آموزش راه اندازی کیف پول کول ولت پرو

علی سیتی / آموزش راه اندازی کیف پول کول ولت پرو

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

27 تیر 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

کول ولت پرو یک کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال است که به کاربران امکان ذخیره سازی طیف گسترده‌ای از رمزارزها را به صورت سرد فراهم می کند. این محصول در سال 2021 توسط شرکت فناوری تایوانی CoolBitX و به عنوان دومین کیف پول از این کمپانی، پس از مدل CoolWallet S به بازار عرضه شد. طراحی این محصول مشابه و در اندازه‌ی یک کارت اعتباری است که آن را برای استفاده روزمره ایده آل می کند.   همچنین دارای نرم افزاری پیشرفته برای استفاده از طریق تلفن همراه است، که سطح امنیت بسیار بالایی دارد و علاوه بر این، امکان استیک کردن را نیز برای کاربران فراهم می کند. برای نصب کیف نیز باید از همین اپلیکیشن بهره برد، از این رو قصد داریم در ادامه این مطلب به شرح قدم به قدم مراحل آموزش راه اندازی کیف پول کول ولت پرو بپردازیم.

آموزش راه اندازی کول ولت پرو

شروع به استفاده و راه اندازی کول ولت پرو

پس از خرید کیف پول کول ولت پرو اولین قدم دانلود اپلیکیشن CoolBitX است که هم در AppStore و هم در Google Play در دسترس می باشد. اما نکته مهم در این مرحله این است که دستگاه شما در هنگام راه اندازی و همچنین بروز رسانی سیستم عامل، حتما باید متصل به شارژر باشد. شارژ این دستگاه حدود 4 ساعت زمان می برد و باتری آن در حالت عادی دو تا سه هفته دوام خواهد داشت. قدم بعدی اتصال کیف سخت افزاری به اپلیکیشن است، که در بخش بعدی به مراحل آن اشاره می کنیم.

شروع به راه اندازیاتصال کیف پول کول ولت پرو به اپلیکیشن

برای اتصال اپلیکیشن به کیف پول خود، می بایست مراحل زیر را طی کنید:

  1. در حالی که بلوتوث تلفن همراه خود را روشن نموده‌اید، اپلیکیشن CoolBitX را باز کنید.
  2. سپس کول ولت خود را روشن کنید، شماره سریال منطبق را انتخاب کنید، و برای جفت شدن روی connect کلیک کنید.
  1. انتخاب شماره سریال      
  2. حال از شما خواسته می شود تا کد بلوتوث نشان داده شده بر روی دستگاه را وارد کنید. سپس بر روی pair کلیک کنید.pair کردن کول ولت پرو                                                                                                                                  
  3. هنگامی که کد بلوتوث را وارد کردید، می بایست دکمه روی دستگاه را فشار دهید تا درخواست جفت شدن تأیید شود.تایید کردن  
  4. پس از جفت شدن، می توانید Create (برای ایجاد کیف پول جدید) یا Recover (برای بازیابی کیف پول قدیمی خود با استفاده از عبارت پشتیبان) را انتخاب کنید. که برای آموزش راه اندازی کیف پول کول ولت پرو از ایجاد کیف جدید شروع می کنیم.ایجاد یا ریکاور Coolwallet       

ایجاد کیف پول جدید

برای ایجاد یک کیف پول جدید، ابتدا باید عبارت بازیابی جدید تولید شود. این فرآیند می تواند به دو صورت انجام پذیرد:

