بازیابی کیف پول لجر نانو اس پلاس

علی سیتی / بازیابی کیف پول لجر نانو اس پلاس

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

25 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

با گسترش فعالیت های ارزهای دیجیتال  در دنیای امروزی استفاده از انواع کیف پول های سخت افزاری، نرم افزاری، موبایلی و تحت وب یکی از ملزومات برای کاربران در این حوزه به شمار می‌رود. انتخاب این نوع کیف پول ها بر اساس میزان بودجه فرد، نوع ارزهای دیجیتالی که دارد و همچنین استفاده از انواع دیوایس ها متفاوت هستند. کیف پول‌های لجر که از نوع سخت افزاری هستند یکی از بهترین ولت‌های ارز دیجیتال در دنیا به شمار می‌روند که در حال حاضر کاربران زیادی در حال استفاده از آن هستند. شاید برای هر یک از کاربران این ولت‌ها پیش آید که کیف پول سخت افزاری خود را گم کرده و یا از آن‌ها ربوده شود، خراب شود و یا ارزهای دیجیتال خود را به صورت اشتباه به آدرس و یا شبکه دیگری ارسال نمایند. در همه این حالات فرد نیازمند بازیابی ارز دیجیتال خواهد بود. ما در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با بازیابی جدیدترین کیف پول لجر به نام لجر نانو اس پلاس با شما صحبت نماییم. پس اگر شما نیز از کاربران این ولت محبوب هستید پیشنهاد می‌کنم برای آموزش بازیابی لجر نانو اس پلاس در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

مشخصات ledger nano s plus

عبارات بازیابی یا seed  چیست؟

قبل از این‌که در ارتباط با بازیابی لجر نانو اس پلاس با شما صحبت نماییم بهتر است توضیحی مختصر در ارتباط با عبارات بازیابی داشته باشیم. همانطور که می‌دانید کیف پول های سخت افزاری به خصوص ولت های کمپانی لجر از تعابیر امنیتی بالایی برای مقابله با هکرها و یا افراد سودجو دارند و از سیستم امنیتی پیشرفته‌ای پیروی می‌کنند. زمانی که شما برای اولین بار اقدام به راه اندازی لجر نانو اس پلاس و همچنین سایر ولت‌ها می‌کنید یک عبارت 12-24 کلمه ای به شما داده می‌شود که می‌بایست به درستی، بدون فاصله و معمولا با حروف کوچک به همان شکل که نمایش داده است این عبارات را در جایی یادداشت نمایید. عبارات بازیابی معمولا در هنگام بروز مشکلاتی مانند گم کردن کیف پول و یا آسیب دیدن دستگاه و همچنین فراموشی رمز عبور ورود به کیف پول به شما کمک می‌کنند. نداشتن این عبارات در هنگام بروز مشکلات عملا به معنای از دست دادن ارزهای دیجیتال و دارایی‌های افراد است. بنابراین حتما این عبارات را در چندین جای مطمئن یادداشت و نگهداری نمایید. توجه داشته باشید در دسترس بودن ابن عبارات برای دیگران به معنای اجازه دسترسی به حساب شخصی شما و ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال است. بنابراین در نگهداری آن کوشا باشید.

آموزش بازیابی لجر نانو اس پلاس با استفاده از عبارات بازیابی

در مقالات پیشین به صورت کامل به معرفی لجر نانو اس پلاس پرداختیم و تفاوت این ولت را با مدل های قبلی خود یعنی لجر اس و لجر ایکس بیان کردیم.در ادامه مراحل انجام و به عبارتی دیگر بازیابی لجر نانو اس پلاس را در صورتی که به دستگاه دسترسی و عبارت بازیابی را  نیز دارید اما پین کد خود را فراموش کرده‌اید بیان خواهیم کرد.

  •    مرحله اول : دستگاه را به کامپیوتر خود متصل نمایید و پس از نمایش لوگو لجر نانو اس پلاس دکمه چپ و راست را برای انتخاب و ورود به مراحل انتخاب نمایید.
  •         با نمایش گزینه Restore from recovery  برای انتخاب به صورت همزمان هر دو دکمه را بفشارید .
  •         پس از نمایش گزینه Choose PIN code برای تایید هر دو دکمه را بفشارید.
  •         با استفاده از دکمه های راست و چپ می‌توانید ارقام مختلف را انتخاب و برای تایید هر دو دکمه را بفشارید.
  •         اکنون با وارد کردن کد پین کد آن را تایید نمایید.
  •         در این مرحله لازم است عبارات بازیابی خود را وارد کنید.
  •         طول عبارات بازیابی خود را 12-24 کلمه را انتخاب و تایید نمایید.
  •         اکنون عبارات را با وارد کردن اولین  حرف از اولین کلمه عبارت مورد نظر را انتخاب نمایید.
  •         این مرحله را تا  وارد کردن آخرین عبارت انجام دهید.

