آموزش کیف پول سیف پال SafePal S1

علی سیتی / آموزش کیف پول سیف پال SafePal S1

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

18 مهر 1400

نظرات

2 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

اگر به دنبال راهی مطمئن و ایمن برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود هستید، کیف پول سخت‌افزاری گزینه بسیار خوبی برای شما است. در این بررسی، نگاهی عمیق به نحوه  کار با کیف پول سیف پال SafePal S1، از جمله نصب و راه اندازی کیف پول سیف پال  خواهیم داشت.

همانطور که می‌دانید S1 یک کیف پول سخت افزاری جمع و جور و قابل حمل است که از چندین ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و غیره پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک صفحه نمایش داخلی برای مدیریت آسان تراکنش ها و یک تراشه امنیتی برای محافظت بیشتر است. این ولت دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است که استفاده از آن را حتی برای مبتدیان آسان می کند. همچنین دارای یک صفحه نمایش OLED داخلی است که به کاربران امکان می دهد تراکنش ها را تأیید کرده و موجودی خود را بررسی کنند.

چرا باید کیف پول سرد SafePal S1 بخریم؟

قبل از این که در ارتباط با نحوه کار و  نصب safepal s1 با شما صحبت نماییم دلایل خرید این ولت را برای شما بیان خواهیم کرد. همچنین می‌توانید مزایا و معایب سیف پال را مطالعه نمایید.

  1. این کیف پول به بلوتوث، وای فای یا NFC نیاز ندارد. این امر از حملات فیشینگ آنلاین و تزریق بدافزار جلوگیری می کند.
  2. این ولت دارای یک تراشه عنصر امن EAL 5+ و یک تولید کننده اعداد تصادفی واقعی است که از کلید خصوصی شما محافظت می کند.
  3. همچنین می‌توانید فعالیت‌های Web3 مانند مبادله، NFT، بازی بلاک چین و استخراج نقدینگی را از کیف پول SafePal خود انجام دهید.
  4. این دستگاه از 54 بلاک چین و ارزهای دیجیتال نامحدود پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید تمام دارایی های رمزنگاری خود را در یک دستگاه مدیریت کنید.
  5. این کیف پول یک برنامه موبایل کاربرپسند و پشتیبانی از آزمایشگاه های Binance دارد.

نحوه کار با کیف پول سیف پال، مراحل نصب و راه اندازی safepal s1

اما پس از خرید کیف پول سیف پال مراحلی باید برای نصب آن طی شود که ممکن است کمی پیچیده باشد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا به شرح قدم به قدم مراحل راه اندازی کیف پول سیف پال بپردازیم.

مرحله اول: تایید اعتبار یا احراز هویت کیف پول سیف پال

پس از روشن کردن کیف پول سیف پال، اولین مرحله احراز هویت یا تایید اعتبار دستگاه می باشد. این مکانیزم امنیتی، برای زمانی است که کاربر یک کیف پول سخت افزاری سیف پال جدید خریداری و دریافت کرده است. برای تکمیل این فرآیند 4 قدم ساده باید طی شود:

  1. هنگام راه اندازی کیف پول سیف پال، اولین قدم انتخاب زبان مورد نظر است. پس از انجام این کار، صفحه تایید اعتبار دستگاه را مشاهده خواهید کرد. سپس با کلیک بر روی Next، یک QR کد منحصر به فرد نمایش داده می شود.

                                                                                                                                    

راه اندازی کیف پول سخت افزاری سیف پال

2. از مرورگر تلفن همراه خود برای اسکن QR کد نشان داده شده استفاده کنید. اکنون به یک صفحه تأیید هدایت خواهید شد. روی دکمه OK دستگاه کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید، جایی که یک کد 6 رقمی را می بینید که به طور تصادفی توسط دستگاه S1 تولید می شود. حال کد تأیید 6 رقمی را در صفحه باز شده در مرورگر تلفن همراه خود وارد کنید.


3. با وارد کردن کد تایید در مرورگر تلفن همراه و کلیک بر روی Authenticate نتیجه تایید اعتبار را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که اگر دستگاه جدیدی خریداری کرده‌اید، در این مرحله از نصب کیف پول سخت افزاری سیف پال، دستگاه شما باید به عنوان یک دستگاه جدید و اصل شناسایی شود.

