انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال کدامند؟

علی سیتی / انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال کدامند؟

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

3 اسفند 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

ذخیره سازی مناسب کلیدهای خصوصی مورد استفاده برای ایمن سازی ارزهای دیجیتال یک نگرانی اصلی برای جلوگیری از هک و سرقت دارایی های دیجیتال است. انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال روشی ایمن و مطمئن برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال شماست که خیال کاربران را از هر جهت آسوده کرده است.

تعریفی از کیف پول سخت افزاری

کیف پول‌های سخت‌افزاری کریپتو یکی از بهترین روش‌های ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال به حساب می‌آیند. این به این دلیل است که این ولت ها به کاربران اجازه می دهند کلیدهای خصوصی را به صورت آفلاین و دور از اینترنت یا رایانه های معمولی ذخیره کنند، جایی که ممکن است پس از هک شدن به سرقت بروند. این اتفاق با بسیاری از کیف پول‌های دیجیتال و داغ که همیشه به اینترنت متصل هستند، رخ می‌دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که معاملات را به صورت آفلاین بدون خطرات ربودن ارتباطات امضا و تأیید کنید. داشتن کیف پول سخت افزاری یک راه عالی برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شده و ایمن نگه داشتن آنها است.انواع کیف پول سخت افزاری دارای تعابیر امنیتی ایمن و ویژگی های داخلی هستند که برای ذخیره مقادیر زیادی ارز دیجیتال ایده آل هستند. کیف پول های سرد ویژگی های اضافی مانند ذخیره NFT، DeFi، انجام تراکنش های رمزنگاری و غیره را ارائه می دهند. بنابراین، اگر به دنبال راهی امن و مطمئن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شده خود هستید، یک کیف پول رمزنگاری سخت افزاری گزینه مناسبی برای شماست.

بسیاری از کیف‌پول‌های سرد در بازار موجود هستند، و انتخاب یکی و یا بهترین ولت کریپتو برای نیازهای ذخیره‌سازی رمزنگاری‌تان چالش برانگیز است. در زیر لیستی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری برتر رمزنگاری که استفاده آسان و بسیار ایمن هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع کیف پول های سخت افزاری 

همانطور که بیان کردیم انواع کیف پول سخت افزاری در مدل ها و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند اکنون به معرفی بهترین مدل های این نوع ولت ها خواهیم پرداخت.

  • کیف پول لجر نانو ایکس

Ledger Nano X یک کیف پول سخت‌افزاری از کمپانی فرانسوی  Ledger است که به شما در مدیریت، تبادل و خرید انواع ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. بیش از 5500+ سکه از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین و غیره را پشتیبانی می کند. کیف پول لجر نانو ایکس یک کیف پول سرد است که در سراسر جهان در دسترس است. اندازه این کیف پول سخت افزاری کریپتو 72 میلی متر × 18.6 میلی متر × 11.75 میلی متر است. از فولاد ضد زنگ و مواد پلاستیکی برس خورده ساخته شده است. این محصول دارای باتری لیتیوم یونی 100 میلی آمپر ساعتی است که 8 ساعت عمر باتری را افزایش می دهد.

این کیف پول بیت کوین با استفاده از کابل USB-C و بلوتوث ارتباط برقرار می کند. این ولت پایگاه دانش عظیمی دارد و در ایمیل و چت زنده و پشتیبانی بلاک چین برای توکن ERC20 پشتیبانی می‌کند. همچنین شامل نرم افزار Ledger Live برای بررسی موجودی رمزنگاری شما و ارسال و دریافت ارز است.

کیف پول لجر نانو اس

  • کیف پول ترزور تی

Trezor Model T یکی دیگر از انواع کیف پول سخت‌ افزاری رمزنگاری است که به شما کمک می‌کند از رابط اینترنتی Trezor به صرافی‌های شخص ثالث مانند CoinSwitch و Changelly an دسترسی داشته باشید. کیف پول ترزور تی یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری سخت افزاری است که ویژگی صفحه نمایش لمسی را برای معامله گران ارزهای دیجیتال جدید فراهم می کند که به آنها کمک می کند تا نسبت به مدل قبلی خود رابط کاربری آسان تری را تجربه نمایند. مدل Trezor دارای 1 کابل USB-A و کابل USB-C است. این کیف پول دیجیتال  به شما اجازه می دهد تا به یک گوشی هوشمند یا رایانه رومیزی متصل شوید.

کیف پول ترزور یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری است که بیش از 1800 سکه از جمله اتریوم، بیت کوین، ریپل، HEX و غیره را پشتیبانی می کند. این کیف پول سرد که در سراسر جهان پشتیبانی می شو و تبادل یکپارچه ای را ارائه می دهد. این ولت با لینوکس، اندروید و macOS 10.8+ Windows 10+ سازگار است. اندازه آن 64 میلی متر در 39 میلی متر در 10 میلی متر است.

