از تاریخ 26 اسفند تا 20 فروردین

ارسال سفارشات بعد از تعطیلات نوروز

معرفی امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال

علی سیتی / معرفی امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

20 تیر 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

یکی از ابزار‌ها و پلتفرم‌های مورد نیاز شغل تریدری یا معامله ارز دیجیتال، کیف پول ارز دیجیتال است. انتختاب یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب و ایمن، به دلیل داشتن انواع مختلف و نسخه‌های غیر قانونی و قانونی، کمی دشوار است و نیاز به تحقیق و بررسی دارد. ما در این مقاله، 4 تا از بهترین و امن ترین کیف پول دیجیتال را معرفی کردیم. با علی سیتی همراه باشید.

امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

پیش از آنکه به معرفی امن ترین کیف پول دیجیتال بپردازیم، ابتدا بیایید با مفهوم کیف پول ارز دیجیتال آشنا شویم.

کیف پول ارز دیجیتال، یک پلتفرم است که هم شامل نرم افزار و هم سخت افزار می‌شود. این کیف پول دیجیتالی یکی از ابزار‌های مورد نیاز برای معامله ارز دیجیتال نظیر اتریوم، بیت کویین و سایر ارز‌های دیجیتال است. در واقع شما با استفاده از کیف پول ارز دیجیتال، ارز‌های مختلف خود را ذخیره و سیو می‌کنید. به نوعی که هر موقع نیاز داشتید بتوانید از آن‌ها برای معامله‌های بعدی خود استفاده کنید. پس به طور کلی این کیف پول برای ذخیره و معامله ارز‌های دیجتال مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیف پول‌های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند. کلی‌ترین دسته‌بندی کیف پول ارز دیجیتال، کیف پول‌های نرم افزاری و کیف پول سخت افزاری است. کیف پول‌های نرم افزاری عموما با عنوان کیف پول‌های گرم نیز شناخته می‌شود. این نوع کیف پول‌ها یا از طریق وبسایت و یا از طریق اپلیکیشن‌های اندرویدی یا I.O.S در دسترس قرار می‌گیرند. کیف پول‌های گرم یا هات ولت، به طور کلی کیف پول‌هایی هستند که با استفاده از اتصال اینترنت کار می‌کنند.

در طرف مقابل کیف پول‌های سخت افزاری یا کیف پول‌های کولد ولت هستند که به صورت محصول فیزیکی به فروش می‌رسند. عموما برای استفاده از آن نیازی به اینترنت نیست. به همین دلیل معمولا از کولد ولت‌ها به عنوان کیف پول‌های ارز دیجیتال ایمن یاد می‌شود. زیرا امکان هک شدن آن بسیار کمتر از امکان هک شدن کیف پول‌های آنلاین و نرم افزاری است.

کیف پول ارز دیجیتال چیست

منظور از امن ترین کیف پول دیجیتال چیست؟

در ادامه معرفی امن ترین کیف پول دیجیتال  قصد داریم برای شما شرح دهیم که منظور ازامنیت چیست. کیف پول‌هایی که در ادامه معرفی خواهند شد دقیقا چرا ایمن هستند و چه ویژگی‌هایی دارند.

ارز‌های دیجیتالی که در کیف پول‌ها ذخیره می‌شوند، می‌تواند تمام دارایی یک معامله‌گر باشد. به همین دلیل این معامله‌گر باید حسابی دقت کند که از کیف پول مناسب و ایمن برای ذخیره دارایی‌اش استفاده کند.

نخستین نکته در خصوص کیف پول ارز دیجیتال ایمن، سخت افزاری بودن آن است. هر چند این نکته آنچنان دلیل بزرگی نیست اما رعایت کردن آن می‌تواند کار شما را بسیار راحت‌تر کند.

روز به روز با گسترش تکنولوژی و بیشتر شدن دایره اطلاعات و ارتباطات، هک کردن تبدیل به یک کار معمولی شده است. هک از طریق اتصال اینترنت ممکن می‌شود. به همین دلیل استفاده از کیف پولی که نیاز به اینترنت نداشته باشد، بسیار مهم است.

کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری، به جهت اینکه کاملا یک محصول فیزیکی است و عموما به اتصال اینترنت نیازی ندارد، نسبت به کیف پول‌های نرم افزاری ایمن‌تر است. بنابراین مطمئن‌ترین گزینه برای نگه داری از ارز‌های دیجیتال، کیف پول‌های سخت افزاری است.

امن ترین کیف پول ارز دیجیتال

معرفی 4 تا از امن ترین کیف پول دیجیتال

اکنون که با مفهوم کیف پول ارز دیجیتال آشنا شدید و تواستید تا فرق بین کیف پول ایمن و کیف پول غیر ایمن را درک کنید، نوبت آن است تا با 4 مورد از بهترین و امن‌ ترین کیف پول رمز ارزها آشنا شوید. این 5 مورد همگی جزو امن ترین کیف پول دیجیتال سخت افزاری هستند.

