مدت زمان تحویل کالا از آمازون

علی سیتی / زمان تحویل کالا از آمازون

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

22 آبان 1401

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

با توجه به گسترش اینترنت و خدمات آنلاین فروشگاه‌‌های اینترنتی بسیاری در حال فعالیت در سراسر دنیا هستند که هر روز نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. خرید از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های جهان از جمله خرید از آمازون و ایبی با توجه به وجود تنوع محصولات و اصالت کالاها و همچنین عدم وجود برخی از محصولات برند و اورجینال در کشور ما مورد توجه بسیاری از کاربران در دنیا به خصوص کاربران ایرانی قرار گرفته است. شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که خرید از این سایت ها در بسیاری از موارد مقرون به صرفه تر از ایران خواهد بود. دلیل این امر را در ادامه این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد. ما در مقالات پیشین در ارتباط با نحوه خرید از آمازون و همچنین نحوه خرید از ایبی به روش‌های مختلف با شما صحبت کردیم. اکنون و در این مطلب از علی سیتی قصد داریم در ارتباط با مدت زمان تحویل کالا از آمازون و سایت های خارجی دیگر که سوال بسیاری از افراد است با شما صحبت نماییم. پس اگر شما نیز قصد خرید از این فروشگاه‌ها را دارید پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از زمان رسیدن کالا و تحویل آن در ایران در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

زمان تحویل کالا از آمازون

چرا خرید از آمازون به صرفه است؟

همانطور که بیان کردیم در بسیاری از موارد خرید از سایت های خارجی حتی کم هزینه‌تر از خرید از سایت های داخلی است. قبل از این‌که در ارتباط با مدت زمان تحویل کالا از آمازون صحبت نماییم باید بدانید چرا خرید از سایت های خارجی به صرفه‌تر است. همانطور که می‌دانید در آمازون و دیگر سایت های خارجی  هزینه محصولات با دلار و سایر ارزها محاسبه خواهد شد. با توجه به وضعیت دلار و ارز و افزایش قیمت آن‌ها در کشور ما چطور خرید از این سایت‌ها مقرون به صرفه خواهد بود. در حقیقت می‌توان گفت اگر دغدغه مالی برای خرید از این فروشگاه‌ها را دارید بهتر است تنها در روزهای خاص از جمله روز  بلک فرایدی و یا آفرهای ویژه پایان هر فصل و تخفیفات روزهای خاص از جمله کریسمس به سراغ خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارجی بروید. زیرا در این روزها فروشگاه‌ها تخفیفات قابل توجهی بر روی محصولات خود می‌گذارند که به می‌توانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. اگر شما بخواهید همان کالا را از داخل ایران خریداری کنید حتما می‌بایست مبلغی بیشتر را هزینه کنید. دقت داشته باشید موجودی کالاها در این روزها به سرعت به اتمام می‌رسد بنابراین  در خرید و ثبت سفارش خود عجله کنید.

زمان تحویل کالا از آمازون و سایت های خارجی تا ایران چقدر است؟

پس از آگاهی از نحوه خرید از آمازون و اتمام خرید کالاها، دغدغه بسیاری از افراد مدت زمان رسیدن کالاها به ایران است. ممکن است حتی در داخل ایران نیز برای شما پیش آمده باشد که سفارشی را ثبت و محصولاتی را به صورت آنلاین خریداری کرده  باشید و مدت زیادی از زمان تحویل آن گذشته باشد اما هنوز کالایی به دست شما نرسیده باشد. این مورد در ارتباط با سایت های خارجی بیشتر صدق می‌کند. زیرا ممکن است در طی مراحل دریافت و ارسال کالا با توجه به مسیر و گذراندن مراحل ارسال وقفه‌ای به وجود آید. به خصوص در روزهای خاصی مانند بلک فرایدی و یا تخفیفات آخر سال به دلیل درخواست زیاد و سفارشات بالا معمولا کالاها در زمان ارسال نیازمند زمانی بیشتر هستند. مجموعه علی سیتی همواره سعی دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالاهای مشتریان را ارسال و به آن‌ها تحویل دهد. اما مدت زمان تحویل کالا از آمازون دقیقا چه قدر است؟

