آموزش راه اندازی کیف پول الیپال تایتان

علی سیتی / آموزش راه اندازی کیف پول الیپال تایتان

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

28 مهر 1400

نظرات

4 نظرات

آنچه که در این مطلب می خوانید:

آموزش گام به گام راه اندازی و نصب کیف پول الیپال تایتان

در مقاله پیشین در ارتباط با معرفی ولت الیپال تایتان صحبت کردیم. همانطور که بیان کردیم ellipal یک کیف پول سخت افزاری جدید است که با تمرکز بر روی ایمنی بالا و راحتی در استفاده طراحی و ساخته شده است. از آنجایی که این دستگاه کاملا از اینترنت ایزوله شده است، برای راه اندازی کیف پول الیپال و استفاده از آن باید از یک تلفن هوشمند که اپلیکیشن الیپال برای روی آن نصب شده است استفاده کنید. این اپلیکیشن هم برای تلفن‌های اندروید و هم برای تلفن‌های اپل در دسترس است. لینک دانلود آن هم به صورت یک QR کد بر روی خود دستگاه تعبیه شده است. در این دستگاه تراکنش‌ها نیز از طریق کدهای QR تأیید می شوند. بنابراین کلیدهای خصوصی هرگز از دستگاه خارج نمی شوند و از هرگونه هک کاملاً در امان هستند.

راه اندازی کیف پول الیپال

با توجه به آنکه این دستگاه دارای تفاوت‌هایی با سایر کیف پول‌های سخت افزاری موجود در بازار است، ممکن است عادت کردن به استفاده از آن کمی زمان بر باشد. از این رو در این مطلب به طور کامل به آموزش کیف پول الیپال و نحوه‌ی استفاده از آن پرداخته‌ایم. لازم به ذکر است که زمانی که دستگاه به دست خریدار می رسد باتری شارژ شده دارد و آماده برای استفاده می باشد.

شروع به استفاده

برای راه اندازی این دستگاه اولین قدم روشن کردن آن با استفاده از دکمه‌ای است که در سمت چپ قرار گرفته است. که البته تنها دکمه‌ای است که بر روی آن وجود دارد. بلافاصله پس از روشن شدن، یک صفحه لمسی را مشاهده خواهید کرد که مشابه صفحه‌ی تلفن‌های هوشمند است و در اولین مرحله باید زبان مورد نظر انتخاب شود. سپس باید یک حساب کاربری ایجاد کرد که راهنمای انجام آن، با تمام جزئیات و مراحل، به طور کامل در ادامه مطلب توضیح داده خواهد شد.

نصب ellipal titan

ساخت حساب کاربری در Ellipal titan

برای راه اندازی کیف پول الیپال، پس از انتخاب زبان به صفحه دانلود اپلیکیشن هدایت خواهید شد. در اینجا باید با استفاده از دوربین تلفن همراه خود و با اسکن کد QR بر روی صفحه وارد لینک دانلود اپلیکیشن شوید. همچنین می توانید بدون اسکن کد و تنها با جستجو در اپ استور و یا مراجعه به وبسایت الیپال به اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

پس از دانلود نیز با انتخاب next منویی با سه گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد:

  • ایجاد یک حساب کاربری جدید
  • بازیابی یک حساب کاربری با استفاده از کلمات بازیابی
  • ورود با حساب کاربری موجود

ساخت حساب کاربری در ellipal titan

با انتخاب گزینه “Create Account” یا “ایجاد یک حساب کاربری جدید” شما به مراحل ساخت پروفایل جدید هدایت خواهید شد. این مراحل به شرح زیر می باشد.

  1. اطلاعات پروفایل خود را وارد کنید و یک رمز عبور به دلخواه خود انتخاب کنید. دقت کنید که این رمز در هنگام بازیابی حساب ضروری است، و باید آن را همیشه به خاطر داشته باشید.
  2. ایجاد حساب یا همان “Create Account” را انتخاب کنید.
  3. پس از آنکه حساب کاربری با موفقیت ایجاد شد، نوبت به بَک آپ گیری از کلمات بازیابی است، که از مهمترین مراحل نصب کیف پول الیپال می باشد. بدین منظور “Backup mnemonic words” را انتخاب کنید.