4. در این مرحله در دستگاه کیف پول خود بر روی Next کلیک کنید، و QR کد نشان داده شده در صفحه نتیجه را اسکن کنید تا کیف پول فعال شود. فرآیند فعال سازی ممکن است چند دقیقه طول بکشد و سپس مرحله تایید اعتبار به پایان می رسد.

اسکن qr در safepal

مرحله دوم: ایجاد یا بازیابی کیف پول safepal s1

پس از تایید و احراز هویت کیف پول خود در مرحله قبلی از راه اندازی کیف پول سیف پال، اکنون می توانید دستگاه را با ایجاد یک کیف پول جدید یا بازیابی کیف پول موجود در آن راه اندازی کنید. در دستگاه S1، گزینه‌ای برای انتخاب بین «ایجاد کیف پول جدید» یا «بازیابی کیف پول » مشاهده خواهید کرد.

نصب کیف پول سبف پال

  • Create New Wallet یا “ایجاد کیف پول جدید” به این معنی است که شما قصد دارید یک کیف پول جدید و خالی برای خود بسازید.
  • Recover My Wallet یا “بازیابی کیف پول من” به این معنی است که می توانید کیف پولی که از قبل داشتید را به دستگاه وارد کنید تا بتوانید رمزارزهای موجود خود را، در کیف پول سخت افزاری جدید S1 ذخیره و مدیریت کنید.

برای ایجاد یک کیف پول جدید در این مرحله از نصب کیف پول سیف پل، نوبت به یادداشت عبارت بازیابی می رسد. در اینجا پس از کلیک بر روی Create Now مراحل زیر باید طی شود:

  1. یکی از اعداد 18، 12، و 24، که به معنی تعداد کلمات بازیابی می باشند را انتخاب کنید. اکنون دستگاه لیستی از عبارات Mnemonic را در اختیار شما قرار می دهد و شما باید آنها را در برگه‌ی بازیابی یادداشت کرده و در مکانی امن نگهداری کنید. سپس بر روی OK و پس از آن Next کلیک کنید.
  2. در این مرحله باید از عبارت Mnemonic که دستگاه به شما نشان می دهد کلمات مورد نظر را به ترتیبی که یادداشت نموده‌اید انتخاب کرده و سپس روی OK کلیک کنید.
  3. هنگامی که کل عبارت Mnemonic را به درستی انتخاب کردید، پیام تأیید یا Verified را مشاهده خواهید کرد. سپس می توانید پین کد خود را برای کیف پول ایجاد کنید. پین کد شامل 6-12 شماره دیجیتال است. پس از انتخاب گزینه Set My PIN وارد صفحه جدیدی می شوید.
  4. در این مرحله می توانید پین کد مورد نظر خود را وارد کنید. پس از وارد کردن، باید آن را تایید کرده و مجدداً در صفحه جدید وارد کنید. پس از تایید نهایی پین کد، وارد صفحه جدیدی شده و پس از 10 تا 15 ثانیه با پیغام Wallet is created مواجه می شوید.
  5. حال باید نام کیف پول سخت افزاری خود را وارد کنید. پس از وارد کردن نام، گزینه Done را انتخاب کنید. سپس گزینه OK را انتخاب کنید. اکنون قسمت مهم از راه اندازی کیف پول سیف پال به پایان رسید، و کیف پول جدید شما در دستگاه SafePal S1 ایجاد شده است.

ایجاد کیف پول safepal

برای بازیابی کیف پول خود، ابتدا باید تعداد عبارات بازایابی که داشتید، یعنی بین 18، 12، و 24 را انتخاب کنید. پس از آن، می بایست آنها را به ترتیب وارد کنید. پس از وارد کردن تمام عبارات بازیابی و تایید آنها، باید پیام Verified را مشاهده کنید. در ادامه، مراحل (3 تا 5) بالا را دنبال کنید. برای انجام این کار می‌توانید به صفحه بازیابی کیف پول سیف پال مراجعه نمایید.

بازیابی safepal

مرحله سوم: اتصال کیف پول سخت افزاری سیف پال S1 با اپلیکیشن SafePal

از آنجایی که کیف پول سیف پال یک دستگاه آفلاین است، قادر به برقراری ارتباط با اینترنت یا بلاک چین برای ارسال یا دریافت رمزارز نمی باشد. از این رو برای اینکه بتواند یک مبادله کریپتو را امضا کند یا اجازه ورود به DApp را بدهد، باید با اپلیکیشن سیف پال pair شود تا بتواند انتقال ارز دیجیتال را انجام داده یا داده‌ها را از بلاکچین یا DApps دریافت کند. بنابراین، پس از راه اندازی کیف پول سیف پال ، آخرین مرحله pair کردن دستگاه با اپلیکیشن SafePal است که از طریق مراحل زیر انجام می شود:

  1. قدم اول در این قسمت دانلود اپلیکیشن است. شما می توانید اپلیکیشن SafePal را با مراجعه به اپ استور یا گوگل پلی، و یا اسکن QR کد زیر دانلود کنید.