  • کیف پول سخت افزاری Trezor one

یکی از گزینه‌های مناسب برای تریدر‌هایی که در معاملات خود از انواع مختلف ارز‌های دیجیتال استفاده می‌کنند، خرید کیف پول سخت افزاری ترزور وان است. این کیف پول قابلیت پشتیبانی از بیش از 1000 نوع ارز دیجیتال، مثل بیت کوین، اتریوم، دش، لایت کوین و بیت کوین گولد را دارد.

این کیف پول سخت افزاری از طریق میکرو یو اس بی به انواع مختلف سیستم عامل‌ها نظیر ویندوز، مک و لینوکس متصل می‌شود. در بین گوشی‌ها این کیف پول تنها قابلیت اتصال به سیستم عامل اندروید را دارد.

صفحه نمایش اولد 64 در 128 پیکسل این کیف پول ارز دیجیتال از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. شما می‌توانید در آن جزئیات مورد نیاز برای یک معامله را به خوبی ببینید.

کیف پول سخت افزاری ترزور وان

  • کیف پول سخت افزاری ledger Nano s

کیف پول لجر، امن ترین کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری است که به راحتی به سیستم شما متصل می‌شود. شما می‌توانید از طریق نرم افزار Ledger Live companion کیف پول لجر خود را مدیریت کنید. با خرید کیف پول لجر نانو اس اطمینان داشته باشید که از ارز‌های مختلفی نظیر بیت کوین، اتریوم و کش پشتیبانی می‌کند.

همچنین این کیف پول کاربری آسان و راحتی دارد. به طوری که مخاطب می‌تواند به راحتی از آن برای تایید معاملات خود استفاده کند. صفحه نمایش کوچک آن نیز برخی از جزئیات معامله را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید از طریق دکمه‌های فیزیکی روی لجر آن را تایید یا رد کنید.

کیف پول سخت افزاری ledger Nano s

  • کیف پول سخت افزاری Cool wallet pro

کول ولت پرو یکی دیگر از انواع امن‌ ترین کیف پول دیجیتال است. متفاوت‌ترین کیف پول سخت افزاری در بین 4 تا کیف پول معرفی شده، کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو است. این کیف پول به شکل یک کارت اعتباری طراحی شده و حمل آسان‌تری نسبت به دیگر کیف پول‌های فیزیکی دارد.

ساختار این کیف پول به گونه‌ای است که شما می‌توانید آن را از طریق اپلیکیشن موبایل و اتصال بلوتوث مدیریت کنید. کاربری آسانی که اپلیکیشن این کیف پول دارد، از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. به واسطه این قابلیت، تریدر‌های تازه کار نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

با خرید کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو، تریدر آزادی مناسبی در معامله‌های خود خواهد داشت. این کیف پول می‌تواند از 100 ارز مختلف پشتیبانی کند.

کیف پول سخت افزاری Cool wallet pro

  • کیف پول سخت افزاری کیپ کی KeepKey

امن‌ ترین کیف پول دیجیتال بیت کوین در بین تمام کیف پول‌های سخت افزاری، کیف پول ارز دیجیتال کیپ کی است. این کیف پول به دلیل اینکه سیستم عامل ندارد، در برابر انواع ویروس‌ها ایمن است.  ویژگی‌های امنیتی آن به هیچ عنوان فرصتی به دست هکر‌ها نمی‌دهد.

این دستگاه تنها از طریق کابل یو اس بی به سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، مک و اندروید متصل می‌شود. بدون نیاز به نصب درایور می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید و آن را مدیریت کنید.

کیف پول سخت افزاری کیپ کی مناسب‌ترین کیف پول برای معاملات بیت کوین است. اما این کیف پول صرفا از بیت کوین پشتیبانی نمی‌کند و از ارز‌های دیجیتال دیگری مثل نیم کوین، لایت کوین و اتریوم نیز پشتیبانی می‌کند.

کیف پول سخت افزاری کیپ کی KeepKey

خرید انواع  کیف پول های سخت افزاری از علی سیتی

مهم‌ترین نکته هنگام استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال، ایمن بودن آن است. کیف پول‌های سخت افزاری به جهت اینکه بدون نیاز به اینترنت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، کاملا ایمن و مناسب هستند. ما در این مقاله به شما 4 تا از امن ترین کیف پول ارز دیحیتال را معرفی کردیم. ویژگی‌های هرکدام را به صورت اجمالی بررسی کردیم. با مطالعه این مقاله شما می‌توانید بسته به نیاز و انتظارات خود از کیف پول ارز دیجیتال، بهترین گزینه را انتخاب کنید و از آن برای بالاتر بردن کیفیت معاملات خود استفاده کنید. برای خرید انواع کیف پول سخت افزاری می‌توانید به وب سایت علی سیتی مراجه کرده و مناسب‌ترین قیمت آن ها را خریداری نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "معرفی امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.