ترزور ولت

  • کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان

Ellipal Titan یکی دیگر از انواع کیف پول سخت‌ افزاری دیجیتال است که در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد. کیف پول الیپال تایتان از بسیاری از ارزها و توکن ها مانند BTC، ETH، LTC، XRP، USDT، TRX و غیره پشتیبانی می کند. ابعاد و وزن آن 112mm x 65mm x 18mm  و از مواد آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. این کیف پول سخت افزاری دارای باتری 1400 میلی آمپر بوده و دارای گواهی FIDO بوده که از سیستم عامل مک و ویندوز، اندروید و iOS پشتیبانی می کند.

 

  • کیف پول لجر نانو اس

کیف پول لجر نانو اس یکی دیگر از انواع  کیف پول سرد است که با بیش از 1800 ارز دیجیتال سازگار است. اندازه واحد کیف پول سخت افزاری کریپتو 104mm x 58mm x 5mm و وزن آن 16.2 گرم است.  لجر نانو اس دارای باتری قوی 100 میلی آمپر ساعتی است. جعبه محتویات  آن شامل 1 کیف پول سرد، 1 کابل USB، 3 برگه بازیابی و یک بند جاکلیدی است. Ledger Nano S از BTC، ETH، XRP، DOT، LTC، TRX و غیره پشتیبانی می کند. این کیف پول سرد در تمام کشورهای جهان موجود مورد استفاده و در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد.

این ولت برنامه های موبایل برای پلتفرم های اندروید و iOS را نیز ارائه می دهد و از Windows 8.1+، macOS 10.14+، Android 7+ و Linux پشتیبانی می کند. البته نسخه جدید این کیف پول با نام لجر نانو اس پلاس مدتی است که روانه بازار شده است و قابلیت ها و ویژگی هایی بیشتر نسبت به مدل قبلی خود یعنی لجر اس دارد. شما به راحتی می توانید با این ولت ها از کیف پول های نرم افزاری مانند Electrum، Bluewallet، Metamask، Wasabi و Sparrow به صورت همزمان  استفاده نمایید.

کیف پول لجر نانو اس پلاس

  • CoolWallet Pro – بهترین کیف پول NFT

CoolWallet Pro یکی دیگر از انواع کیف پول سخت افزاری با تمرکز بر Defi است که به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال خود را به صورت آفلاین ذخیره کنید. یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری امنیت ذخیره سازی سرد چند لایه را ارائه می دهد. دارای پنج پردازنده برای کنترل اجزای مدیریت توان خود است. این صفحه گسترده مبتنی بر دانش، چت زنده و چت ایمیلی را ارائه می دهد.این دستگاه ایمن است که از ویژگی های امنیتی قوی استفاده می کند و دارای اسکنر اثر انگشت داخلی است. می توانید از این کیف پول سخت افزاری برای ذخیره توکن های بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ERC20 و موارد دیگر استفاده کنید. این کیف پول سرد به راحتی با Dapp، Defi و NFT سازگاری دارد. جنس بدنه آن فلزی است و در برابر آب مقاوم است.کول ولت پرو با یک باتری لیتیوم یونی کار می کند که آن را برای چند هفته شارژ می کند.

کول ولت پرو  BTC، ETH، LTC، XRP، XLM، BNB، USDT، TRX، Tezos، Cardano، ETH 2.0 و ERC20 را پشتیبانی می کند. ابعاد و وزن آن 85.6mm x 54mm x 0.8mm است، و مبادلات Incorporated را ارائه می دهد. این ولت از مواد بدنه فلزی ساخته شده است. موبایل را برای اندروید و iOS فراهم می کند. این پشتیبانی از انباشتگی برای Polkadot (DOT)، Cosmos (ATOM) و Tron (TRX) را فراهم می کند. به تمام کشورها تحویل داده می شود.

کیف پول سخت افزاری کول ولت

  • Safepal S1 – بهترین برای معامله گران مبتدی تا پیشرفته

SafePal S1 یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌ افزاری ارز دیجیتال است که از بیش از 30000 توکن رمزنگاری و 34 بلاک چین از جمله NFT پشتیبانی می‌کند.کیف پول سیف پل، راه‌حل‌های مدیریت رمزنگاری ساده، ایمن و با استفاده آسان را به مشتریان ارز دیجیتال ارائه می‌دهد.این محصول یک دکمه کنترل و یک صفحه نمایش برای کمک به تأیید تراکنش های آفلاین دارد. همچنین ویژگی‌های مختلفی مانند  عبارات بازیابی seed، احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) و کد پین را ارائه می‌کند که آن را به گزینه ای امن‌تر و مطمئن‌تر از اکثر کیف پول‌های سرد موجود تبدیل می‌کند.