اسکن QR

اگر اولین باری است که از اپلیکیشن SafePal استفاده می‌کنید، چند دقیقه طول می‌کشد تا تنظیمات امنیتی، از جمله تنظیم رمز عبور، اثر انگشت و پَتِرن را انجام دهید. این فرآیند نسبتاً آسان است و تنها کافیست دستورالعمل‌های روی برنامه را دنبال کنید.

اپلیکیشن safepal2. در این مرحله از نصب کیف پول سیف پال دو گزینه برای شما نمایش داده می شود، کیف پول نرم‌افزاری یا کیف پول سخت‌افزاری، که باید Hardware Wallet یا همان کیف پول سخت‌افزاری را انتخاب کنید و بعد از خواندن دستورالعمل‌ها روی Next کلیک کنید.

انتخاب نوع کیف پول

3. با وارد شدن به فرآیند جفت شدن یا pairing، یک QR کد در اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد. حال باید بر روی دستگاه کیف پول بر روی Scan کلیک کنید و QR کدی که اپلیکیشن SafePal برای شما ایجاد کرده است را اسکن کنید. سپس پین کد را در دستگاه وارد کنید تا اتصال مجاز شود.

اسکن و وارد کردن pin

  1. پس از وارد کردن پین کد، دستگاه مجموعه‌ای از QR کدهای پویا را روی صفحه خود نمایش می دهد. در اپلیکیشن، روی Next کلیک کنید و از دوربین تلفن همراه برای اسکن این QR کدها استفاده کنید. پس از تکمیل اسکن، دستگاه شما با اپلیکیشن SafePal جفت می شود.

مرحله چهارم : افزودن کوین‌ها و توکن‌ها به کیف پول سیف پال

اکنون که با اتمام مراحل آموزش کیف پول سخت افزاری سیف پل، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر کوین‌ها و توکن‌های مورد نظر خود را به کیف پول خود اضافه کنید:

  1. در داخل اپلیکیشن در قسمت Asset یا دارایی‌ها بر روی گزینه edit کلیک کنید.

انتخاب کوین

2. در قسمت Coin Management یا مدیریت کوین‌ها لیستی از کوین‌ها را مشاهده خواهید کرد. کوین مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی Add Coin کلیک کنید.

اضافه کردن کوین

3. کدهای QR بین اپلیکیشن و کیف پول سخت افزاری را اسکن کنید. با انجام این کار، داده‌ها بین کیف پول و اپلیکیشن SafePal همگام سازی خواهند شد.

4. حال با رفتن به قسمت Asset Management خواهید که کوین‌های مورد نظر شما اضافه شده است.

راه اندازی کیف پول نرم افزاری سیف پال

از آنجایی که سیف پال به جز کیف پول سخت افزاری، دارای کیف پول نرم افزاری نیز هست، برای مشاهده مراحل نصب و راه اندازی کیف پول نرم افزاری سیف پال  مب‌توانید به لینک فوق مراجعه نمایید. این آموزش برای آنهایی که بدون داشتن دستگاه کیف پول می خواهند از نرم افزار سیف پال برای ذخیره ارزهای خود استفاده کنند، نیز مناسب خواهد بود.

قیمت و خرید کیف پول سخت افزاری سیف پال از علی سیتی

اگر به دنبال کیف پولی با قیمت مناسب و البته ایمن هستید، کیف پول سخت افزاری SafePal S1 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. پس اگر تاکنون موفق به خرید کیف پول سیف پال نشدید و یا قصد خرید دیگر کیف پول‌های دیجیتال را دارید، به یاد داشته باشید که وبسایت علی سیتی امکان خرید انواع کیف پول‌های سخت افزاری را با بهترین قیمت‌ها برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. تنها کافیست به وب‌سایت علی سیتی مراجعه کنید و همین الان کیف پول مورد نظر خود را سفارش دهید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به همراه پشتیبانی رایگان برای محصولات است.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش کیف پول سیف پال SafePal S1"

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.