مدت زمان تحویل کالا از آمازون

در حقیقت می‌توان گفت مدت زمان رسیدن کالا از آمازون پس از ثبت سفارش شما و پرداخت نهایی فاکتور معمولا بین 3 و نهایت 8 هفته کاری است. این مدت زمان با توجه به زمان سفارش کالاهای شما و نسبت به زمان ارسال کالا از فروشگاه آمازون، تحویل آن به پست و در نهایت نوع ارسال محصولات به ایران متفاوت خواهد بود. در حقیقت با توجه به شرایط موجود در کشور ما خرید کالا و نحوه ارسال آن از سایت های خارجی به خصوص آمازون پروسه‌ای پیچیده خواهد داشت و نیازمند گذراندن مراحل مختلفی است تا به بتوان با قیمتی مناسب و به صورت ایمن و سالم کالاهای مشتریان را تحویل داد. بنابراین پس از زمان خرید محصولات باید مدت زمان فوق را تا رسیدن محصولات درب منزل صبر داشته باشید. همچنین می‌توانید در هنگام سفارش کالاهای خود مدت زمان تقریبی رسیدن محصول را از پشتیبانان مجموعه سوال فرمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم مهمترین دلایلی که ممکن است سبب دیر رسیدن کالاها از سایت های خارجی به ایران شود را بیان کنیم.

دلایل طول کشیدن تحویل کالا بیش از زمان مقرر شده

همانطور که بیان کردیم مجموعه علی سیتی همواره سعی دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالاها را به مشتریان خود تحویل دهد. اما گاهی ممکن است مواردی پیش آید که ارسال از وب سایت آمازون و یا دیگر فروشگاه‌ها به تاخیر اتفاق افتد. به عبارتی دیگر برخی از کالاها در هنگام ارسال از فروشگاه آمازون ممکن است حتی تا 20 روز نیز طول بکشد بنابراین امری بدیهی است تا با طی کردن مراحل ارسال به ایران نیازمند زمان بیشتری داشته باشد. همچنین ممکن است فروشنده کالا در ارسال  تاخیری داشته باشد و کالا را دیرتر از زمان مقرر شده به فروشگاه ارسال نماید. یکی دیگر از دلایل طول کشیدن تحویل کالا تا رسیدن به ایران سفارش محصولات در اندازه‌ها و یا وزن‌های بالا است. در حقیقت کالاهایی با وزن بیشتر نسبت به محصولات کوچکتر و سبک در حمل و نقل و ترخیص کالاها زمان بیشتری برای ارسال نیاز دارند بنابراین مدت زمان رسیدن و ارسال آن با پست و یا خدمات گمرکی نیز زمانی بیشتری نیاز خواهد داشت. زمان سفارش محصولات شما و مواجه شدن آن با روزهای تعطیل و تعطیلات نیز می‌تواند در دیر رسیدن محصولات و زمان تحویل کالا از آمازون تاثیرگذار باشد. از دیگر دلایل دیر رسیدن محصولات به ایران تعداد بالای سفارشات است که همانطور که بیان کردیم در روزهایی که فروشگاه‌ها دارای آفرهای ویژه هستند ممکن است  محصولات شما دیرتر به مقصد برسد.

تحویل کالاها از amazon

خرید از سایت های خارجی و تحویل در ایران با علی سیتی

ما در این مطلب در ارتباط با مدت زمان تحویل کالا از آمازون با شما صحبت کردیم و دلایل دیر رسیدن کالا از سایت های خارجی را برای شما بیان کردیم. اگر شما نیز قصد خرید از فروشگاه‌های خارجی را دارید پیشنهاد می‌کنیم سفارش خود را با مجموعه علی سیتی تکمیل نمایید. بنابراین تنها کافی است لینک محصولات و کالاهای مورد نظر را برای پشتیبانان ارسال کرده و پس از پرداخت فاکتور نهایی سفارش خود را ثبت نمایید. پشتیبانان این مجموعه پس از محاسبه قیمت محصول و هزینه ارسال کالا تا ایران مبلغ نهایی را به شما اعلام خواهند کرد. این مجموعه همواره در تلاش است تا محصولات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کرده و در کوتاه‌ترین زمان به شما تحویل دهد. از مزایای خرید از علی سیتی و ثبت سفارش از طریق این مجموعه ارسال به موقع کالاها و سفارشات مشتریان و همچنین قیمت مناسب ارسال و هزینه باربری کالاهاست. با علی سیتی لذت خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "مدت زمان تحویل کالا از آمازون"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهارده =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.