در اینجا سه نکته بسیار مهم در رابطه با کلمات بازیابی برای شما نمایش داده می شود که باید آنها را با دقت مطالعه کرده و آنها را تیک بزنید. سپس “Back up now” را انتخاب کنید.

بک آپ گیری کلمه بازیابی

بدین ترتیب کلمات بازیابی برای شما نمایش داده خواهد شد. شما باید این کلمات را به ترتیب بر روی کاغد نوشته و آنها را در جایی امن نگهداری کنید. کلمات بازیابی تشکیل شده از 12 کلمه مختلف است که باید کاملا محرمانه باقی بماند.

توجه: در صورت گم شدن این کلمات، دارایی‌های حساب برای همیشه از بین خواهند رفت و راهی برای بازگرداندن آن وجود نخواهد داشت! همچنین به خاطر داشته باشید که این کلمات نباید به هیچ وجه وارد کامپیوتر شوند و یا با تلفن همراه از آنها عکس گرفته شود، زیرا در صورت دسترسی اینترنت ممکن است مورد سرقت قرار بگیرند.

با انتخاب next صفحه‌ای برای تایید کلمات بازیابی نمایش داده خواهد شد. که باید این 12 کلمه را به ترتیبی که یادداشت کرده‌اید انتخاب کنید. سپس “Verify Mnemonics” را انتخاب کنید.

در آخرین مرحله از راه اندازی کیف پول الیپال، باید رمزارزهایی که می خواهید در این حساب شامل شوند را انتخاب کنید و بدین ترتیب مراحل ایجاد حساب پایان خواهد یافت.

اتصال حساب کاربری به اپلیکیشن الیپال

زمانی که حساب کاربری خود را با موفقیت بر روی دستگاه ایجاد کردید، به منظور مشاهده دارایی‌های حساب و انجام مبادلات باید دستگاه را با اپلیکیشن الیپال جفت یا به اصطلاح pair کنید. از آنجایی که در اولین مرحله اپلیکیشن را دانلود کرده‌اید، با استفاده از مراحل زیر می توانید فرایند جفت کردن را انجام دهید.

در حساب جدیدی که در مرحله قبلی ایجاد کردید، آیکونی که در قسمت بالایی سمت راست صفحه قرار گرفته است را انتخاب کنید.

در این مرحله از راه اندازی کیف پول الیپال  صفحه‌ی “Connect to App” یا “اتصال به اپلیکیشن” باز خواهد شد که در آن QR کدهای مربوط به اتصال به اپلیکیشن قرار گرفته‌اند.

سپس وارد اپلیکیشن الیپال در تلفن همراه خود شوید و “Connect to Cold Wallet” یا “اتصال به کیف پول سرد” را انتخاب کنید. در اینجا دوربین تلفن همراه شما فعال خواهد شد.

با استفاده از دوربین، تمام QR کدهایی که بر روی دستگاه نمایش داده می شود را اسکن کنید. در این قسمت برای سرعت بیشتر می توانید “Auto Play” را فعال کنید تا تمام کدها به صورت اتوماتیک و یکی پس از دیگری اسکن شوند.

پس از اتمام اسکن می توانید حساب کیف پول خود را در داخل اپلیکیشن مشاهده کنید.

 

اپلیکیشن الیپال تایتان

دریافت رمزارز در کیف پول الیپال تایتان

پس از آنکه نصب کیف پول الیپال با موفقیت انجام شد، قدم بعدی دریافت ارز از طریق دستگاه است. دریافت ارزها در الیپال به دو طریق می تواند صورت بگیرد:

یا با نمایش آدرس و QR کد مربوطه، مستقیماً بر روی صفحه دستگاه، و یا با انتخاب رمزارز مورد نظر در اپلیکیشن تلفن همراه و انتخاب دکمه “Receive” یا “دریافت” در پایین صفحه

در هر دو مورد، QR کد یکسانی با آدرس یکسان به شما نشان داده می شود.