اگر کیف پول شما گم و یا به سرقت رفت باید ارزهای خود را سریعا به ولت دیگری انتقال دهید و عبارات بازیابی را در آن ولت وارد کرده و به ارزهای دیجیتال خود دسترسی پیدا نمایید.

کیف پول لجر نانو اس پلاس

نکات مهم در بازیابی Ledger Nano S Plus

  •         حتما به درستی تعداد کلمات و عبارات را از 12-24 کلمه انتخاب نمایید.
  •         تمام عبارات را به صورت صحیح و به همان ترتیب وارد نمایید.
  •         این عبارات را نزد خود نگه داشته و به هیچ عنوان در اختیار شخصی دیگر قرار ندهید.
  •         پین کد امنی را برای دستگاه انتخاب نمایید.

آموزش بازیابی لجر نانو اس پلاس بدون عبارات بازیابی

گاهی ممکن است عبارات بازیابی را فراموش  و یا گم کرده باشید اما پین کد و رمز عبور ورود به کیف پول و همچنین دستگاه لجر خود را دارید. با این وجود می‌توانید با استفاده از پین کد وارد شده و دستگاه را ریست نمایید و سپس عبارات بازیابی جدیدی را تنظیم نمایید. برای این کار باید دارایی های خود را به کیف پولی دیگر از جمله کیف پول صرافی و یا نرم افزاری منتقل نمایید و بعد از به دست آوردن عبارات بازیابی جدید مجددا به ولت لجر خود انتقال دهید. در ادامه این مراحل را شرح خواهیم داد.

  •         ابتدا دستگاه لجر نانو اس پلاس را روشن نمایید.
  •         سه مرتبه پین کد را  به صورت اشتباه وارد نمایید .
  •         در این مرحله دستگاه به صورت کامل ریست خواهد شد.
  •         اکنون درست مانند ایجاد یک ولت جدید و راه اندازی لجر اس پلاس یک کیف پول جدید را ایجاد نمایید.
  •         گزینه “Set up as new device” را انتخاب نمایید.
  •         پین کد خود را وارد نمایید.
  •         پس از نمایش عبارات بازیابی این عبارات را به درستی و به همان ترتیب داده شده یادداشت و نگهداری نمایید.

اکنون کیف پول شما آماده است و می‌توانید ارزهای خود را از کیف پولی که به آن انتقال داده بودید  مجدد به لجر خود ارسال نمایید. تمامی رمز ارزهای شما به این ترتیب و با استفاده از عبارات بازیابی جدید محافظت خواهند شد.

مراحل نصب و آموزش لجر نانو اس پلاس

خرید و بازیابی کیف پول لجر نانو اس پلاس از فروشگاه علی سیتی

همانطور که بیان کردیم داشتن عبارات بازیابی مهمترین عامل در نگهداری و حفظ دارایی‌های شما است. با استفاده از این عبارات و یا پین کد می‌توانید مجدد به ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. در صورت نداشتن، گم کردن و یا به سرقت رفتن دستگاه لجر و همچنین عدم دسترسی به عبارات بازیابی می‌توان گفت ارزهای دیجیتال خود را برای همیشه از دست داده‌اید. ما در این مطلب نحوه بازیابی لجر نانو اس پلاس را با استفاده از عبارات بازیابی و بدون این عبارات و در صورت وجود دستگاه  لجر برای شما بیان کردیم. اکنون می‌توانید برای ریکاوری این ولت و یا درصورت  ارسال ارز به آدرس اشتباهی با پشتیبانان این مجموعه تماس برقرار کرده و مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارید. این مجموعه در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارزهای دیجیتال از دست رفته مشتریان را به حساب آن‌ها بازگرداند.  همچنین برای خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس و سایر مدل‌های کیف پول سخت افزاری به فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه نمایید. قیمت مناسب، پشتیبانی رایگان و تحویل در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مزایای خرید از این فروشگاه است. با علی سیتی تجربه خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بازیابی کیف پول لجر نانو اس پلاس"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.