  • By Card: توسط دستگاه سخت افزاری
  • By App: توسط اپلیکیشن                                                                                                               

عبارات بازیابی برای راه اندازی کول ولت پرو

تولید عبارت توسط اپلیکیشن سریعتر انجام می گیرد، اما به دلیل امنیت بیشتر در تولید توسط دستگاه، گزینه‌ی By Card توصیه می شود. علاوه بر این، باید در این مرحله از نصب کیف پول کول ولت پرو، طول عبارت بازیابی خود را نیز تعیین کنید، که بین 12، 18، یا 24 کلمه می باشد. برای ادامه فرآیند، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اگر روش By Card را انتخاب کردید، اعداد بازیابی(که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند)، یکی یکی بر روی نمایشگر Coolwallet نمایش داده می شود. با فشردن دکمه‌ی دستگاه نیز عدد بعدی ظاهر خواهد شد. هنگامی که تمام اعداد را یادداشت کردید، می بایست مجموع اعداد را بدست آورید تا روند تایید اعتبار عبارت بازیابی صورت پذیرد.

  1. وارد کردن اعداد بازیابی
  2. اگر روش By App را انتخاب نموده‌اید، کلمات بازیابی(که به طور تصادفی تولید شده‌اند) بر روی اپلیکیشن نمایش داده خواهند شد.
    نمایش بازیابی روی اپلیکیشن
  3. هنگامی که تمام کلمات را یادداشت کردید، حال باید کلمات را به ترتیبی که نشان داده شده بود انتخاب کنید، تا صحت عبارت بازیابی تأیید شود.صحت کلمات در راه اندازی کول ولت پرو
  4. در طول فرآیند ایجاد کیف پول، می توانید رمزارزهایی که می خواهید به آن اضافه کنید را انتخاب کنید.اضافه کردن رمز ارز
  5. همچنین می‌توانید قابلیت تأیید آدرس را برای تراکنش‌های خروجی آینده فعال کنید.تایید آدرس
  6. اکنون راه اندازی کیف پول کول ولت پرو شما با موفقیت انجام شد. برای فعال کردن سایر توکن‌ها نیز می توانید بر روی آیکون Manage Wallet واقع در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  7. برای فعال کردن یا افزودن کوین‌ها و توکن‌های پشتیبانی شده، بر روی علامت “+” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  8. اضافه کردن ارز
  9. برای فعال کردن سایر رمزارزهای پشتیبانی شده به طور رسمی، Add Coin or Token را انتخاب کنید. و برای افزودن دستی توکن‌های ERC20 باید Add Custom Token را انتخاب کنید.
  10. اگر «افزودن سکه یا توکن» را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید سایر توکن‌ها یا کوین‌های پشتیبانی شده به صورت رسمی را فعال کنید.
  11. فعال کردن توکن ها در کول ولت پرو
  12. اگر «افزودن توکن سفارشی» را انتخاب کرده‌اید، می بایست آدرس قرارداد توکن خاص ERC20 را اسکن کنید تا آن را به کیف پول خود اضافه کنید.اسکن توکن
بازیابی کیف پول قبلی

اگر شما قبلاً دارای کیف پول کول ولت بوده‌اید و به هر دلیلی دسترسی به آن را از دست داده‌اید، و اکنون می خواهید کیف خود را بازیابی کنید، برای راه اندازی کیف پول کول ولت پرو خود دو گزینه پیش رو دارید:

  • Basic Wallet Recovery: بازیابی کیف‌پول معمولی
  • Advanced Wallet Recovery: بازیابی کیف‌پول پیشرفته

 

  • بازیابی کیف پول کول ولت پرو

در بازیابی کیف پول به صورت معمولی، عبارت بازیابی بر روی تلفن همراه نمایش داده می شود و سریعتر انجام می شود، اما به دلیل امنیت پایین توصیه نمی شود. در مقابل، و در بازیابی به صورت پیشرفته، عبارت بر روی تلفن همراه نمایش داده نمی شود، پس در نتیجه امنیت بیشتری را تضمین می کند. برای انجام این فرآیند مراحل زیر باید طی شود:

  1. اگر روش «بازیابی کیف‌پول پیشرفته» را انتخاب کنید، یک سری دستورالعمل به شما ارائه می شود. در اینجا می بایست کارت عبارت بازیابی خود، که در بر گیرنده‌ی عبارت 12/18/24 عددی یا کلمه‌ای می باشد، را داشته باشید. حال در اپلیکیشن از شما درخواست می شود تا عددهای مشخص شده را انتخاب کنید.
  2. بازیابی کیف پول پیشرفته
  3. بر روی کارت بازیابی خود، یک شماره ردیف، و یک عدد بازیابی که روبه‌روی آن نوشته‌اید مشاهده خواهید کرد. در اینجا عدد اول (i) برای شماره ردیف و عدد دوم (ii) برای موقعیت رقم مورد نظر در هر عدد، به عنوان مرجعی در مراحل بعدی استفاده خواهد شد.
    کارت بازیابی collwallet pro

(به عنوان مثال در این نمونه عدد “3” در موقعیت دوم از ردیف دوم قرار گرفته است. یعنی (2،2)

  1. در نمونه زیر اپلیکیشن درخواست عدد (1،1) را می دهد. این بدین معنی است که شما باید رقم دوم از عددی که در در ردیف اول نوشتید را وارد کنید. اگر به نمونه کارت بازیابی دقت کنید این عدد “3” می باشد. به اپلیکیشن برگردید، و کادری که در نقطه دوم از ردیف دوم قرار دارد را انتخاب کنید تا عدد 3 وارد شود.

 

  1. وارد کردن اعداد
  2. به یاد داشته باشید که در طول فرآیند بازیابی نیز همانند فرآیند راه اندازی کیف پول کول ولت پرو، دستگاه سخت افزاری شما باید به طور کامل شارژ شده باشد یا به شارژر متصل باشد.
  3. شارژ کیف پول در حال ریکاوری
  4. در این مرحله باید طول عبارت بازیابی خود را انتخاب کنید. یعنی بین 12، 18، یا 24 کلمه
  5. انتخاب طول عبارت بازیابی در کول ولت
  6. حال مراحل 1 و 3 از بازیابی را انجام دهید تا فرآیند بازیابی تکمیل شود
  7. بازیابی کیف پول کول ولت پرو
  8. اما اگر روش «بازیابی کیف‌پول معمولی» را انتخاب کردید، به راحتی کلمات بازیابی خود را وارد کنید تا کیف قبلی شما بازیابی شود.بازیابی معمولی کول ولت پرو
  9. در طول فرآیند بازیابی، می توانید رمزارزهایی که می خواهید به کیف پول اضافه کنید را انتخاب کنید.
  10. همچنین می‌توانید قابلیت تأیید آدرس را برای تراکنش‌های خروجی آینده خود در طول فرآیند بازیابی فعال کنید.
  11. حال بازیابی کیف پول کول ولت پرو شما با موفقیت انجام شد. برای افزودن کوین‌ها و توکن‌های مورد نظر خود می توانید مراحل 6 تا 10 از بخش “ایجاد کیف پول جدید” را دنبال کنید.
  12. اگر قبلاً توکن‌هایی را به چندین آدرس توکن ارسال کرده‌اید، باید به صفحه Receive در اپلیکیشن بروید و به صورت دستی آدرس‌ها را دوباره اضافه کنید تا تمام دارایی‌های توکن‌های ERC20 را مشاهده کنید.
  13. اضافه کردن آدرس
خرید کیف پول کول ولت پرو از علی سیتی

بدین ترتیب و با تکمیل مراحل فوق می توانید راه اندازی کیف پول کول ولت پرو خود را انجام دهید. اما اگر تاکنون موفق به خرید این کیف پول نشده‌اید، ما به شما توصیه می کنیم تا این محصول یا هر کیف پول سخت افزاری مطرح دیگر را از طریق وبسایت علی سیتی با مناسب‌ترین قیمت سفارش داده، و با اطمینان از اصالت کالا آن را در ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش راه اندازی کیف پول کول ولت پرو"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 12 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.