. با خرید مسواک برقی اورال بی Pro 750 خریدی هوشمندانه با علی سیتی را تجربه نمایید.

 

مسواک برقی اورال-بی مدل Pro 790

این محصول از الیاف ضد حساسیت و نرم ساخته شده و همین امر باعث شده که طرفداران زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده کنند. داشتن برس گرد باعث شده که تمام قسمت‌های هر دندان به خوبی توسط مسواک احاطه و ۱۰۰ درصد تمیز و سفید گردد. فناوری سه بعدی (3D) و همچنین حرکت لرزشی و چرخشی این کالا، زمینه‌ساز پاکیزگی عمیق و اصولی دندان‌های شما می‌شود.

باتری این مدل مسواک برقی اورال بی لیتیوم یونی بوده و با هربار شارژ کردن می‌توانید تا هفت روز از آن استفاده نمایید. همچنین روی بدنه‌ی این محصول نیز نمایشگری وجود دارد که میزان باتری و شارژ دستگاه را نشان می‌دهد. تایمر تعبیه شده روی مسواک نیز زمان تمام شدن مسواک زدن را به شما یادآوری نماید.

داخل جعبه‌ی این محصول دو سَری متفاوت قرار دارد. یکی برای سفیدکنندگی و دیگری به عنوان تمیزکننده‌ی قوی دندان‌ها. همچنین قابل ذکر است که شارژر آن به نوعی است که مسواک به صورت ایستاده روی آن قرار میگیرد و به اصطلاح استند نام دارد. با خرید مسواک برقی اورال-بی Pro 790  از وب سایت ما خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

 

مسواک برقی اورال-بی مدل PRO 790 ارزان

 

خرید محصولات اورجینال Oral B از علی سیتی

همان‌طور که در بالا ذکر شد، محصولات اوریجینال این شرکت در سایت علی سیتی قابل سفارش و خرید می‌باشد. اما اگر شما بعد از جست‌وجو متوجه شدید که کالای شما ناموجود است، می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی اورال بی یا دیگر سایت‌های خرید اینترنتی نظیر آمازون یا ایبی، لینک محصولتان را کپی کرده و برای ما بفرستید و در مدت زمان اندکی آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.