کیف پول سیف پال از  BTC، ETH، XRP، LTC، DOGE، DOT، ADA و غیره پشتیبانی می کند و با Defi، Dapp و NFT  به سادگی ادغام می شود. کیف پول سخت افزاری سیف پال در دو نسخه تلفن همراه برای دستگاه های اندروید و iOS  برای کاربران فراهم است. جنس بدنه آن فلزی است و ابعاد آن 8.6 x 5.4 x 0.6 است. این محصول دارای یک باتری با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت است.

safepal برای ویندوز

تصورات اشتباه در انواع کیف پول سخت افزاری

  •  رمزنگاری در دستگاه سخت افزاری ذخیره می شود:
    این یکی از بزرگترین تصورات غلط مردم در مورد  انواع کیف پول سخت افزاری کریپتو است. هنگامی که به ذخیره سازی سرد اشاره می شود، مردم اغلب بر این باورند که رمزارزها مستقیماً روی یک کیف پول سخت افزاری مانند ترزور و یا کیف پول های لجر ذخیره می شود. این تصور اشتباه اغلب به دلیل نادرست یا نداشتن تعاریف واضح از کیف پول است.
  •  دستگاه های سخت افزاری رمزنگاری کلاهبرداری هستند:
    کیف پول های سخت افزاری یک سرمایه گذاری عالی برای کسانی است که به دنبال قرار گرفتن در معرض بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال هستند. دستگاه‌های سخت‌افزاری به شما این امکان را می‌دهند که ارزهای دیجیتال را به‌طور امن و راحت ذخیره و معامله کنید. این نوع  همچنین امنیت و حریم خصوصی را نسبت به کیف پولهای کاغذی و یا نرم افزاری افزایش می دهند، زیرا ارزهای  شما در یک سرور مرکزی ذخیره نمی شوند.
  •  فقط برای فعالیت های غیرقانونی استفاده می شود:
    مردم اغلب فکر می کنند که دستگاه های سخت افزاری کریپتو فقط برای مجرمان و کسانی که به دنبال انجام فعالیت های غیرقانونی هستند. این تصور درست نیست، زیرا بسیاری از کاربردهای مشروع برای دستگاه‌های سخت‌افزار کریپتو، مانند تامین امنیت مالی، اثبات مالکیت دارایی‌های کریپتو و غیره وجود دارد.
  •  شما از مزایای یک صرافی با استفاده از ذخیره سازی سرد بهره مند می شوید:

بسیاری از کاربران جدیدی که وارد فضای ارزهای دیجیتال می شوند ممکن است از انواع کیف پول دیجیتال و خطرات هر یک آگاه نباشند. صرافی‌های ارزهای دیجیتال در حال افزایش محبوبیت هستند و از طریق کیف‌پول‌های حضانتی، راه‌حلی آسان برای کاربران جدید فراهم می‌کنند. این افراد فکر می کنند که  استفاده از صرافی رمزنگاری مزایایی دارد که در حقیقت درست نیست.

  •  دستگاه‌های سخت‌افزاری رمزنگاری تنها توسط کسب‌وکارها برای ایمن کردن داده‌هایشان استفاده می‌شوند:
    انواع کیف پول سخت افزاری نه تنها برای کسب و کارهای بزرگ بلکه می‌توان از آنها برای ذخیره امن اطلاعات و قراردادهای شخصی نیز استفاده کرد. علاوه بر این، می توان از آنها برای تأیید مالکیت دارایی های دیجیتال  و در نهایت، برای انجام معاملات ناشناس استفاده کرد.

خرید انواع کیف پول سخت افزاری از فروشگاه علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با انواع کیف پول سخت افزاری با شما صحبت کردیم و به معرفی برترین ولت های سرد ارز دیجیتال پرداختیم. برای خرید یک کیف پول دیجیتال از فروشگاه‌های داخلی کشور انتخاب یک فروشگاه با اصالت و مطمئن از مهمترین مواردی است که باید در خرید آن توجه کرد. پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید کیف پولهای سخت افزاری ارز دیجیتال از جمله لجر، کیف پول های ترزور، سیف پال، الیپال و … را دارید به فروشگاه آنلاین علی سیتی مراجعه نمایید. در این فروشگاه تنوع بسیاری از انواع ولت‌های سخت افزاری را می‌توانید مشاهده کرده و تنها با چند کلیک به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی رایگان برای محصولات است. شما می‌توانید هر مورد و سوالی در ارتباط باخرید، نصب و راه اندازی، بازیابی کیف پول و یا  هرگونه مشکلی با پشتیبانان این مجموعه تماس برقرار نمایید. این پشتیبانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به  مشتریان هستند. با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال کدامند؟"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 4 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.