ارسال رمزارز از کیف پول الیپال

ارسال ارزها از دستگاه الیپال از دریافت آن کمی پیچیده‌تر است. برای این کار نیاز به طی مراحل زیر می باشد:

ابتدا باید در داخل اپلیکیشن ارزی که قصد ارسال آن را دارید را باز کرده و دکمه‌ی “send” یا “ارسال” که در پایین صفحه قرار گرفته است را انتخاب کنید.

اطلاعات مورد نیاز از جمله مقدار و آدرس گیرنده را وارد کنید و سپس “submit” یا “ثبت” را انتخاب کنید.

یک QR کد بر روی صفحه نمایش داده می شود که باید با استفاده از دستگاه الیپال اسکن شود.

در داخل دستگاه الیپال و در کنار ارزی که می خواهید ارسال کنید دکمه‌ی “sign” را انتخاب کرده و رمز عبور خود را که در هنگام راه اندازی کیف پول الیپال انتخاب کرده‌اید، وارد کنید.

QR کد نمایش داده شده بر روی صفحه‌ی اپلیکیشن را از طریق دستگاه الیپال اسکن کرده و تراکنش را تایید کنید.

در آخر QR کد معامله مورد تأیید که باید با برنامه تلفن همراه اسکن شود روی صفحه دستگاه ظاهر می شود. تأیید تراکنش در صفحه تلفن همراه نمایش داده می شود و یک پیام در اپلیکیشن برای شما ارسال می شود که تکمیل تراکنش را تایید می کند.

ارسال رمز ارز با کبف پول الیپال

به‌روز رسانی سیستم عامل

برای آنکه دستگاه شما همیشه از جدیدترین سیستم عامل بهرمند باشد، لازم است تا به طور مرتب سیستم عامل آن را به روز کنید. از آنجایی نیز که الیپال قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد، ارتقاء از طریق کارت حافظه MicroSD و آداپتوری که به همراه محصول ارائه شده انجام می گیرد.

بازیابی کیف پول الیپال

اگر زمانی کیف پول سخت افزاری شما گم شود، می توانید دارایی‌های خود را از طریق 12 کلمه‌ای که در زمان راه اندازی کیف پول الیپال دریافت کرده بودید بازیابی کنید.  این بازیابی می تواند در هر کیف پولی که با عبارت 12 کلمه‌ای بازیابی سازگار باشد صورت بگیرد. با این حال اگر فرض کنیم که می خواهید ارزهای خود را در یک دستگاه الیپال تایتان جدید بازیابی کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

دستگاه خود را روشن کنید و گزینه‌ی “Recover device via mnemonics” را انتخاب کنید.

کلمات بازیابی خود را به همان ترتیبی که بر روی کاغد نوشته بودید، وارد کنید.

یک نام کاربری و رمز عبور جدید انتخاب کرده و رمز عبور خود را تایید کنید.

دکمه‌ی “Recover account” را انتخاب کنید.

بازیابی کیف پول الیپال تایتان

بدین ترتیب اگر کلمات بازیابی صحیح باشند، دارایی‌های شما در این دستگاه جدید در دسترس خواهد بود. توجه داشته باشید که شما می توانید  با خرید کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی علی سیتی این محصول را با مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید و با اطمینان از اصالت کالا و با خیالی راحت آن را در ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش راه اندازی کیف پول الیپال تایتان"

4 پاسخ

  1. خیلی ولت خوبی و کار کردن باهاش راحت
    تیم پشتیبانیشونم اگر مشکلی باشه خیلی خوب پاسخ میدن
    من راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نوزده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.