آموزش استیک کردن در کیف پول لجر

علی سیتی / آموزش استیک کردن در کیف پول لجر

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

6 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

دنیای ارزهای دیجیتالی هر روز در حال گسترش و اضافه شدن قابلیت ها و امکانات جدید است. ماینینگ و یا استخراج ارزهای دیجیتالی از جمله مواردی است که در این حوزه بسیاری از افراد را درگیر خود است. همانطور که می‌دانید ماینینگ ارزهای دیجیتال نیازمند صرف هزینه و زمان است و در بسیاری از موارد برای کاربران عادی مقرون به صرفه نخواهد بود. استیک در ارزهای دیجیتال امروزه یکی از روش‌های جایگزینی برای استخراج رمزها است و در حقیقت می‌توان گفت روشی  بسیار ساده تر و البته کم هزینه‌تر نسبت به استخراج و یا همان ماینینگ کردن است. بدین ترتیب دیگر نیازی به خرید دستگاه های گران قیمت ماینینگ نخواهد بود.  این بار و در این مطلب از علی سیتی ما  قصد داریم در ارتباط با استیک کردن در کیف پول لجر با شما صحبت نماییم. پس اگر شما نیز از کاربران کیف پول های سخت افزاری لجر هستید پیشنهاد میکنم ادامه مطلب را از دست ندهید. در ادامه توضیحی کامل‌تر در ارتباط با استیک کردن خواهیم داشت.

آموزش استیک کردن در لجر

 استیک کردن ارز دیجیتال به چه معناست و چگونه انجام می‌شود؟

در دنیای ارزهای دیجیتالی تنها راه کسب درآمد از طریق معاملات نخواهد بود. همانطور که بیان کردیم استیک کردن روشی به صرفه و کم هزینه برای استخراج ارزهای دیجیتال است. در حقیقت استیک کردن فرآیند استخراج را با مصرف منابع پردازشی و همچنین مصرف برقی کمتر ایجاد می‌کند. به عبارتی دیگر این فرآیند به معنای دریافت سود در مقابل نگهداری از انواع ارزهای دیجیتالی در کیف پول ‌های سخت افزاری است. از جمله مهمترین مزایای استیک کردن نسبت به ماینینگ این است که شما می‌توانید با هر نوع بودجه  و سرمایه‌ای این کار را انجام دهید . اما استیک کردن چگونه و به چه صورتی انجام می‌شود؟ این فرآیند به وسیله یک مکانیسم با نام (Proof Of Stake) انجام می‌شود. بدین ترتیب شبکه به کاربران خود که به آن‌ها نود و یا گره گفته می‌شود، بلاک چین جدیدی را در یک بازه زمانی خاص تایید و بلوکی جدید را ایجاد می‌کند. به این ترتیب بر اساس مقدار کوین‌های ذخیره شده توسط فرد انتخاب و تایید می‌شود. با استفاده از pos  هر یک از سرمایه گذاران در شبکه بلاک چین رمز ارزهای خود را استیک کرده و حق اعتبار برای انجام معاملات را به دست می‌آورند. به صورت کلی می‌توان گفت استکینگ پاداشی برای فعالیت در این شبکه و به نوعی همان سود بانکی  به شمار می‌رود. در ادامه روش و آموزش استیک کردن در کیف پول لجر را شرح خواهیم داد.

استیک کردن چیست؟

طریقه استیک کردن در کیف پول لجر چگونه است؟

برای استیک کردن در کیف پول های لجر مراحل فوق را به ترتیب انجام دهید.

  • اپلیکیشن رمز ارز مورد نظر خود را بر روی کیف پول سخت افزاری لجر خود نصب نمایید.
  • برنامه کیف پول واسط با رمز ارزهای خود را انتخاب نمایید.
  • با استفاده از ولت انتخاب شده ارزهای خود را به دستگاه منتقل کنید.
  • اکنون می‌توانید با استفاده از قوانین بلاک چین شروع به استیک کردن نمایید.

استیک کردن با استفاده از لجر لایو

برای استیک کردن در کیف پول لجر لایو ابتدا اپلیکیشن مورد نظر را بر روی کامپیوتر شخصی و یا موبایل خود نصب نمایید. سپس در لجر لایو یک اکانت ساخته و با استفاده از لجر لایو ارزهای دیجیتال و یا همان دارایی‌های خود را به دستگاه منتقل کنید. اکنون می‌توانید شروع به استیک کردن و یا کسب درآمد نمایید.

استیک کردن در کیف پول لجر

دلایل استیک کردن با کیف پول لجر

در راستای مقاله استیک کردن در کیف پول لجر بهتر است با دلایل انتخاب این ولت برای این کار نیز آشنا شوید. همانطور که می‌دانید کیف پول‌های سخت افزاری لجر یکی از محبوب‌ترین ولت‌ها در دنیا به شمار می‌روند و کاربران بسیاری در حال استفاده از آن‌ها هستند. این کمپان مدل‌های جدیدی از کیف پول‌های سخت افزاری را با نام های لجر نانو ایکس 2022 و همچنین کیف پول لجر نانو اس پلاس روانه بازار کرده است. این ولت ها به دلیل امنیت بالا مورد استقبال قرار گرفته و دارایی‌های شما را تضمین خواهد کرد. از دیگر مواردی که این ولت‌ها را برای استیک کردن مناسب ساخته است این است که با استفاده از این ولت شما می‌توانید بیش از 7 نوع از ارزهای دیجیتال مختلف را استیک نمایید. سهولت استفاده و کاربری آسان از دیگر مزایا استفاده از کیف پول ها برای استیک کردن است. برای خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس و سایر مدل های این ولت به فروشگاه ما مراجعه نمایید. 

چه نوع ارزهای دیجیتالی را می‌توان با کیف پول های لجر استیک کرد؟

در ادامه این مطلب قصد داریم تا ارزهایی که توسط لجر استیک می‌شوند را به شما معرفی نماییم. شما می‌توانید انواع ارزهای دیجیتالی از جمله اتریوم، ترون، کاردانو، بایننس کوین، سولانا، الگورند، کازماس و تزوس را با کیف پول لجر استیک نمایید. در ذیل به صورت  مختصر روش استیک کردن چند ارز را برای شما بیان خواهیم کرد. روش کار در ارزهای دیگر نیز تقریبا  به همین صورت خواهد بود.

استیک کردن ارزهای دیجیتال با لجر

  • استیک ترون با کیف پول لجر

در شبکه ترون همه افراد می‌توانند به عنوان نماینده درخواست دهند. هر یک از حساب های کاربری می‌توانند رای دهند و یا در نظر سنجی شرکت نمایند. در نهایت از میان این تعداد 27 نفر افرادی که رای بالاتری دارند به عنوان نماینده انتخاب شده و پاداش دریافت خواهند کرد. برای انجام این کار در ابتدا شما باید باید توکن  TRX را درون ترون پاور قفل نمایید . بنابراین هر چه تعداد توکن های شما بیشتر باشد رای بیشتری نیز خواهید آورد. سپس با استفاده از Tron power  خود می‌توانید به نمایندگان رای دهید و پس از 24 ساعت می‌توانید پاداش خود را دریافت نمایید

  • استیک الگورند

در راستای مقاله استیک کردن در کیف پول لجر، روش استیک الگورند را بیان خواهیم کرد. این ارز دیجیتال نیز درست از قاعده pos پیروی کرده و بر مبنای آن است . سود استیک کردن در آن تقریبا برابر با  6 درصد بوده و امکان تقلب در این ارز بسیار کم است. برای استیک کردن ابتدا باید برنامه الگورند را نصب و سپس با ایجاد حساب کاربری در لجر لایو تراکنش‌ها را تایید نمایید. لازم به ذکر است در این نوع ارز شما باید حداقل یک عدد Algo  در حساب خود داشته باشید.

  • استیک کازماس با لجر

ارز دیجیتال کازماس نیز با استفاده از قاعده pos  استفاده کرده و معاملات آن نیز با استفاده از اعتبار سنجی صورت می‌گیرد. در این نوع تعداد 125 نفر از کسانی که دارای اعتبار بالاتری هستند پاداش دریافت می‌کنند.سود این ارز دیجیتال در حال حاضر برای استکینگ برابر 8 تا 10 درصد بوده و به سادگی و به صورت مستقیم می‌توانید این سود را از لجر لایو دریافت نمایید. برای استیک کردن نیز ابتدا باید برنامه کازماس را بر روی کیف پول سخت افزاری لجر نصب کرده و پس از ایجاد حساب کاربری در لجر لایومی‌توانید اعتبارسنجی و تایید تراکنش‌ها را انجام کنید.

  • استیک تزوس 

تزوس در حقیقت اولین ارزی است که از این قابلیت پشتیبانی نمود. بازده سالانه برای استکینگ این ارز تقریبا 6 درصد خواهد بود. برای این کار ابتدا باید حساب تزوس را در لجر لایو و همچنین اعتبارسنج مناسب را  انتخاب نمایید و در نهایت اطلاعات نمایندگی را در کیف پول سخت افزاری لجر تایید نمایید. اگر برای اولین بار است که شروع می‌کنید تقریبا 5 هفته زمان نیاز دارید تا به درآمد برسید.

خرید انواع کیف پول لجر

خرید انواع کیف پول های سخت افزاری لجر از علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با استیک کردن در کیف پول لجر صحبت کردیم و دلایل استفاده از این ولت و همچنین نحوه استیک کردن با آن را برای شما شرح دادیم. همانطور که می‌دانید انواع کیف پول های سخت افزاری لجر در مدل های لجر نانو اس و لجر نانو ایکس که به تازگی جدیدترین مدل‌های آن نیز توسط این کمپانی طراحی شده است، بهترین انتخاب برای نگهداری ارزهای دیجیتال شما هستند. اگر شما نیز قصد خرید کیف پول‌های سخت افزاری لجر را دارید همین حالا می‌توانید با مراجعه به وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی از انواع این ولت ها دیدن فرمایید.

تنها با چند کلیک می‌توانید سفارشات خود را ثبت و در کوتاه‌ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید. از مزایای خرید از این فروشگاه قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالاست. همچنین می‌توانید با پشتیبانان این مجموعه تماس گرفته و هر گونه سوالی در ارتباط با این ولت‌ها داشتید با آن‌ها در میان بگذارید. با علی سیتی خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "آموزش استیک کردن در کیف پول